Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes III - Bohaterowie - Loch




Opis bohaterów z miasta Loch w Heroes of Might and Magic III.


Bohaterowie kampanii



Mutare
Początkowe umiejętności: Podstawowe finanse, podstawowa taktyka.
Początkowe zaklęcie: Magiczna strzała.
Specjalizacja: Wszystkie smoki w jej armii otrzymują +5 do ataku i +5 do obrony.
Biografia: Jej wyjątkowy talent do dowodzenia smokami podczas bitwy, zapewnił jej szybki awans pośród władców Nighonu.


Mutare Drake
Początkowe umiejętności: Podstawowe finanse, podstawowa taktyka.
Początkowe zaklęcie: Magiczna strzała.
Specjalizacja: Wszystkie smoki w jej armii otrzymują +5 do ataku i +5 do obrony.
Biografia: Po wypiciu flakonu smoczej krwi, Mutare zmieniła się w świadomego smoka. Wielu uważa, że jej metamorfoza spełnia przepowiednię o nadejściu Smoczego Ojca.


Władcy

Władcy budują lochy, aby schować bogactwa nagromadzone podczas podbojów. Znani z zastraszania, są kojarzeni z wojownikami, jednak znają się również na magii. Często noszą zbroję mającą jeszcze bardziej przerażać przeciwnika.


Ajit
Początkowe umiejętności: Podstawowa odporność, podstawowe dowodzenie.
Specjalizacja: Ajit zwiększa atak i obronę wszystkich złych oczu i beholderów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej trzeciego.
Biografia: Ajit dokładnie przestudiował zapiski szalonego czarodzieja/naukowca Agara- stworzyciela beholderów i złych oczu. Teraz tworząc ich „lepszą rasę”, stały się jeszcze bardziej niebezpieczne.


Arlach
Początkowe umiejętności: Podstawowa atak, podstawowa artyleria.
Specjalizacja: Uferin zwiększa atak i obronę balisty w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Arlach to jeden z niewielu troglodytów dopuszczonych do prowadzenia armii Nighon’u. Jest znany ze swojego kunsztu w posługiwaniu się balistą, co niewątpliwie jest wartościowa cechą.


Dace
Początkowe umiejętności: Podstawowa taktyka, podstawowy atak.
Specjalizacja: Dace zwiększa atak i obronę wszystkich minotaurów i minotaurów królewskich w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Dace narodził się w klanie wojowników i był szkolony przez mistrza starszego niż sam czas. Jest nieocenionym dowódca Nighon’u, zwłaszcza minotaurów.


Damacon
Początkowe umiejętności: Zaawansowany atak.
Specjalizacja: Damacon wytwarza dodatkowo 350 sztuk złota dla królestwa, któremu służy.
Biografia: Zawsze był wśród troglodytów popychadłem, jednak miał niezwykły talent odnajdywania złota. Mógł poświęcać go duże ilość aby tylko zostać dowódcą.


Gunnar
Początkowe umiejętności: Podstawowa taktyka, podstawowa logistyka.
Specjalizacja: Gunnar otrzymuje 5% bonus do umiejętności logistyka na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Gunnar służył jako zwiadowca, przewodnik i ochroniarz, zanim ostatecznie przydzielono mu garnizon na obrzeżach Nigchon’u. Braki w inteligencji zastępuje instynktem.


Lorelei
Początkowe umiejętności: Podstawowe dowodzenie, podstawowe odkrywanie.
Specjalizacja: Lorelei zwiększa atak i obronę wszystkich harpii i harpich wiedźm w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej drugiego.
Biografia: Gdy była mała, zabłądziła w sieci tuneli. Przygarnięta i wychowana przez harpie, ostatecznie dobrowolnie postanowiła służyć władcom podziemi.


Synca
Początkowe umiejętności: Podstawowa dowodzenie, podstawowa nauka czarów.
Specjalizacja: Synica zwiększa atak i obronę wszystkich manikotor i chimer w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej szóstego.
Biografia: Synca kiedyś żyła na powierzchni, jednak lojalnie służy władcom lochów. Mimo wszystko woli wielkie, otwarte przestrzenie od ciasnych i zamkniętych jaskiń Nighonu.


Shatki
Początkowe umiejętności: Podstawowe dowodzenie, podstawowe łucznictwo.
Specjalizacja: Shatki zwiększa atak i obronę wszystkich troglodytów i piekielnych troglodytów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej pierwszego.
Biografia: Pomimo braku oczu ma doskonały zmysł bitewny. Jego hordy troglodytów budzą postrach, zwłaszcza w ciemnych korytarzach lochów.


Czarnoksiężnicy

Czarnoksiężnicy zgłębiają tajniki magii aby osiągnąć własne, samolubne cele. Bardziej niż ktokolwiek inny, chcą zgłębić tajniki czarnej magii. Często używają jej do zmieniania własnych cech.


Alamar
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa nauka czarów.
Specjalizacja: Siła czaru wskrzeszenie rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Alamar służył Archibaldowi Żelaznej Pięści podczas wojny i ledwie uszedł z życie po jego przegranej. Od tamtej pory żyje w Nighon i potajemnie służy władcom lochów.


Darkstorn
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa nauka.
Specjalizacja: Siła czaru kamienna skóra rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Darkstorn wyzywał i zwyciężał (z małym użyciem magii) kolejnych wojowników Nighon’u. Kiedy w końcu znalazł się na szczycie, ujawnił swoją całą potęgę. Od tamtej pory nikt go jeszcze na pojedynek nie wyzwał.


Deemer
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowe odkrywanie.
Specjalizacja: Siła czaru deszcz meteorytów rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Deemer za młodu prawie sam się zabił. Jego potęga magiczna była zbyt wielka dla niego do kontroli i stwarzała zagrożenie dla niego i innych. Odkąd nauczył się nad nia panować jest więcej niż niebezpiecznym przeciwnikiem.


Geon
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowe sokole oko.
Specjalizacja: Geon otrzymuje 5% bonus do umiejętności sokole oko na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Geon ma niespotykaną zdolność wnikania do umysłu innego czarodzieja, czytania jego myśli, a nawet nauki zaklęcia kiedy przeciwny mag je rzuci.


Jaegar
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowy mistycyzm.
Specjalizacja: Geon otrzymuje 5% bonus do umiejętności mistycyzm na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Niecodziennym zjawiskiem jest troglodyta jako władca, tym bardziej czarnoksiężnik, jednak Jaegar wiele razy udowodnił swoją wartość. Mówi, że codzienna medytacja jest kluczem do sukcesu.


Jeditte
Początkowe umiejętności: Zaawansowana mądrość.
Specjalizacja: Siła czaru wskrzeszenie rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Mówi się, że Jeddite widział twarz Zenofex’a, jednak fakt że wciąż żyje sprawia, że mało kto w to wierzy. On sam nigdy nie potwierdził ale i nie zaprzeczył.


Malekith
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowy talent magiczny.
Specjalizacja: Malekitch otrzymuje 5% bonus do umiejętności talent magiczny na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Nikogo nie dziwi, że minotaur zasłynie jako wojownik, jednak sposób w jaki Malakitch posługuje się magią, stawia pod znakiem zapytania potęgi niektórych najlepszych magów powierzchni.


Sephinroth
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa inteligencja.
Specjalizacja: Sephinroth wytwarza jeden dodatkowy kryształ dla królestwa, któremu służy.
Biografia: Sephinroth twierdzi, że jest córką króla Gryfie serce. Jego zaprzeczenie, jako że to co mówi jest prawdą, podsyciło tylko jej nienawiść do Erathii, którą ma nadzieje kiedyś podbić. Jako przygotowanie do zemsty, przyłączyła się do władców lochów będąc jak na razie jedyną kobietą noszącą ten tytuł.


Opracowanie: Luk


Komentarze
przemek2001 dnia 03 luty 2008 o 21:03
smiley
rudymenko dnia 02 marzec 2008 o 17:08
i gitara gra
Penelopa132 dnia 27 sierpień 2008 o 20:50
Mulate Drake i Dace wymiatają...
Naga Queen dnia 21 wrzesień 2008 o 19:46
jak dla mnie Deemer jest najlepszy z Lochu
Diraen dnia 13 listopad 2008 o 20:38
Najlepszy z lochu jest oczywiście Jeditte smiley... no i Deemer
Nebiros Wielki dnia 18 styczeń 2009 o 17:25
Darkstorn fajny
Penelopa132 dnia 17 czerwiec 2009 o 12:49
Lubię też grać Jeditte'm
Kornel dnia 26 styczeń 2010 o 11:51
Ajit błahahaha jaki daremny wygląd !
sandro1 dnia 19 luty 2010 o 18:22
ciekawe jak ta smocza krew smakowała
Rivvel dnia 23 lipiec 2010 o 02:12
Jeditte, Ajit i Sephinroth są w Heroes IV chyba smiley, z tym że JEditte jest czarnoksięznikiem w Chaosie, Sephinorth tez z Chaosu a Ajit w Smierci...
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 100% [2 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry