Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii I " Wola Ashy"

Kampania "Wola Ashy" w Heroes of Might and Magic V - Tribes of the East

Misja Pierwsza: Ostatni duch

Cele misji:

  • Zdobądź Illuma-nadin w ciągu trzech miesięcy
  • Znajdź dolną połowę klucza otwierającego portal
  • Znajdź górną połowę klucza otwierającego portal
  • Napraw klucz w Portalu Żywiołów
  • Ornella musi przeżyć
Cele poboczne:
  • Ornella musi porozmawiać z Wiedźmą
  • Uzbieraj wystarczającą ilość składników których potrzebuje wiedźma
  • Wynajmij 10 Lich Masterów
  • Wypróbuj ulepszone jednostki w walce

Zaczynamy na południowym zachodzie mapy. Idąc prosto napotkasz kościotrupy. Zaatakuj je a one przyłączą sie do ciebie. Idź dalej prosto uzbierawszy skarby oraz pokonując stwory stojące na drodze. Gdy dojdziesz do kamiennej drogi odwiedź cmentarz ( rekrutujesz szkielety ) i następnie udaj sie na północ. Po pokonaniu nieumarłych pojawi sie filmik i doda ci sie nowy cel misji. Maszerując ku północy po brukowanej drodze walcz z każdym potworem ( będą to szkielety łucznicy minotaury oraz impy. Przed stajnią koło impów skręć w prawo na południe do kolejnego cmentarza. Pokonaj straż z rekrutuj wojsko i kontynuuj marsz. Dochodzisz do rozwidlenia. Odwiedź fontannę szczęścia i zanim zaatakujesz zamek udaj sie na północ. Znajdziesz tam Zapomniany kurhan ( zombie ) i tak wzmocniony udaj sie na zamek. Wrogiego bohatera pokonasz z łatwością. Gdy już zamek znajdzie sie pod twoją kontrolą rozbuduj go. Zwiedź teren i okolice. Po tygodniu od zdobycia zamku udaj sie do portalu (4). Pokonaj sukkubusy i wejdź w niego. Dowiesz sie że portal trzeba otworzyć kluczem który został podzielony na dwie części. Pilnują go tacy sami strażnicy - widmowe smoki(1) i (2). Zebrawszy armię rusz ku (1) i pokonaj straż. Następnie udaj sie dalej drogą i wejdź w portal dwóch kierunków. Idąc drogą zdobądź wrogie kopalnie oraz zamek. Udaj sie do wiedźmy a ta powie co masz zebrać by wykonać cel z nowymi jednostkami nekropolis. Zbierz o co prosi i rusz czym prędzej do pierwszego zamku zbudować budynki z ulepszeniami dla potworów oraz ulepszyć obecne. Dodam iż za drugim zamkiem jest druga połowa klucza (2). Po ulepszeniu jednostek udaj sie do portalu (3b) który przeniesie cię do kuźni żywiołów(3a). Odwiedź ją a następnie wróć w okolice swoich zamków i pozbieraj to co sie tylko da. Zajmij wszystkie kopalnie i siedliska. Rekrutuj z nich armie oraz ze swoich zamków. Gdy zbierzesz pokaźne wojsko udaj sie do portalu w którym był potrzebny klucz(4). Wejdź w niego a on przeniesie cię do (5). Teraz wszystkie skrzynie ze złotem zamieniaj na doświadczenie bowiem złoto sie już nie przyda.Idź prosto po drodze. Gdy dojdziesz do mostu okaże sie że jest on zerwany i musisz poszukać innej drogi. Cofnij sie i udaj sie na południowy szlak (6). Maszeruj nim cały czas aż do zamku obsadzonego demonami. Armia w zamku jest dość duża ale jeśli rekrutowałeś jednostki tak jak napisałem i masz sporą armie powinieneś pokonać pomioty Urgasha. Teraz pojawi sie animacja oraz wiadomość o ukończeniu misji. Zanim to nastąpi trzeba wybrać umiejętności dla nektomantki Ornelli. Polecam magie mroku szczęście atak magie zniszczenia. Reszta zależy od własnych upodobań.

Misja Druga: Mroczna krucjata

Cele misji:

  • Wyeliminuj oddających cześć demonom czarnoksiężników
  • Pokonaj miejscowego lorda demonów
  • Znajdź przywódcę kultystów demonów
  • Arantir musi przeżyć
  • Znajdź tajemną drogę do podziemi
Cele poboczne:

  • Wejdź na piąty poziom doświadczenia
  • Znajdź wszystkie krypty wampirów w podziemiach
Zaczynamy na północnym wschodzie mapy. Na początku gry atakuje nas czarodziej. Przy odpowiednim myśleniu można odnieść nie wielkie straty. Używa on czaru "kula ognia" zatem nie trzymaj jednostek w skupisku. Teraz po pokonaniu wroga w zamku z rekrutuj jakąś armię. Czy to z budynku czy wybuduj karczmę i z bohatera nowo zakupionego zabierz armię. Dobry i szybki początek ma wielkie znaczenie w tej misji ale o tym później. Arantirem udaj sie do chatki jasnowidza. Po wysłuchaniu do ma do powiedzenia rusz na cmentarz po szkielety a następnie na rude kamieni. Po "ciężkim" boju z szeregowymi udaj sie do tartaku. Pokonaj straż i idź na drugi cmentarz zajmując tartak. Teraz swoimi dwoma bohaterami zwiedź teren. Jest na nim sporo surowców nie pilnowanych przez nikogo. W czasie zwiadu rozbudowuj zamek stopniowo i rekrutuj armię. Gdy odkryjesz teren wróć do zamku po armię i pozdobywaj kopalnie dookoła zamku. Drugim bohaterem udaj sie w okolice zejścia do podziemi (1) gdzie jest siedlisko zombie zaś Arantirem idź do zamku nekropolis na zachodzie (2). Zdobądź je i jak powiedział zombie musisz zejść do podziemi ( zejście znajduje sie na nieumarłym ) gdzie są wampiry. Tu będzie trzeba zdobyć wszystkie trzy posterunki nieumarłych. Zanim zaś zaatakujesz zaatakuj wampiry. Przyłączą sie do ciebie i zbierz artefakt. Tak wzmocniony ruch na posterunki (2a). Jak pewnie zauważyłeś nie mogłeś w zamku zrobić dworka wampirów ale po wykonania tego zadania będziesz mógł go zbudować. Teraz czas na zdobycie reszty "zielonej mapy"( czyli tej gdzie jest trawa ). Pokonaj wszystkie stwory i zajmij wszystkie kopalnie jak i odwiedź miejsca zwiększające statystyki. Gdy to zakończysz udaj sie z powrotem do chatki jasnowidza ale pamiętaj żeby mieć przynajmniej jedno miejsce na jednostki wolne bowiem czeka sie u niego nagroda w postaci armii. Wróć do zamku by uzupełnij armię. Na tym etapie gry albo trochę wcześniej ujrzysz pomarańczowego gracza. Będzie sie kręcił koło (5) i to też miejsce będzie jego inwazją na twoje ziemie. Jego armia nie jest zbyt silna. Ma on bowiem jeden zamek jeśli nie zdobył tego na zachodzie mapy. Zrób z nim porządek gdyż jest dość uciążliwy. Jeden z celów osiągnięty ale to dopiero połowa tego co cię czeka. Uzupełniaj systematycznie armię czy to karawanami które z miast początkowych ( nekropolis ) będą jechać do zamku pomarańczowego albo za pomocą drugiego bohatera. Teraz żółty nie da o sobie zapomnieć. Jasne jest że trzeba to zniszczyć. Ale może sie to okazać trudne gdyż garnizon jest piekielnie mocny. Ale i na to jest rada. Oddziały z miast akademii skieruj do macierzystego miasta i tam zabij te jednostki i uzyskasz nieumarłych. Teraz na pewno garnizon padnie. Uzupełnij armię uważając na żółtego. I teraz rozpoczyna sie marsz po dominacje na mapie. Pokonując żółtego nikt ci nie będzie przeszkadzał aczkolwiek jest czerwony ale ten sie nie rusza. Gdy pójdziesz drogą na zachód od miasta żółtego zobaczysz bramę z ognia. nie wchodź w nią bo zginiesz i twoja armia przestanie istnieć. Zatem udaj sie do miasta akademii koło (5) i zdobądź klucz pokonując demony. Teraz wejdź do podziemi (1) i udaj sie do (1a) i stocz batalię z demonem. Wejdź w portal. Teraz będzie sie trzeba udać do (3) by zejść do podziemi i dojść nią do (4) miasta za bramą. Ale zanim tego dokonasz uzbieraj ogromną armię. Pisząc to mam na myśli coś koło 100 smoków. Jak czujesz sie na siłach nie mając 100 smoków udaj sie na to miasto. Przeciwnik jest dość krzepki ale powinieneś go pokonać. Po wygranej walce misja zakończy sie sukcesem ale przez batalią warto grę zapisać.

Misja Trzecia: Śladami byka

Cele misji:

  • Spotkaj sie z Arantirem wraz z uzupełnieniami dla jego legionów
  • Zajmij zamek w którym schronił sie Orlando
  • Arantir musi przeżyć
  • Ornella musi przeżyć
Cele poboczne:

  • Zajmij opuszczone nekropolis Giovanniego
  • Przyłącz miejscowych nieumarłych do swojej armii
Rozpoczynasz mając pod kontrolą Ornelle. Idź na północ wzdłuż drogi. Napotkasz na drodze wampiry, które przyłączą sie do ciebie, gdy już to nastąpi okoliczne jednostki (chłopi) i ich chatki zamienią sie w twoich pobratymców. Przyłącz ich do swojej armii tak jak to zrobiłeś z wampirami i odwiedź siedziby. Jednak zanim to nastąpi zawędruj do chatki maga która wskaże miejsce spotkania z Arantirem(1). Idąc dalej na północ dojdziesz do rozwidlenia drogi. Wszelkie kopalnie zostaw na później gdyż będziesz potężniejszy. Na rozwidleniu skręć w lewo. Kontynuuj podróż. W pewnym momencie na południe od ścieżki twoim oczom ukaże sie znak taki sam jak mają jednostki umarłych pod sobą. Jest to cmentarz. Na mapie są takie dwa. Udaj sie do niego. Przyłączy sie do ciebie X zombie ( zależy na jakim poziomie toczona jest rozgrywka ), wróć na szlak i maszeruj. Zahacz o "domek" zbrojnych, rekrutuj to co w nim mieszka i rusz na zamek(2). Bo zdobyciu zamku sukcesywnie ulepszaj go oraz zwiększaj swoją armię. Teraz pomaszeruj na złoża rudy oraz tartak. Zwiedzaj okolice. Kiedy spotkasz kolejne rozwidlenie. Po lewo masz masę surówki i posterunek po prawo drogę do (1). Zanim pokonasz oddział strzegący przejścia zdobądź wszystko co napotkałeś na drodze oraz wykup drugiego bohatera lub nawet dwóch. Jeden do zamku a drugiego zaopatrz w armię i strzeż portalu wyjścia(3a). Gdy Ornella ma masywną armię udaj sie na straż (1) i pogadaj z Arantirem. Arantirowi daj armię bohatera koło portalu a Ornellą Kieruj sie wciąż wzdłuż drogi. Portal wyjścia ma początek w (3b). Zdobądź zamek i przejdź most. Niszcz bohaterów wroga i zdobywaj kopalnie oraz inne surowce. Kieruj sie na północ od mostu. Arantir niech podąża za Ornellą. Kolejne rozwidlenie. Na prawo zamek wroga który zniszczysz Arantirem zaś na lewo droga którą przemierzysz Ornellą. Niech Arantir po wykonaniu zadania oraz zdobyciu okolicy zamku dołączy do Ornelli. Ornellą zdobywaj teren i surówkę. Bohaterów zgromadź przed mostem. Daj armie Arantira Ornelli i nią rusz na ostatni zamek wroga. W nim schował sie Orlando którego łatwo pokonasz aczkolwiek w całej grze będziesz sie z nim trochę męczył powiem ten ucieknie. Gratulacje właśnie ukończyłeś misję.

Misja Czwarta: Bestie i kości

Cele misji:

  • Odkryj drogę do Flammschrein
  • Arantir i Ornella muszą przeżyć
  • Znajdź przywódcę oddziału orków
  • Znajdź i zniszcz piekielną kryjówkę
  • Znajdź i zniszcz portal demonów
Cele poboczne:

  • Ufortyfikuj zamek
  • Zajmij wszystkie kopalnie złota
Tą misje zaczynasz z Arantirem i Ornellą na południowym wschodzie(1). Armie masz jaką masz toteż udaj się najlepiej Arantirem do zamku (ten musisz rozbudować do poziomu zamku minimum) i zbuduj jakieś siedlisko oraz z rekrutuj armie dla Arantira. Wychodząc nim z zamku zamień Kościanych wojowników na wampiry Ornelli. Ornella niech zwiedza teren zaś Arantir zdobywa kopalnie na północy oraz niech pokona rozbójników którzy tarasują drogę. Ornellą zwiedzając teren uważaj na (2) bandę orków która zaatakuje ją jak i każdego innego twojego bohatera jak sie tam zbliży. Może on nie ma oszałamiającej armii ale lepiej odczekać atak na niego. Gdy doszedłeś Arantirem do stanu posiadania armii minimum wampirów rekrutowanych w zamku oraz cytadeli w zamku rusz na (2). Wtedy pojawi sie komunikat że musisz ulepszyć wspomniany poziom miasta do zamku. Mając cytadele łatwo i szybko to zrobisz. Jednak gdy tego nie uczynisz orkowie będą cię nękać atakami (każdy następny silniejszy od poprzedniego). Osiągnąwszy poziom zamku wróć Ornellą do miasta zaś Arantir powinien mieć w swojej armii lisze a nawet kostuchy. Udaj sie nim teraz na tereny południowe patrząc od swojego zamku. Zdobądź skarby i idź do (3)" oazy kopalni i wiedzy", innymi słowy jest to droga obsiana kopalniami prowadząca do miejsca gdzie jest kapliczka, punkt poboru doświad..(+1000) oraz budynek zwiększający moc i wiedzę o 2. Zdobywszy kopalnie oraz po odwiedzeniu miejsc zwiększających statystyki wejdź w portal. Zaoszczędzi to czasu i drogi. Gdy twoja armia jest zdziesiątkowana udaj sie do zamku po posiłki lecz pamiętaj żeby Ornelli w garnizonie coś zostawić. Uciążliwe będą demony które co jakiś czas będą sobie biegać ale te armie są niewielkie. Idź Arantirem (jeśli dodałeś jemu armie) do miejsca w którym pokonałeś orka. Parę kroków za nim jest rozwidlenie. Na lewo miasto oraz kopalnie orków (4) a po prawo garnizon. Udaj sie pod garnizon lecz nie atakuj go. Porozmawiasz z kawalerzystami którzy powiedzą że lepiej dostać sie do miasta demonów przez podziemia (7). Moim zdaniem lepiej jest zaatakować garnizon gdyż pod ziemią zaatakuje Cie demon ze średnią armią (9) a za nim jest silny garnizon (8) silniejszy od tego na powierzchni. Powiedzmy że postanowiłeś iść garnizonem na powierzchni. Jest w nim (na najniższym poziomie 80 kapłanów i 25 kawalerzystów toteż na większych poziomach jest ich więcej) zależy od poziomu kapłani i kawalerzyści. Jeśli masz w armii kostuchy (minimum ponad 20) zaatakuj garnizon lecz uważaj żeby z armii nie zostały strzępy gdyż potem można zaatakować od razu czerwonego (5) oraz portal pod ziemią (10). Gdy już zniszczyłeś portal, czerwonego i zająłeś jego kopalnie wróć do zamku po armię. Teraz z nową armią Arantirem udaj sie na teren na lewo na rozwidleniu. Jak w przypadku kopalni demonów te również są chronione. Możesz je zdobyć (szczególnie kopalnie złota). Zamku orków nie atakuj lepiej (już na łatwym poziomie jest w zamku około 500 cyklopów !!!). Sam zdecyduj czy jesteś na tyle mocny żeby go zająć :) . Pewnie go nie zaatakujesz ale to lepiej gdyż oszczędzisz armie. Do podziemi nie ma specjalnie po co iść. Jest tam posterunek lochu który sie nie przydaje w grze. Uzupełniaj regularnie armie Arantira. Rusz nim w kierunku byłego miasta demonów z tym że nie idź na jego teren tylko drogą na północ. Zanim zaatakujesz kolejny garnizon skręć w lewo i oczyść teren. Teraz zniszcz garnizon i zaatakuj następny po prawo idąc dalej. Za nim są kopalnie słabo pilnowane. Zdobądź je (koniecznie musisz mieć kopalnie złota). Jeśli twoja armia jest mała czy też średnia, kup 3 bohatera, daj mu część armii Ornelli i dostarcz ją Arantirowi. Kieruj Arantira dalej drogą eliminując co sie da dookoła i zdobywając kopalnie. Gdy dojdziesz do mostu porozmawiasz z kapłanami. Teraz zanim zniszczysz ostatnie miasto (6) udaj sie na lewo od mostu i zdobądź kopalnie złota a następnie na prawo od mostu i skrzynie ze złotem zamień na doświadczenie. Teraz rusz na ostatni zamek (6) pokonaj straż i porozmawiaj z orkami. Gratulacje właśnie Zakończyłeś misję czwartą.

***Poradnik pisany na poziomy co najmniej trudny, a dane liczbowe w nim zawarte podawane na łatwym poziomie są tylko informacja o potęgach armii***

Misja Piąta: Serce ciemności

Cele misji:

  • Zajmij Flammschrein
  • Arantir musi przeżyć
  • Ornella musi przeżyć (Cel dostępny dopóki rytuał sie nie odbędzie)
  • Usuń magiczną barierę
  • Wygnaj Orlando
Cele poboczne:

  • Zniszcz portal / Pomścij ducha lorda Fulberta,zabijając jego morderców (zależy jak pokierujemy grą)
  • Zabij bohatera inferno
Sporo przeszedłeś już z Arantirem i Ornellą. Ta misja uwieńczy twoje działania i jednocześnie może zasmucić gdy bardzo lubisz nekromantkę. W tej misji czeka Cie trudna walka pod koniec. Zamieszczę screeny z poziomu łatwego po to żeby i słabsi wiedzieli co ich czeka a silniejsi mieli świadomość co ich czeka jak na łatwym poziomie przeciwnik jest potężny. A zatem do dzieła... Zaczynasz z zamkiem (1) na południowym wschodzie z dwoma bohaterami - Arantir i Ornella. Początkową armią swoich podopiecznych sie nie przejmuj. Zajrzyj do zamku. Tam masz armie. Oddal ją Arantirowi. Ornella niech zwiedza teren. Co jakiś czas w piątym/szóstym dniu tygodnia będzie przybywać karawana z posiłkami. Ich liczba uzależniona jest od poziomu gry. Posiłki rozdziel na dwóch herosów. Ornelli daj wampiry, smoki, szkielety, zombie i duchy zaś Arantirowi Lisze, kostuchy oraz cały przychód jednostek z zamku co tydzień. Ważne jest żeby zamek szybko rozbudować. Pieniędzy nie zabraknie (w poprzedniej misji jeśli zająłeś wszystkie kopalnie złota masz +10000 złota na start w tej misji). Arantirem penetruj zachodnią część od zamku a Ornellą wschodnią. Zdobądź wojskowy posterunek nekropolis. Ważne żebyś zdobył garnizony wroga ( 2a i 2b ). Są mocno obsadzone ale zdobycie je i obsadzenie mocnym garnizonem podobnym czy też silniejszym od poprzedniego zapewni Ci bezpieczeństwo przed wrogiem który nie będzie miał jak wejść na twoją ziemie. Koło zamku zauważysz zapewne Paladynów. Podejdź do nich Arantirem. Po rozmowie udaj sie zabić demona. Ma on armie czartów. Po wykonaniu celu wróć do Paladynów, zauważysz że zamienili sie w mrocznych rycerzy. Przyłącz ich do siebie. Teraz gdy kontrolujesz swoje terytorium za pomocą garnizonów gromadź armie z karawan i zamku. Teraz ważne jest żeby całą armię dać Arantirowi. Na północ od zamku ( 3 ) wroga znajduje sie most a za nim garnizon. Udaj sie do niego. Spotkasz tam ducha który poprosi Cię o pomoc a w zamian da nagrodę. Musisz zabić zabójców (7)wskazanych przez niego. Udaj sie do nich ale ich nie zabijaj. Zaproponują że zabiją sukkuba który pilnuje portalu skąd przychodzą potężne demony. Zgódź sie na tą propozycje. Zobaczysz jak sukkub ginie. Lecz to Ty musisz zniszczyć portal (8). W tym celu podejdź do księgi czarów. Ale pamiętaj. Nie idź do ducha jeśli nie masz silnej armii. w tej misji armie wroga są ogromne. Dobij pozostałości po demonach. Będzie to trudne gdyż mają silne armie. Systematycznie uzupełniaj armie. W tej misji kluczem do zwycięstwa będzie moc czarów i bohaterowie. Portal demonów zniszczysz mając moc +10 minimum ale sądzę że twój Arantir ma większą. Mój miał około 30. Teraz już gdy nie ma demonów i masz garnizony mocno obsadzone masz bezpieczną pozycje. 1/4 za tobą. Na mapie są rozsiane artefakty, mnóstwo artefaktów. Puki co ich nie zbieraj. Gdy zrobi to wróg nie przejmuj sie, jak go pokonasz zabierzesz mu je. Te zbierzesz gdy pokonasz niebieskiego. Zatem do dzieła. Zrób Arantirowi potężną armię. Potrzebna będzie na niebieskiego. Im większa armia tym łatwiej pokonasz wroga i tym rzadziej będziesz wracał do swojego zamku po uzupełnienia. Na początek zajmij sie miastami koło garnizonów (3,4). Gdy je zajmiesz Kup do nich bohatera. Po jednym do każdego zamku. Rób w nowo zdobytych zamkach potężne armie oraz poprawiaj infrastrukturę. Jak już wspomniałem armie będą SPORE pod koniec misji. Screen obok jest armią wroga na poziomie "Łatwy". Nie wydaje sie sporo ale bohater wroga pod koniec ma 29/31 poziom. Ale to tego później. Jako następny cel weź sobie zamek na środku mapy (5). Kup do niego bohatera i postępuj tak samo jak w poprzednich zamkach. W swoim rodzimym zamku gromadź nadal armię. Gdy z armii Arantira coś zostało, spore "coś" rusz na zamek na północy (6), a jeśli nie uzupełnij armię. Gdy spotkasz wrogiego bohatera zabij go. Wszystkie kopalnie powinny być pod twoją kontrolą. Wyjątkiem są kopalnie na północy gdzie nie ma dostępu. Tylko misja ducha daje tam dostęp ale w niej wybraliśmy zniszczenie portalu. Arantirem możesz pokonać każdego żywiołaka przy portalu dwóch kierunków co ułatwi komunikacje na mapie. Zapewne zauważyłeś dziwne miejsca przy zamkach ( 3,4,5,6). Są to miejsca rytualne. W te miejsca musisz postawić po jednym herosie z mocą +8. Nie może być to Arantir. Wydaje sie proste? To mylne wrażenie. Masz ograniczony limit bohaterów do pięciu czyli czterech na rytuał plus Arantir. Każdy z tych bohaterów musi mieć moc +8 jak wcześniej wspomniałem. Zatem gdy robiłeś potężne armie w zamkach przystani oraz nekropolis wyrusz na zdobywanie skrzyń złota, artefaktów oraz innych rzeczy. Na mapie są również miejsca zwiększające moc +1. gdy każdy artefakt jest twój i każdy bohater ma moc 8 udaj sie do Arantira. Temu oddaj wszystkie artefakty. Następnie każdym z herosów odnieś armię do zamku, przy czym sobie zostaw po 10 chłopów czy szkieletów. Teraz najważniejsze: musisz oddać armie i artefakty ponieważ bohaterowie przy rytuale giną i straciłbyś sporo wojska. Jak napisałem na wstępie misji będzie smutno tym którzy lubią Ornelle gdyż ona ginie podczas rytuału. Odprawienie go jest konieczne bowiem zniknie osłona magiczna garnizonu gdzie rozmawiałeś z duchem. Arantir ma sporo do zrobienia. odnieś armie umarłych do ich miasta. Potem pozbieraj wojska z miasta przystani (z każdego miasta) i zanieś je do nekropolii. W tym momencie musisz te wojska zabić i zamienić na umarlaki.Oczywiście możesz wykorzystać karawany do tego ale odwiedzając miasto Arantir zdobędzie więcej czarów z wieży maga. Jeśli wieża nie ma 5 poziomu rozbuduj ją i tak w każdym zamku. W Nekropolis jest budynek gdzie można zamieniać żywe jednostki na jednostki umarłych tego samego poziomu. Zrób to a następnie ulepsz. W ten sposób twoja armia trupów będzie tysięczna. Udaj sie pod garnizon gdzie był duch ze swoją armią i artefaktami. Zanim zaatakujesz pozmieniaj trochę ekwipunek. Jak ma on wyglądać jest pokazane na screenie. Armia Orlanda jest duuuża. Armia z poziomu łatwego na screenie jak i sam Orlando. Teraz pozostaje go już tylko pokonać a mi życzyć Ci powodzenia. Gratulacje, zakończyłeś kampanie "Wola Ashy".

Screen armii jest z poziomu łatwego żeby gracze słabsi mieli łatwiej, a Ci silniejsi żeby wiedzieli co ich czeka jak na łatwym jest taka armia. Zapewniam że liczba amii to tylko pozory że łatwo ją pokonacie.

Opracowanie, edycja, mapy i screeny - Khaziu


Komentarze
Khaziu dnia 24 lipiec 2008 o 13:08
No i jak poradnik dobry? Ostatnia misja została dodatkowo dopisana oraz screeny dodałem żeby łatwiej było.
Heroesiak dnia 26 lipiec 2008 o 14:28
Świetny poradnik
Mohikanin dnia 27 lipiec 2008 o 13:52
fajny poradnik. Jak dla mnie przydałoby się napisać coś o rozwoju bohaterów - szczególnie Ornelli jako rycerza, bo jest beznadziejna.
Lord Nikolaj dnia 30 lipiec 2008 o 09:38
Poradnik świetny. W końcu wiem jak przejść "Serce Ciemności" smiley smiley
Lord Nikolaj dnia 30 lipiec 2008 o 21:06
Ziom jesteś khaziu nareszcie przejde to GŁUPIE Serce Ciemności
świetne
SEBUCH dnia 31 lipiec 2008 o 16:34
dzięki teraz wiem jak przejć ostatnią misje
kamil1996 dnia 12 sierpień 2008 o 21:07
mam pytanie czy w najbliższym czasie będzie poradnik do kampanii cześć ojcom ??
Khaziu dnia 17 sierpień 2008 o 13:06
jest już ten poradnik podajże
kamil1996 dnia 17 sierpień 2008 o 14:02
aha ale ja go nie widzę kiedy np. jestem w dziale budynki heroes5 i chce od razu przeskoczyć do poradnika to go ja nie widze dopiero jak wejdę na stronę główną to jest
Khaziu dnia 17 sierpień 2008 o 20:23
ja mam wszystko jak być powinno. napisz na forum o tym to ktoś odpowie bo ja nie jestem w stanie. Jarek albo Martin to oni mogą pomóc.
kamil1996 dnia 20 sierpień 2008 o 09:35
już jest nie wiem co się wcześniej stało
macS dnia 28 sierpień 2008 o 12:07
Dodam tylko, że po za pierwszą misją to lepiej wogóle nie grać Ornellą bo i tak ostatnią najcięższą bitwę ztoczymy Arantirem, a i serce siemności nie jest głupie, to bardzo ciekawa misja smiley a jak ktoś chce to mogę napisać ten rozwój bohaterów.
Markal Wielki dnia 17 wrzesień 2008 o 23:17
Akurat w drugiej misji nie da się na początku wyjść z małymi stratam,ta Kula Ognia wnerwia jak nic! A nie da się wykonać mniej niż 3 tury,więc Nathir zawsze użyje Kuli,ale poza tym świetny poradnik smiley
Khaziu dnia 20 wrzesień 2008 o 12:17
Nigdy nie mów nigdy. Wszystko zależy jak użyjesz swoich czarów, rozstawisz jednostki i jak nimi dysponujesz. Nie ma rzeczy niemożliwych.
chapsio dnia 26 październik 2008 o 07:46
misja 5 serce ciemnosci jest troche
trudna
Heroindor dnia 26 listopad 2008 o 19:44
świetna kampania! Fajny motyw z przemianą Ornelli, Arantir też jest spoko!

jedna z moich ulubionych kampanii
Arkadius dnia 09 grudzień 2008 o 14:30
przeszedłem na normalu jednostkami przystani bez gryfów bo kasy brakowało, jedyne co mogę poradzić na finałową walkę to HIPNOZA!!! np na 3 głowego pieska od razu przy 1 akcji nekromanty. potem idzie już łatwo - można później: feniks + avatar = nie można tej walki przegrać
Heroindor dnia 10 grudzień 2008 o 22:01
Co do tych portali, to, można wejść tylko jednego wybranego.
Mówię o tych portalach, przez które można przejść wypełniając wolę ducha.

1 z portali prowadzi do kopalni---- to beznadziejny pomysł wybrać właśnie te miejsce. W sercu ciemności z kasą nie ma problemu jeśli zajmiesz wszystkie zamki

2 z portali prowadzi do więzienia bohatera. Wydaje mi się, że tam można uwolnić jakiegoś nekromantę sprawiając, że Ornella nie musi ginąć na demonicznym ołtarzu.

3. z portali sprawi, że podskoczysz o 3 albo 4 poziomy ( nie pamiętam ile było drzew) To bardzo ważne, gdyż można tu naby umiejętności bardzo przydatnych do walki ( Mi bardzo przydało się odbijanie zaklęć, które jako umiejętność nie kosztuje many)


Polecam nie słuchać zabójców wbrew temu co większość pisze

Przeszedłem kampanię na dwa sposoby. I wiecie co? Nie niszczenie portalu na tyle mi się zdało co niszczenie go! Demony się nie pojawiły! Natomiast dzięki temu, że zabiłem zabójców nabyłem wiele doświadczenia i rozwinąłem postać. Gdy zniszczyłem portal jedynym efektem był brak ognia i sukkuba!
Khaziu dnia 01 styczeń 2009 o 21:00
w wiezieniu jest bohater przystani
Nightin dnia 06 styczeń 2009 o 14:27
A Ornia pochodzi z przystani. Khaziu, zawziąłeś tego bohatera na jednym ołtarzu razem z tymi 3/4 bohaterami zamiast Ornelli? Wiem że teraz Ornella, jest nekromantką ale ma pochodzenie rycerskie(czyli pochodzi z Imperium Gryfów/Jednorożców).
Godryk144 dnia 10 styczeń 2009 o 10:38
Khaziu odwalił kawał dobrej roboty.
podczacha98 dnia 27 styczeń 2009 o 11:27
mucha95 dnia 28 styczeń 2009 o 11:29
Jakiego mieliście Arantira (z artefaktami)?
Atak - 27
Obrona - 30
Siła czarów - 30
Wiedza - 28
Szczęście - 4
Morale - 0
mucha95 dnia 28 styczeń 2009 o 12:58
W 4. misji zdobyłem ten zamek orków z wielkim garnizonem. :-) Jest to możliwe. Zrobiłem armie arantirem z 7 oddziałami widm, rzucałem cały czas szał na cyklopy lub na hersztów. Gdy zostały same cyklopy, przywołałem 73 żywiołaki ognia, a widmami rozproszyłem się po całym polu bitwy. Cyklopy biegały od jednego oddziału widm do drugiego, a ja je ciągle wskrzeszałem czarem wskrześ umarłych. A żywiołaki ciągle strzelały. Trochę to trwało, ale udało się :-) :-) :-) :-) :-) :-)
mucha95 dnia 28 styczeń 2009 o 13:01
Khaziu na screenie z mapą widzę, że też zająłeś to miasto.
jedrek100 dnia 30 marzec 2009 o 16:55
Świetny poradnik ale kampania nie sprawiła mi dużych trudności. Ostatnia kampania też była nawet łatwa, ale gdyby nie lisze to bym przegrał ostatnią walkę, bo ustawiłem widma i wampiryczne książki obok siebie, a akurat byłem w murach i ognisty oddech Ognistych ogarów licznych w 800 zniszczył mi prawie cały oddział 1500 Poltergeistów i 1000 książek. A dlaczego tyle? Dlatego, że przywołały się dodatkowo bramą! Straciłbym pewnie wszystkie, gdyby nie moja Zepsuta Ziemia, która w połączeniu z Widmowymi Zastępami Orlanda daje olbrzymie korzyści! I tak w ogóle to wszystkie kampanie są łatwe, z pewnymi wyjątkami
skuterek II dnia 22 kwiecień 2009 o 13:46
Dzięki za pomoc! Poradnik jest bardzo pomocny. smiley Problem mi sprawiła 2 misja
Lukis123 dnia 08 maj 2009 o 14:55
ej w tej ostatniej misji jak idę do tego ducha to on mi coś tam gada i jak skończy gadać to kursor zamienia mi się w klepsydrę i muszę czekać czekam czekam i nic się nie dzieje menu nawet nie mogę włączyć miał ktoś może taki problem??
menelag dnia 26 maj 2009 o 16:12
misja 5 proosta....juz 8 raz ja przeszedlem...walka z Orlando banalna smiley smiley
Gotai 44 dnia 01 czerwiec 2009 o 19:49
tralalalalalalalalala czekam na komętarz od raelag320
Gotai 44 dnia 01 czerwiec 2009 o 19:50
używałem kodów do trzech misji nieużywałem do misji pierwszej i trzeciej
Gotai 44 dnia 01 czerwiec 2009 o 19:50
misja 2 faktycznie jest zła zła zła zła zła zła
raelag320 dnia 01 czerwiec 2009 o 19:51
super poradniczek super misje 5 4 i 1 3 troche 2 zła zła
raelag320 dnia 01 czerwiec 2009 o 19:53
dalej do cześć ojcom Gotai44
Gotai 44 dnia 01 czerwiec 2009 o 19:54
robi się raelag320
kris675 dnia 28 czerwiec 2009 o 13:27
błąd nie ma 9 szczęścia chyba że w dzikich hordach już jest.
voodoo dnia 31 sierpień 2009 o 18:15
co to jest moc+8??chodzi o lvl??pomozcie proszesmiley
raelag320 dnia 16 październik 2009 o 20:09
chodzi o moc zaklęć (nazwa z 3) tą księgę smiley
astrelka dnia 29 październik 2009 o 23:34
a ja mam problem bo kiedy podchodze do ducha i z nim gadam to cos mi sie psuje w grze.. wszystko sie wcina nic nie da sie kliknac ani ruszyc bohaterem.. doslownie nic. nawet wylaczycsmiley czy jest cos co moge zrobic???
han solo dnia 21 listopad 2009 o 20:09
fajna kampania
SeRaFiNeK dnia 04 grudzień 2009 o 22:33
o Aramtir mój to był mocny cholernie mocny ...

Atak : 22
Obrona : 26
Siła Cz. : 34
Wiedza : 18

A co do kampanii to fajna ale trzeba w misji 5 jak mówi Khaziu wziąść zniszczenie portalu bo na początku niby to nic ale w środku gry i w końcówce potrafi nieźle wkur...
Qurog1996 dnia 06 grudzień 2009 o 17:42
5 misja była trudna lecz przeszłem ją w 2 dni . Wogóle nie musiałem martwić się demonami z portalu ponieważ zaczną wychodzić jak ktoś zajmie jeden z zamków (3,4) na mapce . Więc lepiej pierwsze zniszczyć ten porrtal. Do ostatecznego starcia miałem ok. 70 smoków , 200 kostuch itd. ledwo wygrałem z taką armią . Orlando był niezły ale starłem go na proch smiley
arantir 25 dnia 15 grudzień 2009 o 10:01
Ej jak zniszczyć ten portal w misji 4? Najeżdżam na niego bohaterem to wyświetla się że nie ma drugiego monolitu dwóch kierunków ;/
KOL123 dnia 29 grudzień 2009 o 09:25
Zal ten bohater je do * * *
klamil dnia 31 grudzień 2009 o 09:31
Bardzo ładnie to opisałeś dzięki!!!(przyda się)
arantir dnia 11 styczeń 2010 o 20:35
Ja nie inwestowałem w dowodzenie u nieumarłych bo mi nigdy podczas bitwy nie miałem szansy szybciej zaatakować jak grałem nieumarłymi.
Ale za to w szczęście jak najbardziej warto inwestować.
patrykgabrys dnia 08 luty 2010 o 16:10
Ja przeszłem tą kampanie bez poradnika i kodów.
dawideczek dnia 11 luty 2010 o 16:25
A ja dostrzegam pewną wadę. Zamiast tego cienkiego pierścienia lepiej wsadzuć Pierścień Sar-Issusa, który jest w drógiej misji, w podziemiach, za wulkamicznymi smokami. zmniejsza on koszt zaklęć o połowę. Jest przydatniejszy.
Hadrian dnia 14 marzec 2010 o 12:03
Dobry poradnik, ale lepiej mieć set Uścisk Śmierci.
Lord Andre dnia 16 marzec 2010 o 21:45
słuchajcie pomuszcie wiem że będziedzie się śmiac ale jak przejśc misje ostatni duch no bo ja nie mogę tego przejśc zbieram dużą armie atakuje i zawsze przegrywam
SeRaFiNeK dnia 18 marzec 2010 o 17:19
Do LordAndre :

1.Zagraj na łatwym
2.Buduj jak najwięcej budynków do armii lecz ich nie ulepszaj ulepszysz jedostki w forcie koło zamku
3.Ja jak grałem na Normalu to rozbiłem ten zamek z Armią zbieraną dwa miechy z dwóch zamków czyli gdzieś około : 500Szkieletów Łuczników
350Zoombie
120Widm
80Wampirzych Lordów
45Arcyliszy
20Kostuch

I spokojnie się zamek rozwaliło a jeszcze mogłem zbierać armię przez jeden miech smiley
SeRaFiNeK dnia 18 marzec 2010 o 17:22
A co do Alternatyw to polecam :

-Szkilety Woje
-Zoombie
-Poltergiesty
-Księciowie Wampirów
-Arcylisze
-Kostuchy
-Upiorne Smoki [lecz radzę skorzystać z nich tylko w ostatniej misji bo w czterech się nie przydadzą .]
Junior Heros dnia 27 marzec 2010 o 22:49
W "Sercu Ciemności"moim zdaniem lepiej dać sobie spokój z uzupełnianiem tych garnizonów, ponieważ lepiej dać je do głównej armii i szybko pokonać niebieskiego, bo później będzie sprawiał kłopoty ze swoimi bohaterami, którzy mają Magię Światła na Experta i rzucają grupowe błogosławieństwa. Ja tak miałem smiley
Pozdrawiam
Junior Heros
hebrot dnia 28 marzec 2010 o 10:49
moja armia sie skladała sie z :
1,5 k szkieletów wojownikow
1831 zombie
ok . 800 poltergeist
669 ksiażąt wampirow
350 arcyliszy
102 kostuchy
170 widmowych smoków
a mialem tydzien równowagi tak wiec orlando i ja nie miałem morali i szczęścia
a orlando mial
600 rogatych nadzorców
380 ognistych ogarów
180 uwodzicielskich subbkubusow
94 koszmary
65 czarcich pomiotów
27 arcy demonów

tylko subbkusy sie nie bramowaly i arcydemony
orazrzucilem na niego grupow dezorientacje
patryninho dnia 06 kwiecień 2010 o 13:47
a ja nadal nie wiem jak przejsc misje 4 ;(
thalgo dnia 08 kwiecień 2010 o 16:19
Nie ważne jak dużą armię sobie zrobiłem, zawsze w ostatniej bitwie przegrywałem. Mimo posiadania po swojej stronie czegoś takiego jak hebrot wymienił, też nie pomogło. "Z nudów" zacząłem zwiedzać teren po przekroczeniu ostatniej "bramy". No i okazało się, że skręcając w lewo kawałek dalej można "wywalczyć" sobie kilkadziesiąt mumii i rycerzy śmierci. Wymieniłem tysiąc szkieletów oraz półtora tysiąca zombie na te "znaleziska" i... Pomogło! Wymiotło mi wszystkich, zostały tylko dwie arcylisze, ale to bez znaczenia :-)
Raelag222 dnia 10 kwiecień 2010 o 10:06
To było łatwe, tylko piąta misja sprawiła mi problem smiley
Ale wygrałem smiley
Dougalion dnia 10 kwiecień 2010 o 14:39
"Serce Ciemności" to nie trudna misja jeśli się wie jak rozwija arantira
1.Minimum 2 szkoły magi najlepiej Magi Mroku i Magi Przywołania(dzięki Czarą:Trzęsienie Ziemi,Przywołanie Feniksa i Ul Os)
2.Logistyka z powodu gdyż napa jest zawiła i łątwo w niej zgubic przeciwników a 2 bo łatwiej i szybciej zdobywac i odbijac kopalnie
3.Nie Porywac się na wszystkie miasta z powodó za dużych strat związanych z tym
kocla dnia 13 kwiecień 2010 o 18:28
wytłumaczcie mi jak przejsć misję 5 serce ciemności
Bandaro dnia 12 czerwiec 2010 o 00:39
Moja armia to:

117 upiornych smoków
169 kostuch
319 arcyliszy
445 wampirów lordów(wole lordów od książek bo mają brak kontraataku
1084 poltergeistów
1267 gnijących zombii
2567 szkieletów wojowników

A staty Arantira z artefaktami:
atak - 16
obrona - 28
siła czarów - 42
wiedza - 25
morale - -2
szczęście - 3

Miałem chyba najlepsze wojsko i bohatera oraz najniższy poziom trudności - łatwysmileysmileysmiley(wojsko nie problem, Arantirem spacyfikowałem całą mapę, 2 razy smocze utopia bo smoki wróciły i znalazłem w nich głowę markala. Skąd te smoki ją wzięły? Może są podróby smiley )
Bandaro dnia 12 czerwiec 2010 o 00:49
2 płaszcze cienia śmierci w plecaku... no cóż podobno to takie niezwykłe artefakty których raczej się nie da sklonować(korona liszów markala, płaszcz cienia śmierci, pierścień nieskruszonych, kij piekieł, amulet nekromancji)
tikitaki99 dnia 18 czerwiec 2010 o 22:37
Ratujesz mnię po prostu świetny ten poradnik!!!!!
heroes 5 rządzi!!!!!!!!!!!!! a 4 błądzi!!!!!!!!!!!
tak mi się zrymowało!!!!!!!! smiley
XxXxKHA-BELETHxXxX dnia 17 lipiec 2010 o 14:59
ktos wie jak dobrze arantira rozlozyc ??????????????
Raelag222 dnia 28 lipiec 2010 o 12:31
Moja armia przy walce z orlando:
2152 Kościanych wojowników
1544 Zgniłych Zombie
1138 Poltergeistów
818 Wamiprzych Księciów
634 Liszmistrzów
402 Banshee
253 Upiornych Smoków
Arantir 31 lvl.
Dougalion dnia 28 lipiec 2010 o 22:34
ja straciłem przy walce z Orlando w Sercu Ciemności 125 szkieletów łuczników i 54 poltergeisy i może bo niepamiętam 5-8 bassch lub kostuch to dzięki umiejętności skowytu basschy który obniża i szczęście i morale o -6 cały czas mieli negatywny moral
Dougalion dnia 29 lipiec 2010 o 21:50
ta umiejętnośc to skowyt grozy nie basshy sory xD
Dougalion dnia 02 sierpień 2010 o 10:08
Bandaro ja miałem lepsze staty bez artefaktów
Raelag5000 dnia 18 sierpień 2010 o 22:34
niemoge przejść 2 misji pomocy
Hyacyntus dnia 31 sierpień 2010 o 17:46
Jeśli chodzi o moje spostrzeżenia, to (tradycyjnie dla nich) kampania nekronemantów miała dość rozbudowane i wymagające pracy misje. Niech świadczy o tym fakt, że we wszystkich (oprócz 1) misjach miałem moje nekropolis rozbudowane na "maxa". Tak jak większość ja również polecam skupić się na Arantirze, a Ornellę mieć jako posłańca do wojsk. Co do talentów, to uważam, że warto na maxa ulepszać nekronemację (którą moim zdaniem zepsuli w Dzikich Hordach, w porównaniu do "podstawki"smiley i mieć atak, obronę, dwie magie (w nekropolis wyższe zaklęcia są z rodzaju mroku i przywołań te warto mieć) oraz szczęście lub ewentualnie czaroznawstwo. Przydatne zaklęcia tutaj, to hipnoza, przeklęte słowo, szał, ale też wrażliwość lub rozkład (szczególnie obszarowe). Z magii powołań ważne jest przede wszystkim Wskrześ umarłych - zaklęcie dla nekronemanty o znaczeniu więcej niż kardynalnym, stąd warto moim zdaniem ulepszać u nekrosów tą magię. Czasem przyda się wezwać żywioły lub widmowe jednostki. Feniksa nie polecam, moim zdaniem za drogi w stosunku do swojej ceny.
Co do moich końcowych statystyk i stanu wojsk:
Arantir - 28 level (z artefaktami, wszystkie misje na poziomie normalnym)
atak - 15
obrona - 13
Siła czarów - 25
Wiedza - 19
Morale - 1
Szczęście - 5
Końcowy stan wojsk przed bitwą z Orlando:
Kościani łucznicy - 2510
Gnijące Zombie - 1375
Widma - 689
Wampiriczni lordowie - 495
Arcylisze - 225
Banshee - 120
Widmowe smoki (te czarne) - 63
Bitwa z Orlando pomimo, że komputer wskazywał mi poziom zagrożenia niski, była całkiem wymagająca, Demony miały wspaniałe morale i szczęście (u mnie morale z wiadomych względów odpada), a co za tym idzie więcej kolejek ruchu i częściej atakowały. Orlando co i raz coś wskrzeszał. Generalnie moje straty były rzędu około 45% stanu przed bitwą.
P.S.
Co do drugiej misji, to sprawa jest jasno nakreślona (co nie znaczy oczywiście, że jest łatwa): musisz stopniowo zajmować kolejne miasta, kopalnie, siedliska i miejsca podwyższania statystyk. Zacznij od nekropolis na zachodzie, potem stopniowo miasta akademii. Przed końcową bitwą przeprowadź karawanami wojska akademii do nekropolis, z pomocą nekronematonu przemień je na nieumałych, ulepsz jak uważasz za słuszne i atakuj.
Powodzenia Raelag500
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 72% [18 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 8% [2 Głosów]
Dobre Dobre 8% [2 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 12% [3 Głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry