Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes III - Bohaterowie - Twierdza




Opis bohaterów z miasta Twierdza w Heroes of Might and Magic III.


Bohaterowie kampanii



Kilgor
Początkowe umiejętności: Zaawansowany atak.
Specjalizacja: Kilgor dodaje +5 do ataku, +5 do obrony i +10 do obrażeń dla wszystkich behemotów i antycznych behemotów w swojej armii.
Biografia: Dzięki strąceniu swojego ojca z tronu swojego klanu, Kilgor zdobył należyty szacunek w Krewlod. Wielu uważa, że tylko on jest w stanie odnieść sukces w pokoleniowym Festiwalu Życia.


Boragus
Początkowe umiejętności: Podstawowy atak, podstawowe dowodzenie.
Specjalizacja: Boragus zwiększa atak i obronę wszystkich ogrów i ogrzych szamanów w swojej armii na każdy poziom powyżej czwartego.
Biografia: Jego wybitne zdolności dowodzenia ogrami znacząco mu pomogły w jego dążeniu do władzy absolutnej.


Crag Hack
Początkowe umiejętności: Zaawansowany atak.
Specjalizacja: Crag Hack otrzymuje 5% bonus do umiejętności atak na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Zasłużony bohater w Enroth. Gdy znudziło mu się demonstrowanie siły w rodzinnych stronach, wyruszył do Erathii, sprawdzić swoje umiejętności w ogarniętym chaosem Królestwie. Po przybyciu, spotkał młodego czarodzieja Sandro, poszukującego czterech artefaktów. Obiecał w zamian złoto, bitwy i sławę. Crag nie mógł się oprzeć.


Yog
Początkowe umiejętności: Podstawowy atak, podstawowa balistyka.
Specjalizacja: Yog zwiększa atak i obronę cyklopów i cyklopich królów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej szóstego.
Biografia: Yog spędził dużo czasu studiując z magami z Bracady. Bardzo często większy pociąg odczuwał do ksiąg wojennych niż magicznych. Książę Krewlod zaoferował mu służbę w jego armii gdzie mógł powiązać wiedzę magiczną z wojną. Pomimo sprzeciwu mistrzów Bracady, Yog wyrusza do Krewlod. Po przybyciu musi przejść test, jeśli chce w ogóle pomarzyć o spotkaniu z księciem Boragusem. Gdy mu sie to udaje poddany jest kolejnej próbie. Musi rozproszyć części potężnego artefaktu: Miecza Anielskiego Przymierza.


Barbarzyńcy

Barbarzyńcy są średnio zainteresowani w umiejętnościach niezawierających w sobie słów miecz, topór, siła. Mają naturalny talent do walki, z czymś innym idzie im znacznie gorzej. Dzierżą oni ogromne oręża i noszą lekkie zbroje bądź nie nosza ich wcale aby nie krępować ruchów.


Crag Hack
Początkowe umiejętności: Zaawansowany atak.
Specjalizacja: Crag Hack otrzymuje 5% bonus do umiejętności atak na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Zasłużony bohater w Enroth. Gdy znudziło mu się demonstrowanie siły w rodzinnych stronach, wyruszył do Erathii, sprawdzić swoje umiejętności w ogarniętym chaosem Królestwie.


Gretchin
Początkowe umiejętności: Podstawowy atak, podstawowe znajdowanie drogi.
Specjalizacja: Gretchin zwiększa atak i obronę wszystkich goblinów i hobgoblinów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej pierwszego.
Biografia: Jest nie tylko doskonała przywódczynią. Każdy kto jej służy powie Ci to samo- jest jak druga matka, która zawsze się Tobą zajmie.


Gurnisson
Początkowe umiejętności: Podstawowy atak, podstawowa artyleria.
Specjalizacja: Gurnisson zwiększa atak i obronę balisty w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Goblin na wysokim stanowisku jest równie niepowtarzalny co umiejętność Gurnisson’a w posługiwaniu się balistą. Dzięki temu talentowi szybko znalazł się wysoko na liście bohaterów do wynajęcia.


Jabarkas
Początkowe umiejętności: Podstawowy atak, podstawowe łucznictwo.
Specjalizacja: Jabarkas zwiększa atak i obronę ogrów i ogrzych szamanów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Jako najstarszy syn księcia Boragus’a wiedział, że pewnego dnia będzie rządził Krewlod. Równie doskonale zdaje sobie sprawę, że najlepszą drogą do celu, jest podbój.


Krellion
Początkowe umiejętności: Podstawowy atak, podstawowa odporność.
Specjalizacja: Krellion zwiększa atak i obronę ogrów i ogrzych szamanów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Pierwotnie służyła jako łowczyni głów. Później okazała się świetną przywódczynią, zdolną poderwać zastępy wojsk, zwłaszcza ogrzych.


Shiva
Początkowe umiejętności: Podstawowy atak, podstawowe odkrywanie.
Specjalizacja: Shiva zwiększa atak i obronę roków i ptaków gromu w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej piątego.
Biografia: Shiva jest najmłodszą spośród sześciu córek cyrkowego poskramiacza zwierząt. Niezadowolona z rodzinnego biznesu wyruszyła do Krewlod i została najemniczką.


Tyraxor
Początkowe umiejętności: Podstawowy atak, podstawowa taktyka.
Specjalizacja: Tyraxor zwiększa atak i obronę wilczych jeźdźców i wilczych rycerzy w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej drugiego.
Biografia: Tyraxor był kapitanem wilczych jeźdźców jeszcze przed wstąpieniem do armii. Wyczucie zasadzki przygotowanej przez Tatalian skłoniło go, do wykorzystania umiejętności i zmysłów zawodowo.


Yog
Początkowe umiejętności: Podstawowy atak, podstawowa balistyka.
Specjalizacja: Yog zwiększa atak i obronę cyklopów i cyklopich królów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej szóstego.
Biografia: Yog spędził dużo czasu studiując z magami z Bracady. Bardzo często większy pociąg odczuwał do ksiąg wojennych niż magicznych. Książę Krewlod zaoferował mu służbę w jego armii gdzie mógł powiązać wiedzę magiczną z wojną.


Magowie bitewni

Ci magowie to wojownicy z pewnym pojęciem o magii. Podczas treningu magicznego oczywiście nie zaniedbują doskonalenia się w walce. Często noszą trofea po pokonanych przeciwnikach, z których czerpią dodatkową moc.


Dessa
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa logistyka.
Specjalizacja: Dessa otrzymuje 5% bonus do umiejętności logistyka na każdy poziom.
Biografia: Piętnaście lat temu, jego cała wioska była zmieciona z powierzchni ziemi za sprawą ludzkich maruderów. Był jednym z sześciu dzieci które przetrwały. Od tamtej pory poprzysiągł zemstę na ludziach za ich zbrodnie.


Gird
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowy talent magiczny.
Specjalizacja: Gird otrzymuje 5% bonus do umiejętności talent magiczny na każdy poziom.
Biografia: Grid nauczyła się większości od szamana jej wioski. Prawdopodobnie zajęłaby jego miejsce ale została zabrana z wioski podczas poszukiwań dzieci o magicznych zdolnościach.


Gundula
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowy atak.
Specjalizacja: Gundula otrzymuje 5% bonus do umiejętności atak na każdy poziom.
Biografia: Osierocona za młodu, wychowana przez księcia Boragus’a. Kiedy dowiedziała się prawdy o jej prawdziwym ojcu wstąpiła do armii licząc na honorową śmierć na polu bitwy. Jak na razie to się nie stało ale za to stała się wzbudzającą strach przywódczynią.


Oris
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowe sokole oko.
Specjalizacja: Oris otrzymuje 5% bonus do umiejętności sokole oko na każdy poziom.
Biografia: Początkowo nie rokowała na maga ale umiejętność nauki czarów tylko patrząc na ich rzucanie, skutecznie wypełniły braki w nauce.


Saurug
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa odporność.
Specjalizacja: Saurug, dziennie wytwarza dodatkowo 1 sztukę klejnotów dla królestwa, któremu służy.
Biografia: Mówi się, że Saurug studiowała kiedyś arkany alchemii aby zostać obłowić się w bogactwie. Pomimo niepowodzenia, jej magiczne zaplecze uczyniło z niej wartościową osobę wśród armii Krewlod.


Terek
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa taktyka.
Specjalizacja: Siła czaru przyśpieszenie rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Terek spędził kilka lat w „Cyrku Słońca”, wyzywając ludzi na pojedynki w rzucaniu głazami. Pewnego dnia przegrał, za co wyrzucono go z cyrku jednak nie był to jego koniec. Człowiek, który go pokonał, zwerbował go do armii Krewlod’u.


Vey
Początkowe umiejętności: Podstawowy atak, podstawowa balistyka.
Specjalizacja: Vey zwiększa atak i obronę ogrów i ogrzych szamanów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Vey, jako szaman ogrów, wielokrotnie dowiódł swojego kunsztu i umiejętności na polu bitwy. Jeśli książęca linia zostałaby przerwana, Vey byłby pierwszym kandydatem do tronu Krewlod.


Zubin
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa artyleria.
Specjalizacja: Siła czaru precyzja rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Zubin był przywódcą jednego z plemion, które walczyło z księciem Boragus’em. Kiedy nareszcie zapanował pokój, zaoferowano mu stanowisko dowódcze w armii Krewlod’u.


Opracowanie: Luk


Komentarze
Crack Hack dnia 08 luty 2008 o 20:59
ooo jest i crack hack hehhhe
kilgor wymiata tyle ze rozwlail swiat 3 noob
mori95 dnia 03 wrzesień 2009 o 18:40
Jabarkas ma premię do orków i urków, a nie szamanów.
Aldaor dnia 06 styczeń 2010 o 20:00
Yog był w jedynce
Rivvel dnia 23 lipiec 2010 o 02:20
Piekna Shiva <3 ! W Heroes IV tez jest, zawsze ją tam wybieram xD.
A Crag Hack to juz widzę chodząca legenda smiley...
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 0% [Żadnych głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 50% [1 Głos]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 50% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry