Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Umiejętności - Magia Śmierci




Umiejętności Magii Śmierci w Heroes of Might and Magic IV.


Zobacz również opis poszczególnych umiejętności:
Informacje Podstawowe
Magia Chaosu | Magia Ładu | Magia Natury | Magia Śmierci
Magia Życia | Szlachectwo | Taktyka | Walka

Poziom: Magia Śmierci
Magia śmierci na poziomie podstawowym daje bohaterowi możliwość rzucania czarów pierwszego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się okultyzmu na poziomie podstawowym i jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się nekromancji na poziomie zaawansowanym.
Podstawowy
Magia śmierci na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi możliwość rzucania czarów drugiego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się nekromancji na poziomie mistrzowskim.
Zaawansowany
Magia śmierci na poziomie eksperckim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów trzeciego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się nekromancji na poziomie arcymistrzowskim.
Ekspercki
Magia śmierci na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów czwartego poziomu tej sfery.
Mistrzowski
Magia śmierci na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów piątego poziomu tej sfery.
Arcymistrzowski


Poziom: Okultyzm
Okultyzm na poziomie podstawowym daje bohaterowi 10 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 2. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii śmierci na poziomie zaawansowanym.
Podstawowy
Okultyzm na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi 20 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 4. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii śmierci na poziomie eksperckim.
Zaawansowany
Okultyzm na poziomie eksperckim daje bohaterowi 30 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 6. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii śmierci na poziomie mistrzowskim.
Ekspercki
Okultyzm na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi 40 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 8. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii śmierci na poziomie arcymistrzowskim.
Mistrzowski
Okultyzm na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi 50 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 10. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii śmierci na poziomie arcymistrzowskim.
Arcymistrzowski


Poziom: Demonologia
Demonologia na poziomie podstawowym zwiększa efektywność zaklęć magii śmierci o 20%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii śmierci na poziomie eksperckim. Ucząc się demonologii i magii natury na poziomie podstawowym bohater otrzymuje zaklęcie "przyzywanie chochlików".
Podstawowy
Demonologia na poziomie zaawansowanym zwiększa efektywność zaklęć magii śmierci o 40%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii śmierci na poziomie mistrzowskim. Ucząc się demonologii i magii natury na poziomie zaawansowanym bohater otrzymuje zaklęcie "przyzywanie cerberów".
Zaawansowany
Demonologia na poziomie eksperckim zwiększa efektywność zaklęć magii śmierci o 60%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii śmierci na poziomie mistrzowskim.Ucząc się demonologii i magii natury na poziomie zaawansowanym bohater otrzymuje zaklęcie "przyzywanie lodowych demonów".
Ekspercki
Demonologia na poziomie mistrzowskim zwiększa efektywność zaklęć magii śmierci o 80%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii śmierci na poziomie arcymistrzowskim. Ucząc się demonologii i magii natury na poziomie mistrzowskim bohater otrzymuje zaklęcie "przyzywanie jadowitych pomiotów".
Mistrzowski
Demonologia na poziomie arcymistrzowskim zwiększa efektywność zaklęć magii śmierci o 100%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii śmierci na poziomie arcymistrzowskim. Ucząc się demonologii i magii natury na poziomie arcymistrzowskim bohater otrzymuje zaklęcie "przyzywanie diabłów".
Arcymistrzowski


Poziom: Nekromancja
Umiejętność nekromancji na poziomie podstawowym daje bohaterowi możliwość przywołania liczby szkieletów równej 10% siły pokonanej armii dopóki nie przekroczy ona 40 punktów doświadczenia nieumarłych, plus 10% na poziom bohatera. Ponadto można ożywić tylko jednego nieumarłego na każdą zabitą osobę.
Podstawowy
Umiejętność nekromancji na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi możliwość przywołania liczby szkieletów równej 15% siły pokonanej armii dopóki nie przekroczy ona 80 punktów doświadczenia nieumarłych, plus 10% na poziom bohatera. Ponadto można ożywić tylko jednego nieumarłego na każdą zabitą osobę.
Zaawansowany
Umiejętność nekromancji na poziomie eksperckim daje bohaterowi możliwość przywołania liczby szkieletów równej 20% siły pokonanej armii dopóki nie przekroczy ona 120 punktów doświadczenia nieumarłych, plus 10% na poziom bohatera. Ponadto można ożywić tylko jednego nieumarłego na każdą zabitą osobę.
Ekspercki
Umiejętność nekromancji na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi możliwość przywołania liczby szkieletów lub duchów równej 25% siły pokonanej armii dopóki nie przekroczy ona 160 punktów doświadczenia nieumarłych, plus 10% na poziom bohatera. Ponadto można ożywić tylko jednego nieumarłego na każdą zabitą osobę.
Mistrzowski
Umiejętność nekromancji na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi możliwość przywołania liczby szkieletów, duchów lub wampirów równej 30% siły pokonanej armii dopóki nie przekroczy ona 200 punktów doświadczenia nieumarłych, plus 10% na poziom bohatera. Ponadto można ożywić tylko jednego nieumarłego na każdą zabitą osobę.
Arcymistrzowski

Zobacz również opis poszczególnych umiejętności:
Informacje Podstawowe
Magia Chaosu | Magia Ładu | Magia Natury | Magia Śmierci
Magia Życia | Szlachectwo | Taktyka | Walka


Komentarze
Shadow_Witch dnia 06 sierpień 2007 o 17:08
A tych umiejętności nigdy nie miałam, bo nie grałam nekromatami.
rafmat dnia 12 luty 2008 o 19:55
a ja miałem
LPoGE dnia 21 sierpień 2009 o 22:08
;] juz gralas mozesz dodac komentazyk jakis.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry