Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes III - Bohaterowie - Forteca




Opis bohaterów z miasta Forteca w Heroes of Might and Magic III.


Bohaterowie kampanii



Dracon
Początkowe umiejętności: Zaawansowana mądrość.
Początkowe zaklęcie: Przyśpieszenie.
Specjalizacja: Za opłatą, może przeszkolić mnichów, kapłanów, magów i arcymagów na czarodziejów.
Biografia: Przez wielu uważany za geniusza. Jego największym marzeniem jest zostanie największym w historii pogromcą smoków. W przeciwieństwie do większości czarodziejów, nosi przy sobie wiele rodzajów broni.


Alchemicy

Alchemicy są uzdolnieni w duchowej i chemicznej magii, wciąż pozostając niedoścignionymi w animacji golemów. Wymaga to dużego wysiłku fizycznego więc alchemicy nie stronią od nauk sztuki wojennej.


Fafner
Początkowe umiejętności: Podstawowa nauka czarów, podstawowa odporność.
Specjalizacja: Fafner zwiększa atak i obronę wszystkich nag i skorpen w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej szóstego.
Biografia: Mówi się, że Fafner stał się dżinem 1000 lat temu znajdując magiczną lampę i życząc o potęgę dżinów. Życzenie zostało spełnione i od tego momentu Fafner służy władcom Bracady.


Iona
Początkowe umiejętności: Podstawowa nauka czarów, podstawowa inteligencja.
Specjalizacja: Iona zwiększa atak i obronę wszystkich dżinów i wielkich dżinów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej piątego.
Biografia: Iona już dawno temu udowodniła, że jest silniejsza niż większość jej podobnych ale jej wdzięk i osobowość pozwala na podwładnym na porzucenie strachu przed jej ogromną siłą.


Josephine
Początkowe umiejętności: Podstawowy mistycyzm, podstawowy talent magiczny.
Specjalizacja: Josephine zwiększa atak i obronę wszystkich kamiennych i żelaznych golemów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej trzeciego.
Biografia: Josephine jako pierwsza ożywiła kamiennego golema. Proces ten był o wiele bardziej skomplikowany niż ożywiane gargulców, od których zaczynała.


Neela
Początkowe umiejętności: Podstawowy talent magiczny, podstawowy płatnerz.
Specjalizacja: Neela otrzymuje 5% bonus do umiejętności płatnerz na każdy poziom.
Biografia: Neela jest jednym z najsilniejszych dżinów, potrafiąc wytrzymać niesamowite ilości bólu. W jakiś sposób potrafi tchnąć swą wytrzymałość w swoje wojsko.


Piquedram
Początkowe umiejętności: Podstawowy mistycyzm, podstawowe odkrywanie.
Specjalizacja: Piquedram zwiększa atak i obronę wszystkich kamiennych i obsydianowych gargulców w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej drugiego.
Biografia: Piquedram poświęcił sporo czasu na studiowanie alchemii, eksperymentując z różnymi bezwartościowymi minerałami. Nie było więc zaskoczeniem, że pod wodzą Barcady, był w stanie znacznie poprawić jakość gargulców.


Rissa
Początkowe umiejętności: Podstawowy mistycyzm, podstawowy atak.
Specjalizacja: Rissa wytwarza 1 dodatkową uncję rtęci dla królestwa, któremu służy.
Biografia: Rissa osiągnęła mistrzostwo w przetwarzaniu bezwartościowych, lekkich metali w rtęć. Gdy teraz prowadzi armie, spędza dużo czasu eksperymentując również z innymi materiałami.


Thane
Początkowe umiejętności: Zaawansowana nauka czarów.
Specjalizacja: Thane zwiększa atak i obronę wszystkich dżinów i wielkich dżinów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej piątego.
Biografia: Na dobrą sprawę nikt nie zna jego przeszłości. Uczył alchemii w Bracada tak długo, że wydaje się, że jest tu od zawsze.


Torosar
Początkowe umiejętności: Podstawowy mistycyzm, podstawowa taktyka.
Specjalizacja: Torosar zwiększa atak i obronę każdej balisty w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Pierwotnie alchemik, jednak zawsze odczuwał wielki pociąg do walki i taktyk oblężeń zamków. Przedkłada literaturę wojenną i dzienniki bitew nad księgi do alchemii.


Czarodzieje

Czarodzieje to oddani i nieugięci poszukiwacze mistycznej i magicznej wiedzy. Może nie są wybitnymi wojownikami ale nadrabiają to magią często właśnie dzięki niej przechylając szalę zwycięstwa na swoja stronę. Czarodzieje rzadko noszą jakiekolwiek zbroje w pełni ufając swojej wiedzy magicznej i obronnym zaklęciom.


Aine
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa nauka czarów.
Specjalizacja: Aine wytwarza dodatkowo 350 sztuk złota dla królestwa, któremu służy.
Biografia: Aine żyje w Bracadii dłużej niż ktokolwiek może pamiętać. Przez ten czas nagromadziła ogromny majątek ukryty gdzieś w nikomu nie znanym miejscu. Często swoje cele wspiera ogromnymi sumami pieniędzy niewątpliwie ze swojego skarbu.


Astral
Początkowe umiejętności: Zaawansowana mądrość.
Specjalizacja: Siła czaru hipnoza rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Astral przybył do Erathii blisko 10 lat temu i bardzo szybo zaskarbił sobie uznanie i wstęp do gildii alchemików Bracady. Złośliwi mówią, że osiągnął tak szybki awans dzięki zaklęciu, nie umiejętnościom.


Cyra
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa dyplomacja.
Specjalizacja: Siła czaru Przyśpieszenie rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Pierwotnie, Cyra zgłębiała arkany magii tylko po to, aby rzucać uroki na mężczyzn aby się w niej zakochiwali. W końcu porzuciła ten pomysł, wykorzystując swój talent w znacznie lepszy sposób.


Daremyth
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa inteligencja.
Specjalizacja: Siła czaru Fortuna rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Daremyth powinna już dawno nie żyć. Jej lekkomyślne podejście do życia wpędzało ją w nie lada tarapaty, jednak jakimś sposobem ze wszystkiego wychodziła bez zadrapania.


Halon
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowy mistycyzm.
Specjalizacja: Halon otrzymuje 5% bonus do umiejętności mistycyzm na każdy poziom.
Biografia: Halon był respektowanym dowódcą w Enroth ale wkrótce znużyły go wojny i podboje więc postanowił wyruszyć w świat. Licząc na powiew świeżości zaciągnął się do wojsk Bracady.


Serena
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowe sokole oko.
Specjalizacja: Serena otrzymuje 5% bonus do umiejętności sokole oko na każdy poziom.
Biografia: Jej pierwsze zaklęcie o mało jej nie zabiło. Skumulowała tyle magicznej energii, że aż czarodziej z sąsiedniego miasta się tym zaniepokoił. Szybko ją odszukał i przedstawił Gildii aby mogła rozpocząć naukę, i opanować swoją potęgę.


Solmyr
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowy talent magiczny.
Specjalizacja: Siła czaru Łańcuch Błyskawic rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Solmyr był uwięziony w magicznej lampie przez ponad 1000 lat więc w porywie radości z uwolnienia, przysiągł wierność po wsze czasy panu który go uwolnił. Tym panem był nie kto inny jak Gavin Magnus- nieśmiertelny władca Bracady.


Theodorus
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa balistyka.
Specjalizacja: Theodorus zwiększa atak i obronę wszystkich magów i arcymagów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Theodorus jest bez wątpienia jednym z najlepszych czarodziei jacy kiedykolwiek chodzili po tej ziemi. Podróżni magowie, często podając się za pielgrzymów, próbują uszczknąć trochę z jego wiedzy. Jak dotąd bez skutku.


Opracowanie: Luk


Komentarze
adsz66 dnia 26 styczeń 2008 o 20:19
Gdy gra w heros III to zawsze wybieram fortece a bohatera: FAFNER
nieznajomy dnia 16 maj 2008 o 12:21
a ja sylmor smiley
bastion527 dnia 24 maj 2008 o 10:17
ja też sylmora smiley
Krzyzowiec5 dnia 08 sierpień 2008 o 12:38
a zawsze wybierałem Astral'a bo hipnoza jest bardzo silnym zaklęciem,gdy był on na wysokim poziomie hipnoza działała na bardzo silne jednostki smiley
Krzyzowiec5 dnia 08 sierpień 2008 o 12:39
a zawsze wybierałem Astral'a bo hipnoza jest bardzo silnym zaklęciem,gdy był on na wysokim poziomie hipnoza działała na bardzo silne jednostki smiley
Naga Queen dnia 20 wrzesień 2008 o 21:35
Solmyr żądzi !!!
Xesaku dnia 13 lipiec 2009 o 15:05
Solmyr jest avatarem mojego profilu. Muszę mówić, że jest wspaniały? smiley
fishkebab dnia 02 czerwiec 2010 o 21:20
Astral jest fajny, a przy okazji tworze nieraz mapy w edytorze, najleprzą umiejętność ma Dracon. Super jest mieć czrodzieji, wymiatają!
Rivvel dnia 23 lipiec 2010 o 02:06
Kiedyś wybierałem Astrala, wyglądał na potężnego maga (xD), ale teraz kieruję się bohaterem z mocnym czarem (Solmyr) lub bohater z Logistyką ;P. Dla mnie ważne jest żeby mógl się daleko poruszac.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 100% [1 Głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry