Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes III - Bohaterowie - Zamek




Opis bohaterów z miasta Zamek w Heroes of Might and Magic III.


Bohaterowie kampanii



Królowa Katarzyna Żelazna Pięść
Początkowe umiejętności: Podstawowe dowodzenie, podstawowy atak.
Specjalizacja: Wszyscy miecznicy i krzyżowcy w armii bohatera otrzymują bonus do ataku i obrony na każdy zdobyty poziom doświadczenia powyżej czwartego.
Biografia: Jako obecnie panująca królowa, Katarzyna Żelazna Pięść próbuje odtworzyć granice Erathii i przywrócić pokój, który jej ojciec tak długo i pieczołowicie budował. Niestety jej poparcie wciąż maleje, głównie z powodu wyczerpania jej i podwładnych nieustająca wojną.


Król Roland Żelazna Pięść
Początkowe umiejętności: Podstawowe dowodzenie, podstawowe płatnerstwo.
Specjalizacja: Wszyscy miecznicy i krzyżowcy w armii bohatera otrzymują bonus do ataku i obrony na każdy zdobyty poziom doświadczenia powyżej czwartego.
Biografia: Ostatnio uwolniony z niewoli Kreegan'ów, Król Roland służy pod swoją żoną jako generał Armii Erathii. Gdy woja się skończy będą musieli zadecydować kto ostatecznie obejmie tron.


Generał Kendal
Początkowe umiejętności: Podstawowe dowodzenie, podstawowe finanse.
Specjalizacja: Wszystkie stworzenia pod jego dowództwem otrzymują +2 do szybkości.
Biografia: Objął tron po morderstwie Króla Gryfie Serce do czasu znalezienia odpowiedniego następcy. Wszyscy zapamiętają go, jako jedynego władcę Erathii, który dopuścił do zajęcia miasta Steadwick.


Sir Christian
Początkowe umiejętności: Podstawowe dowodzenie, podstawowa artyleria.
Specjalizacja: Christian podwyższa atak i obronę balisty z każdym zdobytym poziomem powyżej czwartego.
Biografia: Sir Christian był bardziej podróżnikiem niż rycerzem, przemierzając Enroth wzdłuż i wszerz przed zaciągnięciem się do armii Erathii. Dzięki obeznaniu terenu i wyobraźni jego taktyka na polu bitwy budzi postrach na całym świecie.


Rycerze

Odważni i dumni wojownicy walczący w imię dobra i sprawiedliwości. W swojej misji przedkładają siłę miecza nad magiczne umiejętności dlatego prawie nigdy nie rozstają się ze swoją zbroją i orężem.


Edric
Początkowe umiejętności: Podstawowe dowodzenie, podstawowe płatnerstwo.
Specjalizacja: Wszystkie gryfy i gryfy królewskie w armii bohatera otrzymują bonus do ataku i obrony na każdy zdobyty poziom doświadczenia powyżej trzeciego.
Biografia: Ojciec Edric’a był pierwszym człowiekiem w Erathii, który udomowił i wytrenował dzikiego gryfa. Teraz, Edric kontynuuje i dziedzictwo ojca zakładając największą w Erathii wylęgarnię tych stworzeń, głównie na potrzeby wojskowe.


Lord Haart
Początkowe umiejętności: Podstawowe dowodzenie, podstawowe finanse.
Specjalizacja: Lord Haart otrzymuje bonus +5% na poziom, do jego umiejętności finanse.
Biografia: Niektórzy mówią, że jego wyjazd z Enroth był spowodowany powiązaniami z kultem nekromancji, niemniej jednak jego postawa wobec korony Erathii zawsze była wzorowa.


Orrin
Początkowe umiejętności: Podstawowe dowodzenie, podstawowe łucznictwo.
Specjalizacja: Orrin otrzymuje 5% bonus dla umiejętności łucznictwo na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Orrin podczas swojej wczesnej służby trenował u jednego z najlepszych taktyków od oblężeń w Erathii. Łucznicy pod jego dowództwem szybko uczą się celnie trafiać, nawet w cele schowane za przeszkodami.


Sir Christian
Początkowe umiejętności: Podstawowe dowodzenie, podstawowa artyleria.
Specjalizacja: Christian podwyższa atak i obronę balisty z każdym zdobytym poziomem powyżej czwartego.
Biografia: Sir Christian był bardziej podróżnikiem niż rycerzem, przemierzając Enroth wzdłuż i wszerz przed zaciągnięciem się do armii Erathii. Dzięki obeznaniu terenu i wyobraźni jego taktyka na polu bitwy budzi postrach na całym świecie.


Sorsha
Początkowe umiejętności: Podstawowe dowodzenie, podstawowa obrona.
Specjalizacja: Sorsha zwiększa atak i obronę każdego miecznika i krzyżowca w swojej armii z każdym zdobytym poziomem powyżej czwartego.
Biografia: Idąc w ślad za królową Katarzyną, Sorsha wstąpiła do armii Erathii, szybko udowadniając mistrzostwo fechtunku. Po raz pierwszy dowodziła wojskiem krótko po przybyciu Kreegan’ów do Erathii.


Sylvia
Początkowe umiejętności: Podstawowe dowodzenie, podstawowa nawigacja.
Specjalizacja: Sylvia otrzymuje 5% bonus dla umiejętności nawigacja na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Sylvia spędziła kilka lat jako pirat zanim stwierdziła, że to zajęcie nie dla niej. Postanowiła zacząć nowe życie w armii Erathii. Teraz patroluje wybrzeża i walczy z piratami, z którymi niegdyś żeglowała.


Tyris
Początkowe umiejętności: Podstawowe dowodzenie, podstawowa taktyka.
Specjalizacja: Tyris zwiększa atak i obronę każdego kawalerzysty i czempiona w jej armii z każdym poziomem powyżej szóstego.
Biografia: Tyris szybko wspięła się na stanowisko dowodzenia kawalerzystów Erathii. Osiągnęła to nie tylko dzięki talentowi do jazdy konnej ale również szóstemu zmysłowi do walk z udziałem kawalerii. Nigdy nie przegrała pojedynku na kopie.


Valeska
Początkowe umiejętności: Podstawowe dowodzenie, podstawowe łucznictwo.
Specjalizacja: Valeska zwiększa atak i obronę wszystkich łuczników i kuszników w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej drugiego.
Biografia: Valeska jest znana z mistrzostwa w strzelaniu kiedy tylko wstąpiła do armii Erathii. Teraz nie tylko dowodzi własnym oddziałem, ale również osobiście ćwiczy kuszników czyniąc ich jeszcze bardziej morderczymi.


Sir Mullich
Początkowe umiejętności: Zaawansowane dowodzenie.
Specjalizacja: Wszystkie stworzenia w armii bohatera otrzymują +2 do szybkości.
Biografia: Sir Mullich jest z natury bardzo spokojny i opanowany. Pomimo swojego stoickiego nastawienia, znany jest z błyskotliwych i niespodziewanych szturmów przynoszących mu wiele druzgocących zwycięstw.


Klerycy

Klerycy to siły uderzeniowe świętych zakonów. Posiadają ogromną wiedzę zarówno w arkanach magii jak i w sztuce fechtunku.


Adela
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa dyplomacja.
Specjalizacja: Siła czaru błogosławieństwo rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Adela używała swoich umiejętności głównie podczas bitew. Kiedy nie mogła przekonać dowódcy do ominięcia starcia, przygotowywała błogosławieństwa dla wojsk. Jest głównodowodzącą w garnizonie Whitestone.


Adelaide
Początkowe umiejętności: Zaawansowana mądrość.
Specjalizacja: Siła czaru krąg mrozu rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Sztorm na morzu wyrzucił Adalaide na brzeg Vori, domu śnieżnych elfów. Trenowała z nimi około 20 lat a gdy w końcu wróciła do Erathii, okazało się, że nie minął nawet jeden dzień.


Caitlin
Początkowe umiejętności: Podstawowa wiedza, podstawowa inteligencja.
Specjalizacja: Jej obecność pozwala królestwu na otrzymywanie dodatkowych 350 sztuk złota dziennie.
Biografia: Przed objęciem dowodzenia była uważana za opętaną. Pomimo tych doniesień jej zasługi dla kościoła były niedoścignione.


Cuthbert
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowe finanse.
Specjalizacja: Siła czaru osłabienie rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: W czasach młodości bawił się czarną magią. Gdy jego żona umarła od zaklęcia, które wymknęło się spod kontroli postanowił zmienić się na lepsze i służyć Erathii, jednak jego wiedza o czarnej magii, wciąż dawała mu niezwykłą przewagę.


Ingham
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowy mistycyzm.
Specjalizacja: Ingham zwiększa atak i obronę każdego mnicha i kapłana w jego armii z każdym poziomem powyżej piątego.
Biografia: Ingham prowadził skromny klasztor przed atakiem Kreegan’ów. On i jego mnisi zostali szybko przyłączeni do wojsk Erathii pod wezwaniem obrony królestwa.


Loynis
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa nauka.
Specjalizacja: Siła czaru modlitwa rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Loynis zawsze wierzył w wyższość magii i modlitwy nad brutalna siłą. Stosował tę taktykę z dużym powodzeniem szybko zyskując miano „niekonwencjonalnego” dowódcy.


Rion
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa pierwsza pomoc.
Specjalizacja: Rion otrzymuje 5% bonus do umiejętności pierwsza pomoc na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Rion pracował jako medyk w Siłach zbrojnych Erathii. Swoich zdolności przywódczych dowiódł podczas jeden z potyczek z Kreegan’ami. Kiedy dowódca został zabity, Rion zdołał powstrzymać natarcie nieprzyjaciela do czasu przybycia posiłków.


Sanya
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowy sokoli wzrok
Specjalizacja: Sanya otrzymuje 5% bonus do umiejętności sokoli wzrok na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Sanya zawsze szybko się uczyła. Przewyższała wiedzą wszystkich studentów, później również i akolitów w zakonie. Potrafiła nauczyć się zaklęcia po prostu patrząc jak ktoś inny je rzuca.


Opracowanie: Luk


Komentarze
wert99 dnia 09 lipiec 2008 o 02:15
Loynis!!!!!!!!!!!!!!!!!Loynis!!!!!!!!!!!!!!!!!Loynis
pawulon444 dnia 20 lipiec 2008 o 12:24
Ja zawsze gram Adelą smiley
Altus dnia 10 sierpień 2008 o 21:41
A ja Adelaide
kacper66 dnia 15 sierpień 2008 o 11:28
Christian z H3 i z H4 ŻĄDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!smiley smiley smiley smiley smiley smiley
Agrael-Raelag dnia 10 wrzesień 2008 o 20:48
racja christan jest bardzo dobry ale klerycy maja nad nim lekka przewage
Nekron dnia 16 grudzień 2008 o 19:20
Ja zawsze grałem Rionem
djmazi83 dnia 03 luty 2009 o 13:08
sirMullich albo ingham, the best
fanatyk heroes dnia 16 lipiec 2009 o 10:29
adela naj naj naj
Loynis dnia 18 styczeń 2010 o 18:36
Ja zawsze gram Loynis'em,on ma modlitwę,a jak mam archaniołów to daję na nich modlitwę i wymiatają!!!
Lajka dnia 30 styczeń 2010 o 03:07
Kto ma duże doswiadczenie w H3 wie,że Adela jest najlepsza.Krysian i Loyni's jej do pięt nie dorastają.



Chętnych zapraszam do wspólnej grysmiley
GG.1438362
Loynis dnia 10 marzec 2010 o 21:26
Lajka,chyba kpisz,Loynis jest lepszy!!!
pioter222 dnia 04 kwiecień 2010 o 17:49
Czy Generał Kendal jest zły?

Czy da się użyć go w edytorze ?
Loynis dnia 14 kwiecień 2010 o 20:29
generał Kendal jest dobry

da się go użyć w edytorze
pioter222 dnia 25 kwiecień 2010 o 21:17
Dzięki Loynis
fishkebab dnia 02 czerwiec 2010 o 21:16
Kendal był przez pewien czas zwirzchnikiem Erathi, i opiekunem Gelu(chyba).
Rivvel dnia 23 lipiec 2010 o 02:26
A ja ciągle nie moge zrozumiec co z tym Lordem Haartem nie tak...zawsze go dobrze kojarzyłem z Zamkiem, aż w końcu ujrzałem go wśród bohaterów Nekropolis...:s. WTF? xd
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 67% [4 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 17% [1 Głos]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 17% [1 Głos]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry