Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Tribes of the east - szał krwi

 

Szał krwi miasta Twierdzy
w Heroes of Might and Magic V: "Tribes of the East".

Wynikiem badań i eksperymentów nad silniejszymi i pozbawionych strachu wojownikami z użyciem krwi demonów jest rasa orków. To demoniczne dziedzictwo objawia się we wprowadzaniu się przez Orki w Krwawy Szał w czasie walki, co daje wymierne korzyści w zależności od jego poziomu. Jednostki orków (z wyjątkiem Wiwern, Jadowitych Wiwern i Pao Kai) w czasie walki gromadzą Punkty Szału (zazwyczaj startując od 0) w zależności od wykonywanych akcji. Punkty Szału są tracone po wykonaniu akcji: czekaj, broń się lub po straceniu kontroli nad jednostką. Zyskiwanie Punktów Szału i osiąganie jednego z trzech dostępnych poziomów Krwawego Szału prowadzi do uzyskania rożnych bonusów przez oddział.

Premie uzależnione są od ilości Punktów oraz rodzaju jednostki:

Poziomy Krwawego Szału:

Krwawy Szał poziom 1 200 Punktów Szału
Krwawy Szał poziom 2: 500 Punktów Szału
Krwawy Szał poziom 3: 1000 Punktów Szału

Należy pamiętać, że tylko Barbarzyńca może w pełni wykorzystać Krwawy Szał swoich oddziałów ale potrzebuje do tego talentu rasowego Szał Krwi oraz Okrzyków Bojowych  w celu zwiększenia przyrostu Punków Szału. Punkty Szału mają dodatkową cechę – absorbują część obrażeń otrzymanych przez jednostkę. Ilość przejętych obrażeń zależy od stopnia zaawansowania talentu rasowego Szał Krwi (od 50% do 80% — patrz niżej).  Zmniejszane są zgromadzone przez jednostkę Punkty Szału zamiast Punktów Życia:


Strata_Punktów_Szału = 1100 * Zaabsorbowane_obrażenia /Max_PŻ_Oddziału

Zdobywanie Punków Szału
Każda akcja mająca wpływ na jednostki Twierdzy modyfikuje liczbę Punktów Szału. Kiedy zostanie zgromadzona wymagana ilość Punktów, oddział zyskuje różne premie. Zostają one stracone, kiedy liczba Punktów Szału spadnie poniżej wymaganej wartości. Jeśli jednostka nie wykonuje żadnych działań, liczba Punktów Szału może spaść do 0.

Ogólne działania

 Wrogi Oddział Zniszczony

+20 Punktów Szału
 Sojuszniczy Oddział Zniszczony +30 Punktów Szału
 Sojuszniczy Oddział Zniszczony (zdolność Szał) +60 Punktów Sza
 Sojuszniczy Bohater używa Okrzyku Bojowego +20/30/40 Punktów Szału

Samodzielne działania jednostki

Walka wręcz

++100 Punktów Szału
Walka na dystans +50 Punktów Szału
Rzucanie zaklęcia +40 Punktów Szału
Poświęcenie/Połykanie Goblina +60 Punktów Szału
Broń się -30 Punktów Szału
Czekaj -100 Punktów Szału
Utrata tury z powodu złego Morale -80 Punktów Szału
Ucieczka wywołana Tchórzostwem  -100 Punktów Szału

Zależne działania jednostki

 Została nałożona klątwa

+10 Punktów Szału
 Oślepienie -100 Punktów Szału za każdą straconą turę
 Szał Po aktywacji zdolności, podwaja się liczba zyskiwanych Punktów Szału
 Hipnoza -50 Punktów Szału za każdą wykonaną akcję pod wpływem zaklęcia
 Dezorientacja -5/10/15/20 Punktów Szału w zależności od stopnia zaawansowania talentu
 Uderzenie, Strzały Ochronne -20 Punktów Szału
 Strach -100 Punktów Szału jeśli jednostka została przestraszona
 Wyssanie Życia, Osłabiający Cios  -90 Punktów Szału

Poziomy Szału Krwi

  Szał Krwi
  Efekt:
Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając im odpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do 50% otrzymanych obrażeń.

Lepszy Szał Krwi
 Efekt:Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie drugiego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając im odpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do 60% otrzymanych obrażeń .

Ekspercki Szał Krwi
 Efekt:Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie trzeciego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając im odpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do 70% otrzymanych obrażeń.

Wściekły Szał
 Efekt:Zmniejsza wymaganą ilość Punktów Szału do osiągnięcia przez jednostkę następnego poziomu Krwawego Szału o 25% (150, 375 i 750). Punkty Szału absorbują do 80% otrzymanych obrażeń.

Modyfikatory Szału Krwi

Gniew Krwi (Szał Krwi)
 Efekt:
Wszystkie jednostki Twierdzy w armii bohatera na początku bitwy otrzymują 500 punktów Szału.
 Wymaga:Boskie Przewodnictwo (Dowodzenie), Rozdzierające Uderzenie (Atak), Deszcz Siarki (Machiny Wojenne).

 

Pamięć Naszej Krwi (Szał Krwi)
 Efekt:Wszystkie jednostki Twierdzy w armii Barbarzyńcy otrzymują od 50 do 100 punktów Szału na początku walki (wielokrotność 10).

Moc Krwi (Oświecenie)
 
Efekt:
Za każdym razem, gdy jednostka w armii bohatera otrzymuje lub traci Punkty Szału, ich ilość jest mnożona przez 1.5.

Radość Walki (Dowodzenie)
 Efekt:Za każdym razem, gdy wywołany zostaje efekt Morale jednostki w armii bohatera, jednostka
ta otrzymuje 50 punktów Szału.
»Wymaga:Werbunek (Dowodzenie), Pamięć Naszej Krwi (Szał Krwi).

Krzyk Szału (Krzyk)
 Efekt:Jednostki otrzymują dwukrotnie więcej punktów Szału dzięki Okrzykom Bojowym użytym przez bohatera (ale 1,5 razu więcej dzięki Okrzykowi Bojowemu Zew Krwi).

Stos Czaszek
 Efekt: Ulepsza talent rasowy "Szał Krwi" obdarzając armię dodatkowymi 50 punktami Szału na początku bitwy.
 Wymaga:Poziom Miasta 9, Cytadela.
 Cena:  2000, 5, 4, 4

 Opracował Martin na podstawie kompedium Hereos5 ver.3.0 pl


Komentarze
adamos112 dnia 11 luty 2008 o 16:34
fajne i noramlne za dobre
Rutger dnia 11 luty 2008 o 16:42
dobra zdolność smiley smiley smiley
galun dnia 21 luty 2008 o 13:16
Ja mam tylko takie pytanie! Mianowicie jak można uzyzkać zdolność Wściekły Szał. NORMALNIE JEST Ekspercki Szał Krwi A POTEM???
TAK SAMO NIE JEST TO UKAZANE NA KOLE UMIEJĘTNOŚCI, CHYBA, ŻE NIE UMIEM ODCZYTAĆ. TYCZY SIĘ TO PYTANIE RÓWNIEŻ INNYCH ZDOLNOŚCI RASOWYCH POZIOM PONAD EXPERTA!!! PROSZĘ O WYJAŚNIENIE!!!
michalek6464pl dnia 05 marzec 2008 o 14:25
Zeby uzyskać wściekły szał trzeba mieć ekspercki szeł krwi i artefakt wisior mistrzostwa na szyi
goblin dnia 17 marzec 2008 o 10:25
ORKOWIE MOJA ULUBIONA RASA CZYLI KRFAWY SZAL
kozlowski dnia 13 lipiec 2008 o 20:55
dupa
widmo strachu dnia 09 sierpień 2008 o 14:02
smiley smiley
kuniak dnia 29 sierpień 2008 o 11:05
Tojest
kuniak dnia 29 sierpień 2008 o 11:07
Tojest najlepsze w Dzikih Hordach
Davcio_94 dnia 24 wrzesień 2008 o 15:13
zajebiste smiley
Duren156 dnia 18 styczeń 2009 o 21:08
Po prostu nie można nie lubić orków! Umiejętność ,,Szał Krwi" na poziomie ,,Mistrzowskim"(tzn Ekspert szal krwi + Wisior Mistrzostwa"smiley odejmują 70% obrażeń to na prawdę przydatne.
_white_unicorn_ dnia 05 lipiec 2009 o 14:35
* * * są te orki. smiley praktycznie cały czas gram nimi smiley
puciu dnia 30 grudzień 2009 o 22:27
ja tez ich lubie

wie ktos jak zdobyc kolo umjejetnosci do dzikich hord???????
Vovlin dnia 13 styczeń 2010 o 10:02
wchodzisz do downloads na tawernie bierzesz HOMM V mody i tam jest skillwheel do pobrania;p
markonekro1994 dnia 21 kwiecień 2010 o 11:19
Muszę przyznać że to bardo dobre umiejętności.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 13% [6 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 87% [40 Głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry