Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Umiejętności - Walka




Umiejętności Walki w Heroes of Might and Magic IV.


Zobacz również opis poszczególnych umiejętności:
Informacje Podstawowe
Magia Chaosu | Magia Ładu | Magia Natury | Magia Śmierci
Magia Życia | Szlachectwo | Taktyka | Walka

Poziom: Walka
Umiejętność walki na poziomie podstawowym zwiększa obronę bohatera w walce wręcz i przed ostrzałem do 15. Jest ona wymagana do opanowania walki wręcz, łucznictwa i odporności na magię na poziomie zaawansowanym.
Podstawowy
Umiejętność walki na poziomie zaawansowanym zwiększa obronę bohatera w walce wręcz i przed ostrzałem do 20. Jest ona wymagana do opanowania walki wręcz, łucznictwa i odporności na magię na poziomie mistrzowskim.
Zaawansowany
Umiejętność walki na poziomie eksperckim zwiększa obronę bohatera w walce wręcz i przed ostrzałem do 30. Jest ona wymagana do opanowania walki wręcz, łucznictwa i odporności na magię na poziomie arcymistrzowskim.
Ekspercki
Umiejętność walki na poziomie mistrzowskim zwiększa obronę bohatera w walce wręcz i przed ostrzałem do 40. Jest ona wymagana do opanowania walki wręcz i łucznictwa na poziomie arcymistrzowskim.
Mistrzowski
Umiejętność walki na poziomie arcymistrzowskim zwiększa obronę bohatera w walce wręcz i przed ostrzałem do 60.
Arcymistrzowski


Poziom: Łucznictwo
Łucznictwo na poziomie podstawowym zwiększa atak bohatera z dystansu do 15 i dzieli naturalną obronę celu przez 1,5. Umiejętność ta nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony bohatera.
Podstawowy
Łucznictwo na poziomie zaawansowanym zwiększa atak bohatera z dystansu do 20 i dzieli naturalną obronę celu przez 2. Umiejętność ta nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony bohatera. Bohaterowie posiadający tę zdolność zadają podczas ostrzału pełne obrażenia, nawet jeśli obrońcy są ukryci za murami zamku i przeszkodami.
Zaawansowany
Łucznictwo na poziomie eksperckim zwiększa atak bohatera z dystansu do 30 i dzieli naturalną obronę celu przez 3. Umiejętność ta nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony bohatera. Bohaterowie posiadający tę zdolność zadają podczas ostrzału pełne obrażenia, na każdą odległość i nawet jeśli obrońcy są ukryci za murami zamku lub przeszkodami.
Ekspercki
Łucznictwo na poziomie mistrzowskim zwiększa atak bohatera z dystansu do 40 i dzieli naturalną obronę celu przez 4. Umiejętność ta nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony bohatera. Bohater posiadający tę umiejętność może oddać strzał zanim wróg odpowie kontratakiem i zadaje pełne obrażenia na każdą odległość, nawet jeśli obrońcy są schowani za murami lub przeszkodami.
Mistrzowski
Łucznictwo na poziomie arcymistrzowskim zwiększa atak bohatera z dystansu do 40 i dzieli naturalną obronę celu przez 4. Umiejętność ta nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony bohatera. Bohater posiadający tę umiejętność może oddać strzał zanim wróg odpowie kontratakiem, a potem jeszcze raz i zadaje pełne obrażenia na każdą odległość, nawet jeśli obrońcy są schowani za murami lub przeszkodami.
Arcymistrzowski


Poziom: Odporność na Magię
Odporność na magię na poziomie podstawowym zapewnia bohaterowi 30% odporność na wrogie zaklęcia.
Podstawowy
Odporność na magię na poziomie zaawansowanym zapewnia bohaterowi 50% odporność na wrogie zaklęcia.
Zaawansowany
Odporność na magię na poziomie eksperckim zapewnia bohaterowi 70% odporność na wrogie zaklęcia.
Ekspercki
Odporność na magię na poziomie mistrzowskim zapewnia bohaterowi 80% odporność na wrogie zaklęcia.
Mistrzowski
Odporność na magię na poziomie arcymistrzowskim zapewnia bohaterowi 100% odporność na wrogie zaklęcia.
Arcymistrzowski


Poziom: Walka Wręcz
Walka wręcz na poziomie podstawowym zwiększa atak bohatera w walce wręcz do 15 i dzieli naturalną obronę wrogich istot przez 1,5. Ta umiejętność nigdy nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony wrogiego bohatera.
Podstawowy
Walka wręcz na poziomie zaawansowanym zwiększa atak bohatera w walce wręcz do 20 i dzieli naturalną obronę wrogich istot przez 2. Ta umiejętność nigdy nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony wrogiego bohatera.
Zaawansowany
Walka wręcz na poziomie eksperckim zwiększa atak bohatera w walce wręcz do 30 i dzieli naturalną obronę wrogich istot przez 3. Ta umiejętność nigdy nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony wrogiego bohatera. Ponadto postać będzie mogła zaatakować zanim nieprzyjaciel wykona kontratak.
Ekspercki
Walka wręcz na poziomie mistrzowskim zwiększa atak bohatera w walce wręcz do 40 i dzieli naturalną obronę wrogich istot przez 4. Ta umiejętność nigdy nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony wrogiego bohatera.
Mistrzowski
Walka wręcz na poziomie arcymistrzowskim zwiększa atak bohatera w walce wręcz do 40 i dzieli obronę wrogich istot przez 4. Ta umiejętność nigdy nie może obniżyć obrony poniżej 10 i nigdy nie redukuje obrony wrogiego bohatera. Postać będzie mogła zaatakować zanim wróg wykona kontratak, a kiedy go przeprowadzi - uderzyć jeszcze raz.
Arcymistrzowski

Zobacz również opis poszczególnych umiejętności:
Informacje Podstawowe
Magia Chaosu | Magia Ładu | Magia Natury | Magia Śmierci
Magia Życia | Szlachectwo | Taktyka | Walka


Komentarze
Shadow_Witch dnia 06 sierpień 2007 o 17:15
Jak masz te wszystkie umiejętności na arcymistrzowskim to 1% szansy że ktoś cię pokona... Wiem bo miałam smiley
szczur20 dnia 31 lipiec 2008 o 19:25
A mnie pokonały czarne smok smileyi(A MIAłEM TE WSZYSTKIE UMIEJETNOSCI)
LPoGE dnia 21 sierpień 2009 o 21:53
odpornosc na magie czesto mi sie ostatnio przydaje.
LPoGE dnia 21 sierpień 2009 o 21:54
osobiscie zazwyczaj dodaje głównie w walke wręcz ALBO łucznictwo.
artialpha dnia 16 lipiec 2010 o 16:55
odporność na magię 100% to trochę głupi pomysł , racja jak ma się all na 100% to trudno żeby ktoś cię pokonał smiley , ale jak mam to że mogę jeszcze sobie dawać błogosławieństwa itp. to masakra , w kampanii miałem miecz szybkości i koci refleks to była przesada XD
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 0% [Żadnych głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 100% [1 Głos]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry