Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Poradniki - recepty na sukces

Recepty na sukces w Heroes V: Dziekie Hordy by Gaza

  Treeborn Quiver

Tych co już grali, łupali do bladego świtu lub przeszli absolutnie w całości najnowszy dodatek na wysokich poziomach ten artykuł powinien bardziej zainteresować, choć  dla mniej zaawansowanych graczy mogą to być świetne wskazówki.
Chodzi mianowicie o najbardziej optymalne rozwiązania prowadzące do skutecznego zwycięstwa. Każdy ma oczywiście swoje ulubione nauki i umiejętności ale istnieją połączenia mniej i bardziej efektywne. Wszelkie inne uwagi i propozycje jak najbardziej mile widziane.

Wielkość mapy- L, XL ( możliwość dojścia do poziomu bohatera między 25 -30 )
Rasa- Dungeon
Bohater- najlepiej Yrwanna ( może być każdy inny zawierający jedną z poniższych     
                                           nauk)
Premia początkowa- artefakt
Nauki i umiejętności( macie Skillwheel więc poczytacie co daje dana umiejętność):
1. Destructive Magic - Master of Fire, Secrets of Destruction, Ignite
2. Enlightenment - Intelligence,Scholar,Arcane Exaltation
3. Luck - Soldier's Luck,Magic Resistance,Warlock's Luck
4. Leadership - Diplomacy,Empathy,Recruitment
5. Sorcery - Magic Insight,Arcane Brillance,Distract


Jednostki:Stalker,Blood Sister,Minotaur Guard,Grim Raider,Foul Hydra,Shadow Matriarch i oczywiście Black Dragon.

Strategia:( odniesiona do poziomu Heroic i w szczególności do Yrwanny )

Początkowo najlepiej od razu dojść do Expert Enlightenment. Płyną z tego spore korzyści w postaci zwiększonej ilości doświadczenia i dodatkowych punktów do statystyk co drugi poziom.Nabijamy Spell Power i Knowledge.Z maną nie ma problemu ponieważ mamy inteligencję.W tym czasie w zamku ulepszamy zarówno 1 i 2 poziom jednostek.Mając Stalkerów jesteśmy w stanie stosując Invisibility i rzucając jedynie czary wygrać nawet z Hordami jednostek niskich poziomów.Na wolniejsze i zwykle bardziej wytrzymałe dodatkowo Blood Sisters, w których Yrwanna się specjalizuje.W miarę możliwości rozbudowujemy jak najszybciej wieżę czarów do 3 poziomu.Przy pomocy dwóch populacji Stalkerów i Blood Sisters i około 8 Spell Power zajęcie dowolnych kopalni nie sprawia większych problemów.Przy strzelających znikamy i tylko czarujemy.Chodząc po planszy i zbierając wszystkie dobra systematycznie rozbudowujemy zamek.Jak najszybciej trzeba wybudować kapitol a potem leci już po sznurku.Loch jest najprostszym zamkiem do rozbudowania zarówno pod względem zależności budynków jak i ilości surowców.
Po osiągnięciu Expert Enlightenment warto wybrać umiejętności rasowe - Dark Ritual i Empowered Spells ( Elemental Chains na razie nam się zbytnio nie przydadzą ponieważ dodatkowe uszkodzenia i tak będą niewielkie a szkoda tracić 2 poziomy, inna sprawa że żadna nauka nie jest zależna od Elemental Chains i w każdej chwili będziemy mogli je dobrać) oraz dojśc do Expert Destructive Magic ( specjalności na razie nam się nie przydadzą poniewaz nie bijemy się z Heroesami). Nie musimy zatem wracać po manę a liczba jednostek,którą posiadamy w zupełności nam wystarczy przy tej sile czarów. Potem ponieważ nasza armia zaczyna wzrastać naprzemiennie polepszamy Luck i Leadership.Dojście do Warlock's Luck i Empathy jest esencją całej tej strategii.Mając Empathy średnio dwa razy na kolejkę rzucamy czar a co drugi leci ze szczęściem.Posiadając jeszcze Sorcery i Distract dla przeciwnika, nie będą istotne jakiekolwiek zaklęcia rzucone przez wroga bo nasz bohater i tak zmiażdży go czarami destruktywnymi.Każdy Empowered Fireball lub Firewall sieje spustoszenie, dodatkowo obniżając obronę i podpalając jednostki.Armia ma wysokie morale i szczęscie a my posiadamy trzy jednostki które od razu dochodzą i uderzają naprawdę mocno plus czary od wiedźm podzielonych na dwie kupki  (dobre klątwy i wzmocnienie ataku).Warlock jako Secondary Attribute posiada atak i zwykle ma go dość sporo.Do tego dochodzą później Elementy. W trakcie gry w każdej chwili możemy dokupić sobie artefakt ponieważ posiadamy sprzedawcę.Cokolwiek od Spell Power lub wzmacniającego czary oraz częsciowe skompletowanie setu jak również Ring of Speed i Ring of Celerity zwiększające inicjatywę a także Staff of The Neterworld zmniejszające inicjatywę wroga,bierzemy.
Aby nie zabrano nam zamku zostawiamy w nim Hydry wystarczające na przeciętniaków i średnich jeśli mamy w zamku drugiego Warlocka choć trochę poduczonego w okolicznych budynkach lub wzmocnionego tanimi artefaktami, w razie pojawienia się kogoś silniejszego wracamy aby zdobyć doświadczenie głównym bohaterem. Warto także każdego tygodnia sprawdzać bohaterów dostępnych w tawernie bo zdarza się pojawić ktoś całkiem użyteczny.
W razie obaw można też zostawić Minotaury (wydzielamy trzecią kupkę Wiedźm albo drugą Smoków lub Sióstr - 7 oddziałów aby w pełni korzystać z Empathy) bo i tak od pewnego momentu nie będą one brały znacznego  udziału w bitwie z racji szybkości pozostałych jednostek oraz czarów jak i z tego powodu, że to my przemy do przodu i raczej nikt nie zapuści się aby zablokować naszą jedyną strzelającą, która sama doskonale sobie poradzi ( silne uderzenie plus klątwy z Whip Strike występujące częściej dzięki Soldier's Luck).Podbijając zamki komputera wystarczą Stalkerzy i same czary.Tracimy jedynie 10 bo tylko raz zdążą strzelić wieże.


Opisana wyżej strategia jest nastawiona wyłącznie na ofensywę ale siła rażenia jest
przytłaczająca. Przeciwnik może mieć znaczącą przewagę w armii ale i tak nie będzie mieć szans.Jego punkty obrony niczego nie zmienią ponieważ czary destruktywne i tak zrobią swoje.

Treeborn Quiver


Dodatkowe zalety tego rozwiązania:
1. Recruitment - jak się uda na 7 dzień być w zamku to miło
2. Diplomacy - przyłączonych poświęcamy w ofierze i zwiększamy przyrost Blood Sisters ( specjalność przypominam ) oraz Minotaurs
3. Arcane Exaltation + Arcane Brillance - dodatkowe 4 Spell Power i czar
4. Jeżeli natrafimy na artefakt Book of Power to z racji tego iż posiadamy Expert Enlightenment oraz Magic Insight otrzymujemy +3 do Spell Power oraz  Knowledge a ponadto bohater nauczy się wszystkich czarów 4 poziomu  z                    dowolnej szkoły magii bez posiadania umiejętności - czyli właściwie nauczy się  prawie wszystkich z których najbardziej przydać się mogą Vampirism jeśli któraś     jednostka mocno oberwie, Divine Vengance przy tytanicznych potyczkach no i te  najbardziej wścibskie klątwy jak Blind czy Frenzy, wybór jest spory a na jeden czar przeciwnika my rzucamy dwa
5. Pozyskując Schield of Crystal Ice możemy zastosować starą szkołę wykańczania jaką jest kombinacja Black Dragon + Armageddon i cofnąć przeciwnika do ery dinozaurów - smok otrzyma tylko 25% z kilku tysięcy
6. Kompletując set Lion's Spirit podwajamy zdolność Empathy - za każde morale na jednostce Heroes przesuwa się o 20% na pasku inicjatywy a nasze morale oraz szczęście są w okoliach 10 licząc z  bonusami zebranymi na mapie
7. Jeżeli podbijemy Sylvan warto jako siódmy oddział dokoptować High Druids - za pomocą Channelingu istotnie zwiększamy Spell Power, spadną o jeden morale ale to można nadrobić ponownie bonusami z miejsc na mapie
8. Jeżeli podbijemy Akademię to rekrutujemy Magnetic Golems i masakrujemy przy  pomocy Armageddonu, który dodatkowo wskrzesza Golemy ( osłanianie innych jednostek nie działa dla Armageddonu bo jest on wyjątkiem zdolności Magnetism    ale wystarczy wtedy będąc blisko zamku lub mając w pobliżu Heroesa wziąć
    6 Blood Sisters i rozdzielić na pojedyncze oddziały, dzięki ich wysokiej inicjatywie     i wysokim morale przyspieszamy rzucenie czaru przez bohatera zanim przeciwnik     wybije Golemy
9. Jeżeli podbijemy Fortecę to również można pobawić się z Armageddonem     i poświęcić jednostki, które mają 50% odporności na ogień ( 50% bo mamy     Irresistible Magic ) czyli Smoki, Flame Lord, Rune  Patriarch i Rune Keeper ( Ci     ostatni mają dodatkowo Mark of Fire - podwojenie czarów ognia więc warto     wziąć nawet kilku, sytuacja analogiczna jak z Druidami), mechanizm      wydzielania Blood Sisters tak jak w 8 ( jeżeli istnieje taka możliwość to przy tym     wydzielaniu opłaca się zamienić Blood Sisters na Blood Furies ponieważ mają     nieznacznie co prawda ale jednak większą inicjatywę - całą operację można     zastosować również do  wcześniej wspomnianego przypadku ze smokami aby nie      stracić ich z ręki przeciwnika a jedynie z racji rzuconego czaru )
10.Ponieważ rzucamy 2 zaklęcia na kolejkę nie grozi nam sparaliżowanie naszego
    czarowania poprzez Counterspell.

Alternatywnie zamiast Sorcery można też wziąć jako 6 umiejętność Logistics z umiejętnościami Scouting, Swift Mind, Pathfinding. Uzyskujemy wtedy szybkie poruszanie się i szybkie rzucenie pierwszego czaru co czasem okazuje się kluczowe.
Reasumując korzyści Sorcery daje jednak dużo więcej a mając gildię i stosując ofensywną strategię mamy szansę zebrać Boots of Swift Journey i po problemie. 
    Przykładowy efekt: wykończenie wszystkich na bardzo dobrze znanej planszy Warlords na poziomie Heroic w zaledwie 13 tygodni choć można to zrobić szybciej gdyby nie przeczesywać tak dokładnie mapy.Yrwanna wychodząc z zamku w sile armii ( od poziomu 7 z pominięciem  hydr: 9,17,48,47,82,130) rozkłada wszystkich i zajmuje wszystkie zamki bez ponownego powrotu i dociągania jednostek.Na końcu zostają zgliszcza ale po drodze katuje 4  Heroesów między 15 a 20 levelem. Najsilniejszy miał 18 Tytanów,8 Archaniołów, 16 Paladynów,15 Rakashy Raj,70 Inkwizytorów i około 250 Obsydianowych Gargulców.

Yrwanna przy zakończeniu mapy jest na levelu 28:

Atak - 22
Obrona - 1!!! ( to jest najlepsze ale jak widać nie ma znaczenia z racji siły ofensywy)
Spell Power - 36
Knowlegde - 18 (270 mana)
Morale - 4 ( jednostek 6 )
Luck - 5

Empowered Fireball z wdzianym płaszczem Feniksa(+50% do czarów ognia) przy szczęściu zadaje 2960 uszkodzeń plus ewentualne dodatkowe z elementów ( czyli jeszcze 25% ) no i z racji Ignite  co kolejkę zdziera  prawie 500.Nikt ani nic nie jest w stanie tego przetrwać a gdyby nawet to na obniżonej obronie dmucha przez dwóch Black Dragon,Grim Raider uderza przy 0 obrony i Blood Sister która ma bonus po 14 pkt. do ataku i obrony bo to specjalność Yrwanny.Na kolejkę lecą dwa czary.Nie trzeba od razu nawet uderzać tylko przesuwać jednostki aby dostawały morale i przyspieszały czarowanie (Empathy).

Gorąco polecam zagrać sobie tym systemem na jakiejś dużej scence. Frajda z dosłownego wyżynania jest niesamowita.

Tekst opublikowany za zgodna autora.


Komentarze
Rutger dnia 22 luty 2008 o 18:32
całkiem nie żle jestem pierwszy
podczacha98 dnia 24 luty 2008 o 17:17
o nie a ja drugi smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley
turkuc_t dnia 02 marzec 2008 o 21:33
ja trzeci no nie tak zle spuzniony
Galius999 dnia 28 marzec 2008 o 07:40
nie udało mi się być nawet w pierwszej trujcesmiley ale ze mnie ślamazara
grondo-lamer dnia 31 marzec 2008 o 21:03
e tam, szajs! ja nie lubię grac lochem, w ogóle kiepskie miastosmiley:sleep:
erwin1971 dnia 13 kwiecień 2008 o 08:05
Nie lubie lochu
erwin1971 dnia 13 kwiecień 2008 o 08:06
Ale Raelaga tak
007adamh dnia 16 kwiecień 2008 o 13:34
Nielubie lochu

Luck-Szczęście
Knowlegde-Wiedza
Morale-morale
Invisibility-Niewidźalność
Blood Sisters-Krwawe Śostry
Boot of Swift Journey-Buty szybkiej podruży
Logistics-Logistyka

Naraźe znalazłem te wyrazy nie przetłumaczone mam nadźeję że niebędźe ich więcej
hohland dnia 21 maj 2008 o 12:29
ja lubie loch bo majj silej jednosiki i magie zniszczenia
smiley smiley smiley
Brzoza95 dnia 02 czerwiec 2008 o 19:29
Ee tam loch ma pewne zalety tylko do sily czaruw trzeba pakowac i do ataku i bohater niedopokonania
loostro dnia 13 czerwiec 2008 o 14:28
pfff.. cienizna smiley

Yrwanne biorę w 7mym tygodniu ;D
A jeśli do 25-30 lvlu czekać to jeszcze lepiej ;D

Co to jest 3000 obrażeń smileysmiley
kain1995 dnia 24 czerwiec 2008 o 14:09
loch jest najsilniejszy jeśli się umie nim grać i ma sie truciciela(Lethosa){doradzam jeśli ma się loch nie marnować krwawych siustr bo po nich sie straci ''siłę'' smiley smiley smiley smiley
Darnok123 dnia 20 lipiec 2008 o 21:09
Ja potrafie grać swietnie każdym miastem inni mówią że to jest złe tamto też a moje podejście jest takie jeśli umie się grać każda frakcja jest nie do pokonania
Mohikanin dnia 25 lipiec 2008 o 12:26
jak się umie grać i gra się z równym sobie, to szczegóły decydują o zwycięstwie: czy masz szczęście w pierwszym ataku, ile czarów wejdzie ze szczęściem, ile razy zadziała to 30% odporności na czary.
hants dnia 19 sierpień 2008 o 12:49
Fajna taktyka, ale na stwory rzadzace kopalniami. Niestety na UBI szybko Cie rozpykaja...
snajper92 dnia 23 sierpień 2008 o 21:21
Wybrubowalem na heroic i niezle mi szlo, szczerze polecam, swietna taktyka!
Naga Queen dnia 20 wrzesień 2008 o 21:32
Czy to koniecznie musi byc Loch?? To moja ulubiona jednostka ale z czasem się nudzi... Taktyka ogólnie fajna smiley smiley
Jhora dnia 21 wrzesień 2008 o 12:37
no niwiem dziwne trche to bo np ja 700 tytanow burz jebnolem 100k obrazen ps jak nie wiezycie moze przesle screena
Jhora dnia 21 wrzesień 2008 o 12:37
sor 200k xD
ro0t dnia 04 grudzień 2008 o 16:42
Darnok123 hahaha nie rozsmieszaj mnie ;D
Heroesiak dnia 12 grudzień 2008 o 14:09
Ja gram elfami niech ktoś stworzy do nich poradnik proszę
patryk200 dnia 27 grudzień 2008 o 13:37
ja gram elfami i ludzmi
Raelak dnia 28 styczeń 2009 o 21:04
ja gram lochem
jedrek100 dnia 04 luty 2009 o 13:15
Ja grywam wszystkimi

1.Sylwan
2.Lochy
3.Nekropolis
4.Przystań
5.Inferno
6.Akademia
babyluvgold dnia 14 luty 2009 o 17:17
witam
Gumba dnia 27 marzec 2009 o 12:03
Loch to żal Twierdza Roxi
ZetroX dnia 24 kwiecień 2009 o 20:39
a ja ludzmi bo jest archaniol a moze raz wskzeszac
EragonxD dnia 28 kwiecień 2009 o 10:09
Ja nie lubie lochu.Wole Sylvan.Sylvan górą!
EragonxD dnia 30 kwiecień 2009 o 12:36
popieram Herosiaka zróbcie poradnik do elfów!
kain1995 dnia 27 czerwiec 2009 o 12:01
Poradnik:jak spalić miasto sylwanu;
Wystarczy polać jezioro płynem łatwopalnym i podpalić.XD
kain1995 dnia 27 czerwiec 2009 o 12:06
Gumba to żal,ludzie różne gusta mają.
Cliverek dnia 28 czerwiec 2009 o 14:59
hehe kain dobry ten twój "new intructins"

Fajnie że zrobili do lochu,bo jak każdy wie loch musi mieć siłę,a ma mało jednostek

większa siła,więcej strat przeciwnika,szybsze bicie lvl
jestemfanem dnia 25 lipiec 2009 o 17:43
ja przelazłem całego homm5 i homm3 i homm2 z dodatkami
LPoGE dnia 20 sierpień 2009 o 08:21
osobiscie lubie przystan
ralf111 dnia 23 sierpień 2009 o 21:06
ehhh może jest to i dobra taktyka np na akademie czy nekropolis, ale to gadanie że czary rozwalął mocną obrone to kłamstwo. Grałem z kolegą ja loch (taka taktyka jak to powyżej opisana) kolega sylvan grał łowcą miał obrony 36 ;/ jego drzewce byly nie do zniszczenia (a mial ich 81;/)i ostateczna bitwe przegralem(prawda ze magia pomogla ale ja IMPLOZJĄ!! waliłem po 2k a jemu dedało 5 dzrzewców smiley zreszra smokow tak samo smiley )
wilk111 dnia 17 listopad 2009 o 11:32
loch jest słaby mam lepszą strategie przystanią nekropolią i elfami
LoOrd 236 dnia 13 grudzień 2009 o 19:24
loch jest super
ale najlepsza przystań smiley
KOL123 dnia 21 grudzień 2009 o 18:41
Cowy hceta piekło je najleprze a ten loh to szajs :) POLECAM PIEKŁO
KOL123 dnia 22 grudzień 2009 o 07:47
a jak ktoś ma dobrą taktyke to akademią
marcindebski420 dnia 06 luty 2010 o 22:40
Inferno rządzi smiley
golem191 dnia 08 luty 2010 o 21:09
loch jest taki sobie z racji na to że przy zabijaniu jednostek mam przyrost 2 lvl 254 a 3lvl 239
wilk111 dnia 12 marzec 2010 o 14:04
jednak doceniam starania autora i dobrze wiem że ta taktyka jest skuteczna
Hero15 dnia 03 kwiecień 2010 o 09:51
Ja gram ludźmi bo są dobre "potwory" i jest postać z umiejętnościami mistrz oblężenia jak się dobrze umiejętności na balistę ulepszy to nic nie ma szans.
Dougalion dnia 09 kwiecień 2010 o 17:08
NIE opłaca się brac Inferno bo na 1 strzelca i to na 4 poziomie!
Raelag222 dnia 10 kwiecień 2010 o 10:15
Loch rządzi smiley
Czaromax dnia 03 maj 2010 o 11:59
Lubie loch bo sa tam ladne ziewczyny tak jak Yila czy jakos tak
Vovlin dnia 08 maj 2010 o 21:24
wedłóg mnie ludzie nie powinni korzystać tylko z poradników(podkreślam że tylko, troche ja sam biore). to oni sami muszą budować strategie dla siebie. moje ulubione miasto to nekropolis. cieszyłbym się, jakby ktoś zrobił do niego poradnik, lecz moją taktyką też mi nieźle idzie ;]
Ziemiuch dnia 13 maj 2010 o 08:56
A ja jestem ostatni chyba że ktoś komentarz napisze smileysmileysmileysmileysmiley
Rakszasa Maciej dnia 12 czerwiec 2010 o 12:55
ja napisze i nie bedziesz ostatni smiley)
poradnik w deche smiley)
Crmayz dnia 28 czerwiec 2010 o 13:07
Mógłbym prosić o przetłumaczenie tego poradnika w całości na polski? Niektórzy (np. ja) nie umieją angielskiego i może im sprawić kłopot z odczytania niektórych słów.
EragonxD dnia 02 lipiec 2010 o 12:08
Warlords- co to za mapa? Droga do władzy?
Dougalion dnia 26 lipiec 2010 o 23:25
ludzie wy takie coś czytacie? Co do gry potrzeba wam recepta na sukces ja sam zdobyłem swoją nie z poradników tylko z obserwacji
XxXxKHA-BELETHxXxX dnia 31 lipiec 2010 o 07:32
ja najbardziej krasnoludy lubię orkowie tez fajni są
olekwwyxd dnia 06 sierpień 2010 o 22:40
jak dla mnie przystan the best... no moze dobre jest tez sylvan. ale gdy przystania masz dobrego bohatera i magie siwala expert i rzucisz na jednostki czary grupowa boska sila, prawa moc i wytrzymalosc to jest sie nie do pokonania.. przykladowo graem z kumplem ja przystan on iferno poziomy bohaterow rowne i po rzuceniu wymienionych czarow 50 sukkubusow zabilo 6 moicgh krzyzowcow ;pp
Argren dnia 08 sierpień 2010 o 00:34
Każdy zamek ma coś w sobie. Osobiście wyprubowałem to na moim dodatku, ale nie było tak fajnie jak to sobie wyobrażałem ale tez całkiem nieźle. Myślę że to nie wina ani frakcji, ani zamku, ani też bohatera i jego umiejętności, lecz gracza, bo to od niego zależy jakie jego bohater dostanie umiejętności.

Zalety zamków:
Loch- Krwawe wiedźmy- Nad lochem można się zastanawiać czy nie wybrać umiejętności wzmocnionych zaklęć.

Akademia- Aż 3 strzelające jednostki W tym jedna 7 poziomowa.

Inferno- Ulepszone Do 3 sukkubuski dają czar Hipnoza co znacznie opóźnia jednostkę

Przystań- Można tu powiedzieć o 2 zaletach, Bo i ulepszanie jednostek (Np. z chłopa do łucznika) i Gryfy królewskie.

Nekropolis- Ach ta nekromancja, nie dość że daje parę Kościaków po walce to zwykle to jeszcze wskrzesza jednostki.

Sylwan- podwójny strzał myśliwych, łowczych , i inni

A, i tych co mówią że loch jest "Tacy sobie" ci sie mylą bo mają więcej zalet niż wad np atak, obrona i obrażenia ZABÓJCY są takie same jak łucznika w przystani
XxXxKHA-BELETHxXxX dnia 08 sierpień 2010 o 11:04
w lochu bardzo pomaga to co dodaje szczescie do magii (szescie zolnierza + odpornosc na magie + mroczny rytual )
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 48% [15 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 23% [7 Głosów]
Dobre Dobre 6% [2 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 3% [1 Głos]
Słabe Słabe 19% [6 Głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry