Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Kuźnia Przeznaczenia - magia runiczna

Magia runniczna 
w Heroes of Might and Magic V: "Kuźnia przeznaczenia". 

 

Runy Berserkera

Działanie

 Oddział wykona dwa razy atak w zwarciu zamiast jednego na tym samym celu przy najbliższym ataku (przynajmniej jedna
sprzymierzona istota z tego sprzymierzonego oddziału musi zostać zabita, nim ta runa może zostać na nim położona).
Efekt jest aktywny do następnego ataku w walce wręcz. Jeśli wrogi oddział zostanie pokonany przy pierwszym ataku wtedy efektutrzymuje się nadal.
 błogosławieństwo

Poziom 1

Koszt: 1   

Runy Szarży

Działanie

  Prędkość istoty zwiększa się o 100% aż do końca następnej tury.
 błogosławieństwo

Poziom 1

Koszt: 1    

Runy Egzorcyzmów

Działanie

  Rozprasza wszystkie negatywne efekty czarów nałożonych na istotę (tylko te, które mogą zostać rozproszone).
Klątwy poziomów 1-3 Magii Mroku zostaną rozproszone, jak również inne negatywne efekty (np. efekt wynikający z umiejętności Mistrz Ognia). "Trucizna" nie zostanie usunięta.
 błogosławieństwo

Poziom 2

Koszt: 1     

Runy Magicznej Kontroli

Działanie

Istota będzie mieć szansę podczas ataku ukraść jeden losowo wybrany, pozytywny efekt czaru od jednostki wroga.
Przy następnym ataku (w walce wręcz lub na dystans) jednostka ukradnie losowe błogosławieństwo celowi ataku (nawet
Odporność na Magię). Jeśli oddział nie ma żadnego zaklęcia aktywnego runa zostaje zmarnowana.
 błogosławieństwo

Poziom 2

Koszt: 1      

Runy Odporności na Żywioły

Działanie

  Istota zyskuje odporność na dwa losowo generowane żywioły aż do końca walki.
Za każdym razem kiedy runa jest aktywowana na oddziale, dwa nowe żywioły są losowo wybierane.
błogosławieństwo

Poziom 3

Koszt: 1   

Runy Nietykalności

Działanie

Istota na jedną turę zyskuje odporność.

błogosławieństwo

Poziom 3

Koszt: 1      

Runy Zmartwychwstania

Działanie

Wskrzesza 40% zabitych istot w oddziale.

 Wskrzeszenie

Poziom 4

Koszt: 1   1   

Runy Piorunowładne

Działanie

Wybrane jednostki będą miał szansę wywołać jeden raz efekt Piorunowładny podczas ataku (wroga istota utraci swą inicjatywę).Runa jest aktywna do czasu wywołania efektu Piorunowładnego.  Efekt może pojawić się przy ataku lub przy kontrataku, a szansa może być wzmocniona Szczęściem Żołnierza.
błogosławieństwo

Poziom 4

Koszt: 1   1

Runy Szału Bojowego

Działanie

 Istota będzie mieć szansę na wykonanie pojedynczego ataku w walce w zwarciu przeciwko wszystkim pobliskim wrogom (brakkontrataku).
Przy następnym ataku wręcz jednostka zaatakuje wszystkie wrogie oddziały z nią sąsiadujące, a te nie wykonają kontrataku (tak jak w przypadku Hydry Głębinowej i zdolności atak sześcioma głowami). Jeśli jednostka ma aktywną Runę Berserkera, jednostka wykona ten atak dwukrotnie.
błogosławieństwo

Poziom 5

Koszt: 1   1

Runy Smoczej Siły

Działanie

Istota zyskuje +100% do obrony, +100% do ataku i +50% odporności na magię na jedną kolejkę (nie działa na Smoki).Bazowe wartości Atak i Obrona oddziału zostają podwojone (bez bonusów wynikających z zaklęc, artefaktów, bohatera czy innyc). Na przykład, oddział Niedźwiedzich Jeźdźców zawsze otrzyma bonus +5 do Ataku i +10 do Obrony bez względu na aktualną wartość cechy.
błogosławieństwo

Poziom 5

Koszt: 1   1

Opracowano na podstawie kompedium HommV v 2.1

Komentarze
Ilidan Stromage dnia 23 grudzień 2007 o 17:36
dobre są te runy zwłaszcza Runy Smoczej Siły,Runy Szału Bojowego,Runy Zmartwychwstania,Runy Berserkera
Kakashi dnia 24 grudzień 2007 o 13:12
wszystkie dobre
popek dnia 24 grudzień 2007 o 18:18
A na jakiej zasadzie to działa ? Będzie trzeba zdobywać runy czy od razu się będzie miało wszystkie i w ogóle o co z tym chodzi ?
Crack Hack dnia 29 grudzień 2007 o 21:30
popek runy jak zaklecia w gildii czy jakos tak nie pamietam pierwszy krag to tam 3 runki i tak dalej..
sasuke65 dnia 30 grudzień 2007 o 19:53
[podobne do z homm 4 chaosu
Szalas22 dnia 10 styczeń 2008 o 20:26
A przyspieszenie to pies? Bez niej smok magmy jest bezużyteczny prawie.
Snarski dnia 20 marzec 2008 o 14:13
runy wymiatają!smiley
Czarci pomiot dnia 26 marzec 2008 o 22:35
Nie lubię zdolności, ale lubię runy. Tylko szkoda, że trzeba zużywać zasoby, anie manę.
pawel_nn dnia 27 marzec 2008 o 20:12
w jaki sposób można skorzystać z tych run? mam dużo zasobów a mogę użyć tylko runy szarża i runy odporności na żywioły. Powiedzcie o co to chodzi?
hohland dnia 28 maj 2008 o 12:32
nad paskiem inis=cajtywy jednosyel maszv runu do wybory ŚELPY JESTEŚ CZY CO ?
Azure Dragon dnia 13 lipiec 2008 o 13:31
Jak dla mnie to dobrze że zużywa się zasoby a nie manę, bo jak podczas bitwy mojemu bohaterowi zabrakło many to dalej mógł korzystać z run
Krzysztofek dnia 05 wrzesień 2008 o 15:27
Dzięki runom krasnoludy staja sie jeszcze groźniejsze np. smok ma niby mało ruchu a dasz mu runę i juz moze prawie po całej planszy przejść a wiele to nie kosztuje tylko szkoda że wszystkich nie można meć smiley
widmo strachu dnia 16 wrzesień 2008 o 16:39
Zaje fajne
Stonn dnia 09 marzec 2009 o 08:31
Fakt wszystkie fajne bo to jakby zastapuje magie z tym ze bohater nie traci inicjatywy. Mogli jeszcze 2 czy 3 wymyslic bo troche ich malo.
Gotai 44 dnia 20 maj 2009 o 10:17
Dobre są te Runy ale o ile dobrze widziałem traci się przy nich zasoby
Arantir i Sandro dnia 31 lipiec 2009 o 22:40
Dla mnie najlepsze są runy bersekera, runy szarży, runy zmarchwystanie i runy szału bojowego
Mucha141414 dnia 18 maj 2010 o 11:11
Czy wie ktoś jak zdobyć wszystkie runy . Mam esperancką znajomość run kaplice run na 3 poziomie .
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 73% [11 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 27% [4 Głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry