Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes III - Bohaterowie - Nekropolis




Opis bohaterów z miasta Nekropolis w Heroes of Might and Magic III.


Bohaterowie kampanii



Sandro
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowy talent magiczny.
Specjalizacja: Sandro otrzymuje 5% bonus do umiejętności talent magiczny na każdy poziom.
Biografia: Gdy Sandro w końcu skompletował wszystkie części Szaty Nieumarłego Króla i Zbroi Potępionego, wyruszył do Deyji. W obawie przed podbojowym zapędom swojego ucznia, Ethric ściągnął wszystkich wrogów Sandro z nadzieją, że to oni zażegnają niebezpieczeństwo z jego strony. Młody nekromanta nie ma innego wyjścia, jak przedrzeć się siłą do Deyji siłą i tam szukać sprzymierzeńców chętnych do podbojów.


Finneas
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowy mistycyzm.
Specjalizacja: Siła czaru wskrzeszenie umarłych rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Finneas jest ambitnym, ale niezbyt bystrym nekromantom, który przyłączył się do Sandro. Ostatecznie jednak został koronowany na króla Deyji.


Lord Haart
Początkowe umiejętności: Zaawansowana nekromancja.
Specjalizacja: Czarni rycerze i rycerze śmierci otrzymują +5 do ataku, +5 do obrony i +10 do obrażeń.
Biografia: Wskrzeszony przez nekromantów, Lord Haart stał się dużo potężniejszym i groźniejszym wrogiem niż przedtem.


Rycerze śmierci to wojownicy wskrzeszeni jako lisze. Dzięki nowemu stanowi są bardziej otwarci na stronę magiczną nie porzucając zdobytych za życia zdolności. Noszą zardzewiałe i sfatygowane zbroje, w których zostali pochowani.


Charna
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa taktyka.
Specjalizacja: Charna zwiększa atak i obronę wszystkich zjaw i upiorów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej trzeciego.
Biografia: Charna została przeciągnięta na stronę śmierci pod pretekstem ogromnej mocy ciemności. Jej małe umiejętności magiczne nigdy nie pozwolą jej być prawdziwą nekromantką jednak nadrabia to zapałem w walce.


Clavius
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowy atak.
Specjalizacja: Clavius dostarcza dodatkowo 350 sztuk złota królestwu, któremu służy.
Biografia: Jego rodzina należała do wyższych sfer dysponując ogromną ilością ziemi i posiadając polityczne wpływy. Jako najstarszy syn, Clavius został wysłany do wojska tak jak to się działo od pokoleń.


Galthran
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowe płatnerstwo.
Specjalizacja: Galthran zwiększa atak i obronę wszystkich szkieletów i kościeji w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej pierwszego.
Biografia: Na przestrzeni lat, Galthran wykształcił nowe metody wskrzeszania i dowodzenia szkieletami co zawsze daje mu przewagę w walce.


Isra
Początkowe umiejętności: Zaawansowana nekromancja.
Specjalizacja: Isra otrzymuje 5% bonus do umiejętności nekromancja na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Może nie najlepiej posługuje się magią, ale jej armie zawsze mają przewagę liczebną nad wrogiem. Zawsze!


Moandor
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa nauka.
Specjalizacja: Moandor zwiększa atak i obronę wszystkich liczy i arcyliczy w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej piątego.
Biografia: Jego charyzma, ku zdziwieniu wielu osób, pozostała z nim i po śmierci, i po wskrzeszeniu. Pozwala to lepiej dowodzić liczami co daje dużą przewagę nad przeciwnikiem.


Straker
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa odporność.
Specjalizacja: Straker zwiększa atak i obronę wszystkich ożywieńców i zombie w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej drugiego.
Biografia: Straker chciał zostać nekromantą jednak szybko wyszło na jaw, że bliżej mu do miecza niż do magii. Służy teraz w armii Dayja z cichą nadzieja pozostania kiedyś prawdziwym nekromantą.


Tamika
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowy atak.
Specjalizacja: Tamika zwiększa atak i obronę wszystkich upiornych jeźdźców i jeźdźców śmierci w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej szóstego.
Biografia: Jej wybitne umiejętności bojowe ustawiły ją wysoko w hierarchii wojsk Deyj’i. Poza tym odpowiada również, za trening konnicy nieumarłych.


Vokial
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa artyleria.
Specjalizacja: Vokial zwiększa atak i obronę wszystkich wampirów i wampirzych lordów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Cztery wieki temu, Vokial rządził własnym królestwem. Nie poradził sobie jednak z codzienna monotonią, więc powrócił do życia poszukiwacza przygód. Jest jednym z najstarszych wampirów.


Nekromanci

Nekromanci, to magowie skuszeni potęgą czarnej magii. Ceną za używanie tej mrocznej wiedzy, jest powolne uchodzenie z nich życia, aby ostatecznie przekształcić się w licza. Często noszą kolorowe szaty aby choć trochę przypominać ludzi.


Aislinn
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja podstawowa mądrość.
Specjalizacja: Siła czaru deszcz meteorytów rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Aisilinn zawsze doceniał potencjał ziemi spadającej z nieba. Niektórzy mówią nawet, że potrafi z niej wysysać energię życiową.


Nagash
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa inteligencja.
Specjalizacja: Nagash dostarcza dodatkowo 350 sztuk złota królestwu, któremu służy.
Biografia: Był potężnym magiem, zanim doznał wiecznego życia i stał się liczem. Posiada znaczny majątek ziemski, jednak jego większość leży na opuszczonych terenach Deyj’i.


Nimbus
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowe sokole oko.
Specjalizacja: Nimbus otrzymuje 5% bonus do umiejętności sokole oko na każdy poziom.
Biografia: Kiedy był mały miał małego pieska, który później zmarł ze starości. Nimbus odkrył, że poświęcając małego ptaszka czy inne stworzenie, jest w stanie przywrócić swojego zwierzaka do życia. Czynność te powtarzał za każdym razem, kiedy pies umierał. Nie wiedział, że już zaczął odkrywać arkany nekromancji.


Sandro
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowy talent magiczny.
Specjalizacja: Sandro otrzymuje 5% bonus do umiejętności talent magiczny na każdy poziom.
Biografia: Sandro zaczął poznawać nekromancję pod okiem maga, później licza, Ethric’a. Sandro zwiedził cały Enroth i Erathię teraz, służąc Finneas’owi Vilmar’owi, przywódcy nekromantów w Deyj’i.


Septienna
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa nauka czarów.
Specjalizacja: Siła czaru pole śmierci rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Septienna cierpi na przypadłość nazywaną „trwonieniem magii”, gdyż pochłania z wrogów więcej energii niż wykorzystuje do wskrzeszania. Niektórzy mówią, że zatrzymuje tę energię dla siebie, dlatego nie wygląda na swój wiek.


Thant
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowy mistycyzm .
Specjalizacja: Siła czaru wskrzeszenie umarłych rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Nikt dokładnie nie wie jak długo żyje Thant. Mówią, że walczył w Erathii podczas Śnieżnych Wojen, ale padł ofiarą wampira podczas nocnego marszu przez Phynaxi’e.


Malekith
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa nauka.
Specjalizacja: Siła czaru kamienna skóra rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Xsi jest jedną z niewielu kobiet należących do grona nekromantów. Została wybrana z powodu wyjątkowej odporności na obrażenia fizyczne- przydatna umiejętność, która nie raz uratowała jej życie.


Vidomina
Początkowe umiejętności: Zaawansowana nekromancja.
Specjalizacja: Vidomina otrzymuje 5% bonus do umiejętności nekromancja na każdy poziom.
Biografia: Rokowała na wspaniałą alchemiczkę, jednak została wyrzucona z Bracady gdy odkryto, że używała swoich zdolności nie do ożywiania rzeczy martwych, ale do ożywiania rzeczy umarłych.


Opracowanie: Luk


Komentarze
Diraen dnia 13 listopad 2008 o 20:39
Ładne obrazki... no i najlepszy jest Sandro smiley
Arantir i Sandro dnia 17 grudzień 2008 o 20:59
Sandro królije!!!smileysmileysmiley
erykstrozyk10 dnia 26 styczeń 2009 o 15:36
Sandro jest the best!!!!!
freyda dnia 22 kwiecień 2009 o 09:01
ja lubie tamike
Pirinius dnia 26 kwiecień 2009 o 12:24
Najlepsza jest Vindomina
Marbas Lucyferowicz dnia 28 czerwiec 2009 o 01:16
Był jeszcze jeden bohater z darem zasłaniania mapy. Chyba tez zwał sie Nagash z tym że miał hełm, czerwone oczy i opatulona szyje peleryną. Nie wiem czy to przeoczenie czy po prostu był to dodatkowy bohater stworzony w WoGu.
Marbas Lucyferowicz dnia 15 lipiec 2009 o 17:16
sorki. ostatnio własnie sobie woga strzeliłem i to jednak był nowy przez nich stworzony.
Markal2000 dnia 21 lipiec 2009 o 10:21
Sandro najlepszysmileysmileysmiley
angel slayer dnia 01 grudzień 2009 o 01:12
Hail Sandro
niedoceniony dnia 25 luty 2010 o 19:07
http://www.wog.acidcave.net/wog/scrz3.jpg
niedoceniony dnia 25 luty 2010 o 19:09
Przepraszam, dałem złego linka.


http://bbsimg.ali213.net/attachments/day_080217/20080217_0e8ea42480c4765fa744eVgbsxUPa0xw.png
markonekro1994 dnia 18 kwiecień 2010 o 20:03
Thant wymiata zawsze nim wygrywam.
lecil dnia 24 maj 2010 o 18:20
zgadzam się z markonekro!Thant wymiataaaaaaaaaaaaa!
Rivvel dnia 23 lipiec 2010 o 02:17
Ja już totalnie zgłupiałem, Lord Haart martwy? Pamiętam go z misji treningowej, przystojniak jeden z "Zamku". A tu masz, trup? Cholera, brakuje mi informacji o fabule... a Charna w Heroes IV jest tez xD
Ten wasz Sandro równiez ;p. Nie wiem czemu ale zanim sie dowiedziałem że jest taki dobry, to już wczesniej przypadł mi do gustu, jego obrazek też jakoś mi odpowiadał. A Clavius jest groteskowy xD
bezio123 dnia 26 lipiec 2010 o 15:56
Pozwolę sobie zauważyć, że Sandro występuje tu dwa razy, z tym że z innym wyglądem.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 50% [2 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 50% [2 Głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry