Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - magia swiatla
 

Magia Światła


Magia Światła przede wszystkim ma chronić i wspomagać jednostki. Tylko kilka czarów z tej szkoły ma za zadanie niszczyć i wpływać na oddziały wroga. Najpotężniejszym i zarazem najbardziej znanym zaklęciem ze szkoły Magii Światła jest „Święte Słowo”. Przed tym zaklęciem drżą zastępyDemonów  Nieumarli. Umiejętne wykorzystanie czarów Magii Światła podczas bitwy przez bohatera to klucz do szybkiego zwycięstwa.

Poziom I

 
Boska Siła 

Wybrany sojuszniczy oddział zadaje w czasie walki maksimum obrażeń.  Czas trwania zaklęcia zależy od siły czarów bohatera.
Minimalne obrażenia zadawane przez jednostkę są zwiększane do min+t*(max-min), gdzie t jest uzależniony od znajomości Magii Światła. Na  poziomie eksperskim, obrażenia są zawsze równe maksimum.  Mistrz Łask dodaje Grupowa Boska Siła. 8

Koszt:4

Przyspieszenie

Zaklęcie zwiększa zasięg ruchu jednostki, na którą został rzucony.Zwiększa inicjatywę wybranego sojuszniczego oddziału.Mistrz Gniewu dodaje Grupowe Przyspieszenie.

Koszt:8

Poziom II

 
Oczyszczenie

Usuwa czary mające pozytywne działanie z oddziałów wroga oraz czary mające negatywne działanie z oddziałów sojuszniczych. Sprawdza poziom maga rzucającego zaklęcie; jest mało prawdopodobne, aby zaklęcie rzucone przez maga niskiego poziomu usunęło czar nałożony przez maga wysokiego poziomu.
Calkowita szansa na rozproszenie zaklęcia = Bazowa szansa% + (Poziom_Oczyszczającego - Poziom_Rzucającego) * 3% Poziom stworzenia 1-7 dla zwykłej jednostki oraz 2-8 dla ulepszonej. Mistrz Łask dodaje Grupowe Oczyszczenie (działanie obszarowe - 4x4 pola).

Koszt: 10
 
Wytrzymałość

Zwiększa siłę obrony wskazanego sojuszniczego oddziału. Czas działania czaru uzależniony jest od mocy.
Mistrz Odwołania dodaje Grupowa Wytrzymałość.

Koszt:6
 
Regeneracja

Wybrana jednostka regenerować będzie w swej turze punkty zdrowia. Nie działa na jednostki nieumarłe.
Wskazany oddział regeneruje 75%+Siła Czarów*5% Punktów Życia przed swoją turą.

Koszt:8           Treeborn Quiver  Dzikie Hordy

Poziom III

 
Prawa Moc

Wybrany oddział wpada w gniew i ogarnia go żądza krwi; otrzymuje premiędo ataku.
Mistrz Gniewu dodaje Grupowa Prawa Moc.

Koszt: 12
 
 
Odbicie Pocisku

Wybrany sojuszniczy oddział otrzymuje mniej obrażeń, gdy atakowany jest z dystansu.
Zmniejszenie ilości obrażeń zależy od stopnia znajomości Magii Światła i jest zwielokrotniane przez inne modyfikatory.
Mistrz Odwołania dodaje Grupowe Odbicie Pocisku.

Koszt: 12

Poziom IV

 
 
Odporność na Magię

Usuwa czary mające zarówno pozytywny, jak i negatywny wpływ na wybrany oddział, i czyni go odpornym na działanie kolejnych czarów. Może być użyta tylko na sojuszniczy oddział.
Oddział, na który rzucono to zaklęcie jest odporny na czary w zależności od stopnia zaawansowania talentu rzucającego. Tylko Ekspercka Magia Światła daje odporność na wszystkie zaklęcia.

Koszt:7

Teleportacja

Teleportuje wskazaną sojuszniczą jednostkę w inne miejsce pola bitwy. (Tylko ekspert Magii Światła może teleportować jednostki za mury miasta podczas oblężenia).

Koszt:8
 
Boska Zemsta

Zadaje magiczne obrażenia wskazanej jednostce zależne od ilości zabitych przez nią jednostek sojuszniczych od początku walki.
Liczba Obrażeń obliczana jest indywidualnie dla każdego wrogiego oddziału w zależności od ilości zdobytych przez oddział „Fragów”: liczba zabitych jednostek jest mnożona przez ich poziom. Na przykład, zabicie 5 Chłopów daje 5 Fragów, a zabicie 1 Paladyna 6 Fragów. Zabijanie przyzwanych wojsk nie daje Fragów. Wyliczając obrażenia F jest podnoszona do kwadratu dla Fragów celu.

Koszt:14           Treeborn Quiver  Dzikie Hordy

Poziom V

 
Wskrzeszenie

Wskrzesza stworzenia we wskazanym sojuszniczym oddziale.
Wskrzesza stworzenia we wskazanym sojuszniczym oddziale, a ilość jest zależna od stopnia znajomości Magii Światła. Każde wskrzeszenie zmniejsza o 10% początkową liczbę punktów życia oddziału aż do końca bitwy.

Koszt: 15
 
 
Święte Słowo

Zadaje obrażenia wszystkim nieumarłym i stworzeniom piekieł znajdującym się na polu bitwy.
Mistrz Życia sprawia, że zaklęcie Słowo Światła staje się silniejsze
(efektywna Siła Czarów jednostki rzucającej to zaklęcie wzrasta o 4).


Koszt:15 


Komentarze
turtwig dnia 09 kwiecień 2008 o 20:27
wow
Kammer Mroczny Mag dnia 02 lipiec 2008 o 21:41
To jest jasne jak słońce
Raelag203 dnia 08 sierpień 2008 o 23:16
Nie lubię Magii Światła. Rzadko z niej korzystam. Głównie używam Wskrzeszenie i Grupowe Oczyszczenie.
jane1997 dnia 28 październik 2008 o 14:50
Nie zgadzam się z Raelag 203. Użyj kiedyś Boskiej Zemsty. Najpierw przeczytaj jej działania. Musizsz na magię światła mieć dużo many. Słowo światła też jest bardzo dobre.
Arkadius dnia 13 listopad 2008 o 20:25
Boska siła i wytrzymałość - Grupowa - klasyk - od tego zaczyna sie każda moja bitwa - dziwna magia bo najlepsze czary ma na niskich poziomach...
Aleksiej dnia 23 listopad 2008 o 16:49
slowo światła jest po prostu świetne!boska zemsta też niezła
Aleksiej dnia 24 listopad 2008 o 14:24
wskszeszenie też niezłe
Aleksiej dnia 24 listopad 2008 o 14:24
nie zgadzam się z Raelag 203
Arantir i Sandro dnia 12 grudzień 2008 o 20:52
dobra magia grupowe przyspieszenie, wytrzymałość, prawa moc, boska siła to początek bitwy jeszcze z talentem magicznym pujdom jeden po drugim smileysmiley
Arantir i Sandro dnia 12 grudzień 2008 o 20:53
A boska Zemsta to najlepszy czar atakujacy w pużniejszych etapach gry kiedy magia zniszczenie jest to dupy
Czarci pomiot dnia 02 styczeń 2009 o 19:19
ja magii światła rzadko używam. Jedynie wskrzeszenia, albo Boskiej Zemsty, a takto to w ogóle, chyba, że mi many nie starcza na coś innego smiley
masster11 dnia 05 czerwiec 2009 o 14:29
słabe uuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!
Penelopa132 dnia 17 czerwiec 2009 o 12:58
Lubię magię światła. Jest całkiem niezła. smiley
zielny serafin z dzungli dnia 30 sierpień 2009 o 15:26
Jedynie wskrzeszenie co jest bardzo żadkie gdyż od kiedy ma HOMM to tylko trzy razy uleprzałem bohatera na maga
Spromultis dnia 14 październik 2009 o 08:47
1. Magia zniszczenia
2. Magia mroku
3. magia przywołania
4. Magia światła
Ja tam nie lubię magii światła. Używam tylko boskiej zemsty i prawej mocy, a jak nie ma many to boskiej siły. Słowa światła absolutnie nie używam, bo zazwyczaj gram demonami.
Lord_Mergoth dnia 13 marzec 2010 o 13:48
Lubie te zaklęcia kiedy gram Przystanią. Dzięki nich gra jest o niebo łatwiejsza
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 67% [4 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 33% [2 Głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry