Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
:: M&M: Heroes VI: Kolejne Informacje.
Opublikowany 24 wrzesień 2010 o 21:46, przez Luk
Serwis Archangel Castle opublikował swój wywiad, w którym możemy dowiedzieć się kilku mniejszych i większych szczegółów o M&M: Heroes VI.

Trochę informacji plus krótka biografia Sveltany więc pozycja obowiązkowa. Wywiad w oryginale można przeczytać Na Stronie Archangel Castle.







Edytor Map :


Czy będzie możliwa edycja zasięgu miast i fortów?
Tak

Czy będzie można przenosić mapy z H5 do H6?
Nie. Silnik jest zupełnie inny więc coś takiego nie jest możliwe.

Czy będzie można umieszczać bossów?
Tak. Zarówno zwykłe stworzenia jak i bossowie mogą strzec skarbu.

Jak będzie wyglądał edytor? Czy będą obecne "moduły" jak w edytorze Warcraft 3?
Mapa będzie oparta na "triggerach" jak w WC3 więc będzie możliwe stworzenie mapy bez napisania jednej linijki kodu.




Mody:


Czy tworzenie modów będzie łatwe?
Taki mamy plan ^^

Jak to rozplanowaliście? Czy będzie łatwiej niż w H5 (lepsza organizacja plików, możliwość modyfikowania/importowania modeli 3D, etc...)?
Po pierwsze chcemy aby gra miała uproszczony interfejs użytkownika do włączania/wyłączania modów. Będzie również bardziej przejrzysta organizacja plików niż w H5.




Opcje Gry

Czy będzie możliwe wyłączenie dynamicznej kamery?
Tak.

Była wzmianka o pokazywaniu kluczowych elementów mapy na starcie rozgrywki. Czy będzie to wyłączyć? Czy będzie można je zobaczyć ponownie już po rozpoczęciu rozgrywki?
Tak, będzie można to wyłączyć. Na razie nie można ich zobaczyć ponownie ale to interesujący pomysł.

Czy będzie można zmienić skróty klawiszowe?
Tak.




Gameplay


Jak wytłumaczycie stworzenia, które pojawiają się w H6 ale już nie w H5- na przykład Juggernauty?
Sheogh to Chaos, który ma 1000 oblicz. Stworzenie może być w H5 ale już nie w H6 i na odwrót ale one wciąż istnieją w świecie Ashan. Z czasem niektóre stworzenia mogą również ewoluować.

Czy będą acziwmenty?
Tak, ale na razie nie podam szczegółów.

Czy będą otwarte/zamknięte beta-testy?
Nie mogę na razie powiedzieć ^^

Jaka jest Twoja ulubiona innowacja w H6?
Taka, której jeszcze nie ujawniliśmy smiley




Info Techniczne :


Powiedzmy, że przeciwnik przejął moje miasto i zaczął je przekształcać. Ja je odbiłem- co teraz?
Konwersja zostaje automatycznie zatrzymana.

Czy będzie można zapisywać/wczytywać grę podczas walki?
Wczytywać- tak, zapisywać- nie. Przynajmniej na razie.

Jak będzie wyglądać multi? Wciąż przez ubi.com czy zwykły interfejs H3?
O multi powiemy innym razem ^^

Czy będą logi bitew?
Tak




Miasta.


Czy będzie można opóźnić budowę o 2 tury aby zmniejszyć koszty? (tak jak w Heroes Kingdoms)?
Nie.

Czy będzie można zniszczyć unikalny budynek aby postawić inny?
Nie, unikalne budynki mogą być zburzone tylko podczas konwersji.

Czy wzrost populacji z siedlisk będzie wpływał na podstawowe czy ulepszone wersje stworzeń?
Obejmie oba. Będzie można wybrać, które chcemy kupić.

Czy będą specjalizacje miast?
Tak.

Czy będzie Graal?
Tak, Łza Ashy.




Mapa Przygody


Czy stworzenia będą miały wpływ na zasięg ruchu bohatera?
Nie.

Powiedzieliście, że chcecie zachować ducha Heroes a jedną z pierwszych zmian jest zmniejszenie liczby surowców. Dlaczego?
Zasoby nie są podstawą gry ale raptem dodatkiem. Trzeba umieć rozgraniczyć duszę gry (tury, elementy RPG, świat, zarządzanie miastem) a pomniejszymi cechami (surowce dla przykładu). Powiemy o tym więcej już niedługo.

Podczas Gamescom Erwan wspomniał o szpiegowaniu wroga. Czy to znaczy powrót mgły wojny? Jeśli tak to czy będzie ona znacząco wpływać na zasięg widoczności wroga (np. Całun Ciemności z H3)?
Mgła wojny będzie statyczna. Raz odkryta nie znika. Umiejętności, artefakty i budynki będą pomagać nam ją odkrywać.

A co z kopalniami smoczej krwi? Jest dla nich jakieś wytłumaczenie ;/?
TAK! Podczas Wojen Starożytnych, smoczy bogowie przelewali swoją krew, która na ziemi tworzyła smocze żyły. Ludy Ashan nauczyły się ja pozyskiwać i stąd kopalnie.

Czy siedliska będą połączone do stworzenia czy kategorii (trzon, elita, czempion)?
Do kategorii.




Herosi


Jak możemy kreować naszych bohaterów?
Będziemy mogli wybrać imię, płeć i skłonności wobec siły lub magii. Zaawansowane klasy będą zależne od umiejętności.

Jak będą zatem zbalansowani? W H5 heros w bezpośrednim ataku mógł zabić 1-2 jednostki 7 poziomu lub tuzin 1 podczas gdy magią mógł anihilować tysiące.
Balans będzie maksymalnie dopracowywany.

Jakieś informacje o magii?
Będzie 7 szkół. Powietrza, Wody, Ziemi, Ognia, Światła, Ciemności i Pierwotna (powiązana z Ashą i Urgashem)

Czy system umiejętności będzie wyglądał jak ten z King's Bounty (drzewko walki, magii i nijakie)?
Będą drzewka jak w KB ale będzie ich o WIELE więcej. Powiemy o tym innym razem.

Jeśli mamy pełną kontrolę nad rozwojem bohatera to czy nie będziemy widywać teraz armii klonów?Czy będą jakieś umiejętności pośrednie aby uniknąć "bohatera idealnego"?
Każdy bohater będzie miał klasę z unikalną zdolnością a każda frakcja będzie miała dostęp do różnych arkan magii lub umiejętności. Również każda frakcja ma unikalną umiejętność.




Walka


Skoro areny maja być większe to czy będziemy mieli więcej niż 7 slotów na jednostki?
Nie.

Jak będzie działać morale i szczęście?
Morale dodaje lub zabiera turę a szczęście wymusza maksymalne lub minimalne obrażenia.

Będzie można umieszczać strzelców w wieżach a co się stanie jeśli wieża zostanie zniszczona?
Jednostka ginie.

Czy pogoda będzie miała wpływ na mobilność jednostek, magię, strzelców? (deszcz, mgła, zamieć)?
Tak, może tak się stać ale będzie to losowe (lub może się nie stać wcale).

Jak zmiany terenu wpłyną na walkę? Czy zalania zatrzymają jednostki czy tylko je spowolnią?
Zalane kwadraty nie mogą być przekroczone. Będzie masa efektów zależnie od areny.



Stworzenia


Jakie rozmiary ma największa jednostka należąca do frakcji?
Wciąż 2x2. Bossowie będą więksi na przykład 4x4.

Czy podstawowe jednostki będą miały jakąś wartość względem ulepszeń?
Ulepszenia nie są opcjonalne. Ulepszenia naprawdę ulepszają jednostkę jednocześnie zachowując cechy jednostki podstawowej.

W porównaniu do stworów z frakcji, ile będzie stworów neutralnych?
Nie ma konkretnego procentu ale będą jednostki neutralne. Jedna z nich jest na koszulce ^^

Widzieliśmy, że 5 jednostek Nekropolis zajmuje jedną kratkę. Ile będzie dużych jednostek na frakcję?
To zależy od frakcji ale będzie ich 2-3.




Kampania



Możesz na powiedzieć coś o Sveltanie? Jest jedną z wybranek Ashy (jak Arantir)? Jest Smoczym Rycerzem? Należy do Niewidomych Braci?

"Nazywam się Sveltana, ciotka Slavy. Opuściłam swój dom aby oddać me życie w ręce Ashy, Pani Śmierci. Byłam kiedyś kochana i nazywana "Kwiatem Północy" lecz teraz ludzie się mnie boją i nazywają mnie Parias, Heretyk lub Nekromanta...

Jako córka Księcia Gryfów, który liczył na syna, Sveltana żyła jako jedynak niechciany przez rodziców. W wieku 15 lat, po narodzinach jej brata Pawła, została zupełnie odizolowana a on został okrzyknięty dziedzicem tronu. Była całkiem zadowolona z obrotu jaki przyjęły sprawy gdyż mogła opuścić dom aby studiować świat duchów, wpierw z Aniołami a później z magami z Siedmiu Miast. Była tak świetną uczennicą, że upomniał się o nią Nekromanta Aguirre zostając jej mistrzem. Ponieważ nie miała żadnych więzi z rodziną postanowiła dołączyć do nowo formowanego kultu Ashy- Pajęczej Bogini. Została jego prawą ręką i asystentką.

Podróżowała przez Jadeitowe Morza wraz z jej mistrzem aby uwolnić Matkę Namtaru, potężny awatar Pajęczej Bogini. Aguirre został zabity podczas wyprawy więc Sveltana, w pojedynkę, sprowadziła stworzenie do Srebrnych Miast. Stała się legendą pośród wszystkich nekromantów jednak nie miała wiele czasu aby nacieszyć się sławą. Niedługo po jej powrocie została wezwana przez Pawła do pomocy w odparciu inwazji demonów. Niestety przybyła za późno i nie zdążyła ocalić brata. Została regentką Księstwa Gryfów do czasu aż jej bratanek Slava będzie mógł objąć tron.



Czy Smoczy Rycerze i Niewidomi Bracia będą pełnić jakąś rolę w kampanii?
Tak.

Wojny Starożytnych to wojna pomiędzy Aniołami i Faceless, prawda?
Dokładnie.

Dlaczego 400 lat przed H5?
Historię po Dark Messiah opowiada Heroes Kingdoms. Pisarze chcieli wam ukazać wydarzenie, które doprowadziły do czasów pokazanych w H5.




Tłumaczył: Luk ;]
Skomentowany: 11 razy · Czytany: 3659 razy

Komentarze
Nightin dnia 24 wrzesień 2010 o 22:09
Luku nie ładnie robić plagiatu. Wstyd! Ten tekst został przetłumaczony przez Avonu z JB.
Gajko dnia 24 wrzesień 2010 o 22:17
No, i moje pytanie o Graala się znalazło... smiley

No, wciąż mało, ale wiemy dużo więcej...
Luk dnia 24 wrzesień 2010 o 23:06
No to postaraj się aby Avonu z JB się o tym dowiedział i to wyjaśnił ze mną lub jareQiem. Jeśli tego nie zrobi lub dojdziemy do wniosku, że to nie jest plagiat to dostaniesz po łapkach. Ale że wiesz wszystko lepiej to pewnie i tego jesteś świadomy.
Belegor dnia 24 wrzesień 2010 o 23:42
Hm... ciekawi mnie jedno, jaka jest w ogóle fabuła Heroes Kingdoms, bo szukałem i szukałem i nic nie znalazłem na ten temat. To MMO nie ma fabuły. Więc wciąż niewiemy co się stało po Dark Messiah.

Znlazłem odpowiedź na moje pytaniez jednostkmi H6, a H5, ale niezbyt mi się spodobała. No cóż zobaczymy, co oni nam pokażą.
miki123 dnia 25 wrzesień 2010 o 07:59
a ja duzo z tego sie dowiedzialem smiley
Gotai dnia 25 wrzesień 2010 o 09:47
Widzę, ze zmiany idą w dobrym kierunku smiley
Podoba mi się tez rozbudowanie systemu RPG. W końcu to jest M&M: Heroes VI, a nie M&M: Creatures VI
Nightin dnia 25 wrzesień 2010 o 12:04
Dostanę po łapach, normalnie się boję i już schowam się wkrótce pod łóżko.
Michal787 dnia 25 wrzesień 2010 o 19:35
W sumie to już dużo każdy z nas wie, jeszcze może z jeden wywiad i będzie można konkretniej rozmawiać a nie tylko i wyłącznie w niektórych sprawach przewidywać smiley
kokoju1992 dnia 26 wrzesień 2010 o 08:50
Ok czyli możliwe, że będzie Akademia zamiast Sylvanu a tu
cytat "studiować świat duchów, wpierw z Aniołami a później z magami z Siedmiu Miast."
kacper66 dnia 26 wrzesień 2010 o 15:21
bardzo mi sie podoba pomysł że historia z kampanii dzieje się 400 lat przed tą z H5 świetny pomysł brawo
sandro99-00 dnia 27 wrzesień 2010 o 21:09
zobaczymy co bedzie dalej. morze trochę więcej info?! tak np.;
modyfikacja zamków, całkowite info. (no prawie całkowite) o grze jak możliwość tworzenia map lub nawet historii.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 50% [1 Głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 50% [1 Głos]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk

eXtraGry

Kurs HTML

Imperium Prince of Persia

Qznia Diablo

Królestwo Varantu

Gry MMO: MMORPG, MMOFPS/TPS

Castle of gothic

Strefa Test Drive Unlimited

World Warcraft

THEOCRACY - Cofnij się w czasie!

Świat Gry - recenzje gier, zapowiedzi gier

e-GameZone.info - Bo gry to nasza pasja






Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry