Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Tribes of the East - Umiejętności jednostek - Akademia

Zobacz również opis umiejętności

Akademia Inferno Sylwan Loch Forteca Necropolia Haven

Opis alternatywnych jednostek ->Akademii

   Nowe umiejętności jednostek z miasta Akademia  
w Heroes of Might and Magic V: "Tribes of the East".
 

 

UMIEJĘTNOŚĆ

OPIS 

JEDNOSTKA

Sabotaż 

Może paraliżować każda mechaniczna jednostkę na polu bitwy (golemy, ballisty, catapulty, namioty,wieże miast) na jedna turę, jeśli cel posiada mniejszą liczbę punktów życia niż Gremliny.

 
Goblin sabotazysta

Aura żywiołów

Wszystkie stworzenia stojące blisko Gargulców są wrażliwe na magię żywiołów

 
Marmurowy Gargulec.

Aura Wrażliwości na Zimno, na Ogień, na Błyskawice

Ta istota otrzymuje sześciokrotnie większe obrażenia od Błyskawicy, Ognia , Zimna - efekt ten rozciąga się na wszystkie sąsiednie oddziały, włącznie  przyjaznymi.Obrażenia są zwiększone o 50%.

Zaczarowana
Zbroja,

Ta istota jest niewrażliwa na magię poza czarami zadającymi bezpośrednie obrażenia fizyczne. Jakiekolwiek czary, które zadają magiczne obrażenia, leczą połowę zadawanych obrażeń w punktachżycia (ze wskrzeszeniem). Zniewalająca Magia nie ma wpływu na Zaczarowaną Zbroję.

   
Obsydianowy golem 

Magnetyzm.

Znajdując się w obszarze efektu czaru Magii Zniszczenia, ta istota wchłonie część obrażeń, które normalnie trafiłyby do innych jednostek pod działaniem czaru. Połowa tych obrażeń zostanie zamieniona na punkty życia dla Golemów(nie działa na czar Armagedon).
Obsydianowy Golem przekierowuje 5% za każdy tygodniowy przyrost w oddziale na siebie. Na przykład, 70
Magnetycznych Golemów przekieruje 35% obrażeń (70/9=7.8, zaokrąglając w dół, czyli 7). Obrażenia są następnie konwertowane na leczenie za pomocą zdolności Zaczarowana Zbroja.

Wytłumienie Magii

Istota całkowicie broni wszystkie sąsiadujące oddziały przed atakami stojących daleko Magów.

 
Mag bitewny 

Koło Fortuny

Trzy razy w ciągu walki ta istota może losowo podwyższyć wartość Szczęścia u przyjaznego oddziału lubzmniejszyć ją u jednego wybranego wroga (zdolność aktywowana).
Zwiększenie Szczęścia (lub zmniejszenie) to losowa wartość między 1 a 3. Efekt nie kumuluje się,przeciwny modyfikator jest nakładany po usunięciu. Efekt może zostać usunięty Oczyszczeniem iWypaczeniem lecz nie Leczącymi Dłońmi i Namiotem Medyka 


Dżin
Wizjoner.

Wir

Ta istota, gdy atakuje wroga, zawsze obejmuje obszar 6 pól, powodując obrażenia u wszystkich zajmujących je istot.


Rakshasa Kshatri

Wezwanie Burzy

Ta istota potrafi stworzyć miejscową chmurę burzową na wybranym obszarze pola bitwy. Wszystkie jednostki na tym obszarze otrzymują co turę obrażenia od Błyskawic. Jednostki strzelające otrzymują również karę do ataków na dystans. Obrażenia i kara zależą od ilości istot, które stworzyły chmurę burzową (zdolność aktywowana).
Chmura burzowa obejmuje obszar 3x3 pola i trwa 3 tury. Zadawane Obrażenia są równe 10*Wielkość_Oddziału na
każde zakończenie tury jednostki znajdującej się pod chmurą. Obrażenia mogą zostać zmniejszone przez odporności
lub odparte. Jednostki sojusznicze podlegają efektowi chmury burzowej. Nie można stworzyć dwóch chmur burzowych
na raz. Kara do ataków na dystans jest równa wielkość_Oddziału*1%, maksymalnie 90%.


Tytan Burz


Komentarze
apuspl dnia 02 lipiec 2007 o 13:23
supciosmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
Yserpentes dnia 14 lipiec 2007 o 17:22
SUPER!!!!smiley
Crack Hack dnia 26 lipiec 2007 o 08:36
Tytan za mgiełkom !
BolekSzukaLolka dnia 31 lipiec 2007 o 22:15
ojej, czegoś chyba brakuje
Shadow_Witch dnia 06 sierpień 2007 o 21:40
Łeeee....
Ilidan Stromage dnia 17 wrzesień 2007 o 21:04
dobre umiejętności
Loch dnia 01 październik 2007 o 16:17
Nalaloth popieram
Ilidan Stromage dnia 02 październik 2007 o 19:36
dzięks loch smiley
Ylthin dnia 08 październik 2007 o 20:34
nieno te golemy będą za mocne! smiley
Czarny smok dnia 14 październik 2007 o 12:39
Kurde to mój ulubiony zamek, teraz zrobili jeszcze lepsze jednostki!!!!!!
Ilidan Stromage dnia 27 październik 2007 o 19:59
golemkii bedą spoko
panther8 dnia 04 listopad 2007 o 20:07
Czekam na Przystań
Matim dnia 09 listopad 2007 o 19:20
nie jest tak dobry jak inne smiley
gerald z rivii dnia 12 listopad 2007 o 23:17
taa,dodatek koźnia przeznaczenia był boski,boje sie co bedzie z dzikimi hordami
Vorinum dnia 28 listopad 2007 o 15:02
Djinn Vizier zaraz wyparuje
ciacho dnia 07 grudzień 2007 o 15:51
w dodatku mogli by zrobic tylko fortece i te z cyklopami a nie alternatywne ulepszenia i wogole (powienien byc 1 dodatek bo bylo by lepiej) po ile te dodatki sa ?
golan95 dnia 25 grudzień 2007 o 15:03
wszyscy tak to chwalą a mi to za bardzo do gustu nie przypadly
Academi fan dnia 29 grudzień 2007 o 23:02
Nareście docenili Academie smiley dżiny moje ulubione ale zaraz je bybiją AAAAAA...
Maahir of Academy dnia 03 styczeń 2008 o 14:37
JEST SUPER
Asha dnia 03 styczeń 2008 o 17:34
Eeee... nic szczególnego I tak nie są silniejsze od zwykłych ulepszeń
molotov dnia 04 styczeń 2008 o 22:59
akademia zawsze byla najgorsza a terz to poprosu jednoski zmieniły kolor...na zółty bleeeee w skali 1/10 daje mniej niż zero
diamentowy dzin dnia 08 styczeń 2008 o 22:01
a mój ulubiony zamek akademia niech inni myślą co chcą i tak nie zmienię zdania o nim smiley
Sylana dnia 14 styczeń 2008 o 09:01
Arantir, faraon2000,diamentowy dzin i gerald z rivii- macie rację. lubię akademię. smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley
Czarny smok dnia 22 styczeń 2008 o 13:14
Taaaaaaaak AKADEMIA jest najlepsza z całej gry smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley
maxlol dnia 23 styczeń 2008 o 18:06
akademia w porównaniu do przystani i lochu nie ma szans smiley
maxlol dnia 23 styczeń 2008 o 20:00
ja z akademi najbardziej lubie rakshase raja rani nie wiem jak kshatri ale pewnie też wymiata
Black Knight dnia 28 styczeń 2008 o 11:10
ten battle mage wygląda jak terrorysta smiley
michalek6464pl dnia 30 styczeń 2008 o 12:46
The best of nekropolis
smiley smiley smiley
SEBUCH dnia 08 luty 2008 o 11:52
super nazwy smiley smiley smiley smiley
goblin dnia 17 marzec 2008 o 10:39
DOBRE TE IH UM:EJETNOSICI
Agrel dnia 17 maj 2008 o 07:53
Najbardziej mi się podoba Rakshasa kshatri smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley
Agrel dnia 17 maj 2008 o 07:57
oczywiście z akademii <sleep><sleep><sleep><sleep>
Altiwo90 dnia 15 czerwiec 2008 o 10:34
Super te nowe stwory smiley
sieka169 dnia 18 lipiec 2008 o 13:02
jak dla mnie heroes 5 to totalny niewypał !! postaci sa podobne do 3ki . małe mapy . i ten 3ci poziom to porażka heroes 4 RZĄDZI !!
wygrany dnia 13 sierpień 2008 o 16:55
akademia to najlepszy zamek jaki jest
wygrany dnia 13 sierpień 2008 o 16:55
a nowe stwory sa super
Naga Queen dnia 28 wrzesień 2008 o 12:48
nie jest żle smiley
ArcyDiablica_2 dnia 27 październik 2008 o 09:27
heroes 5 górą!!!!!!
Arantir i Sandro dnia 31 październik 2008 o 12:24
Szkoda, że wezwanie burzy ma taki cienki obrazenia =(
Arantir i Sandro dnia 31 październik 2008 o 12:25
Ale rakszane kaszari mają dobry ten zbiorowy atak
mati93 dnia 08 grudzień 2008 o 17:44
tak ale im się kntruje
mati93 dnia 08 grudzień 2008 o 17:46
a co do marmurowego gargulca

nie wiem po co to istnieje otrzymuje 6-krotne obrażenia od żywiołów
ale do dupy

poza tym jeszcze to zrzuca na innych jego sąsiadów( dobrze że na wrogów też)

nigdy nie biore tego dziadostwa
Vela dnia 28 grudzień 2008 o 16:38
Zaczarowanej Zbroi nie kumam i magnetyzmu też... Strasznie coś poknocili.. o.O
Penelopa132 dnia 17 czerwiec 2009 o 12:28
Szczerze? Nigdy nie lubiłam Akademii i sądzę,że tutaj nieźle namieszali. A jednostki ulepszone mi się ani trochę nie podobają.
Virus_phone dnia 23 listopad 2009 o 20:23
Większość z Was zachyca się tylko i wyłącznie wyglądem jednostek z Akademii ( co nie oznacza, że mówię, że są brzydkie czy coś). Każdy zamek jest dobry tylko niektóre zamki mają lepsze jednostki niż inne, ale z kolei tamte drugie mają inne lepsze jednostki. Także mi się wydaję, że każdy zamek się uzupełnia pod względem jednostek, trzeba umieć tylko wykorzystać umiejętosći i bonusy poszczególnycj postaci na polu bitwy.
sandro1 dnia 27 luty 2010 o 10:57
marmurowy gagulec jest do * * *
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 42% [11 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 19% [5 Głosów]
Dobre Dobre 8% [2 Głosów]
Przeciętne Przeciętne 4% [1 Głos]
Słabe Słabe 27% [7 Głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry