Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - poradniki - hero - Gilraen

Gilraen

 
Biografia:Ponury i niezwykle wrażliwy w kwestiach dotyczących honoru, Gilraen trenował przez długi czas elficką sztukę szermierki. Stał się znanym mistrzem ostrza i obecnie jest wybitnym nauczycielem sztuki Tańca Wojennego. Jego precyzja, dyscyplina i determinacja udziela się często oddziałom, którymi dowodzi. Nie bez znaczenia jest również trening, który jednostki przechodzą pod czujnym okiem Gilraena.

Coś o talencie rasowym:

Mistrz ostrzy jest to talent aktywny który zwiększa o 1 punkty ataku oraz obrony (Tancerzy ostrzy, Wojny i Wiatru) co 2 poziomy zaczynając od pierwszego.
Ten talent jest bardzo przydatny gdy mamy dużo Tancerzy sprawdza się dobrze ale przy znikomej ilości tych wojowników jest ona nie przydatna.

Jak rozwijać tego bohatera:

Zaczynając rozwijać bohatera mamy 2 talenty mianowicie Mściciela oraz obronę z pod umiejętnościom ochrona, dalej należy rozwijać takie umiejętności jak: Magia Światła, Dowodzenie, Szczęście oraz Atak.
Mściciel jest to talent rasowy łowców który pozwala wybierać sobie ulubione cele łowcy czyli potwory
zadaje jednostką podwójne obrażenia a jednostki mają szansę na zadanie krytycznego ciosu wynoszącą(40%)musimy też przeznaczyć punkty umiejętności do takich talentów łowcy:
Bezbłędny strzał daje łowcy +3 do obrażeń większych niż jego poziom oraz zadaje (2x) większe obrażenia gdy jednostka jest na jego liście ulubionych celów i zabija przynajmniej 1 jednostkę przeciwnika.
Deszcz strzał też należy do unikalnych skilli łowcy który daje możliwość bohaterowi wystrzelenia 3 strzał do jego ulubionych celów (jego obrażenia zwiększają się tak samo do +3 powyżej jego poziomu)
Impregnowana strzała jest ostatnią umiejętnością która daje możliwość nałożenia na strzałę łowcy klątwy lub zaklęcia zadającego obrażenia jednostce przeciwnika wykorzystując manę łowcy (działa też na umiejętności łowcy Bezbłędny strzał i Deszcz strzał).
Gdy będziemy rozwijać talent szczęścia to najlepiej zainwestować w takie pod umiejętności:
Szczęście żołnierza (20% szansy na częstsze działanie umiejętności bojowych jednostek dla przykładu Wielki łowczy (strzała ogłuszenia) później inwestujemy w Szczęście elfów (25%na zadanie większych ran) ale też trzeba zainwestować w pomysłowość (która zwiększa ilość zdobywanych surowców jak i większe szczęście).
A rozwijając dowodzenie to dajemy punkt w takie pod umiejętności:
Rekrutacja mało znacząca umiejętność dla bohatera ale po niej jest umiejętność Głównodowodzący która przywołuje do walki tancerzy ostrzy(zależy od numeru tygodnia)oraz bardzo przydatna umiejętność Duchowe przywództwo (które daje jednostką bohatera szybsze nadchodzenie ich tury).
Rozwijając atak  dajemy punkty w takie umiejętności:
Furia jest to pod umiejętność która(zwiększa o 1 minimalne oraz maksymalne obrażenia efektownie to wygląda dla istot niższych poziomów). Kolejną przydatną umiejętnościom jest Gniew natury dający (zwiększone maksymalne obrażenia wszystkim istotom łowcy).
Kara boska jest następną i zarazem ostatnią pod umiejętnościom która zwiększa obrażenia istot zgodnie z ich stanem morale (nie inwestować w nią gdy ma się mieszana armię).
Obrona jest przedostatnim talentem do rozwinięcia.
Posiadamy na początku już pierwszą pod umiejętność mianowicie Opór dająca bohaterowi na stałe+2 do obrony.
Zostaje wtedy jedno wolne miejsce i przeznaczamy je na Unik (20% mniejsze obrażenia od ataków dystansowych przeciwnika).
Magia światła jest bardzo przydatna, ponieważ pozwala wzmacniać jednostki, leczyć je oraz dawać im ochronę natomiast rozwijając ją , należy dać punkty w takie skille jak:
Mistrz odwołania daje nam zwiększoną moc zaklęć wytrzymałość oraz odbicie pocisku jednocześnie (zwiększając koszt many dwukrotnie) później przeznaczamy miejsce na następującą umiejętność: Wieczne światło (nie da się rozproszyć czarów magii światła), zaś jako ostatnia będzie umiejętność Odporność na ogień (zwiększona odporność na czary ognia 50%  oraz chroni przed efektem umiejętności Mistrz ognia czyli niszczeniu pancerza jednostek bohatera).
Podsumowując bohater jest nastawiony na atakowanie przeciwnika, a także wzmacnianie jednostek czarami typu Boska moc czy Prawa moc.
Bohater jest nastawiony bardziej defensywnej niż ofensywniej walce jego jednostki są ciągle wzmacniane i bardziej uodpornione od istot przeciwnika.


Autor:
Loczek

Komentarze
Lord Nikolaj dnia 30 lipiec 2008 o 11:09
Mój ulubiony bohater z sylwanu!
kamil1996 dnia 01 listopad 2008 o 11:45
mój tez
wojtekwas dnia 01 luty 2009 o 18:28
a moj nie moj to findan
EragonxD dnia 01 maj 2009 o 14:31
Super!Ten bohater nieżle wymiata!smiley
666lucyferowicz dnia 20 sierpień 2009 o 21:49
w kampani inferno to najlepszy gracz
Frodo dnia 25 sierpień 2009 o 21:09
Ja go łatwo pokonałem w kampani Inferno.
LoOrd 236 dnia 13 grudzień 2009 o 19:32
FINDAN rzadzi!!!
wilk111 dnia 05 marzec 2010 o 14:03
nienawidzę tego śmieciarza
bezio123 dnia 23 lipiec 2010 o 14:48
A żeby go tak..... cały czas przeszkadza mi w kampani!
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 75% [3 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 25% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry