Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - magia zniszczenia

Magia Zniszczenia


Magia Zniszczenia emanuje zamętem, chaosem i czystym, niezmąconym, można by rzec radosnym zniszczeniem. Większość czarów skierowana jest przeciwko przeciwnikowi by zadać mu jak najwięcej obrażeń jak najmniejszym kosztem. Czary Magii Zniszczenia opierają się przede wszystkim na chłodzie i ogniu, ale też i ziemi.

Poziom I

 
 
Starożytna Strzała

Wystrzeliwuje magiczny pocisk zadający obrażenia wskazanej jednostce wroga.

Koszt:4

Kamienne Kolce

Zadaje obrażenia wszystkim jednostkom znajdującym się na wskazanym obszarze.

Koszt:5

Poziom II


Błyskawica

Wskazana jednostka wroga otrzymuje obrażenia od elektryczności.
Mistrz Błyskawic dodaje dodatkowe działanie w postaci ogłuszenia.

Koszt:5

Lodowy Pocisk

Zadaje obrażenia od zimna wskazanej jednostce wroga.
Mistrz Lodu dodaje dodatkowe działanie w postaci zamrożenia (zamrażana 0.3 tur).

Koszt:7

Poziom III


Kula Ognia

Zadaje obrażenia od ognia wszystkim oddziałom znajdującym się na
wskazanym obszarze.
Kula Ognia działanie obszarowe - 3x3 pola.
Mistrz Ognia dodaje dodatkowe działanie w postaci uszkadzania
pancerzy (-50% do Obrony).

Koszt:6

Krąg Zimna

Zadaje obrażenia od zimna oddziałom otaczającym miejsce rzucenia czaru.
Mistrz Lodu dodaje dodatkowe działanie w postaci zamrożenia (zamrażana 0.3 tur).

Koszt:7

 
 
Ściana Ognia

Tworzy ścianę ognia w wybranym miejscu pola bitwy. Przez kilka tur zadaje obrażenia od ognia wszystkim znajdującym się tam oddziałom.
Czas trwania zaklęcia wynosi 3 tury. Ściana Ognia może zostać rzuconabezpośrednio na oddział. Jednostka odniesie obrażenia w przypadku kiedyzaklęcie zostanie na nią rzucone, przejdzie przez pole ze Ścianą Ognia lub będzie się znajdować na tympolu na koniec swojej tury (bez względu na jakiekolwiek działanie).
Mistrz Ognia dodaje dodatkowe działanie w postaci uszkadzania pancerzy (-50% do Obrony).

Koszt:16

Poziom IV


Łańcuch Błyskawic

Łańcuch błyskawic zadaje poważne obrażenia od elektryczności stojącym w pobliżu stworzeniom (maks. 4) poczynając od tego, które zostało wybrane za cel. Każde następne stworzenie otrzymuje połowę obrażeń zadanych poprzedniemu. (Łańcuch może uderzyć w jednostki sojusznicze).
Mistrz Błyskawic dodaje dodatkowe działanie w postaci ogłuszenia dla pierwszego celu.


Koszt: 16
 
Grad Meteorytów 
 
Zadaje poważne obrażenia stworzeniom znajdującym się na wskazanym obszarze.
Grad Meteorytów działanie obszarowe - 5x5 pól.

Koszt:19

Poziom V


Implozja 

Zadaje poważne obrażenia od żywiołu ziemi wskazanej jednostce wroga.

Koszt: 18

Armageddon 

Zadaje poważne obrażenia wszystkim stworzeniom i machinom wojennym, na polu bitwy oraz dodatkowe, miejscowe obrażenia w miejscu uderzenia.
Stworzenia znajdujące się po środku pola walki (kwadrat 4x4 pola) zostają trafione skałą i otrzymują dodatkowe obrażenia fizyczne (z wyłączeniem Ochrony i Odporności na Magię) równe
5+5*Siła_Czarów,
10+10*Siła_Czarów
15+15*Siła_Czarów
20+20*Siła_Czarów
Duże istoty muszą całe znajdować się w polu rażenia by zostały trafione.
Mistrz Ognia dodaje dodatkowe działanie w postaci uszkadzania pancerzy (-50% do Obrony).

Koszt:20 

 Głębokie Zamrożenie

Zamraża cel, natychmiast zadając obrażenia od zimna i powoduje dalsze obrażenia fizyczne, zadawane przez pewien czas w związku z odmrożeniami.
Liczba fizycznych obrażeń jakie cel otrzyma w następnej turze jest zwiększona o (Siła Czarów+1)*3% (wyłącznie (Siła Czarów+1)*1% przy braku zaawansowanego talentu).Mistrz Lodu dodaje dodatkowe działanie w postaci zamrożenia (zamraża na 0.3 tur).

Koszt: 20         Treeborn Quiver  Dzikie Hordy


Komentarze
wygrany dnia 28 marzec 2008 o 13:48
najlepsze czary ze wszystkich
smiley
turtwig dnia 09 kwiecień 2008 o 19:48
wzmocniona implozja to najlepszy czar homm5V
seraf777 dnia 09 kwiecień 2008 o 21:23
jeśli chodzi o magie zniszczenia to zgadzam się z turtwigiem smiley
erykstrozyk10 dnia 25 lipiec 2008 o 15:56
Implozja jest zajebista. Ale armageddon do dupy. Kto by chciał ranić swoje jednostki?
otton dnia 04 sierpień 2008 o 15:07
Nie lubię Magii Zniszczenia. smiley Jest dobra jedynie na początku gry, bo później co to jest zadać 3K obrażeń? To tyle co nic. Za to rzucając takie czary jak Frenzy lub Puppet Master można zadać kilkanaście tysięcy obrażeń dodatkowo choniąc swoją jednostkę/jednostki przed podobnymi obrażeniami. smiley Djatego ja skłaniam się ku Black Magic lub gdy gram dobrą rasą White Magic. Ale wiadomo, że każdy na początku swojej przygody z HoMM uwielbia destrukcję, to taka niepohamowana dziecięca potrzeba wyżycia się. Do erykstrozyk10 gdy gra się Dungeon'em i ma się Czarne Smoki to można toczyć bitwy bez strat korzystając z Armageddon'u (Immune to Magic + możliwość nie korzystania z niektórych jednostek podczas walki, jakbyś nie wiedział o co chodzi), jednak są to bardzo rzadkie przypadki. Magia Ewokacji również zasługuje na uwagę, ze względu na czary takie jak Widmowe Zastępy, Wskrześ Umarłych, Bariera Miecza, Magiczny Kryształ oraz Przywołanie Feniksa (chociaż to trochę mniej, bo ciężko zdobyć, dużo many ssie, a nie jest wcale taki silny, no chyba, że gra się Zehirem). smiley
Raelag203 dnia 08 sierpień 2008 o 23:36
Nie zgadzam się z użytkownikiem otton w kwestii magii zniszczenia.
Najlepiej się nią posługiwać mając umiejętność wzmocnione zaklęcia i grając Czarnoksiężnikiem na dość wysokim poziomie. Np na 40 lvl Wzmocniony Grad Meteorytów zadaje 800 obrażeń ,a Implozja 1600.
Feniks jest dobry ale tylko na jednostki "żywe" np. atakując 126 gremlinów dowódców zabiłem feniksem 123 jednostki (serio) ,a atakując 112 obsydianowych gargulców zabiłem tylko 13 . Widmowe zastępy często się przydają do klonowania jednostek najwyższego poziomu lub np. Lisze, Kapłani itd.
Wskrześ umarłych raczej nie polecam wolę wskrzeszenie.
Ogólnie najlepszymi wg mnie typami magii jest magia zniszczenia i magia przywołania.
kamil1996 dnia 12 sierpień 2008 o 11:33
ja grając realagiem miałem 27 poziom i wzmocnioną implozją waliłem 1800 obrażeń (wszystko zależy od siły czarów)
Naga Queen dnia 23 wrzesień 2008 o 20:07
o tak Magii Zniszczenia używam najczęściej smiley
jane1997 dnia 28 październik 2008 o 14:47
Najlepsza implozja.
Gelu8899 dnia 06 listopad 2008 o 13:28
MAGIA ZNISZCZENIA JEST NAJLEPSZA A IMPLOZJA CZAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RADZE WYKUPIĆ TALENT ABO ZDOLNOŚĆ(NIE PAMIĘTAM)WZMOCNIONE ZAKLĘCIA A JAK MASZ MAŁO WIEDZY TO TAJEMNICE ZNISZCZENIA A ARTEFAKTY SARR ISURA SĄ BOSKIE DO SIŁY CZRÓW
Arantir i Sandro dnia 12 grudzień 2008 o 20:57
To cienka magia i zgadzam się z otton tylko poczonkujący lub ciency gracze homm twierdzom, że to naj magia. Ale czarnoksięznikiem mimo wszytko opłaca się iść na niom ale tylko czarnoksięznikiem
Michalinda dnia 15 luty 2009 o 18:29
mojim ulubionym czarem z magi zniszczenia jest wzmocniony armagedon ale lepiej wcześniej zabezpieczyć swoje jednostki przed ogniem.
Penelopa132 dnia 17 czerwiec 2009 o 12:13
Tak Implozja wymiata. smiley Ale magia zniszczenia wcale nie jest taka dobra jak się wielu graczom zdaje.
Lord Godryk VII dnia 08 lipiec 2009 o 12:32
A skoro jesteś taki mądry Arantir i Sandro to jaka magia jest najlepsza?
Faiz dnia 18 lipiec 2009 o 19:48
Magia zniszczenia jest najlepsza dla Nathira którym gram.
zielny serafin z dzungli dnia 30 sierpień 2009 o 15:31
Ta magia jest dobra tylko w tedy kiedy szkolisz bohatera na maga jeśli są wielkie armie to obrażenia wysokości 100 nie zrobią na nikim wrażenia
zielny serafin z dzungli dnia 30 sierpień 2009 o 15:40
jeśli wiesz że na początku będziesz rozwijać się przez kilka mięsięcy NIGDY nie inwestuj w tą magie gdyż jest to bezsensowne
alesha_queen dancer dnia 02 wrzesień 2009 o 13:18
meteoryty to fajna sprawa. zwłaszcza gdy trza zabić demony!smiley
Kokoju dnia 16 wrzesień 2009 o 22:40
Otton, Czarnoksiężnicy niwelują część magii, więc i tak mocny Czarnoksiężnik zada obrażenia Czarnym Smokom.
Dosiadacz Modliszek dnia 20 styczeń 2010 o 16:00
Implozja dobra jest fakt ale głębokie zamrożenie też niezłe,a jak masz mistrza lodu to nieźle wpierniczysz wrogom.Plus zimna śmierć i artefakt sopel lodu to to naprawdę dużo zdziałasz!!
golem191 dnia 07 luty 2010 o 22:38
implozja tylko bo zadaje 52k
Lord_Mergoth dnia 13 marzec 2010 o 13:49
To są jedne najsilniejszych zaklęć. Użycie jednego z nich powoduje duże obrażenia przeciwnika. Najczęściej właśnie z nich korzystam.
Raelag222 dnia 13 kwiecień 2010 o 16:04
Najlepsze czary! Głębokie zamrożenie to jest coś!
bezio123 dnia 22 lipiec 2010 o 16:28
Fajne aczkolwiek moja ulubiona jest magia mroku. smiley
Mietek Spod Biedronki dnia 03 sierpień 2010 o 18:44
To jest moja najulubieńsza maga, ta implozja ten armageddon to są zajefajne czary!
elf z irolan dnia 18 wrzesień 2010 o 11:33
a jak ją elfy specjalnie rzucają a argamedron jest naj efektowniejszy
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 82% [9 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 18% [2 Głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry