Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Bohaterowie - Moc - Barbarzyńcy
Opis bohaterów z miasta Rezerwat




Barbarzyńcy

 


Bofmog

Bofmog był osobistym katem Kilgora. W rzadkich przypadkach, gdy Kilgor nie zamierzał sam zabić ofiary, kazał to zrobić milczącemu, wiecznie zamyślonemu Bofmogowi. Szalony król nie wiedział jednak, że Bofmog sam decydował kto zasłużył na śmierć i pozwalał uciec tym, którzy według niego umrzeć nie powinni.


Born

Bron walczył niegdyś na bagnach po stronie Tatali, ale wojna i czas Rozliczenia wyniszczyły jego ludzi. Obecnie ten szorstki mężczyzna zdołał przedrzeć się do klanów Barbarzyńców i nalazł pocieszenie w ich wspólnocie.


Crag Hack

Crag Hack zawsze pozostanie oportunistą, wolącym walczyć dla zysku i przyjemności, zamiast jakichś głupich ideałów czy przekonań. Jego poglądów nie zmienił nawet fakt, że niemal w ostatniej chwili udało mu się uciec przed zniszczeniem starego świata.


Dogwoggle

Dogwoggle to nieszczęśnik, który zawsze potrafi wpaść w kłopoty. Często przechwala się na temat swych umiejętności (które są dość wątpliwe) i wykazuje niezachwianą pewność siebie niezależnie od doznawanych porażek. Jednak jego ośli upór sprawia, że zawsze potrafi wykaraskać się z opałów.


Ferret

W dniu, gdy Ferret stał się wojownikiem, przybrał przydomek Wydra, gdyż ten przebiegły i zwinny gryzoń świetnie pasował do jego osobowości. Nawet teraz ci, którzy go nie znają, często popełniają błąd i wyzywają go na pojedynek. Wkrótce zaczynają rozumieć, czemu ludzie mówią, że „Ta Wydra to dopiero ma długie zębiska!”


Hagnar

Hagnar brał udział w większej liczbie wojen niż jest w stanie policzyć. Nie zawsze był dumny z odnoszonych zwycięstw, ale zawsze postępował honorowo. Nawet jeśli inni Barbarzyńcy tego nie robili. Nadal walczy w obronie swego ludu, choć osiągnął wiek, w którym większość mężczyzn odkłada już miecz.


Khorrun

Niewielkie, wędrowne plemię Khorruna zamieszkiwało dziką pustynię z dala od cywilizacji. Kiedy pewnego dnia wyruszył po wodę, całe plemię zostało wybite przez bandytów. Teraz sam wędruje po świecie. Podobnie jak jego rodacy, Khorrun szybko unosi się gniewem, długo przebacza i jest bardzo lojalny wobec tych, którzy zdobędą jego szacunek.


Krellion

Krellion był niegdyś zapaśnikiem, ale porzucił to zajęcie, aby dowodzić wojownikami w bitwie. W bezkrwawej walce nie widział już dla siebie żadnego wyzwania. Zdarza mu się tęsknić za wspaniałymi czasami, gdy król Kilgor i jego armie Barbarzyńców przetoczyły się po kraju – podbijając wszystkich, którzy stanęli przeciw nim.


Tazar

Tazar jest samotnikiem który wędruje od klanu do klanu wykonując różne prace w zamian za jedzenie i dach nad głową. Czasami udaje mu się także nająć do walki. Przyzwyczaił się to takiego życia, choć skrycie pragnie, by przyjął go któryś z klanów.


Trome

Trome przeżył pięć lat w postaci bagiennej jaszczurki, co było wynikiem klątwy rzuconej na niego przez czarodzieja. Tak przynajmniej twierdzi. Doświadczenie to spowodowało, że jest dość ekscentrycznym człowiekiem, żywiącym głębokie uczucie do wszelakich gadów i lekko niepoczytalnym.


Wegg

Niewielu jest wśród barbarzyńców wojowników tak doświadczonych jak Wegg. Z dumą może ci opowiedzieć, jak zdobył każdą ze swych licznych blizn i jak zemścił się na tych, którym je zawdzięcza. Brawura brawurą, ale nie można przeżyć tylu walk, jeśli się nie jest znakomitym wojownikiem.


Wolfric

Poczciwy Wolfric jest osobą, którą dobrze mieć przy sobie gdy wszyscy upadli na duchu. Jest energiczny , zabawny, i potrafi snuć lepsze opowieści niż jakikolwiek bard. W chwilach przed bitwą jego żarty i figle uspokajają niedoświadczonych wojowników, a także rozdrażniają wrogów.

 

Yog

Yog jest żywym paradoksem. Po matce, dżinnie, ma błękitną skórę, a po ojcu, barbarzyńcy, odziedziczył siłę i serce do walki. Swego czasu zastanawiał się nad pójściem w ślady matki i zajęciem się magią, ale zwyciężyła miłość do wojaczki.



Kobiety


Abegga

Abegga była przywódczynią plemienia i miała już ośmioro dzieci, gdy król Kilgor wezwał jej ludzi, by wstąpili do jego armii. Dla dobra swego ludu Albegga odmówiła i zaprowadziła ich leśne ostępy, gdzie byli ścigani i zabijani jak zwykli przestępcy. Udało im się uciec dopiero z nastaniem czasów Rozliczenia.


Colwa

Colwa marzy o dniu, w którym jej ludzie będą żyć w przyjaźni z innymi rasami. Dlatego często zgłasza się na wysłannika do obcych krajów. Zazwyczaj osoba będąca tak otwarcie przeciwna wojnie byłaby wykluczona ze społeczności Barbarzyńców, ale Colwa jest także doskonałą wojowniczką.


Drenka

Ogry zwykle polują zastawiając pułapki lub robiąc zasadzki, ale Drenka znana jest z tego, że całymi dniami potrafi tropić swoją ofiarę, aby ją w końcu dopaść i zabić gołymi rękami. Nikt nie wie gdzie się tego nauczyła, ale jest wręcz nieoceniona dla swego klanu.


Jadne

Obdarzona ognistym temperamentem Jadne nie ma klanu, ponieważ jej ojciec nie chce uznać ją za swą córkę. Trudne dzieciństwo sprawiło, że już w młodym wieku była silną wojowniczką. Większość ludzi nie potrafi wytrzymać długo jej spojrzenia, ponieważ przypomina im pewnego barbarzyńcę, który uwielbia rozpłatywać ludzi na pół.


Lanya

Długonoga Lanya potrafi biegać szybciej niż ktokolwiek jej znany. Z powodu swej wyjątkowej wytrzymałości została zwerbowana jako wojenny posłaniec. Ponieważ jednak samotne bieganie po polu walki jest dość niebezpieczne, Lanya nauczyła się też dobrze walczyć.


Kel

Gdy tylko Kel weszła w wiek dojrzewania, została zaślubiona Bogowi Wojny podczas spektakularnej i krwawej ceremonii. Teraz mówi się, że za każdym razem gdy pokonuje wrogów odbiera im moc, by pewnego dnia stać się boginią i stanąć u boku swego męża.


Nef

Ponieważ większość szczepu Nef zginęła w czasach Rozliczenia, pozostali, aby przetrwać, połączyli się z innym plemieniem. Nef musiała poślubić mężczyznę, którego nawet nie znała. całe szczęście, jest on wojownikiem, więc rzadko bywa w domu i nie ma czasu na takie błahe sprawy jak miłość.


Oroona

Oroona to prawdziwa diablica, która po stracie broni będzie gryźć i walczyć gołymi rękami, nawet nie myśląc, żeby się poddać. Nie jest dużą kobietą (tak naprawdę jest dość drobna), ale wygrywa dzięki swej nieustępliwości.


Ranella

Zwinna Ranella jest silniejsza niż na to wygląda. Pokonała wielu mężczyzn w pojedynkach na siłę i wytrzymałość, czerpiąc z tych zwycięstw wiele przyjemności. Jednak ostatnio zachowuje się jak najemniczka i nie podejmie wyzwania jeśli nikt nie obstawi zakładów.


Shiva

Piękna Shiva powinna była zostać przywódczynią religijną swego klanu, ale jej rodzina zginęła podczas Rozliczenia, próbując uratować święte zwierzęta. Rozpaczając nad daremnością składania ofiar i ceremonii, Shiva porzuciła bogów i zajęła się wojaczką.


Toadeater

Toadeater to zdolna ogrzyca znająca się na polowaniu, zdejmowaniu skór, a nawet szyciu prymitywnych ubrań. Jest również wyjątkowo przesądna. W dni, gdy wróżby są dobre, potrafi rzucić się do walki bez obawy o swe życie. Ale w dni gdy wróżba jest zła, nawet nie próbuje wstać z łóżka.


Vix

Dzięki swojemu niesamowitemu refleksowi, Vix potrafi pokonać przeciwników dwukrotnie od niej większych, unikając ciosów niby łania ścigana przez panterę. Obecnie, gdy prowadzi życie pełne przygód, szuka emocji związanych ze śmiertelnym ryzykiem.

 

Yutena

Yutena była jedną z najmłodszych żon Kilgora. Faworyzował ją codziennymi pojedynkami, po których miała wiele blizn. Choć zdaje sobie sprawę, że Kilgor był winien zniszczenia świata, Yutena wciąż go ciepło wspomina i uważa, że nigdy nie będzie większego króla. Żałuje jedynie, że nie urodziła mu dziecka.


Opracowała:Saph


Komentarze
Lord Van Gock dnia 07 sierpień 2008 o 08:58
Crag Hack jest super :yes: :yes: :yes:
Nekron dnia 27 listopad 2008 o 15:20
CO to moc ma barbażyńców?!
Przecież orkowie i wszystko co z nimi związane np.:barbażyńcy,jest dzadoskie i głupie.
No no no
Marbas Lucyferowicz dnia 06 lipiec 2009 o 23:01
co oni zrobili z Crag Hackiem. w trójce wygladał jak parbarzynca który faktycznie tnie i siecze i wogóle, a tu jak stara baba. ała
niedoceniony dnia 25 wrzesień 2009 o 21:23
co oni zrobili z Crag Hackiem. w trójce wygladał jak parbarzynca który faktycznie tnie i siecze i wogóle, a tu jak stara baba. ała

No co?Ludzie się starzeją!Minęło duuuużo czasu od H1 do H4.
Rivvel dnia 23 lipiec 2010 o 07:31
MArudzicie znowu, Crag Hack wygląda świetnie! Zauważyliście, że przez tyle części Heroesów zachował ciągle ten sam swój hełm z rogami?! smileysmiley
Ja z tych wszystkich i tak najbardziej lubie Shivę i Jadne ;*
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 50% [1 Głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 50% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry