Uwaga!
To jest archiwalna wersja portalu Tawerna.biz udostępniona jedynie w celach poglądowych.
Wysoce prawdopodobne jest, iż niektóre funkcje tej strony mogą nie działać lub działać w sposób nieprawidłowy.
Zapraszamy na aktualną wersję strony.

 Download - Patche, mapy, mody oraz inne pliki gotowe do pobrania.
 Galeria - Mnóstwo screenshotów, tapet i artów.
 Grono-Graczy - Lista osób chcących zagrać w HoMM w sieci.
 Księga Gości - Wyraź swoją opinię na temat serwisu.
 CzatGG - Pierwszy taki czat na żywo w komunikatorze Gadu-Gadu :)
Aby wejść na CzatGG dodaj nr GG 3437279 i wpisz /join
Heroes IV - Patche
 Patche
Poprawki (Łaty) uaktualniające dla Heroes of Might and Magic oraz dla dodatku The Gathering Storm a także do wydania gry w Złotej Edycji.
Inne Subkategorie: Mapy, Patche, Inne pliki

Szukaj w Download:
Data ostatniej aktualizacji: 02.01.2009, 13:49:49
Download:
Patch "Elvin i Sharea" (Złota Edycja)
Patch uaktualniający Heroes of Might and Magic IV - Złota Edycja.
(Plik pochodzi z serwera gram.pl)

Pobrano4786 razy
0,3 MB

Patch do Instalatora (Złota Edycja)
Patch dla Heroes of Might and Magic IV - Złota Edycja. Usuwa błędy występujące po instalacji gry na innej niż polska wersji językowej systemu operacyjnego Windows.
(Plik pochodzi z serwera gram.pl)

Pobrano2022 razy
0,1 MB

Patch 2.0 » 3.0
Patch uaktualniający grę z wersji 2.0 do wersji 3.0.
(Plik pochodzi z serwera gram.pl)

Pobrano2417 razy
24,2 MB

Patch 1.3 » 1.3.1
Patch umożliwia przejście jednej z kampanii. Patch wymaga uprzednio zainstalowania Patcha 1.0 » 1.3 (heroes_of_might_&_magic_4_pl_patch_13.zip)
(Plik pochodzi z serwera gram.pl)

Pobrano1026 razy
0,13 MB

Patch 1.0 » 3.0
Patch uaktualniający grę z wersji 1.0 do wersji 3.0
(Plik pochodzi z serwera gram.pl)

Pobrano4544 razy
23,7 MB

Patch 1.3 » 2.1
Patch uaktualniający grę z wersji 1.3 do wersji 2.1.
Opis:
- Dodano obsługę rozgrywek dla wielu osób. Więcej szczegółów znajdziesz w sekcji Multiplayer.
- Właściwie zaimplementowanio działanie Spacji na ekranie informacji armii, oraz jej wpływ na poruszanie się oddziału.
- Usunięto niepożądany efekt uboczny działania klawiszy H oraz T, a także opcji przenieś i upuść przy grupowaniu armii.
- Jeśli zahipnotyzowany mag rzuci Miejski Portal w czasie walki, to teleportowana zostanie armia gracza, który kontroluje tego maga. Wyeliminowano zawieszenie gry w przypadku gdy armia tego gracza nie miała gdzie się udać.
- Jeśli zaklęcia Teleportacja i Wysiedlenie zostaną rzucone na wrogie stworzenia to na ich działanie wpływać będzie Odporność na Magię jednostek przeciwnika.
- Sakiewka bez Dna w odpowiedni sposób zmniejsza teraz koszt kupowanych oddziałów.
- Zaklęcie Ognisty Krąg może zostać rzucone na obszar wokół własnych jednostek, włączając w to samego maga.
- Bohaterowie mogą teraz używać na sobie Wody Święconej.
- Podczas oblężenia, mury zamku ograniczają zdolność walki na dystans u atakujących.
- Podczas oblężenia, obroący mogą teraz rzucać zaklęcia takie jak Kula Ognia i Ognisty Krąg na cele poza zamkiem.
- Przydział punktów doświadczenia z umiejętności Ukrywanie się został zmodyfikowany oraz dopasowany do przydziału punktów za walkę.
- Martwi bohaterowie nie dostają już doświadczenia za Ukrywanie się.
- Można teraz rzucać zaklęcia bojowe na stworzenia kontrolowane za pomocą Hipnotyzowania.
- Rzucenie Portalu Miejskiego na łodzi nie powoduje już przeniesienia łodzi na ląd.
- Na ekranie najlepszych wyników w kampanii wyświetlany jest teraz wizerunek stworzenia pasujący do osiągniętego poziomu.
- Przedmioty i stworzenia wyzwalające określone wydarzenia potrafią teraz odróżnić gracza człowieka od gracza sterowanego przez komputer.
- Zaklęcie Sanktuarium trwa teraz przez 6 rund i nie może być ponownie rzucone przez tego samego bohatera przez 3 rundy od czasu jego zakoączenia.
- Gracze nie mogą już Klikać na armiach pokrytych Mgłą Wojny lub zamaskowanych bohaterów z umiejętnością Ukrywanie się.
- Szata Strażnika jest teraz odpowiednio przedstawiona na ekranie bohatera w czasie walki.
- Podczas nauki magicznych umiejętności w Uniwersytecie lub Seminarium, otrzymujesz teraz zaklęcia gildii w momencie poznania umiejętności.
- Zaklęcie Ofiara nie może już być rzucane na oddziały, które kontrolujesz tymczasowo dzięki zaklęciu Hipnoza.
- Zaklęcie Męczennik przestaje działać kiedy obroący zostaną zahipnotyzowani lub odhipnotyzowani.
- Zaklęcie Hipnoza oraz umiejętność syren o tej samej nazwie mogą być teraz używane, aby przerwać stan zahipnotyzowania.
- Kiedy wroga armia używa uroku lub dyplomacji, aby przekupić część stworzeą gracza, pojawi się teraz komunikat określający liczbę straconych stworzeą.
- Dodano bardziej opisowy komunikat, który pojawia się przy próbie użycia w czasie walki zaklęcia Portal Miejski, w przypadku gdy docelowe miasto jest zbyt blisko i jest to jedyna osada gracza.
- W czasie walki, sztuczna inteligencja pozwala na odtworzenie ostatniej klatki przed podjęciem działania.
- Podczas przełączanie pomiędzy miastami w oknie miasta, odtwarzana jest teraz właściwa muzyka.
- Dodaliśmy pięć map przeznaczonych do gier dla wielu osób. Można je znaleźć w folderze Multiplayer.
Oto te mapy:
- Barbarzyący z Podziemi
- Zemsta Błazna
- Przejście przez rzekę
- Nieproszony gość
- Koło Nieszczęścia

Uwaga: Do rozgrywek wieloosobowych (Multiplayer) nadaje się każdy scenariusz, na którym są co najmniej dwie startowe pozycje dla ludzkich graczy.
(Plik pochodzi z serwera CD Projekt)

Pobrano2754 razy
10,1 MB

Patch 1.0 » 2.1
Patch uaktualniający grę z wersji 1.0 do wersji 2.1.
Opis:
- Dodano obsługę rozgrywek dla wielu osób. Więcej szczegółów znajdziesz w sekcji Multiplayer.
- Właściwie zaimplementowanio działanie Spacji na ekranie informacji armii, oraz jej wpływ na poruszanie się oddziału.
- Usunięto niepożądany efekt uboczny działania klawiszy H oraz T, a także opcji przenieś i upuść przy grupowaniu armii.
- Jeśli zahipnotyzowany mag rzuci Miejski Portal w czasie walki, to teleportowana zostanie armia gracza, który kontroluje tego maga. Wyeliminowano zawieszenie gry w przypadku gdy armia tego gracza nie miała gdzie się udać.
- Jeśli zaklęcia Teleportacja i Wysiedlenie zostaną rzucone na wrogie stworzenia to na ich działanie wpływać będzie Odporność na Magię jednostek przeciwnika.
- Sakiewka bez Dna w odpowiedni sposób zmniejsza teraz koszt kupowanych oddziałów.
- Zaklęcie Ognisty Krąg może zostać rzucone na obszar wokół własnych jednostek, włączając w to samego maga.
- Bohaterowie mogą teraz używać na sobie Wody Święconej.
- Podczas oblężenia, mury zamku ograniczają zdolność walki na dystans u atakujących.
- Podczas oblężenia, obroący mogą teraz rzucać zaklęcia takie jak Kula Ognia i Ognisty Krąg na cele poza zamkiem.
- Przydział punktów doświadczenia z umiejętności Ukrywanie się został zmodyfikowany oraz dopasowany do przydziału punktów za walkę.
- Martwi bohaterowie nie dostają już doświadczenia za Ukrywanie się.
- Można teraz rzucać zaklęcia bojowe na stworzenia kontrolowane za pomocą Hipnotyzowania.
- Rzucenie Portalu Miejskiego na łodzi nie powoduje już przeniesienia łodzi na ląd.
- Na ekranie najlepszych wyników w kampanii wyświetlany jest teraz wizerunek stworzenia pasujący do osiągniętego poziomu.
- Przedmioty i stworzenia wyzwalające określone wydarzenia potrafią teraz odróżnić gracza człowieka od gracza sterowanego przez komputer.
- Zaklęcie Sanktuarium trwa teraz przez 6 rund i nie może być ponownie rzucone przez tego samego bohatera przez 3 rundy od czasu jego zakoączenia.
- Gracze nie mogą już Klikać na armiach pokrytych Mgłą Wojny lub zamaskowanych bohaterów z umiejętnością Ukrywanie się.
- Szata Strażnika jest teraz odpowiednio przedstawiona na ekranie bohatera w czasie walki.
- Podczas nauki magicznych umiejętności w Uniwersytecie lub Seminarium, otrzymujesz teraz zaklęcia gildii w momencie poznania umiejętności.
- Zaklęcie Ofiara nie może już być rzucane na oddziały, które kontrolujesz tymczasowo dzięki zaklęciu Hipnoza.
- Zaklęcie Męczennik przestaje działać kiedy obroący zostaną zahipnotyzowani lub odhipnotyzowani.
- Zaklęcie Hipnoza oraz umiejętność syren o tej samej nazwie mogą być teraz używane, aby przerwać stan zahipnotyzowania.
- Kiedy wroga armia używa uroku lub dyplomacji, aby przekupić część stworzeą gracza, pojawi się teraz komunikat określający liczbę straconych stworzeą.
- Dodano bardziej opisowy komunikat, który pojawia się przy próbie użycia w czasie walki zaklęcia Portal Miejski, w przypadku gdy docelowe miasto jest zbyt blisko i jest to jedyna osada gracza.
- W czasie walki, sztuczna inteligencja pozwala na odtworzenie ostatniej klatki przed podjęciem działania.
- Podczas przełączanie pomiędzy miastami w oknie miasta, odtwarzana jest teraz właściwa muzyka.
- Dodaliśmy pięć map przeznaczonych do gier dla wielu osób. Można je znaleźć w folderze Multiplayer.
Oto te mapy:
- Barbarzyący z Podziemi
- Zemsta Błazna
- Przejście przez rzekę
- Nieproszony gość
- Koło Nieszczęścia

Uwaga: Do rozgrywek wieloosobowych (Multiplayer) nadaje się każdy scenariusz, na którym są co najmniej dwie startowe pozycje dla ludzkich graczy.
(Plik pochodzi z serwera CD Projekt)

Pobrano3081 razy
21,5 MB

Patch 1.0 » 1.3
Patch uaktualniający grę z wersji 1.0 do wersji 1.3 poprawia sporo błędów związanych z "mechaniką" gry.
(Plik pochodzi z serwera gram.pl)

Pobrano2165 razy
17 MB

Patch PL
Patch poprawiający błędy polskiej wersji językowej tzw. literówki.
(Plik pochodzi z serwera gram.pl)

Pobrano1879 razy
1,70 MB

Opisy przejść kampanii
Heroes V
HV: Kuźnia Przeznaczenia
Heroes V Dzikie Hordy
Heroes IV
Opisy przejść scenariuszy
Heroes V
Jak dobrze grać?
Recepty na sukces
Dla początkujących
Wybierz swojego bohatera
Sylvan
Porady techniczne
HoM&MV - aktualizacja
Odtwarzanie powtórek z walk Multiplayer
Konfiguracja Hamachi
H5 - Mody
Modyfikacja Tekstur
Modyfikacja Ikon
Modyfikacja Tekstu
Modyfikacja Statystyk
Dodawanie Efektów do Animacji
Pakowanie Modów
Informacje ogólne
Świat M&M
Kontynenty
Państwa
Mapy
Bohaterowie sagi
Fabuła HoM&M
Heroes II
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Wywiady & biografie
Rob King - twórca muzyki
Olivier Ledroit
Fabrice Cambounet
Tworzenie HoF
Jon Van Caneghem
Tworzenie Tote
O Forge
Informacje Ogólne
Rasa Orków
Budynki Twierdzy
Alternatywne Ulepszenia
Magia
Artefakty
Umiejętności Jednostek
Kody
Galeria
Download
Ogólne Informacje
Kody
Jednostki
Miasta
Specjalizacje miast
Budynki
Bohaterowie
Artefakty
Obiekty na mapie przygody
Tygodnie
Zaklęcia
Umiejętności
Kuźnia Przeznaczenia
Mody
Download
Ogólne Informacje
Kody
Artefakty
Bohaterowie
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Surowce
Dodatki
Download
Ogólne Informacje
Kody
Klawiszologia
Opisy scenariuszy w RoE
Opisy scenariuszy w AB
Opisy scenariuszy w SoD
Artefakty
Bohaterowie
Klasy Bohaterów
Jednostki
Miasta
Obiekty na mapie przygody
Magia
Umiejętności
Machiny wojenne
Sanktuaria Graala
WoG
Forge
Inne dodatki
Co myślisz o nadchodzącej nowej części Heroes VI?
Zapowiada się świetnie, na pewno ją kupię!
Narazie jestem ostrożny; zobaczę co o niej będą mówić inni i wtedy rozważę jej nabycie.
Nie kupię tej gry - nie zapowiada się ciekawie i wiem, że nie przypadnie mi do gustu.
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
02.10.2010, 20:46
Hadrian : Ale wiesz, jak ktoś wchodzi na tawernę i klika, coś wątpię, by aż tylu ludzi było na tawernie, w tym okresie.
02.10.2010, 20:44
Hadrian : W teraźniejszym?
02.10.2010, 10:22
Bandaro : Hadrianie, w jakim ty świecie żyjesz...
01.10.2010, 20:53
Alarick : a zauważyłeś ile kupi ?
30.09.2010, 22:39
Hadrian : Ej a zauważyliście ile to osób nie kupi H6? Trochę tego jest...
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : smiley
27.09.2010, 13:45
Psychol55 : Nie interesuj się
26.09.2010, 21:43
Hadrian : Hmm dobre pytanie, ale nie do mnie smiley
26.09.2010, 19:11
Bandaro : ohh... a na czym ta życzliwość miałaby polegać?
26.09.2010, 14:33
Psychol55 : 8) nie wiem jak to mówi Hadrian wrodzona życzliwość

  
  

Poczuj klimat HoMM w Tawernie ;)

Z powodu emitowania reklam w postaci niechcianych PopUp'ów przez Stat24.pl zliczanie statystyk zostało wyłączone w dniu 24.12.2008.

Archiwum statystyk
Konkurs WWW - www.forumweb.pl :: 2 MIEJSCE
(2008.04)
Laureat trzeciego miejsca  w konkursie GIT SITE organizowanym przez ..:Portal młodzieży::. (Maj 2005)





Strona Główna | FORUM | Download | Artykuły | Szukaj

© 2003 - 2010 Tawerna - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody właścicieli jest zabronione! Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment. Grafiki i inne materiały pochodzące z gier Heroes of Might and Magic i innych są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by PHP-fusion & eXtreme-fusion | Desing & Themes jareQ













.
Wróć do góry