Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - poradniki - hero - Dirael

Dirael

Biografia:Osy latające nad głową, krążące szerszenie, pracowite pszczoły - od dziecka Dirael uznawała te drobne istoty za piękne i fascynujące, niczym cenne, bzyczące klejnoty. Była w nich tak zakochana, że została Druidką, by lepiej poznać ich naturę i tajemnice. W koącu odpowiedziała na zew Harmonii i poszła na wojnę, teraz służy Sylannie przywołując hordy swych ulubionych istot, by gnębiły przeciwnika.

Teraz coś o jej talencie rasowym:
Królowa os jest to umiejętność która staje się z ,każdym poziomem silniejsza i zadaje ,więcej obrażeń.
Bardzo dobre zaklęcie na początek gdy nie zadaje się ,dużo obrażeń atakiem bohatera ale później staje się ono mało ,użyteczne albo nie potrzebne ,już lepiej nim posługują się nim rusałki 1 poziomowe i wtedy będziemy ,używać czarów magii przywołania oraz zaklęć 1i2 poziomu magii zniszczenia.
Ale ,też ten talent jest przydatny w walkach kiedy mamy mało many to wtedy ,możemy raźić przeciwnika magią os i pszczół.

Jak rozwijać bohatera:
Już na starcie rozwijamy talent rasowy Mściciel oraz magię przywołania oraz musimy nauczyć bohatera trzech talentów czyli mianowicie Szczęścia oraz dowodzenia i Logistyki.
Mściciel jest to talent rasowy łowców który pozwala wybierać sobie ulubione cele łowcy czyli potwory
zadaje jednostką podwójne obrażenia a jednostki mają szansę na zadanie krytycznego ciosu wynoszącą(40%)musimy też przeznaczyć punkty umiejętności do takich talentów łowcy:
Bezbłędny strzał daje łowcy +3 do obrażeń większych niż jego poziom oraz zadaje (2x) większe obrażenia gdy jednostka jest na jego liście ulubionych celów i zabija przynajmniej 1 jednostkę przeciwnika.
Deszcz strzał też należy do unikalnych skilli łowcy który daje możliwość bohaterowi wystrzelenia 3 strzał do jego ulubionych celów (jego , obrażenia zwiększają się tak samu do +3 powyżej jego poziomu)
Impregnowana strzała jest ostatnią umiejętnością która daje , możliwość nałożenia na strzałę łowcy klątwy lub zaklęcia zadającego , obrażenia jednostce przeciwnika wykorzystując manę łowcy(działa też na umiejętności łowcy Bezbłędny strzał , Deszcz strzał).
Gdy będziemy rozwijać talent szczęścia to najlepiej zainwestować w takie pod umiejętności:
Szczęście żołnierza (20%szansy na częstrze działanie umiejętności bojowych jednostek dla przykładu Wielki łowczy(strzała ogłuszenia)później inwestujemy w Szczęście elfów(25%na zadanie większych ran)ale też trzeba zainwestować w pomysłowość (która zwiększa ilość zdobywanych surowców jak i większe szczęście).
A rozwijając dowodzenie to dajemy punkt w takie pod umiejętności:
Rekrutacja mało znacząca umiejętność dla bohatera ale po niej jest umiejętność Głównodowodzący która przywołuje do walki tancerzy ostrzy(zależy od numeru tygodnia)oraz bardzo przydatna umiejętność Duchowe przywódctwo (które daje jednostką bohatera szybsze nadchodzenie ich tury).
Rozwijając logistykę przeznaczamy miejsce na:
Odkrywanie (większy zasięg widzenia na mapie przygody) jak damy tą umiejętność to ,możemy przeznaczyć miejsce na Lotny umysł(o 25% szybciej bohater przesuwa się na pasku tury) oraz
Dajemy punkt w Cichego prześladowcę który zwiększa o 12 pól widzenie na mapie przygody oraz przeciwnik widzi tylko najsilniejszą jednostkę u bohatera.
Rozwijając magię przywołania już mamy jeden talent władowany na początek mianowicie mistrz przywołania(podnosi siłę czarów do +4 jeżeli użyjemy zaklęcia przywołania)później przeznaczamy punkt w Mistrza krwawej ziemi(to samo zwiększa do 4 siłę czarów Trzęsienie ziemi oraz ognistą pułapkę)oraz pojawia się nam pod umiejętność Ściana mgły(zmniejsza inicjatywę oraz obrażenia jednostek przeciwnika o10%).
Jako ostatnią umiejętność można dać Obronę będzie zwiększać obronę jednostek przed atakami przeciwnika.
Ja bym proponował następujące pod umiejętności:
Witalność ciut przydatna umiejętność która na stałe naszym jednostka dodaje do życia +2.
Następna umiejętność do dodania jest Utrzymanie pozycji jest bardzo dobrą ponieważ zwiększa obronę gdy jednostka broni się konkretnie o(30%).
Najwartościowszym skillem jednak jest w tym Przygotowanie które daje nieskończony kontratak jednostce która już raz kontratakowała po bronieniu się.
Podsumowując bohater osiągając 29-30 poziom jest wręcz nie do pokonania chyba ,że spotka się z bohaterem Fortecy tak.                                                                                                 

Tak rozwinięta postać z dobra armią jest silna i mało narażona na duże straty ale jest raczej odwrotnie zadaje większe straty przeciwnikowi.
Mówiąc krótko warto tak rozwinąć bohatera podbić całe Ashan mówiąc:”Klękajcie narody Ashan”.


Autor:
Loczek

Komentarze
Lupus dnia 25 wrzesień 2009 o 18:25
W pojedynku ma dobrą armie.
maksimus dnia 22 marzec 2010 o 21:29
Racja ma dobrą armie
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry