Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes III - Miasta - Inferno




Opis budynków miasta Inferno w Heroes of Might and Magic III.



Zobacz również miasta:
Bastion | Cytadela | Forteca | Inferno
Loch | Nekropolis | Twierdza | Zamek | Wrota Żywiołu

Inferno


Rada Osady
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 500 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Każde miasto posiada Radę osady
Koszt budowy: brak
Rada Miasta
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 1000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Tawerna
Koszt budowy: 2500 sztuk złota
Ratusz
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 2000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Rada miasta, Gildia magów poziom 1, Targowisko, Kuźnia
Koszt budowy: 5000 sztuk złota
Kapitol
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 4000 sztuk złota dziennie


Wymagane budynki: Ratusz, Zamek
Koszt budowy: 10000 sztuk złota
Fort
Funkcja:
Otacza miasto murem, utrudniając tym samym jego zajęcie


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 20 drewna, 20 kamieni, 5000 sztuk złota
Cytadela
Funkcja:
Dodaje do fortu wieżę i miny. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 kamieni , 2500 sztuk złota
Zamek
Funkcja:
Dodaje 2 wieże łucznicze i wzmacnia mury. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 100% (nie kumuluje się)


Wymagane budynki: Cytadela
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni , 5000 sztuk złota
Karczma
Funkcja:
Umożliwia rekrutowanie bohaterów, zwiększa morale wojska przebywającego w mieście, Dostarcza informacji statystycznych o przeciwnikach. Im więcej miast z karczmą jest w posiadaniu gracza, tym dostarczane informacje są dokładniejsze.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota
Kuźnia
Funkcja:
Produkuje balisty.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,1000 sztuk złota
Targowisko
Funkcja:
Umożliwia kupno, sprzedaż i wymianę surowców. Kurs wymiany zależy od ilości posiadanych targowisk.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,500 sztuk złota
Magazyn Zasobów
Funkcja:
Dostarcza dziennie 1 uncję rtęci.


Wymagane budynki: Targowisko
Koszt budowy: 5 drewna,5000 sztuk złota
Gildia magów poziom 1
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 5 pierwszo-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: brak
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,2000 sztuk złota
Gildia magów poziom 2
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 4 drugo-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1
Koszt budowy: 5 drewna,4 rtęci,5 kamieni,4 siarki, 4 kryształów,4 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 3
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 3 trzecio-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 2
Koszt budowy: 5 drewna,6 rtęci,6 kamieni,6 siarki, 6 kryształów,6 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 4
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 2 czwarto-poziomowych zaklęć.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 3
Koszt budowy: 5 drewna,8 rtęci,6 kamieni,8 siarki, 8 kryształów,8 klejnotów,1000 sztuk złota
Gildia magów poziom 5
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 1 piąto-poziomowego zaklęcia.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 4
Koszt budowy: 5 drewna,10 rtęci,6 kamieni,10 siarki, 10 kryształów,10 klejnotów,1000 sztuk złota
Bóstwo Ognia
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota. Każdy następny tydzień po wybudowaniu Bóstwa Ognia będzie tygodniem chochlika.


Wymagane budynki: Posiadanie Graala
Koszt budowy: brak
Stajnie
Funkcja:
Zwiększa moc każdego odwiedzającego bohatera o 1.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1
Koszt budowy: 5 drewna, 1000 sztuk złota
Chmury Siarki
Funkcja:
Zwiększa moc bohatera dowodzącego garnizonem o 2.


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 siarki, 1000 sztuk złota
Wrota Wymiarów
Funkcja:
Umożliwiają przenoszenie jednostek do innych miast, w których również są wzniesione wrota wymiarów.


Wymagane budynki: Targowisko
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni, 1000 sztuk złota
Narodzisko/TH>
Funkcja:
Zwiększają cotygodniowy przyrost chochlików o 8.


Wymagane budynki: Fort, Urodzisko
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Klatki
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost piekielnych ogarów o 3.


Wymagane budynki: Fort, Urodzisko, Psiarnia
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Urodzisko
Funkcja:
Pozwala na rekrutację chochlików.


Wymagane budynki: Fort
Koszt budowy: 5 drewna, 5 kamieni,300 sztuk złota
Ul.Urodzisko
Funkcja:
Pozwala na rekrutację chowańców.


Wymagane budynki: Urodzisko
Koszt budowy: 1000 sztuk złota
Sale grzechu
Funkcja:
Pozwala na rekrutację gogów.


Wymagane budynki: Fort, Urodzisko
Koszt budowy: 5 kamieni,1000 sztuk złota
Ul.Sale Grzechu
Funkcja:
Pozwala na rekrutację magogów.


Wymagane budynki: Sale Grzechu
Koszt budowy: 5 rtęci,1000 sztuk złota
Psiarnia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację piekielnych ogarów.


Wymagane budynki: Fort, Urodzisko
Koszt budowy: 10 drewna, 1500 sztuk złota
Ul.Psiarnia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację cerberów.


Wymagane budynki: Psiarnia
Koszt budowy: 5 siarki,2000 sztuk złota
Wrota Demonów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację demonów.


Wymagane budynki: Fort, Urodzisko, Sale grzech
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,5 siarki,2000 sztuk złota
ul.Wrota Demonów
Funkcja:
Pozwala na rekrutację rogatych demonów.


Wymagane budynki: Wrota Demonów
Koszt budowy: 5 drewna,5 kamieni,2000 sztuk złota
Przedsionek Piekieł
Funkcja:
Pozwala na rekrutację czartów.


Wymagane budynki: Fort, Urodzisko, Sale grzechu, Wrota demonów
Koszt budowy: 3000 sztuk złota
ul.Przedsionek Piekieł
Funkcja:
Pozwala na rekrutację czarcich lordów.


Wymagane budynki: Przedsionek Piekieł
Koszt budowy: 5 rtęci , 5 siarki ,3000 sztuk złota
Jezioro Ognia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację ifrytów.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1, Fort, Urodzisko, Sale grzechu, Wrota demonów
Koszt budowy: 3 rtęci, 10 kamieni,3 siarki, 3 klejnotów, 4000 sztuk złota
ul.Jezioro Ognia
Funkcja:
Pozwala na rekrutację sułtańskich ifrytów.


Wymagane budynki: Jezioro Ognia
Koszt budowy: 3 rtęci, 3 kamieni,3 siarki, 3 klejnotów, 3000 sztuk złota
Przeklęty pałac
Funkcja:
Pozwala na rekrutację diabłów.


Wymagane budynki: Gildia magów poziom 1, Fort, wszystkie domostwa prócz Psiarni
Koszt budowy: 10 drewna,20 rtęci,10 kamieni,15000 sztuk złota
ul.Przeklęty Pałac
Funkcja:
Pozwala na rekrutację arcydiabłów.


Wymagane budynki: Przeklęty pałac
Koszt budowy: 5 drewna,20 rtęci,5 kamieni,20000 sztuk złota

ul. - ulepszone budowle

Zobacz również miasta:
Bastion | Cytadela | Forteca | Inferno
Loch | Nekropolis | Twierdza | Zamek | Wrota Żywiołu


Komentarze
Shadow_Witch dnia 06 sierpień 2007 o 18:00
Nie lubię Inferno
max dnia 09 wrzesień 2007 o 16:14
diabełki
BialyHeros dnia 07 listopad 2007 o 15:28
Takie sobie
MarekEvil dnia 12 listopad 2007 o 21:03
przeciętny zamek infrity i czarci reszta chała...
Rage Winterchill dnia 17 listopad 2007 o 14:35
Mareczku moje ty zło Ifryty jak już coś lub Efreet's.
Titan dnia 19 grudzień 2007 o 11:21
Zamek jak zamek.
Mnie w nim przeszkadzają trochę słabe Arcydiabły i że jednostki są drogie.
Azure Dragon dnia 25 grudzień 2007 o 18:19
Inferno całkiem całkiem. Ale diabliki - po porostu koszmar!!! Już chyba nawet rusałki są lepsze! Rogate demony są fajne bo jak na swoją ilość hp są dość tanie. Arcydiabły - nie wiem za co płaci się te 4.5 tysiaka! Drożyzna, a szczególni dobre nie są
Stegin dnia 27 grudzień 2007 o 18:29
Diablo dobry zamek
(niech se każdy interpretuje to jak chce)
Przemo H5 dnia 12 styczeń 2008 o 11:47
Przydatny jest tu gral smiley
Polu11 dnia 05 luty 2008 o 00:29
Ten zamek to wielka salna smiley .Diably drogie a cienkie i maja maly przyrost smiley .Tak samo z kosciastymi smokami tylko nie sa drogie tylko cienkie i malo ich przyrasta
Thorus26 dnia 18 luty 2008 o 18:57
Z tego zamku to tylko Ifryty mi się podobają. smiley
MajorKupridz dnia 17 marzec 2008 o 16:21
Jedyny zamek w H3 ktorego nie pojolem !!!
1 impy chyba najslabsza jednosta w grze
2 gogi ta ognista kula rozwalaja swoich (lisze nie)
3Cerbery sa malo wytrzymale i szybko padaja
4demony to nie maja nic specjalnego (najbardziej przecietna jednostaka )
5 Czarci lordowie tacy nawet ale tylko dlatego ze przywoluja demony
6 ifryty w porownaniu z innymi jedostaki z 6 pozomu sa najgorsi no mzoe tylko cyklopy gorsze smiley
7 Diably to po prostu syF !!!!! bo maja tylko 200 hp i kosztuja prawie tyle co archaniol !!!!
krwawy archaniol dnia 26 marzec 2008 o 22:42
ten zamek to dno!moze sie nie znam ale ninawidze nim grac(nekropolis tez) jedyne co tu fajnego to ifirity dla mnie najleprzym miastem jest zamek,misto elfow i miasto zywiolakow<dodatek armagedon blade> a ifirity dlatego ze z wyglady leprze niz dzinny
pavlos1909 dnia 18 maj 2008 o 15:22
Biedny zamek ale grall fajnie w nim wygląda .

diabły się teleportują (ich jedyny atut) ale i tak są o wiele gorsze od archaniołów .


P :bigrazzsmileyzdrawiam
Azure Dragon dnia 02 czerwiec 2008 o 21:08
Zmieniam zdanie ten zamek jest do bani
szczur20 dnia 10 czerwiec 2008 o 14:33
Ja tym zamkiem wygralem na latwym i normalnym poziomie na trudnym nie dalem rady smiley
klient dnia 03 lipiec 2008 o 13:25
syf, gowno,syf tym zamkiem nieda sie grac jedynieczarty ratuja sytuacje
matys858 dnia 01 sierpień 2008 o 15:56
Mowcie sie co chcecie ja i tak lubie "Inferno"
Po pierwsze trzeba umiec nim grac, a nie zwazac na
koszty jak umie sie nim grac to idzie wszystko osiegnoc!! smiley
inferno2 dnia 08 sierpień 2008 o 19:57
inferno the best smiley
stomolko dnia 04 listopad 2008 o 17:13
dla mnie to jeden z najlepszych ale najfajniejszy to Wrota Żywiołów
Ilidan Stormage dnia 05 listopad 2008 o 18:39
Jak mówicie tak o Inferno to jesteście cieniasy i tyle ,grać nieumieją co poniektórzy,mwhahhahah znów się rozpisze smiley
Plusy:
-Mówicie,że Chowańce i Diabliki to najsłabsza jednostka?A nie! Chowańce kradną manę ,dlatego na bitwie są bardzo przydatne,a czytałem coś,że Diabliki kradną nawet jakieś tam zasoby smiley smiley
-MajorKupridz napisał,że Magogi atakują też twoich,to po co idioto włazisz w ich promień rażenia?! Ta kulka jest bardzo przydatna i jak troszkę chociaż pomyślisz to rozwalisz całe legiony wrogów tą kulką!!! smiley (bez urazy z tym idiotą)
-Cerbery mogą zaatakować 3 naraz co jest wielkim plusem jak go otoczą (i nie tylko) jeszcze wróg niemoże kontraatakować! A według mnie cerbery świetnie się spisują w niszczeniu jednostek dystansowych wroga.
-Demony i rogate demony są dość szybkie.
-Czarci Lord to jest jedna z najlepszych jednostek (według mnie) jak jest ich dużo to przyzywa duuuuuuużo Demonów co daje nam jeszcze 1 jednostkę przyjazną na polu bitwy!
-Ifryty Królewskie mają tarcze ognia a oba rodzaje Ifrytów masakrują Dżiny (czy jak to się tam pisze smiley) A i jeszcze są szybkie smiley
-Diabły i Arcydiabły mogą przeprowadzić szturm proste: Teleportujemy się do dystansowych jednostek walimy,zabijamy i zwiewamy.Wiem może to trochę głupie. Są doskonałe do zwalczania tak tak właśnie Aniołów a poza tym odejmują o 1 szczęście przeciwnikowi smiley
Minusy:
-Niektóre jednostki mają mało HP,a szczególnie Diabły i Arcy bo wkońcu to jednostka 7 poziomu
-Arcy Diabły troszkę za drogie smiley
Więcej minusów chyba nie ma.
Przepraszam za ortografię.
Pozdro xD
77psmk dnia 05 czerwiec 2009 o 23:15
zgadzam sie z
Ilidan Stormage
Penelopa132 dnia 17 czerwiec 2009 o 12:35
Inferno ma niezły klimacik nie ma co. Jedno z moich ulubionych miast. smiley
Lord Van Gock dnia 17 czerwiec 2009 o 15:23
Takie sobie.Diabły są słabe.
dzik8118 dnia 17 listopad 2009 o 16:16
po pierwsze np są lepsze szaktualia np podniebny galeon,tecza po
drugie purzniej ich dwie klasy nieruniom sie za bardzo magicznie
7 poziomu obnirza szczecie ale niewytrzyma atakuw 4500 złota
2 rteci za co a te demony są woooooooooooooollne i nierzdorzom do biec magog zadaje małe obrarzenie i są wolne i jak myslice że
sie ta ustawiom żebyich wsystkch trafił? ich prawie wszystkie
są wolne i jedna jednostka dystansowa
basa dnia 14 grudzień 2009 o 08:33
troche słabe jednostki ale....INFERNO WYMIATA!!! xD
puciu dnia 08 styczeń 2010 o 10:30
inferno v HOMMV jest do * * * w III jest tak samo smiley
Loynis dnia 06 kwiecień 2010 o 11:55
W infernie mi się podobają tylko arcydiabły,sułtańskie ifryty i muza
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 38% [6 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 19% [3 Głosów]
Dobre Dobre 19% [3 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 25% [4 Głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry