Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - magia mroku


Magia Mroku


 Magia Mroku jest ulubioną formą Magii Nekromantów i Mrocznych Elfów. Większość czarów z tej szkoły jest przeznaczona do osłabienia, spowolnienia, przejęcia kontroli lub zarażenia wrogich jednostek. Najpotężniejszymi czarami są Przeklęte Słowo, Wampiryzm i Hipnoza. Przeklęte słowo to odpowiedź sił ciemności i zła na Święte Słowo Magii Światła. Jednak to zaklęcie jest stosunkowo słabsze od swego dobrego odpowiednika i wywołuje więcej obaw wśród przeciwników niż obrażeń.

Poziom I

 

Klątwa

Wybrany oddział przeciwnika zadaje w czasie walki minimalną liczbęobrażeń. Czas trwania zaklęcia zależy od siły czarów.
Maksymalne obrażenia zadawane przez jednostkę są obniżane domin+t*(max-min), gdzie t jest uzależniony od znajomości Magii Mroku. Napoziomie eksperckim, obrażenia zawsze są równe minimum.
Mistrz Klątw dodaje Grupowe Osłabienie.
8


Koszt: 4

Spowolnienie

Zmniejsza inicjatywę wybranego oddziału wroga.
Inicjatywa wskazanej jednostki zostaje obniżona.
Mistrz Umysłu dodaje Grupowe Spowolnienie. 8

Koszt: 4
 
Smutek

Zmniejsza szczęście i morale wybranego oddziału wroga.
Szczęście i morale wskazanej jednostki zostaje obniżone.
Mistrz Umysłu dodaje GrupoweSpowolnienie. 8

Koszt:  5 Treeborn Quiver  Dzikie Hordy

Poziom II

 
Promień Osłabienia

Niszczy pancerz wybranego oddziału zmniejszając jego zdolność obrony. Może być rzucony kilka razy na wybrany oddział, ale jego zdolność obrony nigdy nie spadnie poniżej zera.
Mistrz Bólu dodaje Grupowa Wrażliwość (działa obszarowo 4x4). 10

Koszt:  5
 
Plaga 

Rzuca zarazę na wybrany oddział wroga. Otrzymuje on obrażenia ziemi za każdym razem, gdy podejmuje jakieś działanie. (Czar nie działa na Nieumarłych, Żywiołaki i Jednostki Mechaniczne).
Obrażenia zadawane przez Rozkład 32+8*Siła_Czarów. Czas działania jest uzależniony od znajomości Magii Mroku.
Mistrz Bólu dodaje Grupowy Rozkład (działa obszarowo 4x4).  12

Koszt:   6

Poziom III

 
Cierpienie

Osłabia daną jednostkę wroga, zmniejszając jej Atak.
Mistrz Klątw dodaje Grupowe Cierpienie. 10

Koszt:  5
 
Dezorientacja

Wybrany oddział wroga zapomina, co ma robić na polu bitwy. Pewne jednostki objęte działaniem zaklęcia zapominają o strzelaniu, inne przestają kontratakować. (Czar nie działa na Nieumarłych, Żywiołaki i Jednostki Mechaniczne).
Wybrany oddział wroga zapomina, co ma robić na polu bitwy. Efekt zależny jest od znajomości MagiiMroku.
Mistrz Umysłu dodaje Grupowa Dezorientacja. 18

Koszt:   9

Poziom IV

 
Szał

Doprowadza jeden oddział istot do szału. Oszalały oddział uznaje wszystkie otaczające go istoty i maszyny za osobistych wrogów i atakuje najbliższą z podwojoną furią (Zaklęcie nie działa na nieumarłych, żywiołaki i jednostki mechaniczne).
Minimalne i Maksymalne obrażenia zadawane przez jednostkę zwiększają się w zależności od stopnia zaawansowania talentu rzucającego. Jeżeli bohater ma Magię Mroku na poziomie Eksperckim, efekt utrzymuje się przez 2 tury. Efekt nie może zostać usunięty przy pomocy czaru Oczyszczenie.

Koszt:  15

Oślepienie

Oślepia wybrany oddział wroga tak, że nie może on się poruszać, atakować, ani używać żadnych zdolności. Oślepienie znika, jeśli oddział zostaje zaatakowany. Czas trwania zaklęcia zależy od mocy. (Czar nie działa na Nieumarłych, Żywiołaki i Jednostki Mechaniczne).
Czas trwania zależy od stopnia zaawansowania talentu rzucającego. Znajomość Magii Mroku na poziomie Eksperckim uniemożliwia oślepionej jednostce wykonanie kontrataku.


Koszt:   10

Poziom V

 
Przeklęte Słowo

Zadaje przeklęte obrażenia wszystkim żywym i niepochodzącym z piekieł stworzeniom znajdującym się na polu bitwy.
Mistrz Bólu sprawia, że zaklęcie Klątwa Piekieł staje się silniejsze(efektywna Siła Czarów jednostki rzucającej to zaklęcie wzrasta o 4).

Koszt:  15

Hipnoza

Bohater otrzymuje chwilową kontrolę nad wybranym oddziałem wroga. Jednostki pod wpływem tego zaklęcia nie mogą kontratakować. Kontrola zostanie utracona, gdy bohater rzuci to zaklęcie na inny oddział. (Czar nie działa na Nieumarłych, Żywiołaki i Jednostki Mechaniczne).
Podczas działania zaklęcia Inicjatywa celu mnożona jest przez 0.03*Siła Czarów (0.01*Siła Czarów przy braku zaawansowania talentu). Modyfikator nie może być większy od 1. Czas trwania zaklęcia zależy od stopnia zaawansowania talentu rzucającego.

Koszt:   18

 

Wampiryzm  

Wskazana sojusznicza jednostka otrzymuje atrybuty i zdolność Wyssanie Życia tak jakby była wampirem. Efekt kumuluje się z naturalną zdolnością Wyssanie Życia. Zaklęcie nie może być rzucone na jednostki mechaniczne i żywiołaki (w tym gargulce). Ilość wyssanych Punktów Życia zależna jest od zadanych Obrażeń oraz od stopnia zaawansowania talentu rzucającego.

Koszt:   10  Treeborn Quiver  Dzikie Hordy

Komentarze
erykstrozyk10 dnia 25 marzec 2008 o 11:38
Ja nie miałem wampiryzmu i smutku!
erykstrozyk10 dnia 25 marzec 2008 o 11:38
Aha bo to w dzikich hordach
endriu20 dnia 14 lipiec 2008 o 14:17
jesli sie uderzy potwora po wczesniejszym rzuceniu zaklecia hipnoza to wtedy hipnoza zostaje przerwana czy trwa dalej ??
Arcydemon dnia 22 lipiec 2008 o 16:07
To mój ulubiony typ magii smiley najlepiej działają jeśli posługuję się nimi nekromanta
erykstrozyk10 dnia 24 lipiec 2008 o 15:24
Nie mam pojęcia. Ale jak rzucisz to zaklęcie na inny oddział to zaklęcie na poprzednim oddziale zostanie utracone. Musisz sprawdzić sam czy zostanie przerwana.
Oktan dnia 07 sierpień 2008 o 14:16
najlepiej wygląda w czasie bitwy czar klatwa piekieł smiley
Raelag203 dnia 08 sierpień 2008 o 23:25
Klątwa piekieł fajnie wygląda ale nie zadaje dużych obrażeń porównajmy np. wzmocnioną błyskawicę i klątwę piekieł.
Jednak klątwa zadaje obrażenia wszystkim jednostkom.
(wroga działa tylko na jednostki Przystani, Sylwan i Akademii.)
Z magii mroku używam zazwyczaj czarów : Dezorientacja, Hipnoza, Cierpienie i Wrażliwość.
tata659 dnia 02 wrzesień 2008 o 16:57
dobry czar jest szał bo w 4 misji kultysta mozna go uzyc przeciwko erevel
Arkadius dnia 24 październik 2008 o 13:06
Powiem tak; jest świetnie ale bardzooo brakuje jakiegoś dobrego ofensywnego czaru; bardzoooo
Arantir i Sandro dnia 12 grudzień 2008 o 20:59
są tu błędy w nazwachsmileysmileysmiley
Arantir i Sandro dnia 12 grudzień 2008 o 21:02
Jak nie idzie się na magie światła to najlepiej na mrok wtedy grupowe spowolnienie, cierpienie, osłabienie to pczatek bitwy najlepiej z talentem magicznym bo wtedy idom jeden po drugimsmileysmiley
Arantir i Sandro dnia 12 grudzień 2008 o 21:03
Kiedys prubowałem połączyc magie światła z mrokim ale nawt z mocnym talentem magicznym było cięzko wszytkie czry pożucać
tata659 dnia 20 luty 2009 o 17:49
NIECH KTOŚ MI POMOŻE ZDOBYĆ SZAŁ BO MAM 20 POZIOM AGRAELA I NIE MAM NAWET TALENTU Magia mroku a potem zatriumfuje szturm elfuf i przegram co robić?
Lord Godryk VII dnia 08 lipiec 2009 o 12:35
Jak zatriumfuje szturm "elfuf"xD to będziesz miał problem bo w Kultuście magia Mroku najbardziej się przydaje
zielny serafin z dzungli dnia 30 sierpień 2009 o 15:28
smutek rozkład spowolnienie hipnoza oślepienie jedyne przydatne czary z magii
zielny serafin z dzungli dnia 30 sierpień 2009 o 15:45
mroku
daredevil dnia 19 wrzesień 2009 o 01:35
Jak zdjąć szał z jednostek: oczyszczenie nie działa!!!!
jest jakiś sposób???
Dansactiv dnia 19 grudzień 2009 o 15:29
szczerze moim zdaniem najlepsza jest magia mroku jezeli gram lochem czy nekro to najlepiej na wrogów dziala hipnoza i wampiryzm do tego jak masz wskrzeszanie to przeciwnik zalamie sie hehe pzdr
Raelag222 dnia 13 kwiecień 2010 o 15:59
To są dobre czary!
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 75% [3 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 25% [1 Głos]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry