Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Umiejętności - Taktyka




Umiejętności Taktyki w Heroes of Might and Magic IV.


Zobacz również opis poszczególnych umiejętności:
Informacje Podstawowe
Magia Chaosu | Magia Ładu | Magia Natury | Magia Śmierci
Magia Życia | Szlachectwo | Taktyka | Walka

Poziom: Taktyka
Umiejętność taktyki na poziomie podstawowym dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +1 punkt szybkości i +2 punkty ruchu. Umożliwia nauczenie się ataku, dowowodzenia i oborny na poziomie zaawanosowanym.
Podstawowy
Umiejętność taktyki na poziomie zaawansowanym dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +2 punkty szybkości i +3 punkty ruchu. Umożliwia nauczenie się ataku, dowodzenia i obrony na poziomie mistrzowskim.
Zaawansowany
Umiejętność taktyki na poziomie eksperckim dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +3 punkty szybkości i +4 punkty ruchu. Umożliwia nauczenie się ataku, dowowodzenia i oborny na poziomie arcymistrzowskim.
Ekspercki
Umiejętność taktyki na poziomie mistrzowskim dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +4 punkty szybkości i +5 punkty ruchu.
Mistrzowski
Umiejętność taktyki na poziomie arcymistrzowskim dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +5 punkty szybkości i +6 punkty ruchu.
Arcymistrzowski


Poziom: Atak
Umiejętność ataku na poziomie podstawowym dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom do ich ataku wręcz i na odległość +10%. Jest wymagana do opanowania taktyki na poziomie eksperckim.
Podstawowy
Umiejętność ataku na poziomie zaawansowanym dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom do ich ataku wręcz i na odległość +20%. Jest wymagana do opanowania taktyki na poziomie mistrzowskim.
Zaawansowany
Umiejętność ataku na poziomie eksperckim dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom do ich ataku wręcz i na odległość +30%. Jest wymagana do opanowania taktyki na poziomie arcymistrzowskim.
Ekspercki
Umiejętność ataku na poziomie mistrzowskim dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom do ich ataku wręcz i na odległość +40%.
Mistrzowski
Umiejętność ataku na poziomie arcymistrzowskim dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom do ich ataku wręcz i na odległość +50%.
Arcymistrzowski


Poziom: Obrona
Umiejętność obrony na poziomie podstawowym zwiększa obronę wszystkich sojuszniczych oddziałów podczas walki wręcz i na odległość o 10%. Wymagana do zdobycia taktyki na poziomie eksperckim.
Podstawowy
Umiejętność obrony na poziomie zaawansowanym zwiększa obronę wszystkich sojuszniczych oddziałów podczas walki wręcz i na odległość o 20%. Wymagana do zdobycia taktyki na poziomie mistrzowskim.
Zaawansowany
Umiejętność obrony na poziomie eksperckim zwiększa obronę wszystkich sojuszniczych oddziałów podczas walki wręcz i na odległość o 30%. Wymagana do zdobycia taktyki na poziomie arcymistrzowskim.
Ekspercki
Umiejętność obrony na poziomie mistrzowskim zwiększa obronę wszystkich sojuszniczych oddziałów podczas walki wręcz i na odległość o 40%.
Mistrzowski
Umiejętność obrony na poziomie arcymistrzowskim zwiększa obronę wszystkich sojuszniczych oddziałów podczas walki wręcz i na odległość o 50%.
Arcymistrzowski


Poziom: Dowodzenie
Umiejętność dowodzenia na poziomie podstawowym dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +1 morale i +1 szczęścia.
Podstawowy
Umiejętność dowodzenia na poziomie zaawansowanym dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +2 morale i +2 szczęścia.
Zaawansowany
Umiejętność dowodzenia na poziomie eksperckim dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +3 morale i +3 szczęścia.
Ekspercki
Umiejętność dowodzenia na poziomie mistrzowskim dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +4 morale i +4 szczęścia.
Mistrzowski
Umiejętność dowodzenia na poziomie arcymistrzowskim dodaje wszystkim sojuszniczym oddziałom +5 morale i +5 szczęścia.
Arcymistrzowski

Zobacz również opis poszczególnych umiejętności:
Informacje Podstawowe
Magia Chaosu | Magia Ładu | Magia Natury | Magia Śmierci
Magia Życia | Szlachectwo | Taktyka | Walka


Komentarze
Shadow_Witch dnia 06 sierpień 2007 o 17:13
Tych nigdy wszystkich nie miałam na arcymistrzowskim, ale niedużo brakowało smiley
smola8 dnia 13 listopad 2007 o 17:03
nie mialem tylko obrony i dowodzenia smiley
erwin1971 dnia 09 czerwiec 2008 o 12:46
Niezłe, Niezłe.(Ładny orzeł)
Oktan dnia 08 sierpień 2008 o 20:17
pomylili obraski taktyki z obroną smiley smiley
masster11 dnia 03 czerwiec 2009 o 10:23
(super wiadomość) smiley Jak masz na początku umiejętność magie czegoś tam to musisz ulepszyć coś z taktyki czy z walki... i te wszystkie o prócz magii wystarczy ul tylko 2 z walki a wyskoczy takie okienko że heros dostał coś tam ale jest silniejszy ! napszykład mój
heros czarodziej jak go ul tak jak powiedziałem mógł strzelać z ruszczki czy z jakiegoś kijka! Uwaga jest wyjątek z herosów z twierdzy ul takty i walke! polecam !! smiley
LPoGE dnia 21 sierpień 2009 o 22:01
eh..
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 50% [2 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 25% [1 Głos]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 25% [1 Głos]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry