Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Tribes of the East - Kody - Dodawanie jednostek

Dodawanie jednostek do armii bohatera

We wcześniejszych wersjach gry wystarczyło zaznaczyć bohatera i wpisać np. add_army, 3, 0.
W ToE to wygląda zupełnie inaczej. Wpisanie podobnej komendy na jednostki może nie poskutkować, dlatego trzeba tu zastosować inny jej wzór,
np chcemy dodać Zehirowi 100 Tytanów:
@AddHeroCreatures ("Zehir", CREATURE_TITAN, 100) ;

Zamiast nazwy stworzenia można wpisać jego numer, np:
@AddHeroCreatures ("Zehir", 70, 100) ;

Więc kod na dodawanie jednostek wygląda następująco:
@AddHeroCreatures ("Imię bohatera", NAZWA_JEDNOSTKI, #) ;
lub
@AddHeroCreatures ("Imię bohatera", *, #) ;

* - numer jednostki
# - ilość stworzeń

Jeśli natomiast będziesz się chciał pozbyć jakiejś jednostki w armii wyznaczonego bohatera, wystarczy że zastosujesz kod:
@RemoveHeroCreatures("Imię bohatera", NAZWA_JEDNOSTKI, #);
lub
@RemoveHeroCreatures("Imię bohatera", *, #);

* - numer jednostki
# - ilość jednostki, która ma zostać usunięta ze slotów armii bohatera

W każdej komendzie musi się znajdować @. W przeciwnym razie, kod nie zadziała.

Każda jednostka ma swój odrębny numer i nazwę, potrzebną do poprawnego wpisania kodu.
Jednak nazwy niektórych stworzeń przeznaczonych do wpisywania kodów są inne, niż nazwy w grze.

Lista stworzeń:

Nazwa w grze   -   Nazwa w kodach   -   Numer

Akademia:
Gremlin   -   CREATURE_GREMLIN   -   57
Gremlin Dowódca   -   CREATURE_MASTER_GREMLIN   -   58
Kamienny Gargulec   -   CREATURE_STONE_GARGOYLE   -   59
Obsydianowy Gargulec   -   CREATURE_OBSIDIAN_GARGOYLE   -   60
Żelazny Golem   -   CREATURE_IRON_GOLEM   -   61
Stalowy Golem   -   CREATURE_STEEL_GOLEM   -   62
Mag   -   CREATURE_MAGI   -   63
Arcymag   -   CREATURE_ARCH_MAGI   -   64
Dżin   -   CREATURE_GENIE   -   65
Dżin Sułtan   -   CREATURE_MASTER_GENIE   -   66
Rakshasa Rani   -   CREATURE_RAKSHASA   -   67
Rakshasa Raja   -   CREATURE_RAKSHASA_RUKH   -   68
Kolos   -   CREATURE_GIANT   -   69
Tytan   -   CREATURE_TITAN   -   70

Akademia - alternatywne:
Gremlin Sabotażysta   -   CREATURE_GREMLIN_SABOTEUR   -   159
Marmurowy Gargulec   -   CREATURE_MARBLE_GARGOYLE   -   160
Magnetyczny Golem   -   CREATURE_OBSIDIAN_GOLEM   -   161
Mag Bitewny   -   CREATURE_COMBAT_MAGE   -   162
Dżin Wizjoner   -   CREATURE_DJINN_VIZIER   -   163
Rakshasa Kshatra   -   CREATURE_RAKSHASA_KSHATRI   -   164
Tytan Burz   -   CREATURE_STORM_LORD   -   165

Loch:
Zwiadowca   -   CREATURE_SCOUT   -   71
Zabójca   -   CREATURE_ASSASSIN   -   72
Krwawa Dziewica   -   CREATURE_WITCH   -   73
Krwawa Furia   -   CREATURE_BLOOD_WITCH   -   74
Minotaur   -   CREATURE_MINOTAUR   -   75
Minotaur Strażnik   -   CREATURE_MINOTAUR_KING   -   76
Mroczny Jeździec   -   CREATURE_RIDER   -   77
Ponury Jeździec   -   CREATURE_RAVAGER   -   78
Hydra   -   CREATURE_HYDRA   -   79
Głębinowa Hydra   -   CREATURE_CHAOS_HYDRA   -   80
Wiedźma Cienia   -   CREATURE_MATRON   -   81
Matrona Cienia   -   CREATURE_MATRIARCH   -   82
Smok Cienia   -   CREATURE_DEEP_DRAGON   -   83
Czarny Smok   -   CREATURE_BLACK_DRAGON   -   84

Loch - alternatywne:
Prześladowca   -   CREATURE_STALKER   -   138
Krwawa Siostra   -   CREATURE_BLOOD_WITCH_2   -   139
Minotaur Kapitan   -   CREATURE_MINOTAUR_CAPTAIN   -   140
Czarny Jeździec   -   CREATURE_BLACK_RIDER   -   141
Kwasowa Hydra   -   CREATURE_ACIDIC_HYDRA   -   142
Dama Cienia   -   CREATURE_SHADOW_MISTRESS   -   143
Czerwony Smok   -   CREATURE_RED_DRAGON   -   144

Forteca: Obrońca   -   CREATURE_DEFENDER   -   92
Strażnik   -   CREATURE_STOUT_DEFENDER   -   93
Włócznik   -   CREATURE_AXE_FIGHTER   -   94
Harcownik   -   CREATURE_AXE_THROWER   -   95
Niedźwiedzi Jeździec   -   CREATURE_BEAR_RIDER   -   96
Jeździec Czarnego Niedźwiedzia   -   CREATURE_BLACKBEAR_RIDER   -   97
Awanturnik   -   CREATURE_BROWLER   -   98
Berserker   -   CREATURE_BERSERKER   -   99
Kapłan Run   -   CREATURE_RUNE_MAGE   -   100
Patriarcha Run   -   CREATURE_FLAME_MAGE   -   101
Przywódca   -   CREATURE_THANE   -   102
Władca Burz   -   CREATURE_WARLORD   -   103
Ognisty Smok   -   CREATURE_FIRE_DRAGON   -   104
Magmowy Smok   -   CREATURE_MAGMA_DRAGON   -   105

Forteca - alternatywne:
Strażnik Gór   -   CREATURE_STONE_DEFENDER   -   166
Harpunnik   -   CREATURE_HARPOONER   -   167
Jeździec Białego Niedźwiedzia   -   CREATURE_WHITE_BEAR_RIDER   -   168
Pogromca   -   CREATURE_BATTLE_RAGER   -   169
Strażnik Run   -   CREATURE_FLAME_KEEPER   -   170
Wladca Burz   -   CREATURE_THUNDER_THANE   -   171
Wulkaniczny Smok   -   CREATURE_LAVA_DRAGON   -   172

Przystań: Chłop   -   CREATURE_PEASANT   -   1
Piechur   -   CREATURE_MILITIAMAN   -   2
Łucznik   -   CREATURE_ARCHER   -   3
Kusznik   -   CREATURE_MARKSMAN   -   4
Giermek   -   CREATURE_FOOTMAN   -   5
Zbrojny   -   CREATURE_SWORDMAN   -   6
Gryf   -   CREATURE_GRIFFIN   -   7
Gryf Królewski   -   CREATURE_ROYAL_GRIFFIN   -   8
Kapłan   -   CREATURE_PRIEST   -   9
Inkwizytor   -   CREATURE_CLERIC   -   10
Kawalerzysta   -   CREATURE_CAVALIER   -   11
Paladyn   -   CREATURE_PALADIN   -   12
Anioł   -   CREATURE_ANGEL   -   13
Archanioł   -   CREATURE_ARCHANGEL   -   14

Przystań - alternatywne:
Osiłek   -   CREATURE_LANDLORD   -   106
Kusznik   -   CREATURE_LONGBOWMAN   -   107
Fanatyk   -   CREATURE_VINDICATOR   -   108
Gryf Bitewny   -   CREATURE_BATTLE_GRIFFIN   -   109
Mroczny Kapłan   -   CREATURE_ZEALOT   -   110
Czempion   -   CREATURE_CHAMPION   -   111
Upadły Anioł   -   CREATURE_SERAPH   -   112

Inferno:
Diablik   -   CREATURE_FAMILIAR   -   15
Chowaniec   -   CREATURE_IMP   -   16
Rogaty Demon   -   CREATURE_DEMON   -   17
Rogaty Nadzorca   -   CREATURE_HORNED_DEMON   -   18
Piekielny Ogar   -   CREATURE_HELL_HOUND   -   19
Cerber   -   CREATURE_CERBERI   -   20
Sukkub   -   CREATURE_SUCCUBUS   -   21
Sukkuba Ulubienica   -   CREATURE_INFERNAL_SUCCUBUS   -   22
Piekielny Rumak   -   CREATURE_NIGHTMARE   -   23
Zmora   -   CREATURE_FRIGHTFUL_NIGHTMARE   -   24
Czart   -   CREATURE_PIT_FIEND   -   25
Czarci Lord   -   CREATURE_BALOR   -   26
Diabeł   -   CREATURE_DEVIL   -   27
Arcydiabeł   -   CREATURE_ARCHDEVIL   -   28

Inferno - alternatywne: Szkodnik   -   CREATURE_QUASIT   -   131
Rogata Bestia   -   CREATURE_HORNED_LEAPER   -   132
Ognisty Ogar   -   CREATURE_FIREBREATHER_HOUND   -   133
Uwodzicielski Sukkub   -   CREATURE_SUCCUBUS_SEDUCER   -   134
Koszmar   -   CREATURE_HELLMARE   -   135
Czarci Pomiot   -   CREATURE_PIT_SPAWN   -   136
Arcydemon   -   CREATURE_ARCH_DEMON   -   137

Nekropolia:
Szkielet   -   CREATURE_SKELETON   -   29
Szkielet Łucznik   -   CREATURE_SKELETON_ARCHER   -   30
Zombie   -   CREATURE_WALKING_DEAD   -   31
Zombie Plagi   -   CREATURE_ZOMBIE   -   32
Duch   -   CREATURE_MANES   -   33
Widmo   -   CREATURE_GHOST   -   34
Wampir   -   CREATURE_VAMPIRE   -   35
Wampirzy Lord   -   CREATURE_VAMPIRE_LORD   -   36
Lisz   -   CREATURE_LICH   -   37
Arcylisz   -   CREATURE_DEMILICH   -   38
Zjawa   -   CREATURE_WIGHT   -   39
Upiór   -   CREATURE_WRAITH   -   40
Kościany Smok   -   CREATURE_BONE_DRAGON   -   41
Widmowy Smok   -   CREATURE_SHADOW_DRAGON   -   42

Nekropolia - alternatywne:
Kościany Wojownik   -   CREATURE_SKELETON_WARRIOR   -   152
Gnijący Zombie   -   CREATURE_DISEASE_ZOMBIE   -   153
Poltergeist   -   CREATURE_POLTERGEIST   -   154
Wampirzy Książę   -   CREATURE_NOSFERATU   -   155
Lisz Mistrz   -   CREATURE_LICH_MASTER   -   156
Banshee   -   CREATURE_BANSHEE   -   157
Upiorny Smok   -   CREATURE_HORROR_DRAGON   -   158

Twierdza:
Goblin   -   CREATURE_GOBLIN   -   117
Gobliński Sidlarz   -   CREATURE_GOBLIN_TRAPPER   -   118
Centaur   -   CREATURE_CENTAUR   -   119
Centaur Koczownik   -   CREATURE_CENTAUR_NOMAD   -   120
Wojownik   -   CREATURE_ORC_WARRIOR   -   121
Rębacz   -   CREATURE_ORC_SLAYER   -   122
Szaman   -   CREATURE_SHAMAN   -   123
Córka Nieba   -   CREATURE_SHAMAN_WITCH   -   124
Siepacz   -   CREATURE_ORCCHIEF_BUTCHER   -   125
Oprawca   -   CREATURE_ORCCHIEF_EXECUTIONER   -   126
Wiwerna   -   CREATURE_WYVERN   -   127
Jadowita Wiwerna   -   CREATURE_WYVERN_POISONOUS   -   128
Cyklop   -   CREATURE_CYCLOP   -   129
Dziki Cyklop   -   CREATURE_CYCLOP_UNTAMED   -   130

Twierdza - alternatywne:
Gobliński Czarownik   -   CREATURE_GOBLIN_DEFILER   -   173
Centaur Grasant   -   CREATURE_CENTAUR_MARADEUR   -   174
Podżegacz   -   CREATURE_ORC_WARMONGER   -   175
Córka Ziemi   -   CREATURE_SHAMAN_HAG   -   176
Herszt   -   CREATURE_ORCCHIEF_CHIEFTAIN   -   177
Paokai   -   CREATURE_WYVERN_PAOKAI   -   178
Krwawy Cyklop   -   CREATURE_CYCLOP_BLOODEYED   -   179

Sylvan:
Driada   -   CREATURE_PIXIE   -   43
Sylfida   -   CREATURE_SPRITE   -   44
Tancerz Ostrzy   -   CREATURE_BLADE_JUGGLER   -   45
Tancerz Wojny   -   CREATURE_WAR_DANCER   -   46
Myśliwy   -   CREATURE_WOOD_ELF   -   47
Łowca   -   CREATURE_GRAND_ELF   -   48
Druid   -   CREATURE_DRUID   -   49
Starszy Druid   -   CREATURE_DRUID_ELDER   -   50
Jednorożec   -   CREATURE_UNICORN   -   51
Srebrny Jednorożec   -   CREATURE_WAR_UNICORN   -   52
Drzewiec   -   CREATURE_TREANT   -   53
Starożytny Drzewiec   -   CREATURE_TREANT_GUARDIAN   -   54
Zielony Smok   -   CREATURE_GREEN_DRAGON   -   55
Szmaragdowy Smok   -   CREATURE_GOLD_DRAGON   -   56

Sylvan - alternatywne:
Driada   -   CREATURE_DRYAD   -   145
Tancerz Wiatru   -   CREATURE_BLADE_SINGER   -   146
Mistyczny Łucznik   -   CREATURE_SHARP_SHOOTER   -   147
Wysoki Druid   -   CREATURE_HIGH_DRUID   -   148
Biały Jednorożec   -   CREATURE_WHITE_UNICORN   -   149
Dziki Ent   -   CREATURE_ANGER_TREANT   -   150
Kryształowy Smok   -   CREATURE_RAINBOW_DRAGON   -   151

Neutralne:
Żywiołak Powietrza   -   CREATURE_AIR_ELEMENTAL   -   88
Czarny Rycerz   -   CREATURE_BLACK_KNIGHT   -   89
Rycerz Śmierci   -   CREATURE_DEATH_KNIGHT   -   90
Żywiołak Ziemi   -   CREATURE_EARTH_ELEMENTAL   -   91
Żywiołak Ognia   -   CREATURE_FIRE_ELEMENTAL   -   92
Feniks   -   CREATURE_PHOENIX   -   93
Żywiołak Wody   -   CREATURE_WATER_ELEMENTAL   -   94
Wilk   -   CREATURE_WOLF   -   95
Mantikora   -   CREATURE_MANTICORE   -   96
Mumia   -   CREATURE_MUMMY   -   97

Komentarze
minastir dnia 22 luty 2008 o 14:33
w ToE mozna wpisać po prostu "add_army" wyskoczy ci jaki zamek jaki numerek itp. np "add_army 1 2 100" dodaje twojemu bohaterowi 100 jednostek przystani 2 ulepszenie
Hoors dnia 23 luty 2008 o 14:02
no nie działa mi to na górze ;/ a to minastira coś działa,wyskakuje zielony napis,ale jak wpisuje normalnie to nic sie nie dzieje,nawet czerwonego napisu ze nie dziala a tez nie ma wojsk
oliwsen7 dnia 25 luty 2008 o 06:53
Może źle kod napisałeś. Stosowałeś spację tam gdzie trzeba?

@AddHeroCreatures_("Zehir",_CREATURE_TITAN,_100)_;
_ - to miejsce spacji

Tak to powinno wyglądać.
Kostek dnia 28 luty 2008 o 20:57
A ja sobie DODAŁEM 100000 DZIKICH CYKLOPÓW I 200000 WULKANICZNYCH SMOKÓW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
adix12444 dnia 01 marzec 2008 o 08:05
trzeba mieć dzikie chordy aby użyć tych kodów ?? bo chce np. Cerber to mi nie dajesmiley a jak wpisze add_army to mi wojska ustawia na 10 wszystkiesmiley proszę o pomoc
Anbix111 dnia 03 marzec 2008 o 14:31
Powiedzcie jak to trzeba wpysywać dokładnie !! Nawiasy też? Jak? Mi nie działają wyskakują jakiesz czerwone i pomarańczowe napisy
PROSZE POMÓŻCIE
Anbix111 dnia 03 marzec 2008 o 17:25
Jest jakiś błąd w neutralnych i z Fortecysmiley
Kostek dnia 03 marzec 2008 o 19:06
np. AddHeroCreatures("Egil",165,1000); i dodaje danemu bohaterowi 1000 tytanów burz mi działa
Kostek dnia 03 marzec 2008 o 19:10
i jeszcze na początku małpa
Anbix111 dnia 05 marzec 2008 o 12:46
Wiem już mi działa ale nie do wszystkich postaci
Anbix111 dnia 06 marzec 2008 o 15:16
NIE DZIALAJĄ
Anbix111 dnia 06 marzec 2008 o 15:17
smiley
Yami dnia 09 marzec 2008 o 16:44
Nie działają wpisuje na wszystkie mozliwe sposoby i nie działa, nie wiem co robic.
Anbix111 dnia 10 marzec 2008 o 12:02
Mi działały tylko do Kujin a do innych bohaterów nie !! Do dupy z tymi kodami
:upset::upset::upset::upset:
Yami dnia 10 marzec 2008 o 14:12
Autor ww tekstu napisal ze tak sie wpisuje np.: @AddHeroCreatures ("Zehir", 70, 100) ;
a Kostek że tak : @AddHeroCreatures("Egil",165,1000);

Mnie ani jedno ani drugie nie działa. smiley(
Czarci pomiot dnia 17 marzec 2008 o 14:24
jakie shit, przecież to mogłoby być takie łatwe, jak w Heroes V.:sourgrapes::upset::upset::upset::upset::upset::upset::upset::upset::upset::upset:
Czarci pomiot dnia 17 marzec 2008 o 14:29
adix12444 - ja robiłem tak
wpisywałem add_army i dawało mi po 100 wszystkich jednostek, więc przenosiłem np. cerbery do zamku i jak wyszedłem wpisałem znów add_army i znowu łączyełem cerbery do tych, które były w zamku i robiłem tak, aż wyjdzie 1000, przeniosłem do bohatera i wykasowałem te które nie chciałem i jest git, nie wiem czy zrozumiesz, ale tak najdokładniej mogę ci to opisać
6388 dnia 17 marzec 2008 o 19:47
jak się pisze kody bo ja nie umięm
:upset::upset:
6388 dnia 17 marzec 2008 o 19:50
pomużcie mi:sourgrapes:
Pethrenne dnia 05 kwiecień 2008 o 14:04
Ludzie co wy? Średnia wieku <5? Jak się chce kody to trzeba wiedzieć jak je wpisywać. Kto umie czytać ten widzi, że najpierw trzeba kody aktywować (http://www.homm5.info/viewpage.php?page_id=237), a potem wpisać zgodnie z zaleceniami (o tym, jakie należy wpisywać imiona bohaterów na http://www.homm5.info/viewpage.php?page_id=239).
Pethrenne dnia 05 kwiecień 2008 o 14:06
A tak btw pokryły się numery neutralnych z fortecą, zalecam wpisywanie nazw długich.
borsuk10 dnia 11 kwiecień 2008 o 19:14
mamto w dupie przez pierwsze 3 dni to kody mi dzalaly a potem gowno a z rezsta to na h... mi one B) B) B) B) :smilewinkgrin: :smilewinkgrin: :smilewinkgrin: :smilewinkgrin: :smilewinkgrin: :smilewinkgrin:
borsuk10 dnia 11 kwiecień 2008 o 19:15
hehe
alipali dnia 11 maj 2008 o 15:15
A mi nic niedziała smiley
Storm Titan dnia 13 maj 2008 o 20:28
mnie wszystkie kody działają na wszystkie jednostki z wszystkich siedzib nawet neutralne i z wszystkimi bohaterami
dragon0 dnia 23 maj 2008 o 18:39
Ale nie chodzą do polskiej wersji
igor2-10 dnia 24 czerwiec 2008 o 16:41
ja mam konsole ale nie moge dawac znaku @ tylko z zwyklego heroes czyli add_army ale nie daje nie pokazuje bledu tylko nie daje
Kostek dnia 14 lipiec 2008 o 21:27
trzeba wszystko tak samo wpisywać. tak jak jest podane smiley
Kostek dnia 15 lipiec 2008 o 10:05
to działa wyłącznie do wersji 3.0
igor2-10 dnia 16 lipiec 2008 o 11:18
pomozecie mi juz dzialaja kody ale niech ktos wejdzie tak samo ale na editor documentation i homm5 cheat tam jest na teleportacje kod ale nie umiem go urzyc raz mi sie udalo
Raphael dnia 20 lipiec 2008 o 20:19
Te kody działają też w podstawowej wersji
Agrael212 dnia 07 sierpień 2008 o 12:24
Aby kody typu add_army, add_money działały trzeba wpisać enable_cheats Od tej pory działa każdy kod bez @. A i jak chcecie od razu np. 1000 istot i nie wpisywać kodu dziesięć razy wystarczy napisać tak: add_army # # 1000. Gdzie # to miasto i ulepszenie. W HoF też tak jest. Mam nadzieje że się wyjaśniło. smiley
picek dnia 25 sierpień 2008 o 14:31
Co mam napisać?:

add_army Ulzakh 1000

Gdzie Ulakh to nazwa miasta
picek dnia 25 sierpień 2008 o 14:38
a ulepszenie jak napisać
picek dnia 25 sierpień 2008 o 14:40
Np 1 forma bo ja che mieć sto Cyklopów to jak mam napisać?

add_army Stronghold Cyklop 100 ?

Tak mam napisać?
skrzyl dnia 29 styczeń 2009 o 11:41
wie ktoś jak można dodać krzyżowca, bo tu nie ma smiley
Kuba58426 dnia 10 luty 2009 o 13:15
piszę Gottai wtedy mi whodzi gdy piszę Gotai nie ktoś wie jak napisać Izabela albo Godryk
Kuba58426 dnia 11 luty 2009 o 13:40
udało się działa w heros 5 a nie mam dzikich hord
x-Lethos-x dnia 18 luty 2009 o 13:01
zrobiłem wszystko tak jak trzeba żeby kody chodziły!włanczam dzikie hordy robie wszystko tak jak pisze naciskam tylde i nic! wielkie 0 ! smiley
x-Lethos-x dnia 18 luty 2009 o 13:01
zrobiłem wszystko tak jak trzeba żeby kody chodziły!włanczam dzikie hordy robie wszystko tak jak pisze naciskam tylde i nic! wielkie 0 ! smiley
mariuszm1994 dnia 28 luty 2009 o 12:25
jak dodać te kody
Mazanowski70 dnia 14 marzec 2009 o 20:44
jak za aktywowaleś konsole to:włącz [`] i wpisz enable _cheast

a w dodawanu jednostek:
np.@AddHeroCreatures("OrnellaNecro" , 179 , 100000)
Lukis123 dnia 30 kwiecień 2009 o 15:09
trzeba wpisać najpierw enable_cheats i potem możemy sobie spokojnie wpisywać każde kody ^^ w Kuźni jest tak samo też trzeba wpisać enable_cheats żeby kody działały nie wiem poco dali kod do usuwania jednostek ale dobra smileysmiley
Irthien Tasarthir dnia 21 czerwiec 2009 o 16:43
A co powiecie jak po wpisaniu enable_cheats pojawia się czerwony napis "Cheating is banned in multiplayer!"??? ma ktoś może na to sposób? pls help
Tronk123 dnia 07 wrzesień 2009 o 15:51
Mi działa
nefarem dnia 25 grudzień 2009 o 11:51
A nie lepiej add_army 1 2 Jednostki przystani 3 forma po 100 żołnierzy każdego typu.
stachursky dnia 02 styczeń 2010 o 12:11
ale gdzie mam to wszystko wpisać????
Bezii dnia 10 luty 2010 o 11:47
he he a mi wszystko sprawnie działa XD jak na razie smiley
thiru dnia 06 kwiecień 2010 o 19:35
add_army x y z
x- miasto
y- ulepszenie
z- ilość jednostek
x- miasta 1-haven 2-sylvan 3-academy 4-dugeon 5-necropolis 6-inferno
7-fortress 8-twierdza
y- 0 p. 1 u. 2 a. u.
z- wpisanie liczby większej niż 100000 sprawi że czasami podczas bitwy jeden gremlin mógłby zabić około 50000 istot 7 poziomu
wojtek8885 dnia 08 kwiecień 2010 o 13:40
Już wiem jak działają te kody
wojtek8885 dnia 08 kwiecień 2010 o 13:55
najpierw włączamy konsole później robimy tak @AddHeroCreatures ("IMIĘ_BOHATERA", ?, !,) (? to znaczy liczba (najlepiej tak bo pisanie to bardzo dużo czasu)) (! to liczba) UWAGA jeżeli kody nie działają to imiona bohaterów są błędne nazwa imiona bohatera np.chcemy dać Klausowi 15 Aniołów @AddHeroCreatures ("Klaus", 13, 15) - błąd!
@AddHeroCreatures ("Sarge", 13, 15) - poprawa!.
link do imion bohaterów: http://www.tawerna.biz/viewpage.php?page_id=239
PS: jeżeli nie działają poprawnie mój numer gg 8980481
wojtek8885 dnia 13 kwiecień 2010 o 09:43
UWAGA!: Musicie najpierw napisać enable_cheats żeby działały
Jygoslaw dnia 02 lipiec 2010 o 00:19
e ludzie jaki numerek ma feniks z neutralych albo wilk?
selwek dnia 09 sierpień 2010 o 20:21
Z NAWIASAMI?
Tyska123 dnia 15 sierpień 2010 o 12:05
Mi nie działa żaden ze sposobów smiley( ;//
xkingxd dnia 20 sierpień 2010 o 15:54
co to są jaja przyzwałem se 100k widmowych smoków i sto ulepszonych dżinów zabiło mi ich jednym ciosem
FaNaTyK17 dnia 21 sierpień 2010 o 08:42
Witam smiley używałem kodów w kampani , ale jak próbowałem w "Trybie Standardowym " nic nie działało ; jak ktoś by mial jakieś pomysly prosze o odpowiedz : - )
Zottig dnia 20 wrzesień 2010 o 14:47
Czy kody powinny zadziałaś już podczas walki? Bo nie mogę wygrać bitwy w ostatniej misji, ostatniej kampanii a numer z użyciem spacji i zatrzymaniem bohatera nie działa ;]
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 63% [10 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 13% [2 Głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 6% [1 Głos]
Słabe Słabe 19% [3 Głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry