Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Kuźnia Przeznaczenia - bohaterowie

Bohaterowie miasta Forteca
w Heroes of Might and Magic V: "Kuźnia przeznaczenia". 

 

Atrybuty

Ebba

   

20

Bibliografia

W poczet największych bohaterek ludu krasnoludów niewątpliwie zalicza się mała,bezwzględna Elba, wychowana przez rodzinę niedźwiedzi. Gdy po raz pierwszy pojawiła się wśród swego ludu, mało kto zauważył, że w żyłach tego małego, szalonego kłębka płynie krasnoludzka krew. Lecz Elba szybko zdobyła sobie szacunek i uznanie, nawet wśród surowych wojowników z północy, Jeźdźców Niedźwiedzi.

Specjalność

   Jeździec- wszyscy Niedźwiedzi Jeźdźcy i Niedźwiedzi Rycerze w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co
każde dwa poziomy zdobyte przez bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.

Umiejętności

Znajomość run- Szanse powodzenia dla umiejętności Doskonałe Runy zwiększone zostają o 20% na starcie i o +1% za
każdy poziom.
Taktyka
Zwiksza obszar, na którym bohater może
rozstawić swoje jednostki przed walką.
Podstawowy Atak- liczba ran zadawanych przez twoje odiały wwalce bezpośredniej zwiększa się o 5%.

 

Atrybuty

Brand

   

20

Bibliografia

Arkath, Smok Ognia, szczególnie upodobał sobie ponurego, stroniącego od towarzystwa. Czarnoksiężnika Branda, który ukrywa zawsze swą twarz za kawałkiem czerwonej tkaniny. Pogłoski mówią, że Brand popełnił błąd podczas eksperymentów z runami i okrutnie poparzył sobie twarz. Wypadek ów wcale go jednak nie zniechęcił. To właśnie za ową wytrwałość i oddanie Arkath obdarzył go ponadnaturalnymi zdolnościami z zakresu magii runicznej.

Specjalność

 Artysta run- pozwala umieszczać w walce magiczne runy 1-2 kręgu na własnych jednostkach, dając im czasowo nowe właściwości i
zdolności bojowe.

Umiejętności

Doskonałe Runy - daje 50% szansę na niewykorzystanie zasobów
przy aktywacji runów.i bojowe.
Ekspercka Znajomość Runów Pozwala umieszczać w walce magiczne runy 5 kręgu na własnych jednostkach, dając im czasowo nowe właściwości i zdolności bojowe.

Atrybuty

Erling

   

20

Bibliografia

Trolinga, oswojona biała sowa drzemiąca spokojnie na ramieniu Erlinga, była z nim, gdy powrócił z niezwykle długiej, zimowej wyprawy. Wszelkie pytania na ten temat zbywa on tajemniczym uśmiechem. Z wyprawy owej Erling powrócił nie tylko z sową, ale i z dogłębną znajomością krasnoludzkiej magii runicznej. Niejeden krasnolud zastanawia się, gdzie właściwie Erling udał się owej zimy i z kim się spotkał.

Specjalność

  Strażnik Płomienia - wszyscy Kapłani Runów i Patriarchowie Runów w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co
każde dwa poziomy zdobyte przez bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.

Umiejętności

Taktyka
Zwiększa obszar, na którym bohater może
rozstawić swoje jednostki przed walką.
  Znajomość run- pozwala umieszczać w walce magiczne runy 1-2 kręgu na własnych jednostkach, dając im czasowo nowe właściwości i
zdolności bojowe.

Atrybuty

Helmar

   

20

Bibliografia

Helmar rozpoczął swą karierę wojskową jako Kapłan Runów, wyróżniając się pośród swych braci wyjątkową surowością, ascetyzmem i fanatyczną wprost nienawiścią do wroga. Przełożeni Helmara szybko poczęli powierzać mu dowodzenie nad coraz to większymi oddziałami. Helmar wkrótce opanował sztukę zarażania wojowników swą zaciekłością i dziś oddziały jego słyną jako zażarte i bezlitosne w walce.

Specjalność

   Święty Młot
Podczas rzucania na przyjazną jednostkę dowolnego czaru Magii Światła, jest
szansa rzucenia przez niego również Prawej Mocy na tę jednostkę.

Umiejętności

Lepsza Magia Światła
Bohater może uczyć się zaklęć Magii Światła
czwartego poziomu.
    Znajomość run- pozwala umieszczać w walce magiczne runy 1-2 kręgu na własnych jednostkach, dając im czasowo nowe właściwości i
zdolności bojowe.

Atrybuty

Inga

   

20

Bibliografia

Jako dziecko słynnych kamieniarzy Inga sprawiła swym rodzicom niejaki zawód. Zamiast obrabiać skały, twierdziła, że słyszy ich głos. Spędzała coraz więcej czasu z Kapłanami Runów, studiując tajemnicze pieśni zasłyszane w kamieniu, aż wreszcie przyłączyła się do nich, opuszczając swą nierozumiejącą niczego rodzinę. Dzięki swej wrażliwości na tajemne szepty Arkatha stała się wybitną przywódczynią Kapłanów Runów.

Specjalność

Mistrz Runów
Przy uzyskiwaniu nowego poziomu bohater może samorzutnie nauczyć się
jednego nowego zaklęcia runicznego

Umiejętności

Znajomość run- pozwala umieszczać w walce magiczne runy 1-2 kręgu na własnych jednostkach, dając im czasowo nowe właściwości i
zdolności bojowe.
Oświecenie
Bohater otrzmuje +1 do jednej ze swych statystyk co cztery osiągnięte poziomy doświadczenia oraz otrzymuje 5% więcej PD.
Uczony
Bohaterowie mogą uczyć się nawzajem zaklęć zapisanych w swoich księgach czarów.

Atrybuty

Ingvar

   

20

Bibliografia

Podczas Wojny Pod Górą powierzono Ingvarowi zadanie strzeżenia przełęczy Frostclef. Z trzystu krasnoludów przeżyła ledwo garstka, w czym większość pochodziła z oddziału Ingvara. Od tej pory jest on znany jako jeden z największych dowódców Kamiennych Auli, a prości wojownicy - Obrońcy - są jego niezachwianymi sojusznikami we wszystkich bitwach.

Specjalność

Protektor- wszyscy Obrońcy w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co każdedwa poziomy zdobyte przez bohatera, a także +1 PŻ co każde pięć poziomów.

Umiejętności

Znajomość run- pozwala umieszczać w walce magiczne runy 1-2 kręgu na własnych jednostkach, dając im czasowo nowe właściwości i
zdolności bojowe.
Obrona
Zmniejsza o 10% obrażenia, jakie twoje oddziały
mogą otrzymać w czasie bezpośredniej walki.
Witalność
Zwiększa liczbę punktów życia wszystkich twoich
oddziałów o 2 (Jest to szczególnie efektywne w
przypadku dużych armii).

Atrybuty

Karli

   

20

Bibliografia

Karli wiele lat spędził w podziemnych kuźniach, studiując prastare receptury i eksperymentując z rozmaitymi stopami i składnikami, by wykuć z nich jak najznakomitszą broń. Wojownicy jego dysponują w konsekwencji niezrównanym wyposażeniem, dającym im znaczną przewagę na polu bitwy.

Specjalność

Cięte Ostrze- wszyscy Włócznicy i Harcownicy w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co każde dwa poziomy zdobyte przez bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.

Umiejętności

Znajomość run- pozwala umieszczać w walce magiczne runy 1-2 kręgu na własnych jednostkach, dając im czasowo nowe właściwości i  zdolności bojowe.

Szczęście- szczęście wszystkich stworzeń w armii bohatera jest większe o 1.

Szczęście Żołnierza- daje gwarancję, że przydatne zdolności bojowe różnych stworzeń służących w armii bohatera (np.Uderzenie u Krzyżowca) będą się częściej zdarzać.

Atrybuty

Król Tolghar

   

20

Bibliografia

Choć dobrego serca, Tolghar żyje w ciągłym strachu: strachu, że nie jest wystarczająco dobry dla swego ludu, że podejmuje złe decyzje, że otaczający jego krainę chaos wreszcie go dosięgnie. Manipulują nim bez trudności doradcy i krewniacy, którzy na lękach jego grać potrafią, jak na "bhak-zad" - krasnoludzkich organach, które przy pomocy gorącego powietrza z ujść lawy wydają z siebie basowe nuty rozbrzmiewające echem w jaskiniach.

Specjalność

Król Kamiennych Auli
Wszystkie stworzenia w armii bohatera pozostają cały czas pod działaniem aklęcia "Runy Piorunowładne" (odświeżanego na początku tury stworzeń).

Umiejętności

Lepsza Znajomość Runów
Pozwala umieszczać w walce magiczne runy 3-4 kręgu na własnych jednostkach, dając im czasowo nowe właściwości i zdolności bojowe.
Potężniejsze Runy
Pozwala uaktywnić ten sam znak runiczny po raz
drugi trzykrotnym kosztem zasobów.

Atrybuty

Rolf

   

20

Bibliografia

Rolf równie dobrze czuje się w dworskich komnatach, jak i w siodle. Jest zręcznym dworzaninem i zdolnym, czy też nawet wybitnym wojownikiem. Jest ważnym członkiem klanu i przebiegłym politykiem, nie pozwalającym, by cokolwiek stanęło na drodze jego politycznej karierze. Mówiąc wprost, Rolf chce zostać królem. Aby to osiągnąć, udowodnić musi swą wartość wszystkim sześciu klanom, które obiorą następcę Tolghara. W związku z tym zadowoleniem napawa go nieobecność jego niebezpiecznie zdolnego brata przyrodniego Wulfstana, który mógłby pokrzyżować mu plany.

Specjalność

Giętki Język
Neutralne stworzenia chętniej przyłączać się będą do tego bohatera, a zwycięstwa zapewniać mu będą złoto i inne zasoby.

Umiejętności

Znajomość run- pozwala umieszczać w walce magiczne runy 1-2 kręgu na własnych jednostkach, dając im czasowo nowe właściwości i  zdolności bojowe.
Dowodzenie
Zwiększa morale wszystkich stworzeń w armii
bohatera o 1.
Dyplomacja
Pozwala bohaterowi skuteczniej negocjować z
wrogimi stworzeniami. Zwiększa szanse i obniża
koszt przyłączenia się tych stworzeń do armii.

Atrybuty

Rolf

   

20

Bibliografia

Svea spędziła swą młodość w miastach Srebrnej Ligi jako członkini małej ambasady krasnoludzkiej na ziemiach Czarodziejów. Lecz podczas gdy inne krasnoludy nękała w owej obcej krainie tęsknota za domem, Svea cały swój czas poświęcała poznawaniu tajników magicznych sztuk Ligi. Studia te przyniosły jej niezwykłą wśród krasnoludów biegłość w posługiwaniu się magią błyskawic.

Specjalność

Siejący Burze
Oparte na błyskawicach zaklęcia tego bohatera są niemożliwe do odparcia przez wrogów (wyłączając odporność na żywioły i magię).

Umiejętności

Znajomość run- pozwala umieszczać w walce magiczne runy 1-2 kręgu na własnych jednostkach, dając im czasowo nowe właściwości i  zdolności bojowe.
Magia Zniszczenia
Bohater może uczyć się zaklęć Magii Zniszczenia trzeciego poziomu. Magia Zniszczenia staje się skuteczniejsza w działaniu.
Mistrz Błyskawic
Zaklęciom Błyskawica i Łańcuch Błyskawic towarzyszy dodatkowe działanie w postaci ogłuszenia (tylko w przypadku pierwszego celu).

Atrybuty

Wulfstan

   

20

Bibliografia

Wulfstan należy do krasnoludzkiego klanu Zimowej Wichury; jest silny i zahartowany w ekstremalnych warunkach krasnoludzkich gór (niewielu krasnoludów opuszcza swe odziemne miasta). Jego podróże po świecie usposobiły go przyjaźnie do innych ras, przez co konserwatyści twierdzą, iż jest on nieczysty. Wprawiwszy kilkakroć króla w zakłopotanie swym bezpośrednim językiem i mało dyplomatycznymi osądami, został w gruncie rzeczy wygnany na granicę, gdzie jest teraz przywódcą ważnego garnizonu.

Specjalność

Strażnik Graniczny
Bohater otrzymuje +1 do obrony za każde dwa zdobyte przez niego poziomy,jeśli walka toczy się o dzień drogi od posiadanego miasta.

Umiejętności

Znajomość run- pozwala umieszczać w walce magiczne runy 1-2 kręgu na własnych jednostkach, dając im czasowo nowe właściwości i  zdolności bojowe.
Logistyka
Zasięg ruchu bohatera na lądzie jest większy o 10%.
ZnajdowanieDrogi
Ograniczenie zasięgu ruchu wynikające z podróżowania po bezdrożach jest mniejsze o 50%.

Oznaczenia
 - atak   - wiedza  - obrona    - siła czarów  mana

Opracowano na podstawie kompedium HommV v 2.1

Komentarze
Alaryk_93 dnia 22 grudzień 2007 o 20:04
Świetne.
Ilidan Stromage dnia 23 grudzień 2007 o 17:31
dobre smiley
popek dnia 24 grudzień 2007 o 18:26
Trochę dziwne... tylko trzech bohaterów specjalizujących się w jednostkach...
golan95 dnia 27 grudzień 2007 o 22:53
dokładnie to pięciu smiley
Robik15 dnia 28 grudzień 2007 o 16:47
Fajne
Crack Hack dnia 29 grudzień 2007 o 10:01
brand wymiata!
Czarci pomiot dnia 26 marzec 2008 o 22:37
Ale grube są te krasnoludy
Huor Ringeril dnia 15 kwiecień 2008 o 13:33
nie grube tylko krępe
Pao Kai dnia 01 maj 2008 o 23:28
Helmar jest świetny
rafmat dnia 07 maj 2008 o 18:23
dla mnie jest najlepszy wulfstan i rolf
hohland dnia 28 maj 2008 o 12:24
Helmar i rolf wymiatają
Michal Pandemoniusz1983@v dnia 01 czerwiec 2008 o 19:51
Wulfstan super jest smiley
lowca11 dnia 10 czerwiec 2008 o 19:45
helmar rządzi
bos778 dnia 12 czerwiec 2008 o 10:00
Nie wiem z kim się zgodzić. smiley ale lowca11 ma racje
mysza dnia 24 czerwiec 2008 o 20:10
Inga ma dziwny wygląd,za to wulfstan aż razi entuzjazmem
Arkadiusss dnia 12 lipiec 2008 o 12:18
mi sie zdaje czy jest dwoje bohaterów o nazwie Rolf?? ^^ xD smiley smiley smiley smiley smiley
Krzyzowiec5 dnia 07 sierpień 2008 o 15:16
Jednostki świetne smiley
Krzyzowiec5 dnia 07 sierpień 2008 o 15:18
ale i bohaterzy bardzo dobrzy
widmo strachu dnia 19 sierpień 2008 o 20:20
Rolf jest niezły smiley smiley smiley smiley
tata659 dnia 31 sierpień 2008 o 16:48
Hrathen dnia 26 październik 2008 o 09:29
Czy ktoś może wie jakie musi mieć bohater fortecy talenty i zdolności żeby zdobyć najpotężniejszą zdolność?????
Arantir i Sandro dnia 07 listopad 2008 o 21:54
Nie ma Henigula smiley
Naga Queen dnia 28 listopad 2008 o 17:11
jacyś mało urodziwi ci krasnoludowie
Arantir i Sandro dnia 16 grudzień 2008 o 20:29
Helmar jest naj mocniejszy! Nawet troche przesadzony
Milandia dnia 17 styczeń 2009 o 19:27
popieram Nagę Queen. Wszystko przez makijaż, ale nieźli są to trzeba im przyznać
gruby9314 dnia 21 marzec 2009 o 16:05
Helmar Ingvar dla mnie najmocniejsi
rafmat dnia 10 kwiecień 2009 o 09:10
Rolf fajny
Jarling dnia 17 czerwiec 2009 o 08:42
Erling i basta. smiley
Penelopa132 dnia 17 czerwiec 2009 o 12:30
Erling jest super i Wulfstan
Nebiros Wielki dnia 21 lipiec 2009 o 15:26
Erling Super
kacper66 dnia 18 wrzesień 2009 o 20:23
szkoda że specjalistką od jeżdżców jest kobieta ale to i tak jest suuuuuuuper
wilk111 dnia 22 listopad 2009 o 13:01
Erling jest super
kuba1111 dnia 31 styczeń 2010 o 09:00
kogoś tu brakuje o hengwula
bezio123 dnia 22 lipiec 2010 o 16:20
Karli najlepszy. smiley
findan444 dnia 27 lipiec 2010 o 21:19
BRAND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Wielki Krasnolud dnia 13 sierpień 2010 o 11:21
popieram przedmówce BRAND RZĄDZI!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 50% [7 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 43% [6 Głosów]
Dobre Dobre 7% [1 Głos]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry