Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Bohaterowie - Chaos

CHAOS

                                                             CZAROWNICY                                                             

 



Ajwar

Ajwar nigdy nie lubił długich wędrówek i krwawych bitew, więc zamiast tego zajął się magią. Obecnie potrafi zniszczyć przeciwnika z ogromnej odległości. Według niego jest to najlepsza metoda walki, szczególnie jeśli wróg niczego się nie spodziewa.

Charzir

Charzir jest młodym ifritem, który ma tak wielkie zamiłowanie do czynienia chaosu, że nawet pośród swoich uważany jest za porywczego i nieokiełznanego. Uwielbia ryzyko i czasami stawia na szali nawet własne życie. Charzira nie podnieca zwycięstwo lecz te kilka chwil niepewności.

 

Darkstorm

Darkstorm wielokrotnie udowodnił, że każdego kto stanie mu na drodze czekać będzie szybki koniec. W nowym świecie jest równie potężny i niebezpieczny a wieści o nim roznoszą się niczym czarne chmury przed sztormem.

Uvodd

W młodości Uvodd pływał po wielu morzach na pokładzie okrętu pirackiego, chroniąc go za pomocą swej niszczycielskiej magicznej mocy. Jednak fala przypływu zatopiła statek, a i Uvodd był bliski utonięcia. Udało mu się jednak pokonać sztorm w ten sam sposób, w jaki pokonywał swych wrogów – wytrwałością.

 

Iboz

Iboz jest często nazywany „Czarnoksiężnikiem wojowników”, ponieważ potrafi się świetnie dogadać ze zwykłym żołdakiem. Poza tym dobrze jest mieć siebie kogoś o takiej mocy. Często podążają za nim najemnicy, gdyż Iboz zawsze staje po stronie tego, kto ma największe szanse na zwycięstwo.

  

Jeddite 

Niektórzy czarnoksiężnicy lubią destrukcję, ale Jeddite jest wręcz jej wyznawcą. To ponury fanatyk, który za cel wziął sobie całkowite zniszczenie wszechświata. Nikt nie wie, skąd wziął się u niego tak szalony zamysł, ale nikt też nie potrafi go przekonać, by z niego zrezygnował.

 

Kaspar

Kaspar spędził kilka lat w więzieniu za podszywanie się pod szlachcica i zaciągniecie długów na łączną sumę ponad 100000 sztuk złota. Kiedy przebywał w kazamatach, nauczył się podstaw magii od pewnego starego, bezimiennego czarownika. Gdy trzęsienie ziemi skruszyło mury jego celi, Kaspar uciekł przez najbliższy portal do nowego świata..

Maddox 

Wypadałoby powiedzieć kilka słów na temat pracowitości minotaurów. Maddox był kowalem, a jego przeznaczeniem było kucie toporów. Zamiast jednak zaakceptować swój los, nocami uczył się magii, aż był w tym tak dobry, że opuścił kuźnię i wybrał żywot awanturnika.

 

Mastero 

Mastero zawsze stara się iść po linii najmniejszego oporu, dlatego zwykle ma przy sobie paru służących, którzy pracują zamiast niego. Jeśli tylko może, wysługuje się innymi. Znany jest z tego, że nawet w czasie walki czeka aż inni osłabią wroga, po czym sam atakuje i zbiera wszystkie laury.

 

Norzok 

Norzok zakochał się w morzu gdy tylko zobaczył je po raz pierwszy. Kiedy zaś zobaczył pierwszy huragan, zaczął marzyć o tym, by pewnego dnia móc je kontrolować. Marzenie to doprowadziło do tego, że porwał pewnego czarnoksiężnika i więził go przez kilka lat, zmuszając nieszczęśnika, by nauczył go magii. Ale nawet teraz Norzok nie jest do końca zadowolony.

 

Ritzil 

Gdy Ritzil uciekł za młodu ze swego plemienia, został znaleziony i wychowany przez sadystycznego ogrzego maga. Ritzil zawsze był skory do psot, ale czas spędzony z ogrem sprawił, że stał się okrutny i na tyle twórczy, by z połączyć magię i chęć mordu w nową, zabójczą sztukę.

 

Xyron

Xyron uważał że Kreeganie zbyt często przegrywają, więc przekonał pozostałych Ifritów, by zerwali sojusz z demonami. Teraz jego ludzie mają więcej wolności niż kiedykolwiek. Mogą puścić wszystko z dymem gdy tylko przyjdzie im na to ochota i nic nie powstrzyma ich przed spaleniem całego świata!

 

Scorage 

Niezależnie od sytuacji czynami Scorage’a rządzą instynkty. Jeśli jest głodny i nie ma pieniędzy, kradnie jedzenie. Jeśli kogoś lub czegoś nie lubi, rusza do ataku. Takie zachowanie sprawia, że ma wielu wrogów, ale Scorage rzadko kiedy pozwala im dłużej pożyć

 

 

 

                                                             CZAROWNICZKI                                                            

  

Aathea 

Dla Aathey nieważne jest czy walczy z dżinnami, ludźmi czy kimś z własnego rodzaju. Każdy przeciwnik liczy się dla niej tak samo. Nie waha się również wykorzystać wszelkich możliwych środków, aby wygrać, gdyż wie że zwycięzcą jest ten, kto przeżyje.



Atella 

Atella jest nie tylko czarodziejką ale i nauczycielką, choć minęło już sporo czasu odkąd miała jakiegoś ucznia. Jest bardzo szanowana w społeczności minotaurów. Wzbudza również strach ponieważ w jakiś sposób potrafi poznać najmroczniejsze sekrety każdej osoby i nie boi się ich ujawnić.

Helice

Helice potrafi poświęcić całe godziny na naukę i kontemplację, aby później wpaść w gwałtowny szał, który potrafi trwać większą część dnia. Jej nieprzewidywalne zachowanie źle wpływa na jej otoczenie, ale nikt nie ma odwagi powiedzieć jej, by odeszła.

 

Isa

Isa uważa, że zbyt wiele lat zmarnowała służąc okrutnemu człowiekowi, który w końcu dał się zabić w bitwie, nic jej nie zostawiając. Obecnie rzadko kiedy odpoczywa, ponieważ chce nadrobić stracony czas i polega już tylko na sobie.

Mayweda

Jakim cudem tak śliczna dziewczyna może być tak niebezpieczna? Mayweda wygląda na piękną i niewinną, niczym księżniczka, która czeka na uratowanie przez mężnego rycerza. Tak naprawdę jednak każdy bohater, który przyjdzie jej na pomoc, musi liczyć się z tym, że raczej wpuści mu pod zbroję jadowitego węża.

 

Mered 

Mered pochodzi ze starego rodu orków, w którym kobiety były plemiennymi szamankami. Dlatego łatwo jej było opanować podstawy magii. Też pewnie zostałaby prostą szamanką, gdyby większość jej plemienia nie zginęła w czasie Rozliczenia. Obecnie chce czegoś więcej, niż tylko iść w ślady swoich prababek. Chce bogactwa i władzy.

  

Nefafareen

Nefafareen jest wiekowa nawet jak na ifrita i uznano ją za pierwszą z tego rodzaju, która porzuciła swe wrodzone moce, aby posługiwać się magią. Wszyscy ifritowie – czarodzieje byli uczniami Nefafareen lub jej wychowanków. Do niedawna, żyła wyłącznie w Sferze Ognia, lecz obecnie z niewiadomych powodów przeniosła się tutaj.

 

Pyrthia

Pyrthia przez wiele dekad służyła potężnemu czarnoksiężnikowi, aby poznać tajemnice jego potęgi. Gdy nauczyła się już wszystkiego, wydała starca jego wrogom i wyruszyła, aby stworzyć swoje własne imperium. Na razie jednak znana jest jedynie jako okrutna bandytka.

Raona

Raona wyrosła w sierocińcu prowadzonym przez mnichów, którzy wprowadzili dzieciom ścisły reżim pracy, nauki, modlitwy, i znowu pracy. Nie było nawet chwili na zabawę. Z tego powodu Raona do dzisiejszego dnia na wszelkie sposoby opiera się wszelkim przejawom ładu i pragnie się wyszumieć.

 

Sephinroth 

Sephinroth była zachwycona, gdy Rozliczenie spowodowało zniszczenie Erathii oraz zakończenie linii rodu Gryphonheart. Przyznaje nawet, że kiedyś próbowała szantażu twierdząc iż sama należy do tego rodu. Szantaż się nie powiódł, gdyż król odmówił zapłaty. Teraz jednak Sephinroth ma przed sobą większe i ważniejsze cele!

 

Yorpix

Yorpix zajęła się magią, ponieważ żaden ork nie chciałby takiej niezależnej samicy. Zresztą i tak sama nie zamierzała wiązać się z jakimś słabeuszem. Mało kto potrafi znieść jej ciągłe obelgi, a teraz, gdy zaczęła władać magią, wielu obawia się jej gwałtownego charakteru.

 


Komentarze
widmo strachu dnia 03 wrzesień 2008 o 17:18
Co to ma być????????????????????????????????????(szczególnie ta Isa) smiley smiley smiley
Gelu8899 dnia 06 listopad 2008 o 13:13
najlepszy darkstorm
KaelBacara dnia 07 wrzesień 2009 o 19:56
Iboz rulez.
niedoceniony dnia 17 wrzesień 2009 o 14:31
Widmo strachu,to orkowie.Nie są ładni,ale groźni.
Animaluki1 dnia 13 marzec 2010 o 23:44
Isa to jest Ork
Rivvel dnia 23 lipiec 2010 o 07:12
Te "świniowate" to orkowie. Te czerwone to Ifrity, te "krowiaste" to Minotaury, a te normalne to oczywiscie ludzie, Widmo strachu, nie nastawiaj sie na nowe rzeczy tak rogato, a wszystkim będzie się zyło lepiej smiley
Pago88 dnia 29 wrzesień 2010 o 09:28
Uvood,Maddox,Charzir tymi postacieami najczęściej gram jak wybieram zamek Chaosu. Charzir ma bardzo fajny opis (lol) Heroes 4 Forever !!!
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 25% [1 Głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 25% [1 Głos]
Słabe Słabe 50% [2 Głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry