Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes II - Miasta - Zamek Rycerza
Zamek Rycerza




Opisy budowli



Budowle standardowe:


Zamek

Pozwala na dalszą rozbudowę miasta.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5000 sztuk złota, 20 drewna, 20 kamieni


Gildia Magów poziom 1

Uczy zaklęć pierwszego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej.



Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni


Gildia Magów poziom 2

Uczy zaklęć drugiego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 1
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 4 kryształy, 4 klejnoty, 4 uncje rtęci, 4 uncje siarki


Gildia Magów poziom 3

Uczy zaklęć trzeciego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 2
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 6 kryształów, 6 klejnotów, 6 uncji rtęci, 6 uncji siarki


Gildia Magów poziom 4

Uczy zaklęć czwartego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 3
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 8 kryształów, 8 klejnotów, 8 uncji rtęci, 8 uncji siarki


Gildia Magów poziom 5

Uczy zaklęć piątego poziomu; pozwala na zakup księgi magicznej


Wymagane budynki: Gildia Magów poziom 4
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni, 10 kryształów, 10 klejnotów, 10 uncji rtęci, 10 uncji siarki


Tawerna

Umożliwia wynajem bohaterów; zwiększa morale wojsk stacjonujących w mieście


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 500 sztuk złota, 5 drewna


Gildia Złodziei

Dostarcza informacji o pozostałych graczach; im więcej takich gildii jest w posiadaniu gracza, tym więcej informacji jest dostarczanych


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 750 sztuk złota, 5 drewna


Stocznia

Umożliwia budowę statków


Wymagania: Miasto musi znajdować się w pobliżu wody
Koszt budowy: 2000 sztuk złota, 20 drewna


Statua

Zwiększa w mieście dzienny przychód złota o 250 sztuk


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 1250 sztuk złota, 5 kamieni


Targowisko

Umożliwia wymianę surowców


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 500 sztuk złota, 5 drewna


Studnia

Zwiększa przyrost każdej jednostki o 2 tygodniowo


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 500 sztuk złota


Lewa Wieżyczka

Zwiększa możliwość ostrzału przeciwnika w czasie oblężenia


Wymagane budynki: Zamek
Koszt budowy: 1500 sztuk złota, 5 kamieni


Prawa Wieżyczka

Zwiększa możliwość ostrzału przeciwnika w czasie oblężenia


Wymagane budynki: Zamek
Koszt budowy: 1500 sztuk złota, 5 kamieni


Fosa

Osłabia i spowalnia jednostki oblegające miasto


Wymagane budynki: Zamek
Koszt budowy: 750 sztuk złota


Kwatera Kapitana

Tworzy kapitana, który dowodzi garnizonem pod nieobecność bohatera


Wymagane budynki: <>Zamek
Koszt budowy: 500 sztuk złota


Siedliska stworzeń:


Chata kryta słomą

Pozwala rekrutować Chłopów; przyrost 12 tygodniowo


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 200 sztuk złota


Tor strzelecki

Pozwala rekrutować Łuczników; przyrost 8 tygodniowo


Wymagane budynki: Chata kryta słomą
Koszt budowy: 1000 sztuk złota


Ulep. Tor strzelecki,

Pozwala rekrutować Łowców; przyrost 8 tygodniowo


Wymagane budynki: Tor strzelecki, Kuźnia, Zbrojownia
Koszt budowy: 1500 sztuk złota, 5 drewna


Kuźnia

Pozwala rekrutować Pikinierów; przyrost 5 tygodniowo


Wymagane budynki: Chata kryta słomą, Studnia
Koszt budowy: 1000 sztuk złota, 5 kamieni


Ulep. Kuźnia

Pozwala rekrutować Weteranów; przyrost 5 tygodniowo

Wymagane budynki: Tor strzelecki, Kuźnia, Zbrojownia
Koszt budowy: 1500 sztuk złota, 5 kamieni


Zbrojownia

Pozwala rekrutować Zbrojnych; przyrost 4 tygodniowo


Wymagane budynki: Chata kryta słomą, Tawerna
Koszt budowy: 2000 sztuk złota, 10 drewna, 10 kamieni


Ulep. Zbrojownia

Pozwala rekrutować Mistrzów Miecza; przyrost 4 tygodniowo


Wymagane budynki: Tor strzelecki, Kuźnia, Zbrojownia
Koszt budowy: 2000 sztuk złota, 5 drewna, 5 kamieni


Arena turniejowa

Pozwala rekrutować Kawalerzystów; przyrost 3 tygodniowo


Wymagane budynki: Tor strzelecki, Kuźnia, Zbrojownia
Koszt budowy: 3000 sztuk zlota, 20 drewna


Ulep. Arena turniejowa

Pozwala rekrutować Czempionów; przyrost 3 tygodniowo


Wymagane budynki: Tor strzelecki, Kuźnia, Zbrojownia, Arena turniejowa
Koszt budowy: 3000 sztuk złota, 10 drewna


Katedra

Pozwala rekrutować Paladynów; przyrost 2 tygodniowo


Wymagane budynki: Tor strzelecki, Kuźnia, Zbrojownia, arena turniejowa
Koszt budowy: 5000 sztuk złota, 20 drewna, 20 kryształów


Ulep. Katedra

Pozwala rekrutować Krzyżowców; przyrost 2 tygodniowo


Wymagane budynki: Tor strzelecki, Kuźnia, Zbrojownia, Arena turniejowa, Katedra
Koszt budowy: 5000 sztuk złota, 10 drewna, 10 kryształów


Budynki specjalne:


Farma

Zwiększa przyrost Chłopów o 8 tygodniowo


Wymagane budynki: Chata kryta słomą
Koszt budowy: 1000 sztuk złota


Fortyfikacje

Zwiększa wytrzymałość murów obronnych w zamku


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 1500 sztuk złota, 5 drewna, 15 kamieni


Opracowanie: Oliwsen

Komentarze
Opczyk dnia 03 marzec 2008 o 16:52
Głupio,że są zamki,a nie miasta(są miasta,ale ulepsza sie je w zamki:nosmiley!!!
Czarci pomiot dnia 23 marzec 2008 o 19:14
no nawet, no nawet, ale głupi jest rycerz w Heroes II
dragon0 dnia 30 maj 2008 o 19:47
Bardzo ładne budynki ...
I kościołek [szkoda że nie ma kapłanów] smiley
dragon0 dnia 30 maj 2008 o 19:49
Ale mogli dać animowanego smiley
kacper66 dnia 15 sierpień 2008 o 13:30
i tam raczej głupi, chociaż...
widmo strachu dnia 20 sierpień 2008 o 12:14
Anioły by dali...
Ilidan Stormage dnia 03 listopad 2008 o 13:56
Już nie tak bajkowo?
Michalinda dnia 07 luty 2009 o 11:13
TO NIC W PORÓWNANIU DO HEROSA5
igi111 dnia 26 maj 2009 o 16:09
nie lubię grać zamkam ale powiem ze najlepsza jesdnostka jest w ulp. katedze i w ulp. arena turniejowa
raelag320 dnia 30 maj 2009 o 10:09
nawet nawet
Zoltar dnia 29 lipiec 2010 o 21:37
Najleprze miasto w HoMM2
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 0% [Żadnych głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 17% [1 Głos]
Dobre Dobre 17% [1 Głos]
Przeciętne Przeciętne 50% [3 Głosów]
Słabe Słabe 17% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry