Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Tribes of the East - Orkowie - Bohaterowie





Bohaterowie z miasta Twierdza w Heroes of Might and Magic V: "Dzikie Hordy".

 

Atrybuty

Garuna 

    .

1

10

Specjalność

Krwiopijca
Każdy zabity żołnierz wroga (również przyzwany na pole bitwy) zwiększa Atakistot w jego armii o 1, co każde sześć poziomów zdobytych przez bohatera,poczynając od poziomu pierwszego..

Umiejętności

Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając im odpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do 50% otrzymanych obrażeń.
Łucznictwo -liczba ran zadawanych przez oddziały bohatera w walce na dystans zwiększa się o 20%.
  Podstawowy Atak- liczba ran zadawanych przez twoje oddziały wwalce bezpośredniej zwiększa się o 5%.

 

Atrybuty

Gorshak

  

1

10

Specjalność

Członek Starszyzny
Siepacze, Oprawcy i Hersztowie w armii bohatera otrzymują +1 do Ataku i Obrony co dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.

Umiejętności

Lepszy Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie drugiego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do60% otrzymanych obrażeń.

Potężny Cios
Łączy bohatera z wybraną jednostką z jego armii.Za każdym razem, gdy jednostka ta atakuje,bohater zaatakuje ten sam cel. Siła atakubohatera jest wyższa o 3 jego poziomy i madodatkową szansę na trafienie krytyczne.

Atrybuty

Gotai (bohater w kampani)

  

1

10

Specjalność

Wódz Wojenny
Wszystkie okrzyki bitewne zużywają mniej many i dają więcej punktów szału w zależności od poziomu bohatera.

Umiejętności

Lepszy Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala
jednostkom Twierdzy na uzyskanie drugiego
poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do60% otrzymanych obrażeń.

Krzyk
Użycie Okrzyków Bojowych przyspiesza następnąturę bohatera o 10%.

Czary i machiny wojenne

     zobacz  -Okrzyki wojenne

Atrybuty

Haggash

  

1

10

Specjalność

Dowódca Centaurów
Centaury, Centaury Koczownicy i Centaury Grasanci w armii bohatera otrzymują
+1 do Ataku i Obrony oraz +1% do początkowej inicjatywy co każde dwa
poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.

Umiejętności

  Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając im odpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do 50% otrzymanych obrażeń.
Pamięć Naszej Krwi
Wszystkie jednostki w armii Barbarzyńcy otrzymują od 50 do 100 punktów Szału na początku walki.
  Podstawowy Atak- liczba ran zadawanych przez twoje oddziały w walce bezpośredniej zwiększa się o 5%.

Atrybuty

Kilghan

  

1

10

Specjalność

Król Goblinów
Ilość goblinów w armii bohatera zwiększa się co tydzień o ilość równą poziomowi bohatera. Dołączające gobliny nie zostaną ulepszone chyba, że takowe są już w armii, a wszystkie ulepszone gobliny będą Goblińskimi Sidlarzami. Ponadto, szansa, że gobliny zdradzą bohatera zmniejszy się o 1% co poziom bohatera.

Umiejętności

 

Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do50% otrzymanych obrażeń.

Werbunek -zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń poziomów 1-ego, 2-ego i 3-ego odpowiednio o 3, 2 i 1. Aby przyrost ten miał miejsce, bohater musi znajdować się w sojuszniczym mieście w ostatnim dniu tygodnia.
Dowodzenie -zwiększa morale wszystkich stworzeń w armii bohatera o 1.   

Atrybuty

Kragh

  

1

10

Specjalność

Agresor
Bohater potrafi wykonać jeden specjalny atak wręcz na początku bitwy. Ponadto, wszystkie ataki bohatera zadają o 5% więcej obrażeń za każdy poziom bohatera.

Umiejętności

 

Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do50% otrzymanych obrażeń.

Podstawowy Atak- liczba ran zadawanych przez twoje oddziały wwalce bezpośredniej zwiększa się o 5%.
Szał Bitewny -minimalna i maksymalna liczba ran, jakie mogą zadać stworzenia znajdujące się pod kontrolą bohatera, zwiększa się o 1. Jest to szczególnie efektywne w przypadku armii składających się ze stworzeń niskiego poziomu.

Atrybuty

Kujin (bohater w kampani)

  

1

10

Specjalność

Demon Hunter
Jeśli jakikolwiek demon jest w armii przeciwnej, stworzenia z armii bohatera dostają demoniczną furię o wiele szybciej.

Umiejętności

 

Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do50% otrzymanych obrażeń.

Pamięć Naszej Krwi
Wszystkie jednostki w armii Barbarzyńcy otrzymują od 50 do 100 punktów Szału na początku walki.
Podstawowy okrzyk -użyucie aktywnej umiejętności z Okrzyków woennych zmiejsza czas oczekiwania na następy ruch o 10%.

Czary i machiny wojenne

       

Atrybuty

Kunyak

  

1

10

Specjalność

Ostrze Khan -Slayeris, Executioneris i Chieftaini w armii bohatera dostają +1 do swojego ataku i obrony na każde 4 lvl bohatera, zaczynając od pierwszego lvlu.

Umiejętności

Lepszy Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala
jednostkom Twierdzy na uzyskanie drugiego
poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do60% otrzymanych obrażeń.

Potęzne uderzenie -łaczy bohatera z dowolną jednostką w armii. Za każdym razem kiedy dane stworzenie przypuszca atak, bohater uderza ten sam cel Atak bohatera jest 3 poziomu większy niż zwykle oraz ma dodatkową szanse na trafienie krytyczne. 

Atrybuty

Gorshak

  

1

10

Specjalność

  Krwiopijca
Każdy zabity żołnierz wroga (również przyzwany na pole bitwy) zwiększa Atakistot w jego armii o 1, co każde sześć poziomów zdobytych przez bohatera,poczynając od poziomu pierwszego..

Umiejętności

 

Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do50% otrzymanych obrażeń.

Podstawowy Atak- liczba ran zadawanych przez twoje oddziały wwalce bezpośredniej zwiększa się o 5%.
  Dowodzenie -zwiększa morale wszystkich stworzeń w armii bohatera o 1.   . 

Atrybuty

Shak'Karukat

  

1

10

Specjalność

  Treser Wiwern
Wiwerny, Jadowite Wiwerny i Pao Kai w armii bohatera otrzymują +2 punkty
życia co poziom bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.. 

Umiejętności

 

Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do50% otrzymanych obrażeń.

Obrona -zmniejsza o 10% obrażenia, jakie twoje oddziały
mogą otrzymać w czasie bezpośredniej walki.
  Potężne uderzenie -łaczy bohatera z dowolną jednostką w armii. Za każdym razem kiedy dane stworzenie przypuszca atak, bohater uderza ten sam cel Atak bohater jest 3 poziomu większy niż zwykle oraz ma dodatkową szanse na trafienie krytyczne. 

 

Atrybuty

Telsek

  

1

10

Specjalność

  Ponury Wojownik
Wojownicy, Rębacze i Podżegacze w armii bohatera otrzymują +1 do Ataku i
Obrony co dwa poziomy bohatera, poczynając od poziomu pierwszego.

Umiejętności

 

Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do50% otrzymanych obrażeń.

  Machiny Wojenne -zwiększona zostaje skuteczność działania i liczba punktów życia machin wojennych. Zwiększa się atak, obrona i liczba zadawanych obrażeń przez Balistę. Zwiększa się liczba zadawanych obrażeń przez Katapultę, jak również otrzymuje ona 30% szans na trafienie. Zwiększa się moc leczenia Namiotu Medyka. Wóz z Amunicją zwiększa atak jednostek używających broni miotanej w armii bohatera o 1.
Siła Ponad Magią
Zmniejsza Siłę Czarów przeciwnika w czasie walkiproporcjonalnie do Siły Czarów Barbarzyńcy.

Atrybuty

Urghat

  

1

10

Specjalność

 Tropiciel
Zwiększa ilość punktów ruchu bohatera o 1% co trzy poziomy doświadczenia. Zmniejsza kary do ruchu po trudnym terenie o 2% za każdy poziom bohatera.

Umiejętności

Szał Krwi
Unikalny talent rasowy Barbarzyńcy. Pozwala jednostkom Twierdzy na uzyskanie pierwszego poziomu Krwawego Szału w czasie bitwy, dając imodpowiednie premie. Punkty Szału absorbują do50% otrzymanych obrażeń.

Logistyka -zasięg ruchu bohatera na lądzie jest większy o 10%.
  Znajdowanie Drogi -ograniczenie zasięgu ruchu wynikające z podróżowania po bezdrożach jest mniejsze o 50%.

Oznaczenia
 - atak   - wiedza  - obrona    - siła czarów  mana


Komentarze
Ilidan Stromage dnia 12 grudzień 2007 o 19:24
fajni są dla mnie najlepszy Gorshak
huragan dnia 13 grudzień 2007 o 17:33
dlaczego Gorshak występuje tutaj 2 razy i do tego ma odmienne umiejętności, a poza tym ten bohater w mojej wersji gry nazywa się Quroq i ma umiejętności tego Gorshaka wymienionego drugiego z kolei, czyżby błąd na stronie, czy odmienna wersja gry?
jareQ dnia 13 grudzień 2007 o 22:20
Dzięki za info huragan już poprawione smiley
Filip dnia 14 grudzień 2007 o 15:06
dla mnie najlepszy Shak'Karukat smiley
ciacho dnia 15 grudzień 2007 o 08:47
dla mnie jest najlepszy Shak'Karukat ale kazdy ma swoje zdanie
Lady Ninde dnia 17 grudzień 2007 o 18:35
A dla mnie Haggash. No i co? Każdy ma swoje zdanie.
Crack Hack dnia 19 grudzień 2007 o 19:40
Wszyscy podobni orkow sa cacy..jednak reszta jakas nijaka.to powinny byc bestie siejace groze.cos jak uruk hai albo inne bestie.ci tu tylko niektorzy sa prawdziwymi barbarzyncami z krwi i kosci
adamos112 dnia 25 grudzień 2007 o 16:17
fane i kul
Aisha_94 dnia 28 grudzień 2007 o 11:20
Dla mnie fajnym bohaterem jest Kujin
Asha dnia 28 grudzień 2007 o 13:48
Kujin chodzi nago
golan95 dnia 30 grudzień 2007 o 22:43
zgadzam sie ciutez crck hackiem... opis tych stworzeń "krew demonów w ludzkich ciałach" (wiem że sie powtarzam ale ten tekst cały czas mnie rusza)... to powinny byc orki!!! a nie półorki!!!
Maho dnia 01 styczeń 2008 o 19:57
Telsek jest bardzo dobrym bohaterem dzięki zdolności "Siła ponad magią" która zrównuje siłę czarów przeciwnika do siły czarów barbarzyńcy. smiley
golan95 dnia 17 styczeń 2008 o 21:21
dla mnie najlepszy jest ten od tych goblinów
KaM13 dnia 20 styczeń 2008 o 20:23
według mnie najlepsi to Gotai i Kujin smiley smiley smiley smiley
Kaktus clon dnia 24 styczeń 2008 o 23:04
Herosi spox, nie mogę się doczekać aż dorwe gierke w łapska, smiley tylko czemu zbroje niektórych kojarzą mi się z samurajami z japoni smiley
Sylana dnia 30 styczeń 2008 o 13:39
HEJ! Nie wiem czy ktoś zwrócił na to uwagę, ale nikt nie specjalizuje się w szamanach!!! smiley
Crack Hack dnia 08 luty 2008 o 20:58
nie to maly bug
niech to kto tlumaczyl nazwy tych orkow sidlarz goblinski lol tlumaczenie na 1+
turkuc_t dnia 29 luty 2008 o 19:45
Gotai i Kilghan wymiatają
bar23 dnia 08 marzec 2008 o 16:43
Gram orkami w 2 kampani i nie wiem jakie mają zdolności ,wie ktoś gdzie można znaleść kola umiejętności co dzikich chord??smiley
goblin dnia 14 marzec 2008 o 17:24
gotaj chaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
goblin dnia 14 marzec 2008 o 17:26
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii KUNYAKsmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
Czarci pomiot dnia 20 marzec 2008 o 19:46
Superkowesmileysmileysmiley
Huor Ringeril dnia 15 kwiecień 2008 o 13:35
Kragh wygląda jak ogr w wfrp
Mroczny_Kaplan dnia 20 czerwiec 2008 o 08:57
Kragh rządzi smiley
serafin dnia 14 lipiec 2008 o 16:39
Quroq Rządzi!!!!!!!
Ossir dnia 29 lipiec 2008 o 17:04
Gorshak jest najlepszy!!!
Send dnia 29 sierpień 2008 o 19:18
to nie Gorshak tylko Quroq pomylili sie. Jak sie dobrze przypatrzycie to jest 2 o tym samym imieniu, ten 2 to wlasnie Quroq smiley
Aslan dnia 21 wrzesień 2008 o 20:04
Najlepszy jest Gotai.
wojtys34 dnia 03 październik 2008 o 13:12
A ja lubię Kuijn Gotai Kunyaka i Quorka
jacham dnia 02 listopad 2008 o 11:34
najlepszy jest gotai
Arantir i Sandro dnia 07 listopad 2008 o 19:36
to są błendy!! smiley
Kunyak ma takom twarz jak pierwszy gorshak a ten drugi gorshak do Qurok bohater z kampani o czym mówili innni
Arantir i Sandro dnia 07 listopad 2008 o 19:39
a tak wogule to ja najbardziej lubie Gotaja z nim zanim toszłem do połowy bitwy już miałem wszystkie poziomy szału smiley smiley smiley smiley smiley smiley !!!!!!!
AGRAEL3 dnia 30 grudzień 2008 o 19:12
Kragh fajny
Duren156 dnia 27 styczeń 2009 o 00:19
Arantir ja mam taka twarz jak Kuniak na stronce- najbardziej go lubie przypomina Juzefa Piulsuckiego(w tym ze dal wolnosc orkom jak piulsucki nam).


A TAK TO KAZDYM BOHATEREM MOGE GRAC!!
kacper66 dnia 22 luty 2009 o 09:31
CO TO JEST DO HOLERY ???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TYLKO Gorshak JEST NORMALNY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
patyczak dnia 07 marzec 2009 o 10:22
gotai jest the best
rafmat dnia 18 marzec 2009 o 19:08
gotai najlepszy
Penelopa132 dnia 17 czerwiec 2009 o 12:57
Lubię Gotai'a i Kujin.
zielny serafin z dzungli dnia 20 sierpień 2009 o 22:23
Nie wiem czemu ale najbardziej lubię Urgath
kuba1111 dnia 28 styczeń 2010 o 13:29
ten 2 gorshak to w mojej wersi to jest Quroq
kuba1111 dnia 28 styczeń 2010 o 13:33
nie tylko gotaj jest naj lepsz
kuba1111 dnia 29 styczeń 2010 o 09:40
Fiend dnia 21 luty 2010 o 19:49
Najlepsi są Gotai (którym właśnie kończe kampanie),Quroq który dał orkom nadzieje na uwolnienie swojich braci i oczywiście Kunyak legenda najsilniejszy ork który wyzwolił siebie i swoijich braci wraz z Batu.A tak to Telseka zawsze wybieram ma dużowojowników a oni są silni i w dodatku daje im do ataku.
maksimus dnia 12 marzec 2010 o 20:07
Gorshak i Kunyak są najlepsi
Lord_Mergoth dnia 02 kwiecień 2010 o 13:28
Shak'Karukat ma silnego builda, Moim zdaniem jest najlepszy
sandro99-00 dnia 07 maj 2010 o 21:52
Shak'Karukat żądzi i i tak jest silniejszy od Gotaia i Quroga oraz Kujin razem wzięte!
bezio123 dnia 22 lipiec 2010 o 16:15
Mam pytanie. Czy ktoś wie dlaczego Gorshak występuje tutaj dwa razy tylko z innymi statystykami? smiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 72% [13 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 28% [5 Głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry