Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
:: Might & Magic: Heroes VI- Kolejne Informacje
Opublikowany 27 sierpień 2010 o 02:05, przez Luk
Mamy kolejne informacje na temat mechaniki Heroes VI. Jest kilka małych nowości, których można było się domyślić, kilka potwierdzeń nieoficjalnych zapowiedzi oraz kilka rewolucji.










*Wylęgarnie stworów będą działać na zasadzie kopalni
Gdy zajmiesz legowisko jakichś stworów, na początku masz możliwość dołączenia ich grupy do swojej armii. Później budynek będzie działał na zasadzie kopalni zwiększając przyrost danej jednostki w pobliskim forcie/zamku.



*Będzie można przemieniać legowiska, forty i zamki z obcej frakcji na własną



*Będą obecne animowane okna zamków w 2D



*Unikalne budynki

2 sloty, 4 budynki na miasto, każdy dające inne bonusy (polepszenie ekonomii, przyrostu, umiejętność specjalna na mapie przygodny, umiejętność specjalna na mapie bitwy). Kilka budowli tego samego bonusu w różnych miastach zwiększa jego wysokość (na zasadzie targowiska)



*Ogólnie odnośnie zmian w części RPG

- Heros może być mężczyzną/kobietą, skupiający się na walce/magii.

- Herosi mają swoje frakcje i unikalne zdolności zależne od klasy

- Herosi zdobywają punkty umiejętności podczas levelowania, które mogą być przeznaczone na umiejętności pogrupowane w kilku kategoriach. Mamy pełną kontrolę nad rozwojem herosa. Nigdy więcej losowości przy rozwoju bohatera.

- Herosi mogą odblokować zaawansowane klasy, które zmienią ich wizerunek i udostępnią potężne zdolności.



*Większa zmienność na polu bitwy

- Specyficzna topografia (różne rozmiary i kształty pola bitwy)

- Dynamiczna topografia (walki na morzem gdzie brzeg będzie co turę zalewany)

- Różne zadania (utrzymać pozycję przez X rund, obronić kapliczkę na środku mapy, zabić wyznaczony oddział etc.)

- Bossowie!



*Inicjatywa

Powrót do mechaniki z H3 jednak z paskiem kolejnych ruchów jak w H5.



*Poprawiona kamera

Na mapie przygody aby uniknąć częstego obracania kamerą aby dojrzeć wszystkie poukrywane przedmioty. Przystępniejsza dla graczy i mapperów. Połączenie nawigacji 2D z efektownością 3D.



*Brak alternatywnych ulepszeń



*Sety Artefaktów

Zbierz składniki i połącz je w całość.



*Różne krajobrazy

Dżungla, Pola (lato i jesień), Lava, Martwe Pustkowia Necropolis, Podziemia.



*Struktura Kampanii

5 Kampanii po 4 mapy. 1 na frakcję. Grywalne w dowolnej kolejności z opcjonalnym samouczkiem i obowiązkowym prologiem.



*Edytor Map

Z pomocą Marzhina chcemy zrobić go przystępnym i dostępnym przed wydaniem gry lub przynajmniej razem z nią.



*Nowy podział jednostek

Jednostki nie są już podzielone na sukcesywne poziomy zależnie od ich siły. Są podzielone na: Trzon, Elitę i Czempiona.
Dwie pierwsze grupy mają po 3 jednostki oraz Czempion, który jest jeden. Na przykładzie Przystani: łucznik i pikinier będą mieli porównywalną siłę gdyż oboje są zaliczani do trzonu armii.



*Jednostki podczas oblężenia

Jednostki mogą niszczyć umocnienia jednak są znacznie mniej skuteczne niż katapulty.



*Zwierzątka na mapie przygody

Żółwie, delfiny, ptaki etc.



Zapraszamy do dzielenia się przemyśleniami na naszym FORUM




Tłumaczył: Luk
Skomentowany: 11 razy · Czytany: 3953 razy

Komentarze
AgRaelag dnia 27 sierpień 2010 o 09:31
Fajnie że jednostki mogą niszczyć fortyfikacje wroga i bohater zmienia swój wygląd z zaawansowaniem. Pole bitwy z bossami extra, ale 4 surowce to żenada
Alarick dnia 27 sierpień 2010 o 09:41
a skąd wiesz że tylko 4 surki bo ja nie widzę nic takiego w informacjach
AgRaelag dnia 27 sierpień 2010 o 09:46
w tych informacjach tego nie ma. Pooglądaj inne posty o 6 i na screenach widać tylko 4 surowce i w którymś jest napisane że tylko 4 są
Alarick dnia 27 sierpień 2010 o 09:57
poczekamy do marca zobaczymy...
Tazol111 dnia 27 sierpień 2010 o 11:00
Alarick... na każdym screenie, na którym widać surowce są tylko drewno, żelazo, jakieś kamyczki niebieskie i złoto....
BlackDragon92 dnia 27 sierpień 2010 o 11:38
No no fajnie to może wyglądać . A najlepsza sprawa z tym obracaniem kamery strasznie to wkurzało jak grało się w multi i każdy zmieniał co chwilę jej ustawienie.
inferno fan dnia 27 sierpień 2010 o 12:50
a gdzie będzie premiera w warszawie czy gdzieś indziej??
Dosiadacz Modliszek dnia 27 sierpień 2010 o 18:58
No no no,jednak coś dobrego będzie.Jednostki niszczą fortyfikacje?Extra!!!Ale te cztery surowce to żenadasmiley
$wieży dnia 27 sierpień 2010 o 20:45
Mam nadzieje że mapy będą bardzo rozbudowane bo to trochę mało.
Niestety oznacza to 5 frakcji dla mnie to o 2 za mało.
miki123 dnia 31 sierpień 2010 o 13:31
zapowiada się super a i może będzie więcej niż 4 surowce tylko że jeszcze nie zrobili
miki123 dnia 05 wrzesień 2010 o 13:00
już nie moge sie doczekać
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 33% [1 Głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 33% [1 Głos]
Przeciętne Przeciętne 33% [1 Głos]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk

eXtraGry

Kurs HTML

Imperium Prince of Persia

Qznia Diablo

Królestwo Varantu

Gry MMO: MMORPG, MMOFPS/TPS

Castle of gothic

Strefa Test Drive Unlimited

World Warcraft

THEOCRACY - Cofnij się w czasie!

Świat Gry - recenzje gier, zapowiedzi gier

e-GameZone.info - Bo gry to nasza pasja






Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry