Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes V - Tribes of the East - Umiejętności jednostek - Inferno

Zobacz również opis umiejętności

Akademia Inferno Sylwan Loch Forteca Necropolia Haven

Opis alternatywnych jednostek ->Inferno

 Nowe umiejętności jednostek z miasta Inferno
w Heroes of Might and Magic V: "Tribes of the East".
   

UMIEJĘTNOŚĆ

OPIS 

JEDNOSTKA

Zbieranie Many

Ta istota może kraść manę wrogim bohaterom i przekazywać ją sprzymierzonym istotom (zdolność aktywowana). 0.125 punktów many zostaje ukradzionych, za każdą jednostkę w oddziale (połowa "Wyssania Many"). Punkty Mana zostają rozdzielone równo po sojuszniczych jednostkach.

  
Szkodnik

Skok

Ta istota potrafi doskoczyć do każdego wrogiego celu, nawet na wielką odległość i otrzymuje przy tym 10% premii do ataku za każde pole, nad którym przeleci. Po skoku atakujący staje na polu przy celu. Demon zostanie wystawiony na podwójny kontratak. Skok nie może przekraczać podwojonego zasięgu ruchu i nie może być krótszy niż dwa pola (zdolność aktywowana).

 
Rogata
Bestia

Niewrażliwość na Hipnozę

Ta istota jest niewrażliwa na czar Hipnoza.


Uwodzicielski
Sukkubus

Seduce
(kuszenie)

Raz na bitwę ta istota może uzyskać kontrolę nad wrogimi oddziałami, które nie są odporne na KontrolęUmysłu.Czas działania zdolności zależy od różnicy sił pomiędzy kontrolowanymi i kontrolującymi  oddziałami, poczynając od czterech tur (gdy cel jest 4 razy słabszy w porównaniu z Sukkubusami) do momentu, w którym nie można skorzystać ze zdolności (cel jest ponad 4 razy silniejszy od Sukkubusów). Inicjatywa Sukkubusów nie rośnie w czasie działania efektu (Zdolność aktywowana).Czas trwania jest równy 2+log_2(Moc_Sukkubusa/Moc_Celu), gdzie log2 to podstawa logarytmu 2. Sukkubus nie może zostać uwiedziony. Efekt Uwiedzenia zostaje przerwany kiedy Uwodzący oddział zostanie zniszczony. Uwodzenie może zostać przerwane przez Oczyszczenie, Leczące Dłonie i Wypaczenie lecz nie przez Namiot Medyka.

Paląca Aura

Kiedy wroga istota, znajdująca się w zasięgu jednego pola od tej istoty zaczyna turę, otrzymuje obrażenia zależne od ilości istot posiadających tę zdolność. Na początku swojej tury, każdy wrogi oddział w zasięgu otrzymuje 10 punktów obrażeń opartych na żywiole Ognia za każdy Koszmar znajdujący w oddziale.

   
Koszmar

Ostrze Masakry

Zadaje dodatkowe obrażenia (+2 obrażenia za każdą istotę w atakowanym oddziale).
Zwiększenie obrażeń o 2 następuje po podliczeniu wszystkich modyfikatorów.

 
Czarci Pomiot

Nieodparta Teleportacja

Nieodparta Teleportacja
Arcydemon może wziąć na cel każdy oddział, który znajduje się w zasięgu jego ruchu, bez względu na to, kto nim dowodzi i teleportować go na niezajęte pole możliwie najbliższe swojej pozycji (zdolność aktywowana).

 
Arcydemon

 Opracował Martin na podstawie kompedium Hereos5 ver.3.0pl


Komentarze
Red Dragon dnia 05 lipiec 2007 o 00:51
Sukkubus może uwieść jednostkę? Przecież on jest brzydki jak...
Red Dragon dnia 05 lipiec 2007 o 00:52
cholerasmileysmileysmileysmileysmileysmiley
Acidros dnia 05 lipiec 2007 o 21:31
nie chcę cię obrażać ale, spójrz czasem w lustro. poza tym umiejętności inferno Jak Zawsze Niszczycielskie.smiley
Zehir dnia 09 lipiec 2007 o 09:15
Super.....!!!!!smiley
Crack Hack dnia 24 lipiec 2007 o 07:47
R3ed dragon potega marketingu
BolekSzukaLolka dnia 31 lipiec 2007 o 22:16
nice nice nice!!!
Shadow_Witch dnia 06 sierpień 2007 o 21:36
Tak-ie so-bie...
Firebrand dnia 12 sierpień 2007 o 13:54
Super umiejętności!Inferno rządzi smiley !
oliwsen7 dnia 14 sierpień 2007 o 03:14
Trochę głupawa ta umiejętność sukkub.... smiley
klient dnia 23 wrzesień 2007 o 15:55
nie zapomnij o quasitach oliwsen7
Ilidan Stromage dnia 26 wrzesień 2007 o 20:09
dobra umiejętność bedze Seduce
Kha-Beleth94 dnia 27 wrzesień 2007 o 07:27
podoba mi sie czart ale reszta jest przeciętna
Loch dnia 01 październik 2007 o 16:19
Sukkubus może uwieść jednostkę? Przecież on jest brzydki jak...
Ilidan Stromage dnia 04 październik 2007 o 15:56
nieważne czy jest brzydki ważne jaką ma umiejętność
Loch dnia 04 październik 2007 o 16:29
Dobrze no ale taki brzydal może uwieść jednostkę smiley smiley
Cross dnia 16 październik 2007 o 12:17
cool ale macie racje ten sukbus to powinien ssie spojżeć w lustro
xD smiley
mako dnia 01 listopad 2007 o 14:33
a co z alternatywnym ulepszeniem rogatego demona????????
Matim dnia 08 listopad 2007 o 19:15
dobry jest sukkub i diabeł
Matim dnia 08 listopad 2007 o 19:16
sukkub za dobry mam nadzieje że oczyszczenie będzie działać
klient dnia 25 listopad 2007 o 17:15
nie opisali tu demona wiec wam powiem co on robi ma doskonaly ruch moze za jednym ruchem dojsc gdzie mu sie spodoba i atakuje tak sobie to wszystko lecz musicie zobaczyc orki to jest czad
ciacho dnia 07 grudzień 2007 o 15:53
czegos brakuje smiley
bastion dnia 19 grudzień 2007 o 14:57
czy diabłowi coś się stało z rogami.
golan95 dnia 25 grudzień 2007 o 15:10
zobacz w encyklopedii: sukkub-czasami sukkubus, złośliwy duch uwodzący mężczyzn podczas snu, uprawia stosunek płciowy z ofiarą (nie wymyśliłem tego tak było w encyklopedii) przeciwieństwo inkuba, to powiedzcie mi jak taki sukkubus może uwieść np. rusałkę jak to są baby?? że co to homosexualistki>>>
golan95 dnia 25 grudzień 2007 o 15:13
coś czuję że ten sukkubus działa bardziej działa na podłożu psychicznym niz fizycznym, a może ma jakis ten teges w mózgu i moze tworzy iluzję że jest ładna??? chociaż szczerze mówiąc uważam ze shadow mistress też powinny miec to kuszenie.... według mnie do nich by pasowało smiley
Academi fan dnia 29 grudzień 2007 o 23:08
chyba się wypaliły
smiley te sukubusy są takie brzydki na pewno nikt ich nie chce
!! wiecie że sukubusy w legendach wykożystują mężczyzn kiedy śpią!!
golan95 dnia 30 grudzień 2007 o 23:20
napisałem juz to??? nie czytasz komentarzy innych??? smiley
Asha dnia 03 styczeń 2008 o 17:39
Może i sukkubusy sa brzydkie, ale skąd wiecie, że w Inferno nie dominują pieknem ?
Alaryk_93 dnia 05 styczeń 2008 o 14:00
Nie rozumiem za bardzo umiejętności AltA diabła: Teleportowanie do dowolnej jednostki w zasięgu ruchu demona. To mi tylko mówi o teleportacji, ale chyba nie dawali by dla alta samej teleportacji.
diamentowy dzin dnia 05 styczeń 2008 o 14:03
Succubus Temptress jest fajny ale brzydtki z wyglądu
Sylana dnia 14 styczeń 2008 o 10:04
Jak ktoś czytał wiedżmina,to wie że Geralt dostał od jakiejś księżnej zlecenie na blond sukkuba, przychodzącego w nocy do facetów,pod postacią niewiasty i ..... Ekhem,no wiecie co. Fajne te jednostki z Inferno! smiley smiley smiley smiley smiley
Czarny smok dnia 22 styczeń 2008 o 07:26
Ja myślę że te jednostki są słabe jak zawsze, porównując te jednostki z jednostkami z innych miast to się demony mogą się tylko skryc i piszczec
(sory za błędy ale nie moge robic c z kreską)
maxlol dnia 30 styczeń 2008 o 13:45
ale lipa nienawidzę inferno jedyna przydatna umiejętność to brama
SEBUCH dnia 08 luty 2008 o 11:53
super nazwy smiley smiley smiley smiley szczegulni nazwa arcydiabła (arcydemon)
sylvan dnia 18 luty 2008 o 10:46
inferno jest do d.....
sylvan dnia 18 luty 2008 o 20:42
sukkubus jest mocny ale brzydki jak nie powiem co
turkuc_t dnia 12 marzec 2008 o 14:19
szkoda ,że nie płoną a sukubus umie uwieść jednostkę jest brzydki jak noc albo grzej................
naprawdę do banismileysmiley:sourgrapes:
agrael 222 dnia 02 kwiecień 2008 o 22:47
tak naprawdę rogata bestia to alternatywne ulepszenie rogatego demona(pomylone zdjęcia), natomiast alternatywne ulepszenie piekielnego ogara może atakować 3 pola przed sobą i jeszcze 3 pola za nimi smiley
ArcyDiablica_2 dnia 26 sierpień 2008 o 13:46
inferno rządzi !!!!!!!!!!!!!!!!! wraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!1
Galius999 dnia 23 październik 2008 o 14:41
sukkubus może uwieść ?????
Szkodnik jest od niego ładniejszy
tata659 dnia 06 listopad 2008 o 22:13
co ty gadasz!!!!!!!!!!!!!!!!11
sukkubus jest ładniejszy
tata659 dnia 12 czerwiec 2009 o 22:24
arcydemon jest jak autobus,może teleportować dowolną jednostkę,wymiata
Penelopa132 dnia 17 czerwiec 2009 o 12:17
Mi się alternatywne ulepszenie Inferno nie podoba. A tak jak Oli sądzę,że sukkub ma głupawą umiejętność.
KOL123 dnia 26 grudzień 2009 o 10:45
nic dodaci nic ująci zalerzy od taktyki jaką grasz zmory są niezłe a sekubs 3 poziom są do * * * najlepsze są 2 poziom sekubsa i zależy od bohatera nie!! od bohatera zależy wszystko
Crmayz dnia 03 lipiec 2010 o 14:34
Pierwsze normalne, drugie się palą, trzecie się spaliły smiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 42% [11 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 19% [5 Głosów]
Dobre Dobre 4% [1 Głos]
Przeciętne Przeciętne 15% [4 Głosów]
Słabe Słabe 19% [5 Głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry