Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes II - Miasta - Zamek Nekromanty
Zamek Nekromanty




Opisy budowli



Budowle standardowe:


Zamek

Pozwala na dalszą rozbudowę miasta.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5000 sztuk złota, 20 drewna, 20 kamieni


Gildia Magów poziom 1

Uczy zaklęć pierwszego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej.



Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni


Gildia Magów poziom 2

Uczy zaklęć drugiego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 1
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 4 kryształy, 4 klejnoty, 4 uncje rtęci, 4 uncje siarki


Gildia Magów poziom 3

Uczy zaklęć trzeciego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 2
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 6 kryształów, 6 klejnotów, 6 uncji rtęci, 6 uncji siarki


Gildia Magów poziom 4

Uczy zaklęć czwartego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 3
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 8 kryształów, 8 klejnotów, 8 uncji rtęci, 8 uncji siarki


Gildia Magów poziom 5

Uczy zaklęć piątego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 4
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 10 kryształów, 10 klejnotów, 10 uncji rtęci, 10 uncji siarki


Gildia Złodziei

Dostarcza informacji o pozostałych graczach; im więcej takich gildii jest w posiadaniu gracza, tym więcej informacji jest dostarczanych


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 750 sztuk złota, 5 drewna


Stocznia

Umożliwia budowę statków


Wymagania: Miasto musi znajdować się w pobliżu wody
Koszt budowy: 2000 sztuk złota, 20 drewna


Statua

Zwiększa w mieście dzienny przychód złota o 250 sztuk


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 1250 sztuk złota, 5 kamieni


Targowisko

Umożliwia wymianę surowców


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 500 sztuk złota, 5 drewna


Studnia

Zwiększa przyrost każdej jednostki o 2 tygodniowo


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 500 sztuk złota


Lewa Wieżyczka

Zwiększa możliwość ostrzału przeciwnika w czasie oblężenia


Wymagane budynki: Zamek
Koszt budowy: 1500 sztuk złota, 5 kamieni


Prawa Wieżyczka

Zwiększa możliwość ostrzału przeciwnika w czasie oblężenia


Wymagane budynki: Zamek
Koszt budowy: 1500 sztuk złota, 5 kamieni


Fosa

Osłabia i spowalnia jednostki oblegające miasto


Wymagane budynki: Zamek
Koszt budowy: 750 sztuk złota


Kwatera Kapitana

Tworzy kapitana, który dowodzi garnizonem pod nieobecność bohatera


Wymagane budynki: Zamek
Koszt budowy: 500 sztuk złota


Siedliska stworzeń:


Wykopalisko

Pozwala rekrutować szkielety; przyrost 8 tygodniowo


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 400 sztuk złota


Cmentarz

Pozwala rekrutować Zombie; przyrost 6 tygodniowo


Wymagane budynki: Wykopalisko
Koszt budowy: 1000 sztuk złota


Ulep. Cmentarz

Pozwala rekrutować Zmutowanych Zombie; przyrost 6 tygodniowo


Wymagane budynki: Cmentarz
Koszt budowy: 1000 sztuk złota


Piramida

Pozwala rekrutować Mumie; przyrost 4 tygodniowo


Wymagane budynki: Wykopalisko
Koszt budowy: 1500 sztuk złota, 10 kamieni


Ulep. Piramida

Pozwala rekrutować Mumie Królewskie; przyrost 4 tygodniowo

Wymagane budynki: Piramida
Koszt budowy: 1500 sztuk złota, 5 kamieni


Posiadłość

Pozwala rekrutować Wampiry; przyrost 3 tygodniowo


Wymagane budynki: Piramida, Gildia złodziei
Koszt budowy: 3000 sztuk złota, 10 drewna


Ulep. Posiadłość

Pozwala rekrutować Wampirzych Lordów; przyrost 3 tygodniowo


Wymagane budynki: Posiadłość
Koszt budowy: 4000 sztuk złota, 5 drewna, 10 kryształów, 10 klejnotów


Mauzoleum

Pozwala rekrutować Lisze; przyrost 2 tygodniowo


Wymagane budynki: Gildia Magów, Cmentarz
Koszt budowy: 4000 sztuk złota, 10 kamieni, 10 siarki


Ulep. Mauzoleum

Pozwala rekrutować Potężnych Liszy; przyrost 2 tygodniowo


Wymagane budynki: Mauzoleum, gildia Magów poz. 2
Koszt budowy: 4000 sztuk złota, 10 kamieni, 10 siarki


Laboratorium

Pozwala rekrutować Kościane smoki; przyrost 1 tygodniowo


Wymagane budynki: Mauzoleum
Koszt budowy: 10000 sztuk złota, 10 drewna, 10 kamieni, 5 kryształów, 5 klejnotów, 5 rtęci, 5 siarki




Budynki specjalne:


Stos czaszek

Zwiększa przyrost Szkieletów o 8 tygodniowo


Wymagane budynki: Wykopalisko
Koszt budowy: 1000 sztuk złota


Wieczna burza

Dodaje 2 punkty mocy bohaterowi stacjonującemu w mieście lub kapitanowi


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 10 rtęci, 10 siarki


Opracowanie: Oliwsen

Komentarze
Rutger dnia 11 luty 2008 o 19:57
w tym zamku jest bardzo fajny klimat
Rzeziblacha dnia 25 luty 2008 o 21:04
ta
Arcylisz dnia 28 luty 2008 o 20:09
Ale jednostki i budynki kiepskie
Wykopalisko-pasuje
Cmentarz-za bardzo zdobiony jak na nekromantę
Piramida-pasuje
Posiadłość-bardziej ludzka niż wampirza
Mauzoleum-niezłe
Laboratorium-nie pasuje do kościanków
Tiger999 dnia 03 marzec 2008 o 15:08
ma tą grę
Czarci pomiot dnia 23 marzec 2008 o 19:16
nekromanta jest nawet fajnysmiley
dragon0 dnia 30 maj 2008 o 19:54
Super................................................ smiley smiley smiley
Tylko szkoda że kapliczke [kościana wieża za laboratorium] można robić tylko w multi.
mim dnia 03 lipiec 2008 o 09:42
kościana kapliczka to budowla która potem była w trójce - okazuje sie ze pomysł był już z dwójki - to necromancy aplifier - zwiększa moce nekromanckie bohaterów. W zamku nekromanty nie ma karczmy (bo i po co smiley szkielety i tak nie piją bo im sie na podłoge wylewa smiley) wiec w zamku na ekranie rozbudowy w tym miejscu była "dziura" - dopiero w dodatku Price of Loyalty dołożono ten budynek - zresztą to nie jedyna innowacja - wiele z nich znlazło się później w trójce.
widmo strachu dnia 20 sierpień 2008 o 12:19
Zgadzam się z Rutgerem
Ilidan Stormage dnia 03 listopad 2008 o 13:57
Ooo tak klimat jakiś jest :]
igi111 dnia 26 maj 2009 o 16:11
grałem tą rasą moja ulubiona jednostka jest w ulp.paramidziesmileysmileysmileysmiley
Metiniarz dnia 24 lipiec 2009 o 09:47
O_O
Metiniarz dnia 24 lipiec 2009 o 09:48
[img][/img]
Metiniarz dnia 24 lipiec 2009 o 09:49
głupie
()_()
Lupus dnia 10 listopad 2009 o 20:04
słabo wygląda z tą piramidą
markonekro1994 dnia 18 kwiecień 2010 o 14:31
* * * zamek chyba najlepszy w homam 2
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 50% [3 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 33% [2 Głosów]
Dobre Dobre 17% [1 Głos]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry