Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Hammers of Fate


Tworzenie „Hammers of Fate” – pamiętnik twórców i inwestorów


1. Pomijając sześć pozostałych miast, dlaczego zdecydowaliście się dodać rasę Krasnoludów do tego dodatku?
- Zdecydowaliśmy, że krasnoludzka rasa znajdzie dla siebie kawałek historii, która będzie tylko pomniejszym elementem bogatej fabuły świata Ashan, jaką przygotowaliśmy właśnie w dodatku „Hammers of Fate”. Zresztą, rasa Krasnoludów od wieków była jedną z najbardziej popularnych ras fantasty, dlaczego więc nie mogliby pojawić się i w Heroes V, tworząc w ten sposób ogromny balans dla poprzedniej części gry?

2. Jakie są więc główne umiejętności tej rasy?
- Krasnoludy jako jedyne będą mogły korzystać z całkiem nowej magii run. Każdy bohater tej nacji będzie miał trochę run w swoim ekwipunku; za każdym razem dowodząc armią będzie mógł używać run, płacąc za ich koszt zasobami, a nie punktami many. Także trzeba być ostrożnym i rozsądnie używać tego typu magii, by nie stracić za dużo zasobów miasta. Mówiąc już o efektach takich czarów można rzec, że zwiększanie szybkości dowolnej jednostki do maksimum, zadawanie z jej strony podwójnych ataków i obrażeń, czy też dodatkowe obrażenia od magii są bardzo fajną sprawą.

3. Jakie rodzaje jednostek pojawią się w nacji Krasnoludów? Czy moglibyście podać przykłady przynajmniej jednostek 1 i 2 poziomu?
- Jest tutaj parę szczegółów, na przykład jednostka Berserkera. Wygląda dość dziwnie, mając za zbroję niewielki jej fragment, jednak z pewnością żaden przeciwnik nie chciałby, by doszło z nim do starcia.
Jest to wojownik walczący wręcz, o potężnej ofensywie i całkowitej odporności na zaklęcia umysłu. Można nim co prawda zadać przeciwnikowi duże obrażenia, jednakże jego kosztem obrony.

4. Wielu Krasnoludów przypomina raczej gigantów, jest to kolejny ich wyjątkowy atut, czy też może nowy styl?
- Jedna z krasnoludzkich jednostek jest w swoim rodzaju gigantem, ale reszta z nich jest normalnego wzrostu. Mówimy mianowicie o Wodzu. Wódz jest przewodniczącym klanu Krasnoludów posiadającym potężne magiczne umiejętności, dlatego musi się wyróżniać. Dodatkowo, nosi on ze sobą wielki młot jako swoją broń, tak więc tym bardziej musi mieć dużą posturę. Młot ten jest również pod wpływem magii – uderzając nim, zadaje przeciwnikowi dodatkowe obrażenia od łańcucha piorunu, tak jak w przypadku atakowania tego typu zaklęciem.

5. Gdzie w takim razie będą mieszkać Krasnoludy? Czy to wiąże się z wprowadzeniem nowego rodzaju terenu?
- Tak, jak zapewne zauważyliście, na screenshotach Krasnoludy poruszały się po nowym, śnieżnym terenie. Zamieszkują oni mroźne, zaśnieżone góry na Północ od Imperium Gryfa.
Dodając również do podziemi elementy odzwierciedlające krasnoludzie kopalnie, ich rasa ma z tego powodu całkiem „ciekawych” sąsiadów.

6. Jaki główny wizerunek będą miały Krasnoludy? Dlaczego w Heroes V są cichą i odizolowaną nacją? Kto jest ich głównym wrogiem, a kto przywódcą?
- Królestwem Krasnoludów rządzi ich król Tolghar. Jest on wspaniałym żołnierzem, jednak ze względu na swój późny wiek, korzysta z rad swoich doradców. Jeden z nich, Hangvul święcie twierdzi, iż ośnieżone państwo powinno się zajmować wyłącznie własnymi problemami, żyjąc w izolacji od innych państw. Jednym z powodów jest utrata kontaktu ze swoim bóstwem tuż po śmierci ludzkiego króla Alexeia. Wojna cywilna w Imperium Gryfa dotrze jednak i do Grimheim, stawiając również na nogi odwiecznych wrogów krasnali, których niegdyś pokonali w czasie Wojny pod Górami – Mroczne Elfy.

7. Dlaczego zdecydowaliście się wprowadzić kolejnego smoka jako 7 poziom jednostki Krasnoludów? Czemu w świecie Ashan jest tak duża ilość smoków?
- Krasnoludy czczą swojego ognistego boga Arkatha, ukazującego się pod postacią właśnie ognistego smoka. Dlatego też ich siódmą jednostką są Ogniste Smoki, które są pomocnym odzwierciedleniem ich bóstwa, tak jak to było w przypadku Mrocznych Elfów. Smoki są głównymi aspektami w świecie Ashan. Jeśli miałbym być szczegółowy, to tylko połowa frakcji ma smoka za siódmy poziom jednostki, tak więc Ogniste Smoki są czwartymi z nich, a to raczej nie powinno wywoływać kontrowersji na ten temat.




Tłumaczenie i opracowanie: Oliwsen






Opublikowany: 28 sierpień 2008 o 13:30, przez  oliwsen7 Skomentowany: 8 razy | Czytany: 7078 razy



Komentarze
Nightin dnia 30 listopad 2008 o 21:36
To nie smok. To ognista/magmowa/wulkaniczna salamandra, która sfajczyła się w solarium.
Mantykor dnia 24 luty 2009 o 00:06
Smok krasnoludów przypomina raczej Godzillę, a szczególnie jego ulepszenie - Magmowy Smok.
wilk111 dnia 23 listopad 2009 o 19:41
jak widzę jakiegoś krasnala to od razu mi się kojarzy że nie dawno wypił dużo gorzałki
Marbas Lucyferowicz dnia 19 grudzień 2009 o 17:00
Ludzie tworzacy krasnoludy to naprawde czerpia sporo dziwnych inspiracji. Młoty, runy czy uzbrojenie przypomina wikingów. To nawet pasuje bo i z wyglądu i zamieszkania mroźnych terenów, no i miód, duuużo baryłek miodusmiley Ktos by żekł ze jeszcze rogi ale prawdziwi wikingowie nie mieli ichsmiley Ale kilty? Szkoci i moze waleczni ale chmm w sumie też górzyste tereny. Jak dla mnie w herosach zabrakło motywu inzynieri. Nie wiem jakies premie do balist czy coś.
ave
bezio123 dnia 22 lipiec 2010 o 14:27
Piąty ech... :/
bezio123 dnia 22 lipiec 2010 o 14:30
A tak poza tym to artykuł może być smiley
Mietek Spod Biedronki dnia 03 sierpień 2010 o 13:15
6, kurde!!!!!
Przynajmniej fajny artykuł :/
Wielki Krasnolud dnia 16 sierpień 2010 o 07:34
Świetny artykuł, a z tą sfajczoną salamandrą to się zgadzam że tak wygląda ale czy by nie było za dużo takich samych smoków jakby ognisty/magmowy/wulkaniczny smok miał skrzydła albo jakby chodził na czterech łapach
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 53% [8 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 47% [7 Głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry