Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Tribes of the East - Orkowie - hero skills





Umiejętności bohaterów z miasta Twierdza w Heroes of Might and Magic V: "Dzikie Hordy".

 Umiejętności bohaterów Twierdzy
w Heroes of Might and Magic V: "Tribes of the East".

Krwiopijca

Działanie

Bohaterowie

Każdy zabity żołnierz wroga (również przyzwany na pole bitwy) zwiększa Atak istot w jego armii o 1, cokażde sześć poziomów zdobytych przez bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.

Współczynnik Ataku zwiększa się o Poziom_Bohatera/6 zaokrąglone w górę.

 

Członek Starszyzny

Działanie

Bohaterowie

   Siepacze, Oprawcy i Hersztowie w armii bohatera otrzymują +1 do Ataku i Obrony co dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.

 

Wojenny przywódca

Działanie

Bohaterowie

  Wódz WojennyWszystkie okrzyki bitewne zużywają mniej many i dają więcej punktów szału w zależności od poziomubohatera.
Koszt Okrzyków Bojowych jest zmniejszony o 1+Poziom_Bohatera/4, zaokrąglając w dół i może byćzerowy (np. Zew Krwi dla bohatera na poziomie 16). Dodatkowe punkty szału wynikające z Okrzykówzwiększone są w zależności od poziomu bohatera.

  

Treser Wiwern

Działanie

Bohaterowie

    Wiwerny, Jadowite Wiwerny i Pao Kai w armii bohatera otrzymują +2 punkty życia co poziom bohatera,poczynając od poziomu pierwszego.  Shak'Karukat. Liczba Punktów Życia zwiększa się o 2*Poziom_Bohatera-1.

  

Dowódca Centaurów

Działanie

Bohaterowie

 Centaury, Centaury Koczownicy i Centaury Grasanci w armii bohatera otrzymują +1 do Ataku i Obrony oraz +1% do początkowej inicjatywy co każde dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.

  

Łowca demonów

Działanie

Bohaterowie

Jeśli pośród żołnierzy znajdują się demony, istoty w armii bohatera szybciej osiągną Krwawy Szał.

Za każdym razem kiedy zdobywane są Punkty Szału ich liczba zwiększana jest o 10+2*Poziom_Bohatera.

  

Agresor

Działanie

Bohaterowie

Bohater potrafi wykonać jeden specjalny atak wręcz na początku bitwy. Ponadto, wszystkie ataki bohatera zadają o 5% więcej obrażeń za każdy poziom bohatera.

Bohater zaczyna walkę z GB równą 1, co daje mu możliwość wykonania akcji ale tylko ataku bezpośredniego. Obrażenia pierwszego ataku obliczane są standardowo, zaokrąglane w dół, a następnie mnożone przez (1+0.05*Poziom_Bohatera), a wynik jest zaokrąglany.

  

Król Goblinów

Działanie

Bohaterowie

Ilość goblinów w armii bohatera zwiększa się co tydzień o ilość równą poziomowi bohatera. Dołączające gobliny nie zostaną ulepszone chyba, że takowe są już w armii, a wszystkie ulepszone gobliny będąGoblińskimi Sidlarzami. Ponadto, szansa, że gobliny zdradzą bohatera zmniejszy się o 1% co poziom bohatera.

Goblińska zdolność Zdrada zostaje zmodyfikowana dla sojuszniczych i dla wrogich jednostek. Na przykład, po osiągnięciu poziomu 20, sojusznicze Gobliny zdradzą dopiero po utracie 90% początkowegostanu oddziału (Współczynnik Zdrady jest równy 30%-20%=10%), a wrogie Gobliny zdradzą już po stracie50% początkowego stanu oddziału (30%+20%=50%).

  

Ponury Wojownik

Działanie

Bohaterowie

  Wojownicy, Rębacze i Podżegacze w armii bohatera otrzymują +1 do Ataku i Obrony co dwa poziomy
bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.

  

Tropiciel

Działanie

Bohaterowie

   Zwiększa ilość punktów ruchu bohatera o 1% co trzy poziomy doświadczenia. Zmniejsza kary do ruchu po trudnym terenie o 2% za każdy poziom bohatera.

  


Komentarze
huragan dnia 13 grudzień 2007 o 17:34
niezłe zestawienie
Asha dnia 28 grudzień 2007 o 13:49
Najs muw
trawis_1 dnia 18 styczeń 2008 o 18:36
SUPER BRAK SŁÓW
Kaktus clon dnia 24 styczeń 2008 o 23:13
ładne rzeczy
Polu11 dnia 07 luty 2008 o 16:35
Najlepszy krol goblinow smiley
Fanatyk dnia 27 luty 2008 o 19:54
ja wole agresor
rudymenko dnia 03 marzec 2008 o 12:24
i gitsmileysmiley
hohland dnia 12 sierpień 2008 o 12:42
wow
tata659 dnia 07 wrzesień 2008 o 15:40
tata659 dnia 20 wrzesień 2008 o 12:40
WojteX96 dnia 31 październik 2008 o 18:55
Agresor i przywódca Centaurów smiley
Arantir i Sandro dnia 12 grudzień 2008 o 20:21
Wokene przywudcwo najlepsze!!!
Vela dnia 29 grudzień 2008 o 14:00
Przydało by się drzewko jak w innych rasach smiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 88% [7 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 13% [1 Głos]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry