Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes III - Miasta - Nekropolis




Opis budynków miasta Nekropolis w Heroes of Might and Magic III.



Zobacz również miasta:
Bastion | Cytadela | Forteca | Inferno
Loch | Nekropolis | Twierdza | Zamek | Wrota Żywiołu

Nekropolis


Rada Osady
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 500 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Każde miasto posiada Radę osady
Koszt budowy: brak
Rada Miasta
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 1000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Tawerna
Koszt budowy: 2500 sztuk złota
Ratusz
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 2000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Rada miasta, Gildia magów poziom 1, Targowisko, Kuźnia
Koszt budowy: 5000 sztuk złota
Kapitol
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 4000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Ratusz, Zamek
Koszt budowy: 10000 sztuk złota
Fort
Funkcja:
Otacza miasto murem, utrudniając tym samym jego zajęcie


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 20 drewna, 20 kamieni, 5000 sztuk złota
Cytadela
Funkcja:
Dodaje do fortu wieżę i miny. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 kamieni , 2500 sztuk złota
Zamek
Funkcja:
Dodaje 2 wieże łucznicze i wzmacnia mury. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 100% (nie kumuluje się)


Wymagane budynki: Cytadela
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni , 5000 sztuk złota
Karczma
Funkcja:
Umożliwia rekrutowanie bohaterów, zwiększa morale wojska przebywającego w mieście, Dostarcza informacji statystycznych o przeciwnikach. Im więcej miast z karczmą jest w posiadaniu gracza, tym dostarczane informacje są dokładniejsze.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota
Kuźnia
Funkcja:
Produkuje namioty medyczne.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,1000 sztuk złota
Targowisko
Funkcja:
Umożliwia kupno, sprzedaż i wymianę surowców. Kurs wymiany zależy od ilości posiadanych targowisk.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota
Magazyn Zasobów
Funkcja:
Dostarcza dziennie 1 sąg drewna oraz 1 wóz rudy.


Wymagane budynki: Targowisko
Koszt budowy: 5 drewna,5000 sztuk złota
Gildia magów poziom 1
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 5 pierwszo-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,2000 sztuk złota
Gildia magów poziom 2
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 4 drugo-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1
Koszt budowy: 5 drewna,4 rtęci,5 kamieni,4 siarki, 4 kryształów,4 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 3
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 3 trzecio-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 2
Koszt budowy: 5 drewna,6 rtęci,6 kamieni,6 siarki, 6 kryształów,6 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 4
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 2 czwarto-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 3
Koszt budowy: 5 drewna,8 rtęci,6 kamieni,8 siarki, 8 kryształów,8 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 5
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 1 piąto-poziomowego zaklęcia.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 4
Koszt budowy: 5 drewna,10 rtęci,6 kamieni,10 siarki, 10 kryształów,10 klejnotów,1000 sztuk złota
Więzienie dusz
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota. Zwiększa nekromancję o 20% wszystkich odwiedzających miasto bohaterów, posiadających ową umiejętność.


Wymagane budynki: Posiadanie Graala
Koszt budowy: brak
Nekromatron
Funkcja:
Zwiększa nekromancję o 10% wszystkich odwiedzających miasto bohaterów, posiadających ową umiejętność.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Stocznia
Funkcja:
Produkuje okręty.


Wymagane budynki: Sąsiedztwo miasta z wodą.
Koszt budowy: 20 siarki, 2000 sztuk złota
Całun ciemności
Funkcja:
Generuje wokół miasta mgłę wojny uniemożliwiając przeciwnikowi obserwowanie naszych terytoriów.


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Szkieletornia
Funkcja:
Pozwala przekształcać dowolne jednostki w szkielety


Wymagane budynki: Fort, Przeklęta świątynia
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Rozkopane groby
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost szkieletów o 6.


Wymagane budynki: Fort, Szkieletornia, Przeklęta świątynia
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Przeklęta świątynia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację szkieletów.


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni,400 sztuk złota
Ul.Przeklęta Świątynia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację kościejów.


Wymagane budynki: Przeklęta Świątynia
Koszt budowy: 5 drewna , 5 kamieni, 1000 sztuk złota
Cmentarz
Funkcja:
Pozwala na rekrutację ożywieńców.


Wymagane budynki: Fort, Przeklęta świątynia
Koszt budowy: 5 kamieni,1000 sztuk złota
Ul.Cmentarz
Funkcja:
Pozwala na rekrutację zombi.


Wymagane budynki: Cmentarz
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni,1000 sztuk złota
Grobowiec Dusz
Funkcja:
Pozwala na rekrutację zjaw.


Wymagane budynki: Fort, Przeklęta świątynia
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni, 1500 sztuk złota
Ul. grobowiec dusz
Funkcja:
Pozwala na rekrutację upiorów.


Wymagane budynki: Grobowiec Dusz
Koszt budowy: 5 rtęci,1500 sztuk złota
Dworek
Funkcja:
Pozwala na rekrutację wampirów.


Wymagane budynki: Fort, Przeklęta świątynia, Cmentarz
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,2000 sztuk złota
ul.Dworek
Funkcja:
Pozwala na rekrutację wampirzych lordów.


Wymagane budynki: Dworek
Koszt budowy: 5 drewna,10 kryształów,10 klejnotów,2000 sztuk złota
Mauzoleum
Funkcja:
Pozwala na rekrutację liszów.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1, Fort, Przeklęta świątynia, Cmentarz
Koszt budowy: 10 kamieni, 10 siarki,2000 sztuk złota
ul.Mauzoleum
Funkcja:
Pozwala na rekrutację arcyliszów.


Wymagane budynki: Mauzoleum
Koszt budowy: 5 kamieni, 5 siarki, 2000 sztuk złota
Sale ciemności
Funkcja:
Pozwala na rekrutację czarnych rycerzy.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1, Fort, Przeklęta świątynia, Cmentarz, Dworek, Mauzoleum
Koszt budowy: 10 kamieni,10 siarki, 6000 sztuk złota
ul.Sale Ciemności
Funkcja:
Pozwala na rekrutację upiornych rycerzy.


Wymagane budynki: Sale Ciemności
Koszt budowy: 5 drewna, 2 rtęci, 5 kamieni,2 siarki,2 kryształów, 2 klejnotów, 3000 sztuk złota
Smocza krypta
Funkcja:
Pozwala na rekrutację kościanych smoków.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1, Fort, wszystkie domostwa prócz Grobowca dusz
Koszt budowy: 5 drewna,5 rtęci,5 kamieni,5 siarki,5 kryształów,5 klejnotów,10000 sztuk złota
ul.Smocza Krypta
Funkcja:
Pozwala na rekrutację upiornych smoków.


Wymagane budynki: Smocza Krypta
Koszt budowy: 5 drewna,20 rtęci,5 kamieni,15000 sztuk złota

ul. - ulepszone budowle

Zobacz również miasta:
Bastion | Cytadela | Forteca | Inferno
Loch | Nekropolis | Twierdza | Zamek | Wrota Żywiołu


Komentarze
Shadow_Witch dnia 06 sierpień 2007 o 18:04
Necropolis takie se...
Sandro nekromanta dnia 19 październik 2007 o 12:38
Nekropolis rządzi !!!!!!!!!!!!!
BialyHeros dnia 07 listopad 2007 o 15:10
Newad jest dobry. Ale wybieram go tylko w ostateczności.
MarekEvil dnia 12 listopad 2007 o 21:01
jeden z czołowych zamków trzeba przyznać , oczywiscie moi zdaniem smiley
Rage Winterchill dnia 17 listopad 2007 o 14:56
Świetny zamek, Necropolis jest jednym z najlepszych zamków w HoMaMIII.Zacznijmy od tego że Nacropolis posiada super bohaterów: Isra(Death Knight) ze specjalnością Necromancy a także Vidomina( Necromancer) rówznież ze specjalnością Necromancy.
Umiejętność ta zwiększa o 5% co poziom skuteczność naszej nekrmoancji. Daje to nam legiony szkieletów bez posiadania Graala , artefaktów czy nawet głupiego Nekrmomantrona.
Osobiście preferuję Vidominę ponieważ nie leżą mi skille które prawdopodobnie będą posiadać Rycerze Śmierci.

Oprócz tego mamy jeszcze Aislinn ( Meteor Shower) Thant(animator) czy taką Septiennę(Death Ripple).

Nie można nie wspomnieć o unitach.
Opiszę tylko te najciekawsze: Szkielecikismileyatrz początek posta.
Alpy- każdy wie o co chodzi, dobre statsy, brak kontry i oczywiscie wskrzeszanie się poległych w boju Alpów. Wspaniała jednostka. Razić moze tlyko jej cholernie wysoka cena (co da sie jeszcze zrozumieć) i słabe obrażenia. Bez herosa z wysokim współczynnikiem ataku alby niewiele zrobią jednostkom o małej obronie.
Licze- podstawa w defensywie, silny argument w ofensywie. Wymagają obstawy gdyz nie radzą sobie w zwarciu, często są celem ataku wieżyczek czy magii bohatera ale przecież mamy czar animacjasmiley Do obstawy mozemy użyć bezużytecznych zombich i słabych upiorów, przynajmniej w tym elemencie się przydadzą na polu bitwy.
Black Knights/Dread Knights= potęga, super statystyki, zabójczy atak, wiele punktów życia(Hp) szybkość zadowalająca. Bezsprzecznie najlepsza jednostka Necropolis. Zarówno w obronie i ataku, nadaje się do szarż na umocnione pozycje w zamku, ściągania na siebie obrażeń(dużo obrony) zadawania okropnych obrażeń wrogom. Trzeba się tylko modlić żeby już na początku zadali oni podwójne obrażenia. No i jeszcze czar Curse, który jest bardzo przydatny, też robi swoje.
Rage Winterchill dnia 17 listopad 2007 o 15:02
Poprawka do Alpów hehe oczywiście nie alby tylko Alpy i nie o małej tylko duzej obroniesmiley Sorkasmiley
Titan dnia 19 grudzień 2007 o 11:24
Shadow_Witch tylko narzeka
Zdecydowanie jeden z najlepszych zamków w grze!
Tylko trzeba umieć nim grać.
Stegin dnia 27 grudzień 2007 o 18:38
Uwielbiam trupy !!!!!!!!!! aczkolwiek uważam że lochy mają potężniejsze jednostki smiley
Suchorowskisuchy dnia 28 styczeń 2008 o 12:27
nekropolis jest super
XXKarczumsXX dnia 30 styczeń 2008 o 18:24
lubię ten zamek spox
Polu11 dnia 04 luty 2008 o 05:56
zajebiaszczy zamek smiley .VIDOMINA+PLASZCZ NIEUMARLEGO KROLA+ZBROJA PRZEKLETEGO+GRALL+POSAG LEGIONAW=SETKI LICZOW I MEGA POPULACIA .ALE TRZEBA TO WSZYTKO MIEC .A TO NIE TAKIE LATWE smiley
blackdragon dnia 26 luty 2008 o 11:52
najfajniejszy z heroesIII, mroczni jeźdźcy wymiatają
krwawy archaniol dnia 26 marzec 2008 o 22:46
najgorszy zamek w heroesach .jest tak do dupy jak papier
sew dnia 13 kwiecień 2008 o 19:09
najgorszy zamek smiley smiley smiley
Medieval dnia 30 kwiecień 2008 o 16:22
W herosie 3 najlepszy jest Zamek ale ja najbardziej lubię Nekropolis. smiley smiley smiley smiley
rexar dnia 13 maj 2008 o 10:39
hmmm......drakolicze-mało hp ale duże obrażenia
zombi-maLe obrazenia ale w większych iloscioch dobre
alpy-w duzych ilosciach potęzne


zamek nawet nawet fajny wygląd smiley smiley
pavlos1909 dnia 18 maj 2008 o 15:36
Biedaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zal mi czasu na pisani postów na taki temat .
Azure Dragon dnia 02 czerwiec 2008 o 21:12
To miasto trochę mi przypomina papier toaletowy...
A co do rexara - Drakolicz to taka jednostka z WoGa najsilniejsza w całym HIII jeśli nie liczyć Błękitnych smoków.
szczur20 dnia 10 czerwiec 2008 o 17:30
najlepszy jest tu krawawy smok i duchy (slabe sa ale zmieniaja innych w duchy i sie regeneruja)
klient dnia 03 lipiec 2008 o 13:27
to nekropolis to wielka chala mogli bardziej sie postarac i mogli do HEROES dodac krew
mim dnia 03 lipiec 2008 o 15:15
nekro to syf, nekro jest super, nie nekro to dupa, a wcale że nie bo właśnie że najlepsza dupa..... co to ma być ?! to są komentarze, to jest jakaś dyskusja?? czytając posty tego typu mimowolnie zastanawiam się nad inteligencją ich autorów. Kiedy o tym myślę to zastanawia mnie jak oni w ogóle potrafili napisać te niby komentarze (wszak żeby dodać komentarz trzeba dodać do siebie dwie jednocyfrowe liczby smiley smiley)
kredka dnia 06 lipiec 2008 o 17:24
ci co twierdzą że nekrapolia to syf to skończeni idioci ja grałem wszystkim zamkami i uwarzam że jeste najlepszy może nie ma za silnych ludzi ale nekromancja robi sowje ja miałem tak potężną liczbe szkieletów że grełęm tylko nimi i rozwalałem wszystkich ponad 50 tysięcy mozecie wieżyćlub nie ale tyle miałem i sporo więcej także kto moze sie równać z taką liczbą nikt chyba że ktoś ma dyplomacje w expert i może przyłączają mu sie ludzi to chyba że wtety ale i tak ma marne szanse nekrapoli jest najlpsza smiley smiley
Delaraan dnia 26 październik 2008 o 21:52
Rage Wi-cośtam pokrótce i mądrze opisał nekro-chylę czoła.
VI poziom (smoki) są do...rozwalania przez innych smiley
Kredka masz jednego, co ci wierzy.
Ilidan Stormage dnia 05 listopad 2008 o 18:58
Niektórym podoba się Nekropolia ,a niektóry m Zamek,a mi się podoba właśnie Nekropolia smiley Niedawno spróbowałem takiej taktyki (Mapa "Wojna!"smiley
-Wybierasz bohatera Thanta,artefakt.
-Inwestujesz tylko w szkielety i Alpy.
-Zamieniasz wszystko co sie da (prócz Alpów) w Szkielety.
-Łazisz na neutralne stworki,po walce dostajesz szkielety.
-Nie ulepszać szkieletów! Gdy wygrasz jakąś walkę przyłączają się do ciebie tylko nieulepszone!
-A można kusi to żeby Lisza dodać,nie dodawaj smiley
-Jak kogoś podczas walki stracisz Thantem ożywiaj!
-podczas oblężeń Alpami wlatujesz do Zamku a i konieczna umiejętność żebyś katapultą rozwalał odrazu bramę,potem wieżyczki,potem szkielety robią swoje (wchodzą).
-I tak wszędzie.
Trudna dość taktyka ale wygrałem na ostatnim poziomie trudności.Może niektórzy pomyślą,że jest głupia,niech sobie myślą smiley
Rust Dragon dnia 19 grudzień 2008 o 14:50
Nekropolia jest super! Ma mocne jednostki tylko kościane/upiorne smoki są słabe. Ja to miasto cenię przede wszystkim za czarnych/upiornych rycerzy. To chyba najsilniejsza jednostka na swoim poziomie.
erykstrozyk10 dnia 26 styczeń 2009 o 16:01
Tu jest super straszna muzyka!!!!!!!!!!!!
Aż mnie ciarki przechodzą!!!!
Pirinius dnia 26 kwiecień 2009 o 12:22
Może i jednoski ma słabe ale nadrabia to liczebnością szkieletów/kościei smiley. One mogą rozwalić nawet jednistkę 7 poziomu.
Penelopa132 dnia 17 czerwiec 2009 o 12:37
No no Nekropolis to całkiem całkiem spoko miasto. Nawet fajnie się nim gra ze względu na mrok i na jednostki które są niesamowite odrażające xD.
dzik8118 dnia 17 listopad 2009 o 16:22
obliczyłem że sanktualium grala + nekromatron+ najbardzej zawansowany bohater w nekromacj=60% procent nekromacji!!!
jecze morze dodajmy artefakty!!!!!!!
basa dnia 14 grudzień 2009 o 08:30
fajny zameksmiley...ale w miare słabe jednostki...
markonekro1994 dnia 18 kwiecień 2010 o 16:05
Nekropolis rządzi pod każdym względem zgadzam się z Sandro Nekromanta
abcdee dnia 24 kwiecień 2010 o 17:04
są bardzo śilni ale majo troche diwno kużnie z wyglondu
Blade87 dnia 24 lipiec 2010 o 23:14
Jak widzę posty większości osób, mam wrażenie, że piszą je dzieci, które ledwo potrafią się wysłowić i sklecić kilka poprawnych zdań...Ja pier... Jak nie macie czegoś sensownego do napisania, to poczytajcie trochę słownik ortograficzny i zróbcie kilka zadań z gramatyki.

A Nekropolia jest jednym z bardziej klimatycznych miast w całej serii.
MrStradd dnia 03 wrzesień 2010 o 20:17
Nekropolis dobrze poprowadzone jest bardzo dobrym, jeśli nie najlepszym zamkiem w Heroes 3. Wampirzy lordowie + Arcylisze nie mają sobie równych, oczywiście musi ich wspomagac dobrze wyszkolony bohater, osobiście proponuje Thanta, już na początku mamy do dyspozycji czar animator(takie ożywienie na nieumarłe jednostki, jeśli ktoś niewie) a co poziom jego skuteczność rośnie!

A wracając do jednostek, Wampirzy lord jest wmiarę wytrzymały a i zadawane obrażenia są zadowalające, ale jego największą zaletą jest wysysanie życia z przeciwnika dzięki czemu jest on teoretycznie nieśmiertelny.
Arcylisz to jedyny łucznik w Nekropolis ale za to jaki !? Zadaje duże obrażenia, rani obszarowo, jest wytrzymały i bardzo pomocny tak w obronie jak i w ataku.

Krótkie podsumowanie:

Nekropolis mimo słabości niektórych swoich jednostek jest BARDZO potężnym miastem. Jeśli ktoś potrafi nim grać, to nic nie stanie mu na drodze do zwycięstwa.

NEKROPOLIS RZĄDZI!!!
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 69% [11 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 13% [2 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 13% [2 Głosów]
Słabe Słabe 6% [1 Głos]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry