Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Umiejętności - Magia Ładu




Umiejętności Magii Ładu w Heroes of Might and Magic IV.


Zobacz również opis poszczególnych umiejętności:
Informacje Podstawowe
Magia Chaosu | Magia Ładu | Magia Natury | Magia Śmierci
Magia Życia | Szlachectwo | Taktyka | Walka

Poziom: Magia Ładu
Magia ładu na poziomie podstawowym daje bohaterowi możliwość rzucania zaklęć pierwszego poziomu tej sfery. Pozwala także bohaterowi nauczyć się umiejętności zaklęć na poziomie podstawowym. Jest też jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się uroku na poziomie zaawansowanym.
Podstawowy
Magia ładu na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi możliwość rzucania zaklęć drugiego poziomu tej sfery. Pozwala także bohaterowi nauczyć się uroku na poziomie mistrzowskim.
Zaawansowany
Magia ładu na poziomie eksperckim daje bohaterowi możliwość rzucania zaklęć trzeciego poziomu tej sfery. Pozwala także bohaterowi nauczyć się uroku na poziomie arcymistrzowskim.
Ekspercki
Magia ładu na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania zaklęć czwartego poziomu tej sfery.
Mistrzowski
Magia ładu na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi możliwość rzucania zaklęć piątego poziomu tej sfery.
Arcymistrzowski


Poziom: Zaklęcia
Umiejętność zaklęć na poziomie podstawowym daje bohaterowi 10 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 2. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii ładu na poziomie zaawansowanym.
Podstawowy
Umiejętność zaklęć na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi 20 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 4. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii ładu na poziomie eksperckim.
Zaawansowany
Umiejętność zaklęć na poziomie eksperckim daje bohaterowi 30 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 6. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii ładu na poziomie mistrzowskim.
Ekspercki
Umiejętność zaklęć na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi 40 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 8. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii ładu na poziomie arcymistrzowskim.
Mistrzowski
Umiejętność zaklęć na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi 50 punktów magii i zwiększa regenerację punktów magii o 10. Jest jedną z wymaganych umiejętności do nauczenia się magii ładu na poziomie arcymistrzowskim.
Arcymistrzowski


Poziom: Talent Magiczny
Talent magiczny ma poziomie podstawowym zwiększa efektywność zaklęć magii ładu o 20%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii ładu na poziomie eksperckim.
Podstawowy
Talent magiczny ma poziomie zaawansowanym zwiększa efektywność zaklęć magii ładu o 40%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii ładu na poziomie mistrzowskim.
Zaawansowany
Talent magiczny ma poziomie eksperckim zwiększa efektywność zaklęć magii ładu o 60%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii ładu na poziomie mistrzowskim.
Ekspercki
Talent magiczny ma poziomie mistrzowskim zwiększa efektywność zaklęć magii ładu o 80%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii ładu na poziomie arcymistrzowskim.
Mistrzowski
Talent magiczny ma poziomie arcymistrzowskim zwiększa efektywność zaklęć magii ładu o 100%. Jest jedną z umiejętności wymaganych do nauczenia się magii ładu na poziomie arcymistrzowskim.
Arcymistrzowski


Poziom: Urok
Boahter z umiejętnością uroku na poziomie podstawowym może przekonać 15% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się na jego stronę. Bohater może przekonać istoty posiadające nie więcej niż 60 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 90% normalnej ceny.
Podstawowy
Boahter z umiejętnością uroku na poziomie zaawansowanym może przekonać 20% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się na jego stronę. Bohater może przekonać istoty posiadające nie więcej niż 120 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 80% normalnej ceny.
Zaawansowany
Boahter z umiejętnością uroku na poziomie eksperckim może przekonać 25% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się na jego stronę. Bohater może przekonać istoty posiadające nie więcej niż 180 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 75% normalnej ceny.
Ekspercki
Boahter z umiejętnością uroku na poziomie mistrzowskim może przekonać 30% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się na jego stronę. Bohater może przekonać istoty posiadające nie więcej niż 240 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 70% normalnej ceny.
Mistrzowski
Boahter z umiejętnością uroku na poziomie arcymistrzowskim może przekonać 35% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się na jego stronę. Bohater może przekonać istoty posiadające nie więcej niż 300 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 65% normalnej ceny.
Arcymistrzowski

Zobacz również opis poszczególnych umiejętności:
Informacje Podstawowe
Magia Chaosu | Magia Ładu | Magia Natury | Magia Śmierci
Magia Życia | Szlachectwo | Taktyka | Walka


Komentarze
Shadow_Witch dnia 06 sierpień 2007 o 17:06
Te też miałam wszystkie na arcymistrzowskim...
LPoGE dnia 21 sierpień 2009 o 22:06
super.. ja mialem wszystkie z wszystkich na arcymistrzowskim i jakos nie wpadlo mi doglowy o tym napisac, sory.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 0% [Żadnych głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 100% [1 Głos]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry