Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - poradniki - hero - Anwen
 

Anwen

Biografia:„Anwen broni lasów, flory i fauny z zaangażowaniem godnym podziwu, nawet jak na elfickie standardy[…]”. Zaangażowanie godne podziwu – biada wrogom, gdy elfickimi oddziałami dowodzi właśnie ona. I już wiadomo, że nie jest to bohaterka skupiająca się na czekaniu aż wróg zrobi pierwszy ruch. Zaangażowanie połączone z doświadczeniem to zabójcza broń.

Zdolność specjalna – wszystkie istoty Sylvanu pod dowództwem bohatera zadają ulubionemu przeciwnikowi o 2% większe obrażenia za każdy poziom bohatera. 2% może się wydawać niewielkim plusem, lecz jeśli pomnożymy je przez poziom bohatera, który średnio osiągamy na danej mapie (ja na mapach 1vs1 średnio osiągałem około 18-20 poziom) to dostajemy około +40%. A to już dużo. Dodając do tego szczęście (+100%) i atak w ulubionego wroga (+100%) czy Ekspercki atak (+15%), to mamy już naprawdę mocny cios. Szanse na to, że cios w ulubionego wroga się powiedzie to 40%, lecz możemy je zwiększyć do 50% zdolnością Poznaj wroga swego. A ta zdolność jeśli komuś się przyda, to właśnie Anwen. Niestety – zdolność ta przydaję się dopiero bardzo późno w walce z herosem wroga.

Zdolność początkowa czyli Obrona i Ochrona (zmniejsza o 15% obrażenia jakie nasze jednostki mogą otrzymać od magii). Obrona może wydawać się najmniej odpowiednią zdolnością dla bohaterki nastawionej na atak. Ale cóż – walki nie da się zakończyć w 1 turę (no da się, ale raczej rzadko) i nasze jednostki muszą sobie później radzić. Bezpośrednio po Ochronie jest Odporność (+2 do obrony) – obrona zawsze się przyda. Do wyboru w „dziale” obrony mamy jeszcze Witalność i Unik. Witalność – sama w sobie ciekawa, bo podnosi żywotność jednostek niskich poziomów. Po niej są Moc wytrzymałości (daje czar grupowa wytrzymałość na poziomie zaawansowanym) i Utrzymanie pozycji. Ta druga opcja zdaje się raczej niezbyt ciekawym pomysłem – bohater raczej nastawiony na atak (ma do tego świetne predyspozycje), a my będziemy stać i czekać na wroga? Raczej marny pomysł. Moc wytrzymałości – jak kto lubi. Zdolność dobra o ile nie ma się w planach Magii światła, w której również można otrzymać ten czar. Kolejna opcja – Unik i Ostatni bastion. Bardzo miła kombinacja. Ostatni bastion jest bardzo przydatną umiejętnością. Przeciwnik myśli, że już zabił naszą jednostkę, a tu klops. Jednostka żyje, a my zyskujemy cenne tury.

Mściciel

Zdolność absolutnie konieczna dla Anwen. Wszystko co z Mścicielem związane powinno nas interesować (może poza Bezbłędnym strzałem). Jeśli jest możliwość kupienia/zdobycia Wisiora mistrzostwa, to koniecznie! 4 ulubionych wrogów to już ogromna zaliczka przed startem walki. A poza tym Impregnowana strzała i Deszcz strzał, o których pisałem już kilka razy.
Dalsza część rozwoju bohatera, czyli reszta zdolności. Skoro Mściciel jest tak ważny dla Anwen i ma ona plus do obrażeń, to można by go jeszcze zwiększyć. Zacząć zabawę dobrze byłoby od Oświecenia. Jest w nim zdolność Poznaj wroga swego, która daje +10% szans za zadanie trafienia krytycznego przy użyciu talentu Mściciel. I z tą umiejętnością mamy już 50% szans na podwójne obrażenia. Aby tą umiejętność wybrać należy wcześniej wziąć Wyjątkową intuicję. Została jedna zdolność i co teraz? Wybieramy pomiędzy Inteligencją i Uczonym. Polecam Inteligencję, bo +50% many bardzo się przydaje (zwłaszcza na dużych mapach bez studni), ale jeśli ktoś wie, że będzie chciał wymieniać czary pomiędzy herosami, to również jest to możliwe i czasem przydatne (choć polecam Inteligencję). I tak oto Oświecenie minęło. Czas wprowadzić w życie kolejne plusy do obrażeń. Idealne do tego jest Szczęście (Eksperckie) i wszystkie artefakty jakie znajdziemy dające plusy do szczęścia. Jeśli ktoś chce mieć kolejne obrażenia to Szczęście elfów (+25%) jest jak najbardziej odpowiednie. Jeśli przeciwnik gra miastem, ze strony którego możemy spodziewać się fali potężnych acz często niechcianych czarów, to oczywiście Odporność na magię. Jeśli opieramy się na sile czarów (destrukcyjnych) bohatera to Szczęście Wojownika. Kolejną zdolnością, która na pewno zainteresuje wszystkich Łowców jest Atak. Szczególnie skuteczny z Karą boską, lecz raczej może być nam ciężko osiągnąć tą zdolność. Ale sam w sobie Atak również jest bardzo dobry. Ciekawa jest na pewno Moc prędkości (czar grupowe przyspieszenie na poziomie zaawansowanym) a tym samym także Szał bitewny. Kolejną, na pewno przydatną umiejętnością, jest Logistyka. Bez niej ciężko jest coś zdziałać na większych mapach. W niej ciekawe są: Cichy prześladowca – kiedy chcemy zmylić wroga, Znajdowanie drogi – prawie zawsze, jeśli tylko istnieje możliwość, że na mapie są jakieś trudne tereny no i Nawigacja, jeśli na mapie jest dostęp do wody. No i na koniec – jeśli ktoś lubi magię w jednym z 4 wydań, to droga wolna. Jeśli ktoś nie lubi, to może wybrać coś innego. Ja magią posługuję się sporadycznie, dlatego też nie opisywałem jej jako podstawowej i koniecznej zdolności. Każda magia jest dobra i przydatna, jeśli tylko umie się jej użyć, a każdy woli co innego i nie chciałem niczego narzucać.

Nie lubię zdolności Bezbłędny strzał, ale jeśli ktoś ją lubi i uważa ją za wartą poziomu, to nie chcę, żeby z niej rezygnował. No i nie gram zbyt „magicznymi” bohaterami. Ale cóż każdy gra inaczej. Mam nadzieję, że komuś pomogłem w znalezieniu „dobrego” rozwoju jego ulubionego bohatera.

Autor:Mohikanin


Komentarze
Mohikanin dnia 29 marzec 2008 o 20:44
to znaczy dobrze, czy źle?
Ylthin dnia 31 marzec 2008 o 15:42
Fajne skorzystam w wojej rundce w herosa smiley
widmo strachu dnia 03 wrzesień 2008 o 18:51
po co ten dział???? smiley
Mantykor dnia 07 luty 2009 o 21:22
lol
dawideczek dnia 22 luty 2010 o 15:05
matko!!! zawsze myślałem że to chłopak
bezio123 dnia 23 lipiec 2010 o 14:51
Ja też długo myślałem że to chłopak ale od dawna tak nie myślę. ;-)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 25% [1 Głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 25% [1 Głos]
Dobre Dobre 25% [1 Głos]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 25% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry