Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes III - Bohaterowie - Wrota Żywiołów




Opis bohaterów z miasta Wrota Żywiołu w Heroes of Might and Magic III.


Żywiołaki

Żywiołaki, to elementalni słudzy natury, wezwani w obronie świata. Tylko najlepsi przedstawiciele swojego żywiołu mogą prowadzić armie matki natury do zwycięstwa.


Lacus
Początkowe umiejętności: Zaawansowana taktyka.
Specjalizacja: Żywiołaki wody i lodu otrzymują +2 do ataku.
Biografia: Konkurencja do objęcia dowodzenia była ogromna. Pomimo tego, Lacus wygrała dosyć łatwo, głównie dzięki swoim umiejętnościom taktycznym.


Kalt
Początkowe umiejętności: Podstawowa taktyka, podstawowa nauka czarów.
Specjalizacja: Żywiołaki wody i lodu otrzymują +2 do ataku.
Biografia: Zawsze szybko się uczył. Powołanie do obrony świata traktuje jako jeszcze jedna okazja do poszerzenia horyzontów.


Ignissa
Początkowe umiejętności: Podstawowy atak, podstawowa artyleria.
Specjalizacja: Żywiołaki ognia i elektryczności otrzymują +1 do ataku, +2 do obrony i +2 do obrażeń.
Biografia: Cztery lata temu, potężny mag przyzwał Ignisse do tego świata. Niestety nie potrafił jej odesłać skąd przybyła, więc tułała się po tym świecie do czasu wezwania do obrony świata.


Fiur
Początkowe umiejętności: Zaawansowany atak.
Specjalizacja: Żywiołaki ognia i elektryczności otrzymują +1 do ataku, +2 do obrony i +2 do obrażeń.
Biografia: Umysł ma młody a umiejętności niesprawdzone, jednak jego zaciekłość nie ma sobie równych. Prawdopodobnie on będzie prowadził główne siły natarcia.


Thunar
Początkowe umiejętności: Podstawowe finanse, podstawowa taktyka.
Specjalizacja: Żywiołaki ziemi i magmy otrzymują +2 do ataku, +1 do obrony i +5 do obrażeń.
Biografia: Spędziła wiele lat koło stolicy Erathii, szkoląc się w finansach i taktyce wojennej. Jej dociekliwość i respekt zapewniły jej miejsce w armii natury.


Erdamon
Początkowe umiejętności: Podstawowe finanse, podstawowa taktyka.
Specjalizacja: Żywiołaki ziemi i magmy otrzymują +2 do ataku, +1 do obrony i +5 do obrażeń.
Biografia: Starożytny lord magmy, spoczywał przez wieki pod górami Eofol'u. Gdy usłyszał wezwanie, z miłą chęcią poprzysiągł wygonić Kreegan'ów z powierzchni ziemi.


Passis
Początkowe umiejętności: Podstawowy atak, podstawowa artyleria.
Specjalizacja: Żywiołaki myśli i magii otrzymują +3 do ataku i +3 do obrony.
Biografia: Passis od zawsze fascynuje sie każdym kto jest materialny. Obszerne badania i liczne interakcje przesądziły o jej powołaniu do armii natury.


Monere
Początkowe umiejętności: Podstawowy atak, podstawowa logistyka.
Specjalizacja: Żywiołaki myśli i magii otrzymują +3 do ataku i +3 do obrony.
Biografia: Będąc tworem czystej energii, jego pociąg do materialnych form życia jest równie wielki, co jego radość z braku ograniczeń. Właśnie ta ciekawość zapewniła mu miejsce w armii żywiołów.


Elementaliści

Elementaliści są bezpośrednio połączeni z wybranym przez siebie żywiołem, szybko osiągając w nim mistrzostwo. Ta wieź daje im znaczną przewagę nad czarodziejami i czarnoksiężnikami.


Brissa
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa magia powietrza.
Początkowe zaklęcie: Przyśpieszenie.
Specjalizacja: Siła czaru przyśpieszenie rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Wyruszyła na wojnę dawno temu, jeszcze przed ukończenie szkolenia. Teraz, braki w treningu nadrabia doświadczeniem.


Aenian
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa magia powietrza.
Początkowe zaklęcie: Promień osłabienia.
Specjalizacja: Podczas rzucania zaklęcia promień osłabienia, moc zwiększa sie o 2.
Biografia: Aenian jest dżinem i nie byłoby w tym nic niezwykłego gdyby nie fakt, że w przeciwnieństwie do reszty swojego rodzaju, jest niedoskonały. Przez wieki pracował nad skazą w swoim istnieniu, stając się specjalistą magii powietrza.


Gelare
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa magia wody.
Początkowe zaklęcie: Rozproszenie.
Specjalizacja: Gelare wytwarza dodatkowo 350 sztuk złota dla królestwa, któremu służy.
Biografia: Gelare od urodzenia odznaczał się ogromnym intelektem. Zawsze cichy i opanowany, nie kwestionował wezwania Wrót Żywiołu.


Ciele
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa magia wody.
Początkowe zaklęcie: Magiczna strzała.
Specjalizacja: Obrażenia od magicznej strzały są zwiększone o 50%.
Biografia: Dorastając blisko oceanu, Ciele zawsze czuła więź z bezkresnymi wodami. Podróżowała po świecie szukając powołania, aż poczuła wezwanie od samej natury.


Inteus
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa magia ognia.
Początkowe zaklęcie: Żądza krwi.
Specjalizacja: Siła czaru żądza krwi rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Za młodu, kontrola nad ogniem zapewniła mu miejsce w trupie błaznów. Mówiono nawet, że jest synem żywiołaka. Pewnej nocy usłyszał wezwanie, na które bez zawahania odpowiedział.


Luna
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa magia ognia.
Początkowe zaklęcie: Ściana ognia.
Specjalizacja: Zaklęcie ściana ognia zadaje podwójne obrażenia.
Biografia: Niegdyś czarodziejka Enroth. Gdy poczuła wezwanie natury wyruszyła do Erathii, gdzie porzuciła żywioł wody na rzecz ognia.


Grindan
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa magia ziemi.
Początkowe zaklęcie: Spowolnienie.
Specjalizacja: Grindan wytwarza dodatkowo 350 sztuk złota dla królestwa, któremu służy.
Biografia: Krasnoludy kochają złoto. Jedni bardziej od drugich. Żaden jednak nie posiada tak ogromnego talentu odnajdywania rud co Grindan.


Labetha
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa magia ognia.
Początkowe zaklęcie: Kamienna skóra.
Specjalizacja: Zaklęcie kamienna skóra dodaje jeszcze +3 do obrony.
Biografia: Dorastała w biedzie. Jej rodzice zostali zabici podczas wojny. Przygarnięta i wychowana przez enty, szybko pozyskała moc władania ziemia. Na wezwanie odpowiedziała bez wahania.


Opracowanie: Luk


Komentarze
Sylana dnia 15 luty 2008 o 14:25
hmmm
rudymenko dnia 02 marzec 2008 o 17:05
żywiołaki rules gdyby tylko ta grafika ...
rexar dnia 11 maj 2008 o 14:19
smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley cieniasy!!!!!!
Milandia dnia 12 czerwiec 2008 o 18:12
Nie tacy źli... w sumie od wrót żywiołów zaczęła się moja przygoda z Heroesami ...
kacper66 dnia 14 sierpień 2008 o 14:56
inteus i erdamon są najlepsi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! smiley
Milandia dnia 02 październik 2008 o 20:59
Labetha ma podstawową m agię ziemi!
mmaciek96 dnia 11 październik 2008 o 13:31
yes
Nekron dnia 16 grudzień 2008 o 19:17
Gelare,Luna i Aenian są naj fajniejsi
Mjuzik dnia 17 marzec 2009 o 07:20
Inteus i Brissa smiley
fishkebab dnia 02 czerwiec 2010 o 21:24
Ja zawsze wybieram Erdamona, sam niewiem czemu. Moja przygoda z HoMM zaczeła się od Restoration of Erathia po Ang, ludzmi.
Sandro8889 dnia 25 czerwiec 2010 o 19:52
Ciele wymiata
Rivvel dnia 23 lipiec 2010 o 02:28
Milandia, to dokładnie jak ze mną xD.
A Ciele ma polewcze imię (moja mama jak zobaczyła jej zdjęcie to stwierdziła że ładna babka xD)
Wrota Zywiołów bardzo lubię...ale czasem straty w Rusałkach mnie dobijają :S
Kha-Beleth1999 dnia 05 wrzesień 2010 o 16:52
dziwadlo
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 50% [3 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 33% [2 Głosów]
Słabe Słabe 17% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry