Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes III - Jednostki - Bastion




Opis jednostek z miasta Bastion w Heroes of Might and Magic III.



Poziom I
Centaur
5
6
Centaur Dowódca
3
3
2-3
2-3
6
8
0
0
8
10
28
28
Poziom 1
70
90
Ulepszenie Poziom 1
-
-


Poziom II
Krasnolud
6
7
Krasnoludzki Wojownik
7
7
2-4
2-4
3
5
0
0
8
10
16
16
Poziom 2
70
90
Ulepszenie Poziom 2
Odporność na magię 20%
Odporność na magię 40%



Poziom III
Leśny Elf
6
7
Wysoki Elf
9
9
3-5
3-5
6
7
24
24
20
20
14
14
Poziom 3
70
90
Ulepszenie Poziom 3
-
Oddaje dwa strzały podczas jednego ataku.



Poziom IV
Pegaz
9
9
Srebrny Pegaz
8
10
5-9
5-9
8
12
0
0
30
30
10
10
Poziom 4
250
275
Ulepszenie Poziom 4
Wrogi bohater zużywa dodatkowo 2 pkt many na każdy rzucony czar.
Wrogi bohater zużywa dodatkowo 2 pkt many na każdy rzucony czar.



Poziom V
Drzewiec
9
9
Ent
12
12
10-14
10-14
3
4
0
0
55
65
6
6
Poziom 5
350
425
Ulepszenie Poziom 5
Oplata korzeniami unieruchamiając przeciwnika.
Oplata korzeniami unieruchamiając przeciwnika.



Poziom VI
Jednorożec
15
15
Jednorożec bojowy
14
14
18-22
18-22
7
9
0
0
90
110
4
4
Poziom 6
850
925
Ulepszenie Poziom 6
20% szansy na oślepienie przeciwnika. Aura odporności na magię 20%
20% szansy na oślepienie przeciwnika. Aura odporności na magię 20%



Poziom VII
Zielony Smok
18
27
Złoty Smok
18
27
40-50
40-50
10
16
0
0
180
250
2
2
Poziom 7
2400 +1
4000 +2
Ulepszenie Poziom 7
Odporność na zaklęcia poziomów 1-3
Odporność na zaklęcia poziomów 1-4


Oznaczenia:
- atak - obrona - zasięg obrażeń - ruch - strzały
- życie - przyrost tygodniowy - koszt


Komentarze
widmo strachu dnia 21 sierpień 2008 o 16:41
Jestem pierwszy!
widmo strachu dnia 21 sierpień 2008 o 16:42
niezły ten bastion smiley
wcielenie chaosu dnia 29 wrzesień 2008 o 15:18
SUPER!!!smiley
wcielenie chaosu dnia 13 październik 2008 o 08:00
u mnie jest szary elf zamiast wysokiego elfasmiley
Kornel dnia 20 listopad 2008 o 20:46
nigdy nie miałem złotego smoka no morze raz :-( jak się robi minki ?
bomba1500 dnia 20 grudzień 2008 o 10:28
u mnie zamiast centaura dowódcy jest bojowy
Fanheroes dnia 10 styczeń 2009 o 18:33
popieram bomba1500
erykstrozyk10 dnia 26 styczeń 2009 o 15:41
Oceny:

Centaur: Ok. Jest szybki, a jak masz ich dużo to też bardzo silny. 5

Krasnolud: Nie jest zbyt szybki i silny, chyba że masz ich dużo. -4

Elf:J eśli masz ich dużo to są silne i strzelają. -5

Pegaz: Jakoś nie specjalnie silny. -4

Drzewo:Bardzo wolny i niezbyt silny. 3

Jednorożec: W miarę silny i szybki. -5

Smok: Jak na 7 poziom jest zbyt słaby. 4
heroes35 dnia 31 styczeń 2009 o 18:41
u mnie tez jest centaur bojowy

centaur-powiedzmy że jest dobry szczególnie gdy jest ich dużo

krasnolud-dobry na walkę gdy wróg jest blisko(ma mało ruchu)

elf-jedne z lepszych jednostek w bastionie

pegaz-dobry gdy jest ich dużo choć nawet gdy jest ich mało tez dają se radę

drzewce-dobre jak krasnoludy na bliską walkę(maja mały zasięg)

jednorożec-jest na drugim miejscu u mnie w rankingu na najlepszą jednostkę w bastionie

smok-żadko go zdobywam więc będzie bez oceny
ArcyDiablica_2 dnia 15 marzec 2009 o 20:32
szary a nie wysoki elf !
rozinho dnia 12 kwiecień 2009 o 22:05
Nie lubię grać Bastionem, bo jest on dla mnie zbyt baśniowy. Jedynym plusem są jednorożce i Gelu, który zmienia elfy w strzelców.
kacper66 dnia 18 kwiecień 2009 o 17:44
bastion jest u mnei na drugim miejscu ;D
kuba117 dnia 10 maj 2009 o 19:21
Oceny:
centaur-dobry atak i szybkość jak na ten poziom troche słaba obrona i żadnej zdolności więc jest przeciętna a więc przeciętna ocena-4
centaur dowódca-niewiele sie zmienił-4
Krasnolud-używam jej do blokowania odporność na magie do 20%-4+
Krasnoludzi wojownik-4+
Leśny Elf-strzela -5-
Wysoki Elf-5+ bo ma podwujny strzał
Pegaz -nie lubaie go szybko mi go zabijają ale lata i te 2 pt. many-4
Srebny pedagaz-lepsza szybkość i obrona-4+
Drzewce-są spoko troche wolne ale spoko-5
Ent-5
Jednorożec-5
Jednorożęc bitewny-5+
Zielony smok -5+
Złoty smok-6
Qerra dnia 07 lipiec 2009 o 18:47
Centaury : Jak przystało na pierwszy poziom duża liczebność, szybkość, efektywność ogólnie duża. Wole walczyć z nimi niż przeciwko nim, nie wspominając jeszcze że jeżeli gra się z dowodzeniem na mistrzowskim, to praktycznie co druga bitwa rozpoczyna się od ich szturmu na drugi koniec pola walki. Naprawdę po Halabardnikach z Zamku moja ulubiona jednostka -5-
Krasnoludy : Cóż, niezbyt szybkie, co szybko wyklucza je z potyczek pod wodzą wojownika. Dopiero mag może je przerobić na jako tako chodzące krasnale. Ogólnie, używam tylko wtedy kiedy inne dużo potężniejsze działa zawiodły, albo już pomarły z wysiłku. Ale zawsze można nimi osłonić biedne szare elfy, z powodu dużej wytrzymałości na uderzenia i czary -3-
Szare Elfy : Jedyne strzelające w Bastionie, ale za to jak strzelające. Podwójny atak może nieźle namieszać w defensywie przeciwnika, który po stracie jednostek szybkich, może być dosłownie zbombardowany strzałami. Do tego jeszcze dochodzi całkiem duża liczba strzał -5-
Pegazy : Idealna jednostka do szybkich szturmów na wrogie oddziały, całkiem całkiem radzi sobie w blokowaniu strzelców wroga. Jednak ze względu na to, że najczęściej, nie oszukujmy się pierwszy ruch zwykle wywołuje tę presję, zostają wysłane do boju, ich liczebność może stanowić problem. Mocne jednostki, naprawdę warte swojej ceny, z lekkim brakiem HP -5-
Enty : Zbyt wolne, tak jak krasnoludy, aby móc coś zrobić. Jednak podczas dłuższych batalii, mogą już stanowić duże zagrożenie. Odpowiednia ich liczba skutecznie zablokuje i unieruchomi inny odział, jak na przykład Archanioły, lub Starożytne Behemoty. Naprawdę fajna sprawa, z powodu oplątania, a HP też nie brakuje na tym poziomie -4-
Jednorożce : Szybkość, duże obrażenia, i dużo HP, powoduje że są realnymi kandydatami do walki w pierwszym szeregu. Oślepienie, to taki mały prezencik dla wroga, a niezwykła odporność na czary to prezent dla nas. Naprawdę wszystko byłoby fajne, gdyby jednak nie ta cena. Za tę kasę można niestety kupić coś lepszego -5-
Smoki : Niewątpliwie, wiele już z nimi przeszłam, i będę również przechodzić. W kampanii Cienia Śmierci, obok Strzelców, numeru jeden u Gelu, walczą Złote Smoki. Sto zielonogatkowych, i pięć wyrośniętych jaszczurek może iść i do pewnego momentu bez strachu odkrywać, niczego się nie bojąc, mapę. Wrócić się po resztę trzeba dopiero w obliczu ataku nieumarłych. Jednak to opis Smoków, a nie Strzelców ( ale i tak ich kocham :* ). Smoki są silne, wytrzymałe, szybkie, i zadają znośny DMG. Odporność na czary stoi na wysokim poziomie, dopiero ktoś naprawdę mocny w gębie i w Implozjii może im zrobić uczciwą krzywdę. Jednak, mimo tego braku, dostają one ode mnie notę, może trochę wygórowaną, ale konieczną, aby pokazać, że jednak są ponad koniki, te latające i nie, oraz strzelców -6-

Oczywiście wszystko są to moje dygresje na ten temat.
Lukisz127 dnia 10 lipiec 2009 o 11:17
-centaur jest dobry 4
-centaur dowódca super szybkość 4+
-krasnoludy słabe 3+
-krasnolud wojownik nieco ulepszone staty 4
-elfy 4
-wysokie elfy 4+ ten plus to za dwa ataki
-pegazy no niech będzie 4
-srebrne pegazy mają lepszą obronę ale i tak 4
-drzewce słabe wolne i nieprzydatne 3+
-enty to samo co wyżej 3+
-jednorożce mocne hehe 4
-jednorożec bojowy podoba mi się ta jednostka 4+
-zielone smoki dobre 4
-złote smoki najsilniejsza jednostka bastionu 5
pioter222 dnia 19 lipiec 2009 o 18:41
Świetny zamek
Lupus dnia 24 wrzesień 2009 o 17:20
DRZWCE I ENTY NIE RÓŻNIĄ SIĘ NICZYM W WYGLĄDZIE!!!!
matikzuch dnia 19 listopad 2009 o 09:13
skala
1.beznadzieja
2.głupie
3.takie se
4.dobre
5.bdb
6.extra

oceny

1.szybkie,dobre życie ogólnie -5
2.20,40% odporności na czary i tylko dlatego +3
3.silne ul. atak z dystansu X2 5
4.git jednostki 5
5.no ujdzie 3
6.super 5
7.1-3,1-4 odpor. na magię 5
Damian Wielki dnia 04 grudzień 2009 o 11:40
Moje Oceny:

CENTAUR:Bardzo szybki to jest potęga 1 poziomu

KRASNAL:Wolny słaby jak na 2 poziom

ELF:Ulepszony jest super bo szcela 2 razy na turę jak masz ich dużo to szybo zabijają.

PEGAZ:Nie jest zbytniio dobry ale ma atak nawed taki sobie ale obrona jest słabiutka

DRZEWIEC:Super wolny mało co bieże udział w bitwach

JEDNOROŻEC:Szybki bardzo dobry taki sobie jak na 6 pozoim

SMOK:Fajny dobre ma to że atakuje wszyctkie przyległe jednostki
wytrzymalość ma słabą jak na swój poziom
Damian Wielki dnia 04 grudzień 2009 o 11:42
Czyli tak:
1-5
2-3
3-+4
4-3
5-4
6-5
7-6
smiercionosny dnia 06 grudzień 2009 o 17:47
Trochę będów w nazwach. Oceny
1.1-Szybki, sporo życia, jedna z lepszych jednostek 1.poz 4-
1.2-Najlepsza z jednostek 1 poz! 5
2.1-Wolne-to ich wada, ale nadrabiają to wytrzymałością i odpornaścią na magię.3-
2.2-To co wyżej, tylko że trochę lepsze statsy.3
3.1.Narazie nie najlepsza, choć opłaca się szybko ją rekrutować.4-
3.2-Nie licząc neutralnych łuczników, to druga jednostka strzelająca pod względem siły.Warto ją mieć.5
4.1-Jedyny plus to to, że latają.2+
4.2-To co wżej
5.1Wolne, ale wytrzymałe.3-
5.2-Jak wyżej
6.1-Wreszcie jkaś przydatna jednostka. Sporo życia i szubkość niezła.5
6.2-Lepsze statsy i szybkość.5+
7.1-Słaba jednostka, jak na 7 poz. Najsłabsza ze smoków. 3-
7.2-Tu już lepiej. Jest trzecim smokiem z ,,zamokowych,,. Może być.4+
Eduardo111 dnia 08 grudzień 2009 o 20:20
U mnie zamiast Wyskoiego Elfa jest Szary Elf... ale i tak bastion rządzi
Lajka dnia 30 styczeń 2010 o 01:53
Jakie błedy w nazwach jednostek.(Niema).Nazwy jednostek są zależne od wersji posiadanej gry lub zródła z którego ona pochodzi(gold edition,shadow czy armageddon).Bastion jest świetnym miastem i tu nie chodzi tylko o jego wewnętrzny potencjał.Bo mamy np skarbiec przy grze dajmy na to 3 na 3 sojusznicy mogą graczowi z bastionem 7 dnia wysłać all pieńiądze a on je podwyższy o 10% czy 20% bo ma dwa miasta itd...Ale jak nam wiadomo bastion znajduje sie na zielonej ziemi(pastwiskach).Poruszamy się na niej szybko i jest obfita w surowce:D


Chętnych zapraszam do wspólnej gry:)
GG. 1438362
Aldaor dnia 10 luty 2010 o 13:15
dwudziestyczwarty! smiley Lubie ten zamek.
ruszu dnia 05 kwiecień 2010 o 08:29
smoki i elfy tylko są dobre w bastionie
Loynis dnia 06 kwiecień 2010 o 11:43
Bastion jest moim 2 ulubionym zamkiem(na pierwszym jest zamek,a na trzecim jest forteca
adriansaiyan dnia 10 kwiecień 2010 o 06:06
1.Centaur-9
2.Centaur Dowódca-10
3.Krasnolud-7
4.Krasnoludzki Wojownik-8
5.Leśny Elf-9
6.Wysoki Elf-10
7.Pegaz-5
8.Srebny Pegaz-6
9.Drzewiec-6
10.Ent-7
11.Jednorożec-8
12.Jednorożec Bojowy-9
13.Zielony Smok-8
14.Złoty Smok-9
Ogólna Ocena Bastionu-111/140
Dougalion dnia 10 kwiecień 2010 o 21:22
Centaur:Stosunkowa szybka jednostka ale w późniejszych turach tracą się na tle 3 poziomów-7
Centaur Dowódca:Jak na ul. 1 poziomu stosunkowo podatna jednostka-8
Krasnolud:Słaba jednostka piechoty nadrabia dużą obroną i odpornością na magie-6
Krasnolud Wojowniksmileydpornośc na magie 40% w przypadku ulepszenia 2 poziomu na tle szybkości-8
Leśny Elf:za słabay na jednostke 3 poziomu za słąba na jednostke dystansową -5
Wysoki Elfsmileyodwójny atak na tle słabych obrażeń?-7
Pegaz: to rzadna wymówka że jest jednostką latającą-6
Srebrny Pegazsmileyuża szybkośc daje mu szacunek potczas oblężeń-8
Drzewiec: Na żywą tarcze chroniącą łuczników-10 na jednostke ataku-3
Ent: jagby kto się pytał to nadaje się do blokowania podczas oblegania przejścia jednostek piechoty dając popis strzelcą-5
Jednorożec: za małe obrażenia jak na 6 poziom za wolne jak na kawalerie-7
Jednorożec Bitewny: bez komentarza-4
Zielony Smok}ratunek:szybkośc,życie
Złoty Smok }Wady:jak na smoka nie popisał się mocami,odpornośc na wszystkie czary z 1-4 nawet SWOJE to przesada to też z smokami od lochu
Ares1285 dnia 05 czerwiec 2010 o 12:26
Fajna frakcja, szkoda ,że krasnoludy ją troche psują Ogólnia frakcja na 5/6
Rivvel dnia 23 lipiec 2010 o 02:31
Ale się rozpisaliście O.o
Ja tam najbardziej lubię Wysokie Elfy.
Taka ciekawostka, gdy będziecie w grze przechodzic blisko Gospodarstwa (tam można rekrutowac własnie Elfy, tyle że Leśne smiley), to wyciszcie muzykę i posłuchajcie jakie ciekawe dźwięki Elfy wydają z tej chaty xD.... smiley
xorx2 dnia 16 sierpień 2010 o 18:33
Centaur Dowódca- szybkość- 5, obrażenia- 5, wytrzymałość- 4, inicjatywa-4
Łączna nota- 4+
Krasnolud Wojownik- szybkość- 2, obrażenia- 3+, wytrzymałość- 4, inicjatywa- 3
Łączna nota- 3+
Wysoki Elf (Szary Elf)- szybkość- nieistotna, obrażenia- 5+, wytrzymalosc- 4, inicjatywa- 4
Łączna nota- 5-
Srebrny Pegaz- szybkość- 5, obrażenia- 4 , Wytrzymałość- 4, inicjatywa- 5
Łączna nota- 5-
Ent- szybkość- 3+, obrażenia- 4+, wytrzymałość- 4+, inicjatywa- 3+
Łączna nota- 4-
Jednorożec Bojowy- szybkość- 4+, obrażenia- 4+, wytrzymałość- 4, inicjatywa- 4+
Łączna nota- 4+
Złoty Smok- szybkość- 5, obrażenia 3!!!, wytrzymałość- 4, inicjatywa- 4+
Łączna nota- 4
Mati326 dnia 31 sierpień 2010 o 11:36
Centaur Dowódca - Bardzo szybki i wytrzymały jak na jednoskę pierwszego poziomu, no i jeszcze obrażenia wysokie. Jeśli będziemy mieć bochatera wojownika z dobrym atakiem i obroną to centaury staną się zabujczą bronią. Staną się potężnym zagrożeniem nawet dla jednostek 7 poziomu. Zdecydowanie najlepsza jednostka 1 poziomu.
Ocena: 6
Krasnoludzki Wojownik - jest wytrzymałą jednostką drugiego poziomu. Jak na krasnoluda przystało są odporne na magię, i to nawet w 40%. Są dosyć powolne, ale od czego jest magia powietrza na mistrzowskim i czar przyspieszenie. Obrażeniami też się mogą pochwalić, przegrywają tylko z wilczymi jeźdzcami. Ocena: 5
Wysoki Elf - Jednostka strzelająca dwukrotnie zadająca przyzwoite obrażenia, czego chcieć więcej? Otuż chciałbym zwrócić uwagę na fakt, że nasze elfy mają tylko 15 punktów życia, co sprawia, że stają się łatwym celem dla jednostek o dużej szybkości np. Gryf Królewski. Podczas bitwy trzeba na nich uważać. Ocena: 3
Srebrny Pegaz - 30 punktów życia jak na jednostę 4 poziomu to barzo mało, do tego tragiczne obrażenia czynią z naszych pegaziątek gorszych wojowników od Arcymagów. Co z tego, że mogą przelecieć całe pole bitwy skoro zaraz zostaną zmiecione. Niewielkim bonusem jest to, że zwiękrzają koszty rzucania czarów przez wroga. Są jeszcze odporne na magię. Najgorsza jednostka 4 poziomu.
Ocena: 2
Ent - Ich obrażenia są jeszcze gorsze od tych, które mają pegazy. Na szczęście odrabiają to potężną wytrzymałścią. Tak samo jak krasnoludy nie mogą się pochwalić dużą szybkością, więc trzeba im trochę pomóc. Decydując się na bastion magia powietrza jest konieczna! Tylko w ten sposób Enty będą mogły pokazać swoją siłę. Jak wejdą w szeregi wroga to nic ich nie powstrzyma, mogą unie* * *mić go korzeniami wyłączając go na jakiśczas z bitwy.
Ocena: 4
Jednorożec Bojowy - Bardzo wytrzymała jednostka z przyzwoitymi obrażniami i do tego wysoką szybkością czyni wielkie zagrożenie dla wroga. Są odporne na magię. Przez co stają się jeszcze więkrzym zagrożeniem. Mogą oślepiać atakowanego przeciwnika i wyłączać go z bitwy. Jeśli odpowiednio pokieruje się ich natarciem moga wyrządzić przeciwnikowi ogromne szkody.
Ocena: 5
Złoty Smok - Posiada wysoki atak i obronę. Mają dużo punktów życia, a ich obrażenia za bardzo nie odstają od średniej. Zioną strumieniem ognia(moga ranić kilku wrogów jednocześnie). Wysoka szybkość pomaga im w znajdowaniu słabości w obronie wroga i atakowaniu go tam gdzie się tego wogóle nie spodziewa. Są odporne na więkrzość czarów, więc niełatwo jest wyeliminować zagrożenie ze strony smoczków.
Ocena: 5

W ocenie poziomów 1-6 nie brałem pod uwagę ataku i obrony, bo gdy będziemy mieć bohatera 12 ataku i 12 obrony to suma 12 i podstawowej wartości ataku czy obrony będzie bardzo podobna u jednostek każdego poziomu we wszystkich zamkach.
Mikred dnia 12 wrzesień 2010 o 19:56
Unie.ruchomic hahahasmileyfajna cenzurka XD
Mati i tak lamiszsmiley,enty maja wieksze obrazenia od pegazowsmiley
Elfowi dalbym 4.
Otuż chciałbym zwrócić uwagę na fakt, że nasze elfy mają tylko 15 punktów życia, co sprawia, że stają się łatwym celem dla jednostek o dużej szybkości np. Gryf Królewski. Podczas bitwy trzeba na nich uważać
hehe nie przymominaj mi tej porazkismiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 60% [3 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 20% [1 Głos]
Dobre Dobre 20% [1 Głos]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry