Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Umiejętności - Magia Natury




Umiejętności Magii Natury w Heroes of Might and Magic IV.


Zobacz również opis poszczególnych umiejętności:
Informacje Podstawowe
Magia Chaosu | Magia Ładu | Magia Natury | Magia Śmierci
Magia Życia | Szlachectwo | Taktyka | Walka

Poziom: Magia Natury
Magia natury na poziomie podstawowym daje bohaterowi możliwość rzucania czarów pierwszego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się zielarstwa na poziomie podstawowym i jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się przywoływania na poziomie zaawansowanym.
Podstawowy
Magia natury na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi możliwość rzucania czarów drugiego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się przywoływania na poziomie mistrzowskim.
Zaawansowany
Magia natury na poziomie eksperckim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów trzeciego poziomu tej sfery. Jest także wymagana do nauczenia się przywoływania na poziomie arcymistrzowskim.
Ekspercki
Magia natury na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów czwartego poziomu tej sfery.
Mistrzowski
Magia natury na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania czarów piątego poziomu tej sfery.
Arcymistrzowski


Poziom: Zielarstwo
Zielarstwo na poziomie podstawowym daje bohaterowi 10 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 2. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii natury na poziomie zaawansowanym.
Podstawowy
Zielarstwo na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi 20 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 4. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii natury na poziomie eksperckim.
Zaawansowany
Zielarstwo na poziomie eksperckim daje bohaterowi 30 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 6. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii natury na poziomie mistrzowskim.
Ekspercki
Zielarstwo na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi 40 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 8. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii natury na poziomie arcymistrzowskim.
Mistrzowski
Zielarstwo na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi 50 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 10. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii natury na poziomie arcymistrzowskim.
Arcymistrzowski


Poziom: Medytacja
Medytacja na poziomie podstawowym zwiększa efektywność magii natury o 20%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii natury na poziomie eksperckim.
Podstawowy
Medytacja na poziomie zaawansowanym zwiększa efektywność magii natury o 40%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii natury na poziomie eksperckim.
Zaawansowany
Medytacja na poziomie eksperckim zwiększa efektywność magii natury o 60%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii natury na poziomie mistrzowskim.
Ekspercki
Medytacja na poziomie mistrzowskim zwiększa efektywność magii natury o 80%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii natury na poziomie arcymistrzowskim.
Mistrzowski
Medytacja na poziomie arcymistrzowskim zwiększa efektywność magii natury o 100%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii natury na poziomie arcymistrzowskim.
Arcymistrzowski


Poziom: Przywoływanie
Przyzywanie na poziomie podstawowym pozwala bohaterowi przyzywać leprekauny, rusałki lub wilki do armii bohatera w tempie 20 punktów doświadczenia plus 10% na poziom bohatera dziennie.
Podstawowy
Przyzywanie na poziomie zaawansowanym pozwala bohaterowi przyzywać leprekauny, rusałki lub wilki do armii bohatera w tempie 40 punktów doświadczenia plus 10% na poziom bohatera dziennie.
Zaawansowany
Przyzywanie na poziomie eksperckim pozwala bohaterowi przyzywać elfy, satyrów lub białe tygrysy do armii bohatera w tempie 60 punktów doświadczenia plus 10% na poziom bohatera dziennie.
Ekspercki
Przyzywanie na poziomie mistrzowskim pozwala bohaterowi przyzywać elfy, satyrów lub białe tygrysy do armii bohatera w tempie 80 punktów doświadczenia plus 10% na poziom bohatera dziennie.
Mistrzowski
Przyzywanie na poziomie arcymistrzowskim pozwala bohaterowi przyzywać żywioły ziemi, powietrza, ognia i wody do armii bohatera w tempie 100 punktów doświadczenia plus 10% na poziom bohatera dziennie.
Arcymistrzowski

Zobacz również opis poszczególnych umiejętności:
Informacje Podstawowe
Magia Chaosu | Magia Ładu | Magia Natury | Magia Śmierci
Magia Życia | Szlachectwo | Taktyka | Walka


Komentarze
Shadow_Witch dnia 06 sierpień 2007 o 17:07
I tutaj miałam wszystkie na arcymistrzowskim oprócz przywoływania.
smola8 dnia 13 listopad 2007 o 17:00
niezłe smiley
Lady Ninde dnia 08 grudzień 2007 o 17:34
A mi się raz tak zrobiło, że wogóle przywoływania nie mogłam wziąć ale natura jednak najfajniejsza
LPoGE dnia 21 sierpień 2009 o 22:04
przyzywanie jakos nienajleprze :/ pozatym fajna ta umiejetnosc w kampanii bardką ostatniej (one man army)... pozatym moze sobie dac rade z czarnymsmokami w przeciwienstwie do ładu czy chaosu co po dodatkach daje nam dodatkowe lvle a to miło.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 50% [1 Głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 50% [1 Głos]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry