Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Tribes of the East - Kody - Dodawanie umiejętności

Dodawanie umiejętności bohaterom


Kod na dodawanie umiejętności wybranemu bohaterowi wygląda tak:
@GiveHeroSkill("Imię bohatera", NAZWA_UMIEJĘTNOŚCI);
np
@GiveHeroSkill("Shadwyn", PERK_DARK_RITUAL);

lub
@GiveHeroSkill("Imię bohatera", #);
np
@GiveHeroSkill("Shadwyn", 71);


Nazwa umiejętności w grze   -   Nazwa umiejętności w kodach   -   Numer umiejętności

Akademia(Czarodziej) - Tworzenie Artefaktów - SKILL_ARTIFICIER - 17 :
Niszczenie artefaktów   -   PERK_MELT_ARTIFACT   -   68
Magiczne lustro   -   PERK_MAGIC_MIRROR   -   69
Magiczna więź   -   PERK_MAGIC_BOND   -   67
Absolutne czarowanie   -   WIZARD_FEAT_ABSOLUTE_WIZARDY   -   137

Loch(Czarnoksiężnik) - Rozpoznanie Żywiołów - SKILL_INVOCATION - 18 :
Mroczny rytuał   -   PERK_DARK_RITUAL   -   71
Wizja żywiołów   -   PERK_ELEMENTAL_VISION   -   72
Ulepszone zaklęcia   -   PERK_EMPOWERED_SPELLS   -   70
Gniew żywiołów   -   WARLOCK_FEAT_ABSOLUTE_CHAINS   -   150

Forteca(Kapłan Run) - Znajomość Run - HERO_SKILL_RUNELORE - 151 :
Odświeżenie run   -   HERO_SKILL_REFRESH_RUNE   -   152
Potężniejsze runy   -   HERO_SKILL_STRONG_RUNE   -   153
Doskonałe runy   -   HERO_SKILL_FINE_RUNE   -   154
Absolutna ochrona   -   HERO_SKILL_ABSOLUTE_PROTECTION   -   167

Przystań(Rycerz) - Szkolenie - SKILL_TRAINING - 13 :
Modlitwa   -   PERK_PRAYER   -   56
Ulepszone szkolenie   -   PERK_EXPERT_TRAINER   -   57
Bohaterski kontratak   -   PERK_HOLY_CHARGE   -   55
Potężna szarża   -   KNIGHT_FEAT_ABSOLUTE_CHARGE   -   85

Inferno(Lord Chaosu) - Przyzywanie - SKILL_GATING - 14 :
Pożeranie zwłok   -   PERK_CONSUME_CORPSE   -   58
Demoniczny ogień   -   PERK_DEMONIC_FIRE   -   59
Uderzenie demona   -   PERK_DEMONIC_STRIKE   -   60
Absolutne przyzwanie   -   DEMON_FEAT_ABSOLUTE_GATING    -   98

Nekropolia(Nekromanta) - Nekromancja - SKILL_NECROMANCY - 15 :
Zawodzenie śmierci   -   PERK_DEATH_SCREAM   -   63
Nikczemna reanimacja   -   PERK_NO_REST_FOR_THE_WICKED   -   62
Ożywienie szkieletów   -   łuczników PERK_RAISE_ARCHERS   -   61
Paraliżujący strach   -   NECROMANCER_FEAT_ABSOLUTE_FEAR   -   111

Twierdza(Barbarzyńca) - Szał Krwi - HERO_SKILL_DEMONIC_RAGE - 172 :
Siła ponad magią   -   HERO_SKILL_MIGHT_OVER_MAGIC   -   173
Pamięć naszej krwi   -   HERO_SKILL_MEMORY_OF_OUR_BLOOD   -   174
Potężne uderzenie   -   HERO_SKILL_POWERFULL_BLOW   -   174
Absolutny szał   -   HERO_SKILL_ABSOLUTE_RAGE   -   176

Sylvan(Łowca) - Mściciel - SKILL_AVENGER - 16 :
Bezbłędny strzał   -   PERK_SNIPE_DEAD   -   65
Impregnowana strzała   -   PERK_IMBUE_ARROW   -   66
Deszcz strzał   -   PERK_MULTISHOT   -   64
Szczęście natury   -   RANGER_FEAT_ABSOLUTE_LUCK   -   124

Atak - SKILL_OFFENCE - 6 :
Łucznictwo   -   PERK_ARCHERY   -   35
Furia   -   PERK_FRENZY   -   36
Ostrze mrozu   -   NECROMANCER_FEAT_CHILLING_STEEL   -   104
Krytyczne uderzenie   -   DEMON_FEAT_CRITICAL_STRIKE   -   91
Dziki ostrzał   -   WIZARD_FEAT_WILDFIRE   -   130
Gniew natury   -   RANGER_FEAT_FOREST_RAGE   -   117
Moc przyspieszenia   -   WARLOCK_FEAT_POWER_OF_HASTE   -   143
Odpłata   -   KNIGHT_FEAT_RETRIBUTION   -   76
Taktyka   -   PERK_TACTICS   -   34
Formacja ofensywna   -   HERO_SKILL_OFFENSIVE_FORMATION   -   160
Oszałamiający cios   -   HERO_SKILL_STUNNING_BLOW   -   180

Obrona - SKILL_DEFENCE - 7:
Mrożenie kości   -   NECROMANCER_FEAT_CHILLING_BONES   -   105
Unik   -   PERK_EVASION   -   38
Demoniczny kontratak   -   DEMON_FEAT_DEMONIC_RETALIATION   -   92
Ostatni na placu boju   -   RANGER_FEAT_LAST_STAND   -   118
Kamienna siła   -   WARLOCK_FEAT_POWER_OF_STONE   -   144
Magiczna ochrona   -   PERK_PROTECTION   -   37
Ochronna pieczęć   -   WIZARD_FEAT_SEAL_OF_PROTECTION   -   131
Utrzymanie pozycji   -   KNIGHT_FEAT_HOLD_GROUND   -   77
Wytrzymałość   -   PERK_TOUGHNESS   -   39
Formacja defensywna   -   HERO_SKILL_DEFENSIVE_FORMATION   -   161
Przygotowanie   -   HERO_SKILL_PREPARATION   -   171

Magia destrukcji - SKILL_DESTRUCTIVE_MAGIC - 9:
Zimna śmierć   -   NECROMANCER_FEAT_DEADLY_COLD   -   107
Starożytna kuźnia   -   KNIGHT_FEAT_ANCIENT_SMITHY   -   82
Wybuch many   -   RANGER_FEAT_SUN_FIRE   -   120
Mistrz ognia   -   PERK_MASTER_OF_FIRE   -   44
Mistrz lodu   -   PERK_MASTER_OF_ICE   -   43
Mistrz burz   -   PERK_MASTER_OF_LIGHTNINGS   -   45
Magiczna bariera   -   WIZARD_FEAT_MAGIC_CUSHION   -   133
Demoniczny płomień   -   DEMON_FEAT_DEMONIC_FLAME   -   94
Sekrety zniszczenia   -   WARLOCK_FEAT_SECRETS_OF_DESTRUCTION   -   146
Zapłon   -   HERO_SKILL_SET_AFIRE   -   163

Inteligencja(dla wszystkich ras oprócz Barbarzyńców) - SKILL_LEARNING - 3:
Mistrz sekretów   -   DEMON_FEAT_MASTER_OF_SECRETS   -   87
Sokoli wzrok   -   PERK_EAGLE_EYE   -   27
Mroczne objawienie   -   WARLOCK_FEAT_DARK_REVELATION   -   140
Nagroda studencka   -   KNIGHT_FEAT_STUDENT_AWARD   -   79
Inteligencja   -   PERK_INTELLIGENCE   -   25
Poznaj wroga swego   -   RANGER_FEAT_CUNNING_OF_THE_WOODS   -   114
Lord śmierci   -   NECROMANCER_FEAT_LORD_OF_UNDEAD   -   101
Erudycja   -   PERK_SCHOLAR   -   26
Nagroda akademii   -   WIZARD_FEAT_ACADEMY_AWARD   -   127
Nauczanie   -   HERO_SKILL_MENTORING   -   169
Szept run   -   HERO_SKILL_TAP_RUNES   -   157

Inteligencja(dla Barbarzyńców) - HERO_SKILL_BARBARIAN_LEARNING - 183:
Krwawy ogień   -   HERO_SKILL_POWER_OF_BLOOD   -   184
Wiedza wojenna   -   HERO_SKILL_WARCRY_LEARNING   -   185
Wytrzymałość   -   HERO_SKILL_BODYBUILDING   -   186
Inteligencja   -   HERO_SKILL_BARBARIAN_INTELLIGENCE   -   212

Dowodzenie - SKILL_LEADERSHIP - 4:
Sztuczna chwała   -   WIZARD_FEAT_ARTIFICIAL_GLORY   -   128
Szybcy i wściekli   -   WARLOCK_FEAT_FAST_AND_FURIOUS   -   141
Głównodowodzący   -   RANGER_FEAT_FOREST_GUARD_EMBLEM   -   115
Dyplomacja   -   PERK_DIPLOMACY   -   30
Odwaga   -   KNIGHT_FEAT_ENCOURAGE   -   75
Finanse   -   PERK_ESTATES   -   29
Pernamętne przyzywanie   -   DEMON_FEAT_GATING_MASTERY   -   89
Zwiastun śmierci   -   NECROMANCER_FEAT_HERALD_OF_DEATH   -   102
Rekrutacja   -   PERK_RECRUITMENT   -   28
Empatia   -   HERO_SKILL_EMPATHY   -   170
Zestrojenie run   -   HERO_SKILL_RUNIC_ATTUNEMENT   -   158

Magia światła - SKILL_LIGHT_MAGIC - 11:
Ochrona ogniowa   -   DEMON_FEAT_FIRE_PROTECTION   -   96
Anioł stróż   -   KNIGHT_FEAT_GUARDIAN_ANGEL   -   78
Mistrz zaklinania   -   PERK_MASTER_OF_ABJURATION   -   50
Mistrz błogosławieństw   -   PERK_MASTER_OF_BLESSING   -   49
Mistrz gniewu   -   PERK_MASTER_OF_WRATH   -   51
Elitarny mag   -   WARLOCK_FEAT_ELITE_CASTERS   -   148
Wichura   -   RANGER_FEAT_STORM_WIND   -   122
Przełamanie światła   -   WIZARD_FEAT_SUPRESS_LIGHT   -   135
Zmierzch   -   NECROMANCER_FEAT_TWILIGHT   -   109
Wieczne światło   -   HERO_SKILL_ETERNAL_LIGHT   -   165

Logistyka - SKILL_LOGISTICS - 1:
Krok śmierci   -   NECROMANCER_FEAT_DEATH_TREAD   -   99
Przyjazny teren   -   KNIGHT_FEAT_ROAD_HOME   -   73
Marsz maszyn   -   WIZARD_FEAT_MARCH_OF_THE_MACHINES   -   125
Nawigacja   -   PERK_NAVIGATION   -   21
Znajdowanie drogi   -   PERK_PATHFINDING   -   19
Zwiad   -   PERK_SCOUTING   -   20
Cichy prześladowca   -   RANGER_FEAT_DISGUISE_AND_RECKON   -   112
Szybkie przyzwanie   -   DEMON_FEAT_QUICK_GATING   -   86
Teleportacyjny szturm   -   WARLOCK_FEAT_TELEPORT_ASSAULT   -   138
Chwytanie   -   HERO_SKILL_SNATCH   -   168
Szybkie myślenie   -   HERO_SKILL_QUICKNESS_OF_MIND   -   155
Wojenna ścieżka   -   HERO_SKILL_PATH_OF_WAR   -   177

Szczęście - SKILL_LUCK - 5:
Martwe szczęście   -   NECROMANCER_FEAT_DEAD_LUCK   -   103
Elfickie szczęście   -   RANGER_FEAT_ELVEN_LUCK   -   116
Odporność magiczna   -   PERK_RESISTANCE   -   31
Pomysłowość   -   PERK_FORTUNATE_ADVENTURER   -   33
Szczeście żołnierza   -   PERK_LUCKY_STRIKE   -   32
Grabież   -   WIZARD_FEAT_SPOILS_OF_WAR   -   129
Szczęśliwe przyzwanie   -   DEMON_FEAT_CRITICAL_GATING   -   90
Wizja Graala   -   KNIGHT_FEAT_GRAIL_VISION   -   80
Szczęście czarnoksiężnika   -   WARLOCK_FEAT_LUCKY_SPELLS   -   142
Szczęście krasnoludów   -   HERO_SKILL_DWARVEN_LUCK   -   159
Szczęście barbarzyńców   -   HERO_SKILL_LUCK_OF_THE_BARBARIAN   -   179

Czarnoznactwo - SKILL_SORCERY - 8:
Wnikliwość   -   RANGER_FEAT_INSIGHTS   -   119
Certyfikat magiczny   -   KNIGHT_FEAT_CASTER_CERTIFICATE   -   81
Arkana magii   -   PERK_ARCANE_TRAINING   -   42
Odporne kości   -   NECROMANCER_FEAT_SPELLPROOF_BONES   -   106
Przeciwzaklęcie   -   WIZARD_FEAT_COUNTERSPELL   -   132
Chaotyczne czary   -   WARLOCK_FEAT_CHAOTIC_SPELLS   -   145
Filozofia   -   PERK_WISDOM   -   41
Regeneracja many   -   PERK_MYSTICISM   -   40
Eksplodujące zwłoki   -   DEMON_FEAT_EXPLODING_CORPSES   -   93
Rozpraszanie   -   HERO_SKILL_DISTRACT   -   162

Magia przywoływania - SKILL_SUMMONING_MAGIC - 12:
Odwołanie   -   WIZARD_FEAT_UNSUMMON   -   136
Harmonia żywiołów   -   KNIGHT_FEAT_ELEMENTAL_BALANCE   -   84
Egzorcyzm   -   WARLOCK_FEAT_ELEMENTAL_OVERKILL   -   149
Wojownicy ognia   -   DEMON_FEAT_FIRE_AFFINITY   -   97
Nawiedzanie kopalń   -   NECROMANCER_FEAT_HAUNT_MINE   -   110
Mistrz przywołania   -   PERK_MASTER_OF_CREATURES   -   53
Mistrz krwawej ziemi   -   PERK_MASTER_OF_QUAKES   -   52
Mistrz życia   -   PERK_MASTER_OF_ANIMATION   -   54
Ściana mgły   -   RANGER_FEAT_FOG_VEIL   -   123
Runiczna zbroja   -   HERO_SKILL_RUNIC_ARMOR;    -   166

Machiny wojenne - SKILL_WAR_MACHINES - 2:
Balista   -   PERK_BALLISTA   -   23
Deszcz siarki   -   DEMON_FEAT_TRIPLE_CATAPULT   -   88
Katapulta   -   PERK_CATAPULT   -   24
Pierwsza pomoc   -   PERK_FIRST_AID   -   22
Impregnowana balista   -   RANGER_FEAT_IMBUE_BALLISTA   -   113
Ostateczna pomoc   -   NECROMANCER_FEAT_LAST_AID   -   100
Zdalne sterowanie   -   WIZARD_FEAT_REMOTE_CONTROL   -   126
Tapnięcie   -   WARLOCK_FEAT_SHAKE_GROUND   -   139
Potrójny ostrzał   -   KNIGHT_FEAT_TRIPLE_BALLISTA   -   74
Machiny runiczne   -   HERO_SKILL_RUNIC_MACHINES   -   156
Wsparcie goblinów   -   HERO_SKILL_GOBLIN_SUPPORT   -   182

Roztrzaskanie mroku - HERO_SKILL_SHATTER_DARK_MAGIC - 195:
Zniekształcenie mroku   -   HERO_SKILL_CORRUPT_DARK   -   196
Osłabienie mroku   -   HERO_SKILL_WEAKEN_DARK   -   197
Powstrzymanie mroku   -   HERO_SKILL_DETAIN_DARK   -   198
Osłabiający cios   -   HERO_SKILL_BARBARIAN_WEAKENING_STRIKE   -   209
Zepsuta ziemia   -   HERO_SKILL_BARBARIAN_SOIL_BURN   -   210

Roztrzaskanie zniszczenia - HERO_SKILL_SHATTER_DESTRUCTIVE_MAGIC - 191:
Zniekształcenie zniszczenia   -   HERO_SKILL_CORRUPT_DESTRUCTIVE   -   192
Osłabienie zniszczenia   -   HERO_SKILL_WEAKEN_DESTRUCTIVE   -   193
Zatrzymanie zniszczenia   -   HERO_SKILL_DETAIN_DESTRUCTIVE   -   194
Ognisty gniew   -   HERO_SKILL_BARBARIAN_ANCIENT_SMITHY   -   208

Roztrzaskanie światła - HERO_SKILL_SHATTER_LIGHT_MAGIC - 199:
Zniekształcenie światła   -   HERO_SKILL_CORRUPT_LIGHT   -   200
Osłabienie światła   -   HERO_SKILL_WEAKEN_LIGHT   -   201
Zatrzymanie światła   -   HERO_SKILL_DETAIN_LIGHT   -   202
Odporność na ogień   -   HERO_SKILL_BARBARIAN_ELITE_CASTERS   -   214
Wichura   -   HERO_SKILL_BARBARIAN_STORM_WIND   -   215

Roztrzaskanie przywołania - HERO_SKILL_SHATTER_SUMMONING_MAGIC - 203:
Zniekształcenie przywołania   -   HERO_SKILL_CORRUPT_SUMMONING   -   204
Osłabienie przywołania   -   HERO_SKILL_WEAKEN_SUMMONING   -   205
Zatrzymanie przywołania   -   HERO_SKILL_DETAIN_SUMMONING   -   206
Śmierć nie istniejącym   -   HERO_SKILL_DEATH_TO_NONEXISTENT   -   207
Ściana mgły   -   HERO_SKILL_BARBARIAN_FOG_VEIL   -   211

Krzyk - HERO_SKILL_VOICE - 187:
Trening głosu   -   HERO_SKILL_VOICE_TRAINING   -   188
Potężny głos   -   HERO_SKILL_MIGHTY_VOICE   -   189
Głos szału   -   HERO_SKILL_VOICE_OF_RAGE   -   190
Regeneracja many   -   HERO_SKILL_BARBARIAN_MYSTICISM   -   213


Komentarze
Anbix111 dnia 06 marzec 2008 o 15:18
NIE DZIAŁAJĄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :upset: smiley
Pethrenne dnia 05 kwiecień 2008 o 14:10
Brakuje paru ścieżek rozwoju!!! :confused:
SEBUCH dnia 01 lipiec 2008 o 09:09
Kody są bez sensu
Gryphonheart dnia 31 październik 2008 o 14:08
Brakuje jednej ścieżki rozwoju. Mianowicie Dark Magic...
Gryphonheart dnia 30 grudzień 2008 o 18:33
Dark Magic - 10
Master of Pain - 48
Master of Cruse - 46
Master of Mind - 47

Corypped Soil - 121
Dark Reneval - 147
Weaking Strike - tego nie wiem
findan123 dnia 21 marzec 2009 o 19:53
mi działają
fifi169 dnia 04 kwiecień 2009 o 17:44
działają ale trudne w obsłudze.czemu nie może być tak jak w podstawce. kody wpisywało sie w sekunde buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 67% [2 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 33% [1 Głos]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry