Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes III - WoG - Ogólnie o WoGu
Co to jest WoG?
Nazywany HoMM 3.5 (Heroes of Might and Magic III: Wakes of Gods) jest nieoficjalnym (stworzonym przez fanów) dodatkiem do gry Heroes 3. Nie ma on nic wspólnego z New World Computing, 3DO czy nie daj boże Ubisoftem. Jest niekomercyjnym (całkowicie bezpłatnym) projektem tworzonym od 2001 roku przez WoG team- grupę utalentowanych fanów HoMM 3 pod przewodnictwem Slavy Slavnikova (jednego z twórców tej grupy). Wprowadza on mnóstwo zmian do Herosa III, a na dodatek można samemu je wszystkie wybrać a nawet samemu tworzyć własne zmiany i dodatkowe rzeczy dzięki bardzo łatwym do zakumania skryptom ERM- językiem programowania stworzonym przez WoG team stworzonym dla łatwiejszego modowania tej wspaniałej gry. WoG jednak nie może w bardzo dużym stopniu zmienić Herosa 3 przez brak kodu źródłowego- bez niego nie można wprowadzić większych zmian jak np. dodanie nowego miasta czy zwiększenie maksymalnej liczby istot. Na szczęście projekt VCMI (pod przewodnictwem polskiego fana HoMM 3- Towa) ma na celu odtworzyć ten kod, co dałoby nieograniczoną możliwość modyfikowania tejże gry.

Zmiany wprowadzone w WoGu:
  • Nowe jednostki
  • Dowódcy- specjalne jednostki będące kompromisem między bohaterem a jednostką
  • Emisariusze Bogów- epickie jednostki podnoszące statystyki bohatera
  • Nowe specjalności bohaterów
  • Nowe artefakty (w tym przeznaczone dla Dowódców)
  • Mithril- nowy rodzaj zasobów
  • Nowe budynki na mapie przygody, w tym siedliska potworów
  • Zdobywanie doświadczenia przez jednostki co daje im nowe zdolności
  • Nowe kampanie, zupełnie odbiegające od tych w które przyszło nam grać przy Herosie 3
  • Nowe dekoracje i detale (poruszanie się drzew, śnieg itp.)
  • Możliwość dostosowania map z Herosa 3 do powyższych nowości
  • Możliwość własnych zmian i poprawek za pomocą skryptów ERM

  • \

    by egzeq


    Komentarze
    Lady_Biara dnia 05 lipiec 2008 o 19:42
    smiley
    sojlex dnia 09 lipiec 2008 o 17:13
    z tego co słyszałem można sciągnąć pewien skrypt , i tworzyć własne miasta smiley
    Wladca Smokow dnia 10 lipiec 2008 o 22:14
    Własnych miast nie , ale można jednostki już z istniejącego, np. Conflux zamienić na inne, jakie się tylko chce. smiley
    Arkadiusss dnia 12 lipiec 2008 o 12:23
    mam ten dodatek. Jak ktoś chce to pisać pod gg 4370337. Przyśle też dodatkowe mapy smiley
    Hansio dnia 19 lipiec 2008 o 11:13
    Fajnie by bylo sworzyc nowe miasto ;d
    Ossir dnia 29 lipiec 2008 o 16:59
    Dobre!!! smiley smiley smiley
    bastion527 dnia 01 sierpień 2008 o 20:55
    są to WoG-a jakięś kody ?
    Ossir dnia 04 sierpień 2008 o 13:39
    jak to zainstalować??????????
    gruby400 dnia 04 sierpień 2008 o 16:00
    Ossir- Ja nie wiem też chce sie dowiedzieć smiley
    Agrael212 dnia 11 sierpień 2008 o 10:23
    wejdźcie na behemota tam pisze jak to zainstalować
    Wladca Smokow dnia 12 sierpień 2008 o 01:51
    > Jak zainstalować WoGa?
    http://www.wog.acidcave.net/news.php
    Tam jest wszyyyyystko do niego! smiley

    > Kody do WoGa:
    Podczas gry (tylko nie w mieście) naciśnij przycisk TAB i:
    Oto kody działające na mapie przygody:
    WOGMINASTIRITH - wybudowanie w mieście wszystkich budynków.
    WOGGALADRIEL - w każdym wolnym polu bohatera pojawia się 5 Archaniołów.
    WOGOLIPHAUNT - bohater otrzymuje wszystkie machiny wojenne.
    WOGGANDALFWHITE - bohater otrzymuje jeden poziom w górę.
    WOGSHADOWFAX - bohater ma nieograniczoną liczbę punktów ruchu.
    WOGPALANTIR - odsłania układankę.
    WOGEYEOFSAURON - odsłania mapę przygody.
    WOGISENGARD - gracz otrzymuje 100,000 złota plus 100 sztuk każdego zasobu.
    WOGSARUMAN - gracz posiada 999 punktów magii i wszystkie zaklęcia.
    WOGPATHOFTHEDEAD - bohater otrzymuje do 50 Rycerzy Śmierci.
    WOGDARKLORD - gracz automatycznie przegrywa scenariusz.
    WOGONERING - gracz automatycznie wygrywa scenariusz.
    WOGBILBO - gracz otrzymuje maksimum szczęścia.
    WOGMORDOR - mapę porywają całuny ciemności.
    WOGFELLOWSHIP - bohater otrzymuje maksymalne morale.
    WOGSARUMANOFMANYCOLORS - zmienia kolory występujące w grze.

    Dodatkowo są trzy kody działające na polu walki:

    WOGFRODO - automatyczne wygranie potyczki.
    WOGDENETHOR - automatyczne przegranie potyczki.
    WOGGANDALF - gracz posiada 999 punktów magii i wszystkie zaklęcia.

    Uwaga:, Jeśli została załączona opcja "Wyłączenie menu cheatów", wpisanie powyższych kodów nie wywoła żadnego skutku.

    Według mnie - suuuuuuupeeeerrr dodatek! smiley smiley smiley smiley smiley
    Wladca Smokow dnia 12 sierpień 2008 o 01:59
    > "Nowe" miasta
    Można (jak już kiedyś pisałem) zastąpić jednostki w mieście. Tylko trzeba trochę umieć języka ERM.
    Tu jest bardzo dobra stronka:

    http://www.erm.acidcave.net/index.php

    Tu np. skrypt mojego autorstwa. Zmieniający Bastion na inne miasto. Tło miasta jest to samo, ale jednostki w nim są całkowicie inne... smiley smiley smiley

    http://www.speedyshare.com/361180940.html
    bastion527 dnia 15 sierpień 2008 o 15:58
    wielkie dzięki za kody smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley
    Blekitny smok dnia 23 sierpień 2008 o 15:50
    Zajebista gierka teraz przechodze kampanie fiu trudno
    Milandia dnia 27 wrzesień 2008 o 14:33
    O__O
    Wladca Smokow dnia 15 październik 2008 o 19:45
    Kampanie są w WoGu zupełnie inne... jak pierwszy raz grałem to aż dziwne. Są bardziej RPG.
    bastion527 dnia 15 październik 2008 o 22:49
    a jak ściągam WoG-a to po ukończeniu pisze że brakuje elementów co mam robić pomórzcie
    Wladca Smokow dnia 20 październik 2008 o 20:42
    Jeżeli zrobiłeś dokładnie, tak jak tu jest napisane:

    http://www.wog.acidcave.net/download.php#inst

    to powinno wszystko być OK.

    Brakuje elementów? Napisz co dokładnie pisze. Gdy uruchamiasz grę, czy w czasie instalacji, czy co?
    Mi się zdaje, że WoG się źle ściągnął. Najlepiej ściągnij jeszcze raz.
    bastion527 dnia 21 październik 2008 o 14:01
    ściągałem z tej strony i po ukończeniu pisało ,,brak niektórych elementów zainstaluj ponownie'' i instalowałem
    bastion527 dnia 21 październik 2008 o 14:06
    parę ray i to samosmiley
    bastion527 dnia 22 październik 2008 o 15:31
    i było plik niedostępny
    maciek1251 dnia 07 marzec 2009 o 10:53
    z kąt można ściągnąć ten dodatek ????
    Emma120DarkElven dnia 04 kwiecień 2009 o 21:16
    wchodziłam na behemota i były różne informacje o wogu są nowe jednostki, ma się w armii dowódcę, są nowe budynki, można niszczyć miasta i inne nowe rzeczy. Mój kolega ściągał woga. Gra jest bardzo fajna.
    korohori dnia 09 kwiecień 2009 o 14:31
    Ja nie moge jak to się stało że amatorzy zrobili lepszy dodatek niż twórcy gry ja tego nie rozumiem
    Marbas Lucyferowicz dnia 28 czerwiec 2009 o 00:35
    kurde! miałem nowego WoGa z polonizacją, grałem, cieszyłem sie jak małe dziecko i cały komputer szlag trafił. wszystko skasowane, WoG przepadł i teraz czekam na zbawienie w postaci kolegi który by to zainstalował bo sam miałem problemysmiley bu. ale suma sumarum gra po prostu wyjebista na maksa.
    Marbas Lucyferowicz dnia 28 czerwiec 2009 o 00:39
    acha a co do miast to kolega mi mówił ze niby były trzy projekty miast. wodne, egipskie i to słynne deforcz czy jak mu tam. no i że zastępowały by wrota żywiołów, czyli strata nie mała.
    raelag320 dnia 02 lipiec 2009 o 19:31
    eee... to to ma być ten WoG?????
    Xana dnia 24 lipiec 2009 o 08:54
    wszystko ok tylko jedno pytanko...jak włączyć menu chatów??
    Arcyjaszczur_Greez dnia 22 sierpień 2009 o 21:51
    pytanko... kiedyś jak grałem w WOG'a to były nowe potwory - takie dinozaurowate bazyliszki, krwawe minotaury jeśli mnie pamięć nie myli. Kiedy teraz gram to ich nie mam. Mam tylko potwory typu Gremlinołaje, Czarodziejki itd. Co zrobić by te potwory jak starożytne bazyliszki były ponownie dostepne w grze? Czy jest jakiś patch u* * *miający je lub coś trzeba w opcjach WOG'a kliknąć? Prosze o odp,
    Solmyr230 dnia 25 sierpień 2009 o 20:06
    Jak dla mnie ingerowanie w grę jest złe i ten dodatek jest mocno porypany.Nigdy nie zainstaluje tego gó*na.Żal mi tych co piszą że to fajne
    przemko27 dnia 26 grudzień 2009 o 17:52
    to jest po angielsku
    Michciu66 dnia 24 marzec 2010 o 09:40
    Może jest złem,Solmyr,ale to jest dodatek lepszy od SoD albo AB :/
    Gdyby nie kampania WoG nigdy bym nie włączył tej gry.A teraz odmeldowuje się,idę pobrać Nowe Ulepszenia smiley
    lecil dnia 29 maj 2010 o 12:03
    jak zainstalowć wog? proszę o DOKŁADNĄ INSTRUKCJĘ smiley
    Sziser dnia 08 sierpień 2010 o 18:23
    2. WAŻNE: Na czas instalacji należy zmienić ustawienia systemowe języka. (Instalator WoG przystosowany jest do angielskich i rosyjskich systemów.) Robimy to poprzez wejście do panelu sterowania i uruchomienie 'Ustawień Regionalnych'. W polu 'język' podajemy 'angielski', a w polu 'kraj/region' wskazujemy 'Stany Zjednoczone'. Koniecznie klikamy na 'OK'(!) zamykając okno 'Ustawień Regionalnych'. Być może komputer będzie wymagał restartu (zwłaszcza na systemach Win98/Me), więc lepiej wyłączyć wszystkie programy i zapisać otwarte dokumenty.
    Dodaj komentarz
    Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
    Oceny
    Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

    Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

    Świetne! Świetne! 88% [14 Głosów]
    Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
    Dobre Dobre 6% [1 Głos]
    Przeciętne Przeciętne 6% [1 Głos]
    Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
    Opisy przejść kampanii
    Heroes V
    HV: Kuźnia Przeznaczenia
    Heroes V Dzikie Hordy
    Heroes IV
    Opisy przejść scenariuszy
    Heroes V
    Jak dobrze grać?
    Recepty na sukces
    Dla początkujących
    Wybierz swojego bohatera
    Sylvan
    Porady techniczne
    HoM&MV - aktualizacja
    Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
    Konfiguracja Hamachi
    H5 - Mody
    Modyfikacja Tekstur
    Modyfikacja Ikon
    Modyfikacja Tekstu
    Modyfikacja Statystyk
    Dodawanie Efektów do Animacji
    Pakowanie Modów
    Informacje ogólne
    Świat M&M
    Kontynenty
    Państwa
    Mapy
    Bohaterowie sagi
    Fabuła HoM&M
    Heroes II
    Heroes III
    Heroes IV
    Heroes V
    Wywiady & biografie
    Rob King - twórca muzyki
    Olivier Ledroit
    Fabrice Cambounet
    Tworzenie HoF
    Jon Van Caneghem
    Tworzenie Tote
    O Forge
    Informacje Ogólne
    Rasa Orków
    Budynki Twierdzy
    Alternatywne Ulepszenia
    Magia
    Artefakty
    Umiejętności Jednostek
    Kody
    Galeria
    Download
    Ogólne Informacje
    Kody
    Jednostki
    Miasta
    Specjalizacje miast
    Budynki
    Bohaterowie
    Artefakty
    Obiekty na mapie przygody
    Tygodnie
    Zaklęcia
    Umiejętności
    Kuźnia Przeznaczenia
    Mody
    Download
    Ogólne Informacje
    Kody
    Artefakty
    Bohaterowie
    Jednostki
    Miasta
    Obiekty na mapie przygody
    Magia
    Umiejętności
    Surowce
    Dodatki
    Download
    Ogólne Informacje
    Kody
    Klawiszologia
    Opisy scenariuszy w RoE
    Opisy scenariuszy w AB
    Opisy scenariuszy w SoD
    Artefakty
    Bohaterowie
    Klasy Bohaterów
    Jednostki
    Miasta
    Obiekty na mapie przygody
    Magia
    Umiejętności
    Machiny wojenne
    Sanktuaria Graala
    WoG
    Forge
    Inne dodatki
    Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
    Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
    Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
    Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
    Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
    02.10.2010, 20:46
    Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
    02.10.2010, 20:44
    Hadrian : W teraźniejszym?
    02.10.2010, 10:22
    Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
    01.10.2010, 20:53
    Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
    30.09.2010, 22:39
    Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
    27.09.2010, 13:45
    Psychol55 : smiley
    27.09.2010, 13:45
    Psychol55 : Nie interesuj się
    26.09.2010, 21:43
    Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
    26.09.2010, 19:11
    Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
    26.09.2010, 14:33
    Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

      
      

    Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

    Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

    Archiwum statystyk
    Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
    Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





    Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

    © 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
    Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













    .
    Wróć do góry