Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes III - Miasta - Twierdza




Opis budynków miasta Twierdza w Heroes of Might and Magic III.



Zobacz również miasta:
Bastion | Cytadela | Forteca | Inferno
Loch | Nekropolis | Twierdza | Zamek | Wrota Żywiołu

Twierdza


Rada Osady
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 500 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Każde miasto posiada Radę osady
Koszt budowy: brak
Rada Miasta
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 1000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Tawerna
Koszt budowy: 2500 sztuk złota
Ratusz
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 2000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Rada miasta, Gildia magów poziom 1, Targowisko, Kuźnia
Koszt budowy: 5000 sztuk złota
Kapitol
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 4000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Ratusz, Zamek
Koszt budowy: 10000 sztuk złota
Fort
Funkcja:
Otacza miasto murem, utrudniając tym samym jego zajęcie


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 20 drewna, 20 kamieni, 5000 sztuk złota
Cytadela
Funkcja:
Dodaje do fortu wieżę i miny. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 kamieni , 2500 sztuk złota
Zamek
Funkcja:
Dodaje 2 wieże łucznicze i wzmacnia mury. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 100% (nie kumuluje się)


Wymagane budynki: Cytadela
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni , 5000 sztuk złota
Karczma
Funkcja:
Umożliwia rekrutowanie bohaterów, zwiększa morale wojska przebywającego w mieście, Dostarcza informacji statystycznych o przeciwnikach. Im więcej miast z karczmą jest w posiadaniu gracza, tym dostarczane informacje są dokładniejsze.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota
Kuźnia
Funkcja:
Produkuje wozy z amunicją.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,1000 sztuk złota
Targowisko
Funkcja:
Umożliwia kupno, sprzedaż i wymianę surowców. Kurs wymiany zależy od ilości posiadanych targowisk.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota
Magazyn Zasobów
Funkcja:
Dostarcza dziennie 1 uncję siarki.


Wymagane budynki: Targowisko
Koszt budowy: 5 kamieni,5000 sztuk złota
Gildia magów poziom 1
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 5 pierwszo-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,2000 sztuk złota
Gildia magów poziom 2
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 4 drugo-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1
Koszt budowy: 5 drewna,4 rtęci,5 kamieni,4 siarki, 4 kryształów,4 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 3
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 3 trzecio-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 2
Koszt budowy: 5 drewna,6 rtęci,6 kamieni,6 siarki, 6 kryształów,6 klejnotów,1000 sztuk złota
Pomnik Wodza
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota. Zwiększa siłę bohatera dowodzącego garnizonem o 20 na czas oblężenia.


Wymagane budynki: Posiadanie Graala
Koszt budowy: brak
Sale Walhalli
Funkcja:
Zwiększa siłę każdego odwiedzającego bohatera o 1.


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Podziemny tunel
Funkcja:
Pozwala na ucieczkę garnizonu z oblężonego miasta.


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni, 2500 sztuk złota
Gildia najemników
Funkcja:
Pozwala na wymianę jednostek na złoto bądź surowce.


Wymagane budynki: Targowisko
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Duży Warsztat
Funkcja:
Produkuje balisty.


Wymagane budynki: Fort, Przeklęta świątynia
Koszt budowy: 5 drewna, 1000 sztuk złota
Chata
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost goblinów o 8.


Wymagane budynki: Fort, Koszary goblinów
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Koszary Goblinów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację goblinów.


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni,400 sztuk złota
Ul.Koszary Goblinów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację hobgoblinów.


Wymagane budynki: Koszary Goblinów
Koszt budowy: 5 drewna , 5 kamieni, 1000 sztuk złota
Wilczy wybieg
Funkcja:
Pozwala na rekrutację wilczych jeźdźców.


Wymagane budynki: Fort, Koszary goblinów
Koszt budowy: 10 drewna, 5 kamieni,1000 sztuk złota
Ul.Wilczy wybieg
Funkcja:
Pozwala na rekrutację wilczych rycerzy.


Wymagane budynki: Wilczy Wybieg
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni,1000 sztuk złota
Wieża orków
Funkcja:
Pozwala na rekrutację orków.


Wymagane budynki: Fort, Koszary goblinów
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni, 1000 sztuk złota
Ul. Wieża Orków
Funkcja:
Pozwala na rekrutację uruków.


Wymagane budynki: Wieża orków, Kuźnia
Koszt budowy: 2 drewna,2 kamieni,1000 sztuk złota
Fort ogrów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację ogrów.


Wymagane budynki: Fort, Koszary goblinów, Wieża orków
Koszt budowy: 20 drewna,2000 sztuk złota
ul.Fort Ogrów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację ogrzych szamanów.


Wymagane budynki: Fort Ogów
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,5 klejnotów,2000 sztuk złota
Gniazdo na urwisku
Funkcja:
Pozwala na rekrutację roków.


Wymagane budynki: Fort, Koszary goblinów, Wilczy wybieg
Koszt budowy: 10 kamieni, 2000 sztuk złota
ul.Gniazdo na Urwisku
Funkcja:
Pozwala na rekrutację ptaków gromu.


Wymagane budynki: Gniazdo na Urwisku
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni, 2000 sztuk złota
Grota cyklopów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację cyklopów.


Wymagane budynki: Fort, Koszary goblinów, Wieża orków, Fort ogrów
Koszt budowy: 20 kamieni,20 kryształów, 3500 sztuk złota
Ul. Grota cyklopów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację cyklopów królewskich.


Wymagane budynki: Grota Cyklopów
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni, 3000 sztuk złota
Siedlisko behemotów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację behemotów.


Wymagane budynki: Fort, Koszary goblinów, Wilczy wybieg, Gniazdo na urwisku
Koszt budowy: 10 drewna,10 kamieni,10 kryształów,10000 sztuk złota
ul.Siedlisko Behemotów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację starożytnych behemotów.


Wymagane budynki: Siedlisko Behemotów
Koszt budowy: 10 drewna,10 kamieni,20 kryształów,10000 sztuk złota

ul. - ulepszone budowle

Zobacz również miasta:
Bastion | Cytadela | Forteca | Inferno
Loch | Nekropolis | Twierdza | Zamek | Wrota Żywiołu


Komentarze
Shadow_Witch dnia 06 sierpień 2007 o 18:17
Zamek taki seeeeee
BialyHeros dnia 07 listopad 2007 o 15:07
Dla mnie jest słaby. smiley
MarekEvil dnia 12 listopad 2007 o 21:00
fakt średni zamek ale jednak Behemoty są dosyć potężne
Azure Dragon dnia 19 grudzień 2007 o 20:02
Fajny zamek - szybko można miec behemoty
Stegin dnia 27 grudzień 2007 o 18:41
szczeże mówiąc gram w tą gre kilka ładnych lat a tym zamkien grałem tylko 2 razy troche dziwne co nie?
Noel dnia 21 marzec 2008 o 13:06
To mój drugi ulubiony zamek. Zgadzam się z MarekEvil, Behemoty dość potężne,to 3 najlepsza jednostka w Herosach3smiley uwielbiam klimat tego zamku oraz muzykę odtwarzaną w tym zamkusmiley
krwawy archaniol dnia 26 marzec 2008 o 22:49
ja np. odkrylem ten zamek po pol roku gry ale dla mnie cyce krolewskie sa najlepsze rozwalaja mury itd itp
rexar dnia 12 maj 2008 o 16:03
no i ze rozwalają mury ale roki to zal.pl
rexar dnia 12 maj 2008 o 16:06
racja marekEvil szczególnie to hp iobrona(31) smiley
klient dnia 03 lipiec 2008 o 13:29
Azure Dragon zgadzam sie tu szybko mozna miec behemoty ale wiesz mi sie to ne podoba ten zamek to kicz choc ulepszony behemot jest calkiem calkiem
mim dnia 03 lipiec 2008 o 15:27
dajcie spokój - ten zamek ma swój klimat... wolność barbarzyńców przemawia do mnie smiley a tak na serio to bardzo szybki zamek i trzeba to umieć wykorzystać - brak magii nadrabia tutaj fakt że zanim taki dajmy na to gość z lochów dochrapie się ledwo do chimer i wieży magów poziom 5 to ja go rozjeżdżam behemotami i thunderbirdami ze wsparciem cyklopów. potem majestatycznie wkraczam do jego zamku i uczę się tych wszystkich czarów których nie mogłem mieć w swoim zamku smiley Po prostu trzeba być barbarzyńcą smiley i mieć tę taktykę walki we krwi smiley
bastion527 dnia 13 październik 2008 o 16:25
behemoty 31 obrony? pierwsze słysze, miasto słabe nie wiem bzy nie najsłabsze w całej grze gobliny kicha,wilczórki to samo,orki lepiej nie mówic, ogry pppppppppppppppppppppoooooooooooooooooooooooowoooooooooo
ooooolnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeee
roki tu nawet nawet, cyklopy dobre sporo ataku jak na 6 poziom ale mała wytrzymałość behemoty,:( mało ataku i obrony jedynie wtrzymałoćś ratuje te jednostke no i moze umiejętnośc
Ilidan Stormage dnia 06 listopad 2008 o 13:06
Spoko zamek jak sie go dobrze poprowadzi to masz szybką i fajną wygraną smiley.No wasza ocena jest taka średniawa ja daję mu "Bardzo Dobre" smiley
basa dnia 14 grudzień 2009 o 08:29
Zamek nawet..Nawet...smiley ale w Wog lepszy^^
Aldaor dnia 06 styczeń 2010 o 20:03
Jak dla mnie zamek spoko.Roki i behemoty są dobre
abcdee dnia 24 kwiecień 2010 o 17:19
behemoty to wielkie chomiki
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 30% [3 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 30% [3 Głosów]
Dobre Dobre 20% [2 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 10% [1 Głos]
Słabe Słabe 10% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry