Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Bohaterowie - Rezerwat - Łucznicy
Opis bohaterów z miasta Rezerwat



Łucznicy


Anium

W wieku Aniuma, obowiązki starszego kanclerza powinny ograniczać się do dawania strategicznych porad. Jednak od czasów Rozliczenia, ten charyzmatyczny elf wrócił do czynnego życia, aby pomóc swym ludziom i spełnić marzenie o ostatniej, wspaniałej przygodzie.


Blackdog

Blackdog w przeszłości prowadził wiele podejrzanych interesów i czasami nawet inne elfy trzymają się od niego z daleka. Mimo to jest lojalny wobec swych bliskich. Przez lata wiele podróżował i zdobył wielu ciekawych przyjaciół ze wszystkich stron.


Callis

Callis to zimny i nie okazujący emocji mężczyzna. Cechy te są bardzo pomocne w czasie polowania. Choć jego tendencja do aroganckiego wytykania błędów innym sprawia, że Callis nie ma bliskich przyjaciół, to jest bardzo szanowany z powodu swych umiejętności łuczniczych.


Erensar

Erensar szkolił się i walczył u boku Gelu, słynnego elfickiego bohatera. Nigdy jednak nie zyskał sławy, choć czuł, że był lepszym łucznikiem. Teraz, po wyjściu z cienia Gelu, nareszcie nadeszła jego kolej.


Fathrim

Fathrim w pośpiechu opuścił Erathię i spędził kilka lat na wędrówkach zanim zamieszkał wśród elfów. W czasach Rozliczenia wykazał się wielką śmiałością niemal do ostatniej chwili pomagając innym przejść przez portale. Zadziwiający akt odwagi jak na kogoś oskarżonego o morderstwo.


Gillion

Gillion, renegat, który dla elfów był zarówno wrogiem jak i bohaterem, przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji zawsze rozważał potencjalne zyski. Ostatnio przeszedł wewnętrzną zmianę i stał się żarliwym obrońcą natury.


Ignatius

Ignatius służył niegdyś demonicznym Kreeganom, w zamian za możliwość wyładowania swej legendarnej furii. Gdy skończył się czas Rozliczenia, elficcy uzdrowiciele przywrócili go do zdrowia. Uleczyli także jego szaleństwo, tłumacząc iż było ono wynikiem klątwy rzuconej na jego matkę zanim się urodził.


Ivor

Ivor jest dumny z tego, że historia jego rodu sięga czasów Ciszy. Choć pochodzi z elfickiej arystokracji, pozostaje łucznikiem – zresztą jednym z najlepszych – który walczy o chwałę swojej rasy (i swoją, rzecz jasna). Niestety zniszczenie AvLee i utrata majątku, nie zmniejszyły jego arogancji.


Kyree

Kyree zgłasza się na ochotnika do każdej misji zwiadowczej. Często na całe dnie znika z obozu, aby obserwować granice. Pociągają go leśne ostępy, gdzie może obserwować rośliny i zwierzęta oraz cieszyć się ciszą i spokojem.


Merlith

Kiedy Merlith był jeszcze chłopcem, jego wioska padła ofiarą bitwy pomiędzy Leśną Gwardią a armią Nieumarłych. Na całe szczęście elficcy żołnierze znaleźli go przy ciałach jego rodziców. Zaadoptowali ludzkiego chłopca i wyszkolili go na doskonałego łucznika.


Ryland

Ryland, weteran niezliczonych kampanii wojskowych, był pierwszym (i do teraz jedynym) człowiekiem, który został wyznaczony przez Radę Starszych na stanowisko dowódcy Leśnej Gwardii. Niektórzy z jego podwładnych żartują, że Ryland to tak naprawdę elf, który po śmierci przypadkowo odrodził się w ciele człowieka.


Theritos

Theritos jest może chwalipiętą, ale ma powody do dumy z powodu swym niezwykłym zdolnościom do walki. Bezustannie, nawet w czasie walki, prowokuje swoich przeciwników czekając aż popełnią fatalny błąd, który będzie mógł wykorzystać. Niestety jego arogancja sprawia, że często chcą go zabić również jego sprzymierzeńcy.


Kobiety


Avanine

Awanina zawsze była po trosze chłopczycą. Będąc dzieckiem uwielbiała bawić się w wojnę z elfickimi chłopcami i nie zmieniła się wiele po osiągnięciu dojrzałości. Do dnia dzisiejszego największą przyjemność sprawia jej wspinanie się po drzewach i wyprowadzanie wroga w pole.


Enethrae

Rodzice Enethrae mieli nadzieję, że ich córka wyjdzie kiedyś za mąż i stanie się prawdziwą damą. Lecz ona miała inne plany. Opowieści z dzieciństwa ciągnęły ją do elfickich lasów i zakochała się w pełnym przygód życiu.


Gwedymyr

Gwedymyr spędziła większą część swego życia jako niewolnica w podziemiach Nighonu. W czasie Rozliczenia uciekła swym okrutnym władcom i przysięgła, że od tej pory będzie walczyć z każdym kto próbuje zniewolić innych. Za każdym razem gdy znajdzie jakąś jaskinię, musi poszukać w niej wrogów.


Ilia

Ilia zwykle sympatyzuje z obiema stronami jakiegoś sporu, gdyż według niej każdy ma trochę racji. Dzięki temu jest dobrym rozjemcą, ale ponieważ Ilia nigdy całkowicie nie potępiała swoich wrogów, niektórzy obawiają się, że może w każdej chwili zmienić stronę.


Jenova

Jenova wzbudza zachwyt i szacunek wśród elfów. Stanowi obiekt zazdrości większości kobiet i przedmiot pożądania mężczyzn. Lecz Jenova ignoruje swych wielbicieli i koncentruje się na poszukiwaniach tego, czego brakuje jej w życiu. Niestety sama nie wie co to jest.

Kamiana

Kamiana, jako najmłodsza z szóstki dzieci, dorastała ucząc się posługiwania łukiem i walki mieczem. Podobnie jak jej rodzeństwo, z pobudek patriotycznych zdecydowała się zostać łuczniczką. A poza tym i tak nie interesowała się niczym innym.


Lindette

Lindette to osoba, która zawsze szuka dziury w całym i oczekuje najgorszego. Ale pozostali łucznicy pogodzili się z jej pochmurnym spojrzeniem na świat, gdyż zawsze jest gotowa, gdy nadchodzi zagrożenie.


Mephala

Niezależnie od tego ile wojen stoczyła Mephala, zawsze czekała na nią kolejna. W końcu straciła serce do walki. Aż nadszedł czas Rozliczenia. Obecnie dalej walczy w obronie swego ludu, ale chce także w jakiś sposób na nowo rozpalić swą młodzieńczą pasję.


Neska

Neska spędziła wiele lat jako kusznik w armii Erathii przebrana za mężczyznę, gdyż wieśniaczki nie były dopuszczone do służby wojskowej. Niemal śmiertelnie ranna dostała się pod opiekę elfickiego uzdrowiciela, który odkrył jej tajemnicę i zaproponował wstąpienie do elfickiej Leśnej Gwardii, gdzie mogłaby walczyć dla wspólnego dobra.


Pyral

Początkowo Pyral zajęła się łucznictwem dla sportu. Jej umiejętności okazały się tak niesamowite, że jej ludzie praktycznie zmusili ją, by została łuczniczką. Jednak w dniu kiedy zabiła swojego pierwszego wroga, przestała strzelać dla przyjemności.


Shyn

Shyn była ‘dzikim dzieckiem’, które dorastało w lesie, bez kontaktu z ludźmi, aż do chwili gdy znalazł ją elficki łowca. Nauczył ją mowy, korzystania z łuku i życia pośród innych, ale ta dziwna dziewczyna wciąż czuje się najlepiej między leśnymi zwierzętami.


Snowjay

Snowjay jest jedynym dzieckiem sławnego rycerza i elfiej księżniczki, którą kochał on bardziej niż życie. Ich tragiczna śmierć została opisana w wielu pieśniach, które cały czas przypominają Snowjay o doznanej stracie. Obecnie pragnie jedynie pomagać swemu ludowi w czasach potrzeby, a jednocześnie zachować anonimowość.


Trinni

Bystrooka i nieustraszona Trinni często szpiegowała wrogów, zanim była na tyle duża, by móc podnieść swój pierwszy łuk. Z daleka ocaniała liczbę i rodzaj przeciwników, a następnie podawała informacje starszym. Teraz gdy dorosła i może walczyć, chce pokazać swe umiejętności bojowe.

Opracowała: Saph

 


Komentarze
Lord Van Gock dnia 07 sierpień 2008 o 14:47
A gdzie są druidzi
Nekron dnia 27 listopad 2008 o 15:33
Dosyć z Heroes IV!
Bo jest porażką jeśli chodzi o grafikę!
Oby jakby był Heroes VI to był w Aszan albo w nowe krainie bo jak będzie w tym świecie co ten to go nie kupię!
BU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-(
Nightin dnia 17 maj 2009 o 19:23
Nekron sam jesteś porażką. Nie znasz się. Axeoth, to jeden z światów M&M
Godryk144 dnia 01 lipiec 2009 o 10:50
Muszę zagrać. Dopiero wtedy wystawie ocenę.
Kokoju dnia 07 lipiec 2009 o 14:40
Jaki n00b z Nekrona. 4 powody, czyli:
-Nie wiesz, że twierdzenie, iz Heroes IV jest porażką zrobiło się przestarzałe 5 lat temu? Wielokrotnie zaprzeczano sensownymi dowodami te pseudowady, i założyłbym się, że gdyby to nie był Heroes, to by każdy j ą pozytywie oceniał.
-Nie rób setek "!" lub "?". Oto symbol nabstwa. Brakuje tylko "11111111" i "oneoneoneone".
-Ashan a nie Aszan inteligencie :E.
-Myślisz, że skoro części 1-3 były w Enroth, 4 w Axeoth, a 5 w Ashan, to zrobią nagle w Axeoth? Według mnie jedyne dwie wady H4 to:
-Brak specjalizacji bohaterów.
-Bez Graala w miastach można zrabiać max. 1000szt. złota.

I, może was zdziwię, według mnie H3 jest gorsze od H4, i to z takich powodów:
-Miasto "Wrota Żywiołów" to totalna kicha wymyślona na siłę.
-Wiele istot jest wymyślanych na siłę (Jaszczuroczłek to nie Reptilion? Gorgona jako byk? Żywiołak Umysłu? Magii? Ważka?)
-Mdłe specjalizacje (Praktycznbie wszysktie odnoszą się do czterech rzeczy: Jednostki, Zaklęcia, Umiejętności, Surowce. H5, tam były orginalne specjalizacje)
-Ludzie jako najlepsza rasa, zupełnie bez wad. Tanie budynki, jednostki poziomów 1-2 oraz 5-7 to najlepsze jednostki tych poziomów, Prawie wszystkie budynki wymagają tylko złota, drewna lub rudy. A pozostałe siły dobra? Potężne jednostki, podczas gdy Diałby i Kościane Smoki jako najsłabsi swego poziomu. Archanioły - Lepsze od Czarnych Smoków, cała siła dobra jest nieporównanie lepsza. A skoro Archanioły są świetnymi jednostkami, to czemu nie DIabły? A kampanie? na 6, połowa to kampanie ludźmi, a 4 na 6 to kampanie sił dobra. Oczywiście mówię o H3 bez dodatków)
-3/4 ulepszeń to dodanie "Królewski", "Wielki", "Arch", "Arcy". Dżin-Wielki Dżin. Bazyliszek-Królewski Bazyliszek. Gryf-Królewski Gryf. Anioł-Archanioł. Mag-Arcymag. Ważka-Smocza Ważka. Gorgona-Królewska Gorgoa. Itd.
-Każdy budynek z ulpszeniami m dodatek "Ulepszony". Wyjątkiem jest Siedlisko Mantikor i Chimer.
Plusy to jedynie według mnie
-Grywalność
-Miasta.
Sześć Minusów, dwa Plusy. A z H4 jest według mnie na odwrót.
niedoceniony dnia 26 wrzesień 2009 o 08:06
Kokoju jeśli nazywasz ludzi n00bami yo sam nim jesteś skoro wyrażasz się jakimiś komputerowymi słowami.A poza tym pisz literą O a nie cyfrą 0.
Findan77 dnia 30 styczeń 2010 o 20:57
Czemu nie widać tych obrazków ?? To przez przeglądarkę czy po prostu nie dodane są ??
Rivvel dnia 23 lipiec 2010 o 07:23
niedoceniony, Kokoju, czy to są aż takie wielkie problemy...? w 2/3 zgadzam sie z Kokoju, Nekron trochę przesadził i faktycznie zachował się lekko jak osoba wymieniona przez Kokoju....zgadzam się też w kwestii Heroes 4 ale nie do końca, bo nie przeszkadzają mi w sumie te rzeczy, które Kokoju wymienił wśród wad H3. Popieram go jeśli chodzi o nazywanie H4 porażką, bo to porażka nie jest. JEst to po prostu INNA częsc Heroesów, wprowadza coś nowego, co nie znaczy gorszego.
Mimo wszystko pozdrawiam wszystkich fanów sagi Heroes smiley !
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 0% [Żadnych głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 100% [1 Głos]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry