Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Erathia - wszystko o baśniowej krainie z HoMM III


Erathia to fantastyczna, fikcyjna kraina, znajdującą się na kontynencie Antargarich. Jej stolicą jest miasto Steadwick. Można określić ją "główną bohaterką" trzeciej części sagii Heroes of Might and Magic III: Restoration of Erathia. Z tego właśnie powodu fani mylą ją z kontynentem Antargarichem oraz "tworzą" z niej osobny kontynent.



Informacje o Erathii:


Stolica: Steadwick
Ustrój polityczny: Monarchia
Znani władcy: Rion Gryphonheart, Allison Gryphonheart, Szalony Król Gryphonheart, Niven Gryphonheart, Nicholas Gryphonheart, Generał Morgan Kendal, Królowa Katarzyna Gryphonheart - Ironfist
Głowa państwa: Królowa Katarzyna; regent Generał Morgan Kendal
Główne rasy: ludzie
Graniczy z: Tatalią, Krewlod, Brakada, AvLee, Eeofolem, Deyją i Nighonem (przez Cieśninę Nighonu ciągnie się system tuneli)

Erathia opiera swą potęgę militarną głównie na gryfach (dlatego też symbolem Erathii jest gryf) oraz na aniołach.




Historia:


Powstała w ok. I-II wieku po Ciszy - barbarzyńca Tarnum doprowadził do upadku Bracady. Następnie jego imperium poległo w gruzach, on sam został zabity w bitwie przez Riona Gryphonhearta. Wtedy własnie powstała Erathia.

W 580 r. po Ciszy - na świat przyszedł David Gryphonheart IV - jeden ze znanych władców Erathii. W 624 r. po Ciszy miał miejsce początek Wojen Drzewnych pomiędzy Erathiańczykami, a elfami z Avlee. Zakończyły się one pokojem w 789 po Ciszy w Pierpont. Rok pózniej Phynaxia stała się Imperium a w 864 r. zjednoczone siły Erathii i AvLee zniszczyły ją.

W 870 r. po Ciszy panował na niedługi okres Wielki Kapłan Świątyni Słońca, Taledon V lecz zginął w Steadwick, stolicy Erathii.

W 1100 r. po Ciszy rodzi się Nicolai Gryphonheart, ojciec królowej Katarzyny i król Erathii. W 1129 r. po Ciszy żeni się z erathiańską szlachcianką, Gwenllian. Rok później rodzi się Katarzyna a 10 lat poźniej Anita. Jej losy pozostają nieznane.

W 1150 miał miejsce koniec Wojny o Sukcesję - zwyciężył Roland Ironfist. W tym samym roku poślubił Katarzynę. Rok później na świat przyszedł królewicz Mikołaj.

W styczniu 1165 r. po Ciszy królowa udała się na ślub swojego ojca, Nicolaja. W tym samym czasie trwała Inwazja Nighonu i Eeofolu na Erathię, zakończona porażką. W 1169 r. po Ciszy miała miejsce o avleńsko-erathiańska wojna o Harmondale. Rok później władcy Harmondale poparli Deyję w nadchodzącym konflikcie.

Ostatnim z ważniejszych wydarzeń w historii Erathii była Wojna o Ostrze Armagedonu i próba reaktywacji Niebiańskiej Kuźni - 1171 rok.
Po Wojnie Katarzyna zrzeka się praw do tronu i razem z Rolandem odpływa do Enroth. Regentem Erathii zostaje Morgan Kendal.




















Laxx (Lady_Biara)
Opublikowany: 03 sierpień 2008 o 17:14, przez  Lady_Biara Skomentowany: 8 razy | Czytany: 7128 razy



Komentarze
Arantir i Sandro dnia 07 styczeń 2009 o 12:14
z czym nie graniczy erathia???
Xana dnia 31 styczeń 2009 o 11:22
nonono...nieźlesmiley
Net12 dnia 24 lipiec 2009 o 22:44
chyba katarzyna na pogrzeb swego ojca w 1165r , a nie ślub

p.s. Syn katarzyny i rolanda to nikolai (chyba po ojcu katarzyny)
eryk92 dnia 12 sierpień 2009 o 12:39
Nikolai to po polsku Mikołaj. Proste?

A wszystkie informacje chyba pochodzą z Wikipedii smiley
Lady_Biara dnia 25 wrzesień 2009 o 11:50
no, ojca smiley
kacper66 dnia 30 grudzień 2009 o 16:36
fajne ludzi lubie najbardziej ( w 4 i 5 też )
Alarick dnia 06 luty 2010 o 16:52
a ja czwórki nie lubię
been dnia 11 wrzesień 2010 o 05:38
Curiously, Top of The World such a thorn, "pop and Adelmo click clicking" sound of surprise, not Forever Young great, and the water temperature Inside your heaven was still rising, this will become silent. Suddenly, Fu An Hongxiong And though he hated shines, reflecting daughter a huge opportunity in his mind
substitute stealthily now, Eileen Chang wow game card wrote: in the thousands of people, you came up to me, neither earlier Sq
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 50% [1 Głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 50% [1 Głos]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry