Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - magia przywołania


Magia przywołania


Magia Przywołania skoncentrowana jest na posiłkowaniu własnych oddziałów na polu bitwy na przykład przez zwiększenie ich liczebności, poprzez tworzenie fantomów, przyzywanie lub wskrzeszanie. Tylko kilka czarów jest skierowanych przeciwko wrogim oddziałom, by zadać obrażenia lub obniżyć ich efektywność na polu bitwy.

Poziom I


Pięść Gniewu

Przywołuje magiczną pięść zadającą fizyczne obrażenia wskazanej
jednostce wroga. Ten czar ignoruje działanie odporności na magię i ochronyprzed magią.
Jeżeli cie to zainsteresuje, Czarny Smok jest wrażliwy na Pięść Gniewu. Mistrz Życia sprawia, że zaklęcie Pięść Gniewu staje się silniejsze (efektywna Siła Czarów jednostki rzucającej to zaklęcie wzrasta o 4).

Koszt:5

Ognista Pułapka

Na polu bitwy pojawia się kilka magicznych, eksplodujących min
niewidocznych dla wroga.
Każda mina zadaje 50+10*Siła_Czarów obrażeń przy wybuchu.
Pojawiają się na wybranym obszarze 5x5 pól.
Mistrz Krwawej Ziemi sprawia, że zaklęcie Ognista Pułapka staje się silniejsze (efektywna Siła Czarów jednostki rzucającej to zaklęcie wzrasta o 4)..

Koszt:8

Poziom II

 
Magiczny Kryształ

Tworzy Kryształ na wskazanym polu bitwy, który blokuje je aż do końca walki lub aż zostanie zniszczony.
Kryształ ma 1 Punkt Życia oraz 0 Obrony, jest odpowiednikiem jednostki pierwszego poziomu. Zniszczony eksploduje zadając obrażenia otaczającym go stworzeniom w wysokości zależnej od stopnia zaawansowania talentu rzucającego.
Mistrz Krwawej Ziemi sprawia, że zaklęcie Magiczny Kryształ staje się silniejsze (efektywna Siła Czarów jednostki rzucającej to zaklęcie wzrasta o 4).

Koszt:9          Treeborn Quiver  Dzikie Hordy

Rój Os

Przywołuje rój owadów, które zadają obrażenia celowi. (Czar nie działa na Nieumarłych, Żywiołaki i Jednostki Mechaniczne).
W zależności od znajomości magii na poziomie Podstawowym, Zaawansowanym i Eksperckim, gotowość bojowa celu zostaje zredukowana odpowiednio o wartość 0.2, 0.4 i 0.6.

Koszt:9

Wskrzeszenie Umarłych

Reanimuje istoty w wybranym oddziale sprzymierzonym. Istoty nieumarłe zostają przywrócone do "życia", inne ożywają tylko na czas bitwy. Każde użycie tego zaklęcia obniża punkty życia celu o 20%.
Mistrz Życia sprawia, że zaklęcie Wskrzeszenie Umarłych staje się silniejsze (efektywna Siła Czarów jednostki rzucającej to zaklęcie wzrasta o 4).

Koszt:9

Poziom III


Bariera Mieczy

Tworzy czasowo długą na trzy pola barierę we wskazanym miejscu. Bariera ta ma dodatkowe 75% do obrony przeciw atakom magicznym i dystansowym a przy ataku wręcz odbija całość zadanych jej obrażeń.
Bariera nie może zostać zaatakowana przez bohatera, lecz może zostaćuszkodzona przez zaklęcie Trzęsienie Ziemi. Każdy z trzech segmentów Bariery jest niezależnym obiektem i posiada własne Punkty Życia zależne od stopnia zaawansowania talentu Magia Przywołania rzucającego. Mistrz Krwawej Ziemi sprawia, że zaklęcie Bariera Mieczy staje się silniejsze (efektywna Siła Czarów jednostki rzucającej to zaklęcie wzrasta o 4).     


Koszt:12           Treeborn Quiver  Dzikie Hordy
 
 
Widmowe Zastępy

Kopiuje wybrany sojuszniczy oddział (utworzona może zostać tylko jedna kopia). Kopia posiada takie same cechy jak oryginał, ale znika, gdy tylko otrzyma jakieś obrażenia (zdolność duchowa daje kopii 50% szans na uniknięcie wszelkich obrażeń).
Maksymalna liczba kopii stworzeń, które rzucający zaklęcie moze stworzyć, powiększa sie wraz ze stopniem zaawansowania Magii Przywołań.

Koszt: 18

Trzęsienie Ziemi

Trzęsienie Ziemi niszczy mury miasta w czasie oblężenia.
Jak również Wieże Strzelnicze i bramę.
Mistrz Krwawej Ziemi sprawia, że zaklęcie Trzęsienie Ziemi staje się silniejsze (efektywna Siła Czarów jednostki rzucającej to zaklęcie wzrasta o 4).

Koszt:7

Poziom IV


Gniazdo Os

Tworzy Gniazdo Os na wskazanym polu. Rój Os będzie atakować wrogie stworzenia aż do końca bitwy lub aż zostanie zniszczony (Rój nie zaatakuje nieumarłych, żywiołaków i jednostek mechanicznych).
W czasie swojej tury, Gniazdo rzuca zaklęcie Rój Os na poziomie eksperckim (z Siłą Czarów równą Sile Czarów przyzywającego), na najbliższą wrogą jednostkę, która jest podatna na to zaklęcie. Zaklęcie wykorzystuje Manę Gniazda (wszelkie modyfikatory są ignorowane). Gniazdo ma 10, 25, 50 lub 100 Punktów Życia, w zależności od stopnia zaawansowania talentu rzucającego. Obrona jest równa poziomowi bohatera rzucającego zaklęcie oraz jest niewrażliwe na magię. Gniazdo jest traktowane jako jednostka 8 poziomu z mocą 10000. Inicjatywa jest zależna od stopnia zaawansowania talentu rzucającego – przyzwane pojawia się na polu bitwy z Gotowością Bojową w zakresie 0.5 i 1.

Koszt: 15          Treeborn Quiver  Dzikie Hordy


Przywołanie Żywiołóww

Przywołuje Żywiołaki Ognia, Ziemi, Wody lub Powietrza (w zależności od terenu, na którym toczy się bitwa), które będą walczyć pod dowództwem przywołującego je bohatera. Liczba przyzwanych Żywiołaków zależna jest od stopnia zaawansowania talentu Magia Przywołania rzucającego. Mistrz Przywołania sprawia, że zaklęcie Przywołaj Żywiołaka staje się silniejsze (efektywna Siła Czarów jednostki rzucającej to zaklęcie wzrasta o 4).

Koszt:17

Poziom V

 
 
Przywołanie Feniksa

Na czas trwania bitwy przywołuje Feniksa, który będzie walczył po stronie bohatera. Bohater może przywołać tylko jednego Feniksa na raz.
Cechy wyczarowanego Feniksa zależą od poziomu rzucającego czar oraz Siły Czarów. Efektywna Siła Czarów jest obniżona (zaokrąglając w górę) do niższego poziomu znajomości talentu. Mistrz Przywołania sprawia, że zaklęcie Wyczaruj Feniksa staje się silniejsze (efektywna Siła Czarów jednostki rzucającej to zaklęcie wzrasta o 4, przed jej obniżeniem).

Koszt: 35
 
 
Tajemna Zbroja

Wybrany oddział zostaje otoczony magiczną barierą, która częściowo pochłania obrażenia otrzymane przez ten oddział.
Ilość Punktów Życia Tajemnej Zbroi zależy od stopnia zaawansowania talentu Magia Przywołania. Czar absorbuje 25% Obrażeń zadanych wybranej jednostce. Jeżeli bohater ma Magię Przywołania na poziomie Eksperckim, osłona przejmuje 50% zadanych Obrażeń.

Koszt:20



Komentarze
seraf777 dnia 09 kwiecień 2008 o 20:23
moim ulubionym zaklęciem jest stwórz feniksa
zielny serafin z dzungli dnia 16 sierpień 2008 o 14:32
haha muj też
wampirzy lord nikolaj dnia 14 wrzesień 2008 o 21:43
I muj też
Arantir i Sandro dnia 12 grudzień 2008 o 20:47
ja najbardziej lubie widmowe zastempy
sebastian_labudda dnia 18 kwiecień 2009 o 12:14
Ja lubie feniksa i przywołanie żywiołów
masster11 dnia 04 czerwiec 2009 o 17:47
tajemna zbroja górą !!
masster11 dnia 04 czerwiec 2009 o 17:47
;p
zielny serafin z dzungli dnia 30 sierpień 2009 o 15:24
Przywołanie Feniksa I Widmowe zastępy
alesha_queen dancer dnia 02 wrzesień 2009 o 13:22
a ja lubie wszystkie!smiley
Kokoju dnia 16 wrzesień 2009 o 22:42
ludzie... Mój przez Ó. Mój bo Moje. A nie Muj.
AiS - Zastępy, nie Zastempy.

Ja tam polecam Stwórz Feniksa i Widmowe Zastępy. W walce z Nikolajem wygrałem dzięki kombinacji: Widmowe Zastępy, Wielcy Łowczy i Łuk z Rogi Jedrnozożca.
andre94nt dnia 08 październik 2009 o 20:53
jejku tak ich tępisz a sam błędy robisz... łuk z "rogi" jednorożca?
Dansactiv dnia 01 styczeń 2010 o 12:08
* * *nij sie najlepszy jest smok w krasnoludach hahahahah
Dansactiv dnia 01 styczeń 2010 o 12:10
Bez kitu stworz feniksa i przywolanie zywiolow i cienko przeciwnika widze co prawda to prawda magowie wymiataja. kiedy bedzie 6 czesc korwa
kuba1111 dnia 26 styczeń 2010 o 13:25
seraf777 wiem że poźno pisze ale moje ulubione zaklencie to tosamo
Raelag222 dnia 13 kwiecień 2010 o 16:21
Stwórz Feniksa i Implozja - najlepsze połączenie smiley
Inferno10 dnia 27 lipiec 2010 o 13:10
A jak zdobyć Czar przywoływanie feniksa? ja go zdobyłem po walce z jakimiś smokami w jakimś zamku .
elf z irolan dnia 18 wrzesień 2010 o 11:35
wątpe a byłeś w ich utopi i dostałeś ten czar mi dawało 4 poziomu czary jak je pokonuje
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 71% [5 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 14% [1 Głos]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 14% [1 Głos]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry