Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Poradniki - Heroes V - Scenariusze - Temptation

Tempation by Timothy

Zehir - syn zamordowanego arcymaga Cyrusa postanawia odszukać miejsce śmierci swojego ojca i go wskrzesić. Młody czarodziej motywuje swoje działanie tym, że Cyrus dzięki swojej niezastąpionej umiejętności dyplomacji pomoże odbudować Srebrne Miasta (zniszczone przez Markala - nekromante) i wprowadzić ład w społeczeństwie czarodziei. Zehir rusza w wyimaginowany wymiar przez pierścień nieskruszonych, aby odnaleźć miejsce śmierci swojego ojca. Tyle o historii. Misja nie należy do trudnych i nie wiem czy komukolwiek sprawiła kłopot, ale mimo to trochę o niej napiszę.

Mapka powierzchni planszy:

Niestety w rozwoju Zehira zaczynamy od zera. Radzę zainwestować w takie skille.


Potem wszystko możliwe pozwiedzałem. Jednostki akademii będą się do Was przyłączać, ale nie zawsze. Na pomoc przy braku jednostek przychodzą punkty rekrutacyjne i wojskowy posterunek Akademii. Gdy już zwiedzimy cały teren musimy wsiąść do portalu, który przeniesie nas na środek mapy. Tam przyłączą się do nas Tytani (do mnie 3). Wystarczy zejść do podziemi, gdzie czekać na nas będzie... zgadnijcie kto, nasz wróg (choć nie zawsze) z podstawki Markal, okaże się że wskrzesiliśmy Markala zamiast Cyrusa... I walka...
W tej misji natknąłem się na samolot, bardzo dziwne...

A tu kilka screenów z gry oraz walki:


Markal był na 30 pozimie, ale nie używał wcale czarów tylko walił podstawowym atakiem. Wyjątek stanowi Banshee Howl, który sprawił, że moje jednostki miały na poziomie -5. Zehir pobił Markala dzięki czarom:
- przywołanie feniksa (nauczy się go po drodze),
- krąg zimy,
- kula ognia.
Radze od razu wyeliminować widma, najlepiej lodowym promieniem (skuteczne), bo od razu nacierają na arcymagów (i wskrzeszają się ich maną). Po niewątpliwej wygranej nad Markalem cytuję Zehira: "Hej, Markal zaraz usunę przedrostek "nie" z przymiotnika opisującego Twoją rasę", czarodziej wraca bez ojca do srebrnych miast. Wyruszył po ojca znalazł wroga to musiał być pech...
Misja jest bardzo fajna, szczególnie dzięki wypasionym wypowiedziom samego Zehira, które aż kipią od inteligencji (jego samego) i zdeczka żartu. Proszę o komentowanie tego niezbyt rozbudowanego poradnika i dyskutowanie na temat tej misji.

Problemy proszę zamieszczać na forum w tym temacie.


Komentarze
kamil1996 dnia 23 sierpień 2008 o 11:00
Khaziu jak to było możliwe że u ciebie markal nie robił czarów u mnie robi on cały czas wskrzeszenie umarłych,grupowe osłabienie i grupowe cierpienie przez to nie mogę przejść tej misji smiley
kamil1996 dnia 23 sierpień 2008 o 11:04
ups przepraszam nie zauważyłem napisu

Tempation by Timothy

Więc mam pytanie do timotha
Asha dnia 28 wrzesień 2008 o 14:56
Ten samolot jest świetny xd
adam_1711 dnia 17 październik 2008 o 17:51
Mi ta misja nie sprawiła kłopotu. W ostatniej walce miałem dużo więcej wojska od Markala.
kamil1996 dnia 24 październik 2008 o 12:58
a i po co umiejętność katapulta skoro w tej misji nie zdobywa się zamków ????
Aleksiej dnia 23 listopad 2008 o 17:13
samolot?ha! ha!
Kam dnia 20 grudzień 2008 o 21:01
:-)
Agrael1997 dnia 17 styczeń 2009 o 18:18
ten scenariusz jest w kuźni przeznaczenia?
Heroesiak dnia 10 luty 2009 o 19:41
Ja w tym scenariuszu miałem ogrom ( około 600 ) TYTANÓW zbierałem armię przez duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo czasu (NIE GRAM NA KODACH )
sebastian_labudda dnia 17 kwiecień 2009 o 15:55
a jaka to misja???
Marbas Lucyferowicz dnia 27 czerwiec 2009 o 00:37
boooże przciez macie napisane że ,,Templation,,. tak to jest z kuźni. żeby zobaczyc samolot to trzeba pokonac wojsko które pilnuje katke maga. taki ponury zarcik ze strony twórców. strać wojsko, zdobądź doswiadczenie, a będzie ci dane. hehehe. swoją drogą przyjemna misja jak i wypowiedzi cyrusa. Jednym słowem nadpobudliwy mag, w stosunku do Narxesasmiley
Lord Andre dnia 04 czerwiec 2010 o 10:49
Ej ludzie jak chcecie jeszcze jeden samolot to w kampani Wulfstana w czwartej misji jeśli kupicie mape u kartografa(jest on na środku mapy) to w górnym prawym rogu jest kolejny smiley
Lord Andre dnia 04 czerwiec 2010 o 10:50
sory lewym
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 57% [4 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 29% [2 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 14% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry