Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes III - Bohaterowie - Cytadela




Opis bohaterów z miasta Cytadela w Heroes of Might and Magic III.


Bohaterowie kampanii



Adrienne
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, mistrzowska magia ognia.
Początkowe zaklęcie: Inferno.
Specjalizacja: Adrienne zaczyna z ekspercką magią ognia.
Biografia: Z ogromną żądzą władzy i matczyną opieką nad jej domem w Tatalii, Adrienne ryzykuje odrzucenie i nienawiść jej ludu aby spełnić swoje marzenia.


Władcy Bestii

Władcy bestii uznają zasadę "celu uświęcającego środki", więc nie stronią od zastraszania i używania siły. Co za tym idzie daleko im do magii. Lubią ubierać sie w skóry niebezpiecznych, bagiennych zwierząt.


Alkin
Początkowe umiejętności: Podstawowy płatnerz, podstawowy atak.
Specjalizacja: Alkin zwiększa atak i obronę wszystkich gorgon i demigorgon w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej piątego.
Biografia: Król Tralossk dał mu niegdyś armię z nadzieją, że Alkin polegnie i nie będzie musiał się już nim przejmować. Przeciwnie, został on wspaniałym dowódcą co do dzisiaj jest królowi wybitnie nie na rękę.


Broghild
Początkowe umiejętności: Podstawowe płatnerstwo, podstawowe odkrywanie.
Specjalizacja: Broghild zwiększa atak i obronę wszystkich wywiern i wywiern królewskich w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej szóstego.
Biografia: Jego dziadek był pierwszym, który oswoił wywierny i używał ich do misji zwiadowczych. Wiedza ta została przekazana z dziadka na ojca, i z ojca na syna.


Bron
Początkowe umiejętności: Podstawowe płatnerstwo, podstawowa wytrzymałość.
Specjalizacja: Bron zwiększa atak i obronę wszystkich bazyliszków i bazyliszków królewskich w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Bron posiada niespotykaną odporność na wzrok bazyliszka, co pozwoliło mu dowiedzieć sie o nich więcej, niż komukolwiek innemu się nawet nie śniło.


Drakon
Początkowe umiejętności: Podstawowe płatnerstwo, podstawowe dowodzenie.
Specjalizacja: Drakon zwiększa atak i obronę wszystkich gnolli i maruderów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej pierwszego.
Biografia: Drakon był najlepszym wojownikiem w całej wiosce, potem w całym regionie. Jego ogromna charyzma (bynajmniej pośród gnolli) sprawia, że każdy jeden z jego rodzaju chce mu służyć.


Gerwulf
Początkowe umiejętności: Podstawowe płatnerstwo, podstawowa artyleria.
Specjalizacja: Gerwulf zwiększa atak i obronę balisty w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Gerwulf jako pierwszy sprowadził balistę do Tatalji i wykorzystał ją przeciw jednemu z garnizonów barbarzyńców z całkiem przyzwoitym efektem. Od tamtego dnia jest specjalistą w tej dziedzinie.


Korbac
Początkowe umiejętności: Podstawowe płatnerstwo, podstawowe znajdowanie drogi.
Specjalizacja: Korbac zwiększa atak i obronę ważek i smoczych ważek w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej trzeciego.
Biografia: Korbac jest znany ludziom Erathii jako "ten, co uratował uczonego Xanthor'a", jednak prawda jest taka, że udowodnił swoje męstwo już dziesiątki razy ale głównie w Tatalji.


Tazar
Początkowe umiejętności: Zaawansowany płatnerz.
Specjalizacja: Tazar otrzymuje 5% bonus do umiejętności płatnerz, na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Podczas jednej z wojen z barbarzyńcami, grupka wojska pod jego dowództwem, odpierała ataki pięciokrotnie większej armii przez ponad osiem dni. To mówi samo za siebie.


Wystan
Początkowe umiejętności: Podstawowe płatnerstwo, podstawowe łucznictwo.
Specjalizacja: Wystan zwiększa atak i obronę wszystkich jaszczuroludzi i reptilionów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej drugiego.
Biografia: Jest następny w kolejce do tronu. Będzie sie uczył od króla tak długo, aż nie uzna, iż czas go zabić i zająć jego tron.


Wiedźmy

Wiedźmy to adeptki magii czerpiące swoją moc z roślin, które znajdą na bagnach. Jest to dość czasochłonne, więc maja małe pojęcie o bitwach i wojnach. Mają szaty z mnóstwem kieszonek na kolejne składniki do ich mikstur.


Andra
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa inteligencja.
Specjalizacja: Andra otrzymuje +5%bonus do umiejętności inteligencja, na każdy poziom.
Biografia: Zanim król pozwolił jej na objęcie dowództwa nad własnym garnizonem, musiała odpowiedzieć na serię pytań, aby udowodnić, że człowiek jest godzien prowadzić Tatalijskie armie. Odpowiedziała prawidłowo na wszystkie pytania i król nie miał wyjścia.


Merist
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa nauka czarów.
Specjalizacja: Siła czaru kamienna skóra rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: : Miała być zwykłą uzdrowicielką swojej wioski, ale gdy odkryto, że dysponuje mocą znacznie przewyższającą potrzeby jej przyszłego zawodu, wcielono ją do służby Tatalji.


Mirlanda
Początkowe umiejętności: Zaawansowana mądrość.
Specjalizacja: Siła czaru osłąbienie rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Mirlanda poświęcała za młodu dużo czasu na zabawę z czarną magią szybko dochodząc do wniosku, że prowadzi to tylko do samo destrukcji. Od tamtego czasu zawsze potrafi osiągnąć równowagę między dobrem a złem.


Rosic
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowy mistycyzm.
Specjalizacja: Rosic otrzymuje 5% bonus do umiejętności mistycyzm na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Gdy była mała, zapadła na straszliwą gorączkę. Żaden z uczonych nie dawał jej szans na przeżycie. Nie tylko przeżyła, ale także twierdzi, że to właśnie długa śpiączka dała jej magiczne zdolności.


Styg
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowy talent magiczny.
Specjalizacja: Styg otrzymuje 5% bonus do umiejętności talent magiczny na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Jedenasta córka króla Tralossk'a. Zajęła się magią uznając, że nie ma szans na królewski tron z dziesięcioma kandydatkami przed sobą w kolejce.


Tiva
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowe sokole oko.
Specjalizacja: Tiva otrzymuje 5% bonus do umiejętności sokole oko na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Zdobyła wysoka rangę przywódczą wyzywając wszystkich oponentów na pojedynek w szybkości nauki. Okazała się nie mieć sobie równych.


Verdish
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa pierwsza pomoc.
Specjalizacja: Verdish otrzymuje 5% bonus do umiejętności pierwsza pomoc na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Verdish była bliska śmierci po ataku wojsk Lochu na Tatalię. Przeżyła tylko dzięki swoim wybitnym umiejętnościom w udzielaniu pierwszej pomocy.


Voy
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa nawigacja.
Specjalizacja: Voy otrzymuje 5% bonus do umiejętności nawigacja na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Voy jest nazywana "Wietrzną wiedźmą". Kapitanowie statków częstą werbują ją, aby zapewnić sobie korzystne wiatry. Zdecydowanie woli słone, morskie powietrze od stęchłego, bagiennego smrodu.


Opracowanie: Luk


Komentarze
Ilidan Stormage dnia 06 listopad 2008 o 13:28
Brona radzę zawsze brać gdyż może mieć do 7 bazyliszków na początku smiley
masster11 dnia 04 czerwiec 2009 o 15:14
drakon jest fajny daje (świetnie) dla drakona i dla brana smiley
Sandro8889 dnia 05 wrzesień 2010 o 19:50
coś mało tu komentarzy
ja zawsze Bronem ze względu na armie
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 0% [Żadnych głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 50% [1 Głos]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 50% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry