Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Umiejętności - Szlachectwo




Umiejętności Szlachectwa w Heroes of Might and Magic IV.


Zobacz również opis poszczególnych umiejętności:
Informacje Podstawowe
Magia Chaosu | Magia Ładu | Magia Natury | Magia Śmierci
Magia Życia | Szlachectwo | Taktyka | Walka

Poziom: Szlachectwo
Szlachectwo na poziomie podstawowym zwiększa przyrost kreatur o 10%, w mieście które uzna bohatera za jego zarządcę. Umożliwia nauczenie się zarządzania, górnictwa i dyplomacji na poziomie zaawansowanym.
Podstawowy
Szlachectwo na poziomie zaawansowanym zwiększa przyrost kreatur o 20%, w mieście które uzna bohatera za jego zarządcę. Umożliwia nauczenie się zarządzania, górnictwa i dyplomacji na poziomie mistrzowskim.
Zaawansowany
Szlachectwo na poziomie eksperckim zwiększa przyrost kreatur o 30%, w mieście które uzna bohatera za jego zarządcę. Umożliwia nauczenie się zarządzania, górnictwa i dyplomacji na poziomie arcymistrzowskim.
Ekspercki
Szlachectwo na poziomie mistrzowskim zwiększa przyrost kreatur o 40%, w mieście które uzna bohatera za jego zarządcę.
Mistrzowski
Szlachectwo na poziomie arcymistrzowskim zwiększa przyrost kreatur o 50%, w mieście które uzna bohatera za jego zarządcę.
Arcymistrzowski


Poziom: Zarządzanie
Umiejętność zarządzania na poziomie podstawowym daje bohaterowi możliwość zebrania dziennie dodatkowych 100 sztuk złota dla jego królestwa, plus 10% za poziom bohatera. Jest wymagana do nauczenia się szlachectwa na poziomie eksperckim.
Podstawowy
Umiejętność zarządzania na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi możliwość zebrania dziennie dodatkowych 200 sztuk złota dla jego królestwa, plus 10% za poziom bohatera. Jest wymagana do nauczenia się szlachectwa na poziomie mistrzowskim.
Zaawansowany
Umiejętność zarządzania na poziomie eksperckim daje bohaterowi możliwość zebrania dziennie dodatkowych 300 sztuk złota dla jego królestwa, plus 10% za poziom bohatera. Jest wymagana do nauczenia się szlachectwa na poziomie arcymistrzowskim.
Ekspercki
Umiejętność zarządzania na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi możliwość zebrania dziennie dodatkowych 400 sztuk złota dla jego królestwa, plus 10% za poziom bohatera.
Mistrzowski
Umiejętność zarządzania na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi możliwość zebrania dziennie dodatkowych 500 sztuk złota dla jego królestwa, plus 10% za poziom bohatera.
Arcymistrzowski


Poziom: Górnictwo
Umiejętność górnictwa na poziomie podstawowym pozwala produkować 2 jednostki drewna i rudy, plus 10% na poziom bohatera, co każde 5 dni. Jest wymagana do nauczenia się szlachectwa na poziomie eksperckim.
Podstawowy
Umiejętność górnictwa na poziomie zaawansowanym pozwala produkować 2 jednostki drewna, rudy i innych surowców, plus 10% na poziom bohatera, co każde 5 dni. Te dwie dodatkowe jednostki zmieniają się za każdym razem w następującej kolejności: klejnoty, rtęć, siarka i kryształy. Jest wymagana do nauczenia się szlachectwa na poziomie arcymistrzowskim.
Zaawansowany
Umiejętność górnictwa na poziomie eksperckim pozwala produkować 2 jednostki drewna i rudy oraz 4 jednostek innych surowców, plus 10% na poziom bohatera, co każde 5 dni. Te dwie dodatkowe jednostki zmieniają się za każdym razem w następującej kolejności: klejnoty, rtęć, siarka i kryształy.
Ekspercki
Umiejętność górnictwa na poziomie mistrzowskim pozwala produkować 3 jednostki drewna i rudy oraz 5 jednostek innych surowców, plus 10% na poziom bohatera, co każde 5 dni. Te dwie dodatkowe jednostki zmieniają się za każdym razem w następującej kolejności: klejnoty, rtęć, siarka i kryształy.
Mistrzowski
Umiejętność górnictwa na poziomie arcymistrzowskim pozwala produkować 4 jednostki drewna i rudy oraz 6 jednostek innych surowców, plus 10% na poziom bohatera, co każde 5 dni. Te dwie dodatkowe jednostki zmieniają się za każdym razem w następującej kolejności: klejnoty, rtęć, siarka i kryształy.
Arcymistrzowski


Poziom: Dyplomacja
Dyplomacja na poziomie podstawowym daje możliwość bohaterowi do przekonania 30% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się za opłatą. Działa to na istoty posiadające 120 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 80% normalnej ceny. Dyplomacja nie działa na istoty przeciwnej przynależności.
Podstawowy
Dyplomacja na poziomie zaawansowanym daje możliwość bohaterowi do przekonania 40% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się za opłatą. Działa to na istoty posiadające 240 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 70% normalnej ceny. Dyplomacja nie działa na istoty przeciwnej przynależności.
Zaawansowany
Dyplomacja na poziomie eksperckim daje możliwość bohaterowi do przekonania 50% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się za opłatą. Działa to na istoty posiadające 360 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 60% normalnej ceny. Dyplomacja nie działa na istoty przeciwnej przynależności.
Ekspercki
Dyplomacja na poziomie mistrzowskim daje możliwość bohaterowi do przekonania 60% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się za opłatą. Działa to na istoty posiadające 480 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 55% normalnej ceny. Dyplomacja nie działa na istoty przeciwnej przynależności.
Mistrzowski
Dyplomacja na poziomie arcymistrzowskim daje możliwość bohaterowi do przekonania 70% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się za opłatą. Działa to na istoty posiadające 600 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 50% normalnej ceny. Dyplomacja nie działa na istoty przeciwnej przynależności.
Arcymistrzowski

Zobacz również opis poszczególnych umiejętności:
Informacje Podstawowe
Magia Chaosu | Magia Ładu | Magia Natury | Magia Śmierci
Magia Życia | Szlachectwo | Taktyka | Walka


Komentarze
Shadow_Witch dnia 06 sierpień 2007 o 17:10
Łeee. Tutaj przydawała się tylko dyplomacja. Reszta jest nie przydatna.
szczur20 dnia 31 lipiec 2008 o 19:26
Szlachectwo też.
LPoGE dnia 21 sierpień 2009 o 21:57
ee ja tam lubi ę to ujemietnosc... dyplomacja wydawalo mi sie robi 2 razy wiecej jednostek niz charm tego samego lvlu, a tu ostatnio mi 2 lvle nizsza dyplomacja wiecej chciala przylaczyc no niewiem :/
LPoGE dnia 21 sierpień 2009 o 21:58
wraz ze szlachectwem wiecej złota moze sie przydac, a jak ktos gra na malo zasobow jakos to mysle takimi bonusami nie pogardzi.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 50% [1 Głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 50% [1 Głos]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry